Oh die zijn gepleegd door atheïsten?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij de aanslagen in onze buurlanden, doe mij dat eens even.

Valt wel mee, tenzij je veel wisselende partners hebt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar, geldt dit dan ook niet voor heterostellen die anaal seksen? Is de kans op Hepatitis A dan ook niet groter?

Maar datzelfde geldt dan toch ook voor homostellen? Waarom is daar wel een virusuitbraak?quote:Op woe? nsdag 14 juni 2017 13:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Valt wel mee, tenzij je veel wisselende partners hebt.

Volgens mij bedoel je "tenzij je met veel wisselende partners onveilig seks hebt" en dat geldt natuurlijk evenzo voor hetero's.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Valt wel mee, tenzij je veel wisselende partners hebt.

Als jij dat zegt zal het zo zijn neem ik aan, ik denk eerder aan normen en waardes, en dat begint al vroeg in iemands leven.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:55 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Oh die zijn gepleegd door atheïsten?

Er hoeft maar eentje van het paadje bij een hetrostel af te komen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:58 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je "tenzij je met veel wisselende partners onveilig seks hebt" en dat geldt natuurlijk evenzo voor hetero's.

Precies, de indoctrinatie van kinderen kan voor gelovigen niet vroeg genoeg beginnen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:58 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij dat zegt zal het zo zijn neem ik aan, ik denk eerder aan normen en waardes, en dat begint al vroeg in iemands leven.
Die van mij kreeg ik in de jeugd van thuis en van de kerk, en daar hoorde niet bij (koppensnellen).

Wat?quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er hoeft maar eentje van het paadje bij een hetrostel af te komen.

De combo van die vorm van onbeschermd seksueel contact én veel wisselende partners..quote:Op woensdag 14 juni 2017 13:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar datzelfde geldt dan toch ook voor homostellen? Waarom is daar wel een virusuitbraak?

Kom jij nu echt verstand te kort?quote:

Moet ik het je toelichten, je partner wil eens iets anders proeven, plaatst een contactadvertentie, daar komen erop af, niet de eerste de beste staat deze aan.quote:

Je kunt ook gewoon je post een keer doorlezen voordat je op verzenden drukt.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kom jij nu echt verstand te kort?
Stond jij vooraan met het uitdelen en wist niet dat jij dat kreeg wat overgebleven was van de dag ervoor.

Waarom jij hebt het niet waarom ik dan, bij ons spreken ze met twee woorden onbeschofte vlegel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:18 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je post een keer doorlezen voordat je op verzenden drukt.

Wat?quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom jij hebt het niet waarom ik dan, bij ons spreken ze met twee woorden onbeschofte vlegel.
Ook toelichten!
WAT?

Bron?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
De meeste ziektes zijn het gevolg geweest van het domesticeren van dieren.

Je zinsbouw is best uiteengevallen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 14:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom jij hebt het niet waarom ik dan, bij ons spreken ze met twee woorden onbeschofte vlegel.
Ook toelichten!
WAT?

Ik heb het niet zo op schrijven, kom voor mij staan zeg ik het je mondeling, denk dat je het onderspit delft.quote:

quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op schrijven, kom voor mij staan zeg ik het je mondeling, denk dat je het onderspit delft.

Zoals wat?quote:Op woensdag 14 juni 2017 11:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Heb je geen belangrijkere zaken om je druk over te maken dan wie het met wie doet en op welke manier?

Oh dus het is niet zozeer de natuur die je doet fronsen wat betreft homoseksualiteit, maar toch weer geloof?quote:Op woensdag 14 juni 2017 03:03 schreef Hdero het volgende:
[..]
Inderdaad. Twee dingen in Nederland die mij totaal niet aanstaan. De bevordering van homoseksualiteit, en het totale gebrek aan geloof. Schijnt heel erg populair te zijn, maar heeft helaas ook veel slechts gebracht.

Wat niet wat jij alweer probeert op te rakelen, wellicht wil je je insteek voor de discussie beter uitleggen, zodat ik kan bepalen of ik erop inga.quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh dus het is niet zozeer de natuur die je doet fronsen wat betreft homoseksualiteit, maar toch weer geloof?

Wat of weet niet?quote:Op woensdag 14 juni 2017 16:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Wat niet wat jij alweer probeert op te rakelen, wellicht wil je je insteek beter uitleggen, zodat ik kan bepalen of ik erop inga.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |