abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 9 juli 2017 @ 10:34:20 #101
163650 Greys
pi_172287687
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:19 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ik ben het niet met je eens, ik vind Maan juist wel als zichzelf overkomen, ze heeft de tekst van dit liedje ook geschreven, en op YouTube heeft ze hem geupload en dan met de tekst erachter prod. by crossnaders, dus ze geeft wel credits aan degene die de muziek eronder heeft gemaakt ;)

het liedje vond ik eerst niks, nu krijg ik niet meer uit mijn hoofd, en dat dansje in de video vind ik wel een leuk soort respectvol gebaar naar haar favo nummer Single Ladies :D

sorry maar ik vind Maan altijd wel sympathiek en leuk overkomen O+
Op de radio zei ze 'toen ik het schreef'. Nul credit voor anderen. Daar ging het mij om. Kan me niet schelen wat er op YouTube staat. :D

En geen sorry zeggen, dat jij haar leuk en sympathiek vindt hoef je nooit sorry voor te zeggen. We hoeven niet hetzelfde leuk te vinden.

Ik vind het alleen weer grappig hoe je wederom omslaat van gruwelijk slecht en kut naar leeeeuuuuk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 9 juli 2017 @ 10:41:26 #102
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172287811
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Op de radio zei ze 'toen ik het schreef'. Nul credit voor anderen. Daar ging het mij om. Kan me niet schelen wat er op YouTube staat. :D

En geen sorry zeggen, dat jij haar leuk en sympathiek vindt hoef je nooit sorry voor te zeggen. We hoeven niet hetzelfde leuk te vinden.

Ik vind het alleen weer grappig hoe je wederom omslaat van gruwelijk slecht en kut naar leeeeuuuuk _O-
oke maar jij gewoon blijven hopen voor het beste voor Maantje :)

ik bedoel ik vind haar niet overkomen als een rijkeluisprinsesje die altijd zo verwend en arrogant overkomen, dat vind ik haar totaal niet ;)

en haar papa is fan van haar dankzij de beste zangers, met dat ene liedje i won't give up O+

ik vind het juist leuk om het met jou over Maan te hebben, en ik ben het wel ergens met jou eens, Maan moet altijd bij zichzelf blijven qua muziek, maar dit soort liedjes is gewoon wat zij leuk vind om te performen op een podium, daarom vind ik ride it geweldig, dat dansje wat zij altijd erbij doet :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 11:23:24 #103
368283 ato
pi_172288525
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 10:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk is het leuk als iemand meeschrijft aan een nummer! Maar in het radio interview zegt ze letterlijk (hierboven terug te luisteren) "toen ik het schreef". Dat soort dingetjes maken dat ze op mij dus regelmatig heel onsympathiek overkomt. Ze vroeg zich laatst af na de eerste aflevering van De Beste Zangers waarom mensen haar hier zo moeten. Door dit soort dingen. Want met die uitspraak haal je alles naar jezelf toe en geef je nul credits aan degene(n) die het wél geschreven hebben. ;) En dat gedoe met die selfies in die radiostudio. Het komt allemaal zo fake over.

Als ze gewoon wat sympathieker en echter zou doen zou ze een stuk beter te pruimen zijn. Hoop dat ze dat nog leert.

Ik vind het liedje niet slecht en niet geweldig. Voel er helemaal niks bij. Maar slecht is het niet hoor. Tis alleen iets dat ik al duizend keer heb gehoord van andere artiesten. Het lijkt allemaal zo op elkaar.
Ik had het al eerder gezegd, ik kan bij haar niet de pijl op trekken hoe zij is.
Zij probeert zich zelf te blijven, maar het komt op mij nep over.

Dat had ik ook met OGENE, later.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 11:30:59 #104
368283 ato
pi_172288675
Even over het programma 'beste zangers' .
Ik vind het persoonlijk jammer dat er een paar liedjes van Anita Meijer werd gezongen.

Anita heeft veel eigen nummers ( the hurtin doesn't go away, Idaho, Rock me up a mountain, the alternatieve way etc.).
Zij heeft meer eigen nummers dan Maan, Brace etc.

Verder vind ik de formule 'beste zangers' niet echt leuk meer omdat ik het idee heb dat er een autotune op staat. Zang wordt gefilterd, beter gemaakt denk ik door bepaalde techniek.

Ik geloof dat het ook gebeurd in veel zang programma's.

Maan moet wat zang betreft mij nog meer overtuigen.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 9 juli 2017 @ 12:36:39 #105
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172290156
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef ato het volgende:

[..]

Ik had het al eerder gezegd, ik kan bij haar niet de pijl op trekken hoe zij is.
Zij probeert zich zelf te blijven, maar het komt op mij nep over.

Dat had ik ook met OGENE, later.
dat mag je ook vinden hoor, alleen je moet haar misschien iets meer volgen op social media misschien, dan zie je hoe ze is zonder tv camera's, ook gewoon normaal

over O'G3NE ben ik het mee eens, maar Maantje is echt niet arrogant of nep, ik ben haar nummer 1 fan hier, dus ik kan het misschien ietsjes beter weten omdat ik haar elke dag wel een beetje volg op instagram :)
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  † In Memoriam † zondag 9 juli 2017 @ 12:51:48 #106
368283 ato
pi_172290424
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 12:36 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

dat mag je ook vinden hoor, alleen je moet haar misschien iets meer volgen op social media misschien, dan zie je hoe ze is zonder tv camera's, ook gewoon normaal

over O'G3NE ben ik het mee eens, maar Maantje is echt niet arrogant of nep, ik ben haar nummer 1 fan hier, dus ik kan het misschien ietsjes beter weten omdat ik haar elke dag wel een beetje volg op instagram :)
Zo komt zij op mij over dan he, maar ik heb dat met veel 'sterren' dat ik niet echt er de link op kan leggen of ik ze leuk vind of niet. Ik kan er compleet naast zitten.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 9 juli 2017 @ 12:55:29 #107
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172290506
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 12:51 schreef ato het volgende:

[..]

Zo komt zij op mij over dan he, maar ik heb dat met veel 'sterren' dat ik niet echt er de link op kan leggen of ik ze leuk vind of niet. Ik kan er compleet naast zitten.
misschien omdat ik het toen vertelde van haar rijke papa, dat je misschien nu verkeerd over haar denkt, als dat zo is, dan had ik dat misschien niet moeten zeggen, maar ja ik wil nou eenmaal dat er geen dingen geheim blijven over haar

laten we geen ruzie maken, en gewoon proberen om Almost had it all als een leuke zomerhit te zien O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  zondag 9 juli 2017 @ 17:52:40 #108
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172299580
ik vind het hele plaatje Almost Had It All met de clip, echt geniaal bedacht

tekst prachtig van Maan, grappig maar toch heel catchy

muziek van Crossnaders, ook heel goed

die videoclip ja Zara Larsson en Single Ladies van Beyonce dat zie ik ook, en dat vind ik wel mooi dat Maantje haar inspiratiebronnen in de clip heeft verwerkt, en meteen haar eigen ontwikkelde dansmoves laat zien aan ons :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 10 juli 2017 @ 12:52:14 #109
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172315792
Wat een bijzonder avontuur... Hoop dat jullie net zo van Beste Zangers genoten hebben als wij! Was een eer om hier als 20 jarig meisje aan mee te doen, zal het voor altijd in m'n hartje bewaren 💕

dit is wat Maantje schreef op haar instagram over Beste Zangers O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 13 juli 2017 @ 10:07:02 #110
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172382234
https://www.instagram.com/p/BWYIOYcl8o0/?taken-by=maan.de.st

Maantje op stap met haar vriendinnen, kijk dit soort instagram berichten vind ik ook belangrijk dat ze die met ons deelt, dat ze laat zien wie ze echt is, zonder tv camera's of muziek, maar gewoon zoals ons (oke wij hebben geen rijke papa lol :+ ) maar dit maakt haar gewoon een echt persoon O+

https://www.instagram.com/p/BWdREYXlvWZ/?taken-by=maan.de.st

foto van een concert, ik denk bij Marco Borsato waar ze haar liedjes mocht zingen, waar ze nog steeds heel blij mee is om in de ziggo dome te staan :D

https://www.instagram.com/p/BWTBB3llk-B/?taken-by=maan.de.st

en ze bewaart de beste zangers ervaring voor altijd in haar hart, blij dat ze dankbaar is met die kans die ze heeft gekregen :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 10:34:51 #111
163650 Greys
pi_172382792
Leuke foto's, het enige waar ik me (sorry) steeds weer aan stoor is dat ze echt constant zelf benadrukt hoe jong ze is. Deed ze in de beste zangers ook steeds. Nu staat er bij die onderste foto weer 'waar ik als 20-jarig meisje..'. Je bent een jonge volwassen vrouw, hou op met dat ge-kijkeensikbeneenjongmeisje. Bij Humberto deed ze het ("ik bestond nog niet toen er cassettebandjes waren daar ben ik veel te jong voor"), bij DWDD deed ze het, ze blijft het doen.

Als ze dat nou eens afleert samen met die eeuwig dezelfde pose met dat been als ze zingt ga ik haar misschien nog eens echt waarderen. Nu is het mij te veel bezig zijn met imago.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172382882
De meest gelikede reacties op Youtube onder haar nieuwe single zijn niet echt bijster lovend..
'Jammer dat je een soort wannabe Beyoncé probeert te zijn, past niet echt bij je. Ook je stem past niet bij dit soort liedjes, teleurstelling.'
'Sorry Maan ik vind het allemaal erg overdreven, blijf bij jezelf in muziekkeuzes en laat je niet meevoeren door commerciële producers met dollartekens in hun ogen. Blijf bij jezelf en je legt een solide basis voor een mooie carrière in muziekland...'
'Ik ben het er zeker mee eens dat Maan mooi kan zingen, net als alle optredens bij 'beste zangers', maar ik vind dit echt te overdreven ofzo.. ze proberen haar op Beyoncé te laten lijken maar Maan is veel leuker als ze zichzelf is'

En uiteraard: ''Songfestival 2018!!'
  donderdag 13 juli 2017 @ 11:09:11 #113
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172383532
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:34 schreef Greys het volgende:
Leuke foto's, het enige waar ik me (sorry) steeds weer aan stoor is dat ze echt constant zelf benadrukt hoe jong ze is. Deed ze in de beste zangers ook steeds. Nu staat er bij die onderste foto weer 'waar ik als 20-jarig meisje..'. Je bent een jonge volwassen vrouw, hou op met dat ge-kijkeensikbeneenjongmeisje. Bij Humberto deed ze het ("ik bestond nog niet toen er cassettebandjes waren daar ben ik veel te jong voor"), bij DWDD deed ze het, ze blijft het doen.

Als ze dat nou eens afleert samen met die eeuwig dezelfde pose met dat been als ze zingt ga ik haar misschien nog eens echt waarderen. Nu is het mij te veel bezig zijn met imago.
ja oke je hebt hier een punt, ze wil misschien niet te arrogant overkomen of zo, maar bij beste zangers was ze gewoon de jongste

kijk dat uitgaan met haar vriendinnen daar is ze meer een jonge volwassen vrouw vind ik, of dat sexy dansen in die nieuwste clip

ik begin die negatieve kritieken nu te begrijpen :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 13 juli 2017 @ 11:09:41 #114
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172383539
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 10:38 schreef Wuwwa het volgende:
De meest gelikede reacties op Youtube onder haar nieuwe single zijn niet echt bijster lovend..
'Jammer dat je een soort wannabe Beyoncé probeert te zijn, past niet echt bij je. Ook je stem past niet bij dit soort liedjes, teleurstelling.'
'Sorry Maan ik vind het allemaal erg overdreven, blijf bij jezelf in muziekkeuzes en laat je niet meevoeren door commerciële producers met dollartekens in hun ogen. Blijf bij jezelf en je legt een solide basis voor een mooie carrière in muziekland...'
'Ik ben het er zeker mee eens dat Maan mooi kan zingen, net als alle optredens bij 'beste zangers', maar ik vind dit echt te overdreven ofzo.. ze proberen haar op Beyoncé te laten lijken maar Maan is veel leuker als ze zichzelf is'

En uiteraard: ''Songfestival 2018!!'
heb ik ook gezien die reacties :Y
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 11:16:18 #115
163650 Greys
pi_172383660
We moeten ook een beetje uitkijken dat we van TheVoice4Ever z'n fantopic geen Maan kritiektopic maken, daar moet ik zelf ook op letten, maar ik ben het wel eens met die kritieken inderdaad. Ik vind Maan zelf op haar leukst en best als ze gewoon zichzelf is (en dus niet constant bezig is met IK BEN EEN LEKKER FRIS GIECHELIG JONG MEISJE MERKEN JULLIE DAT WEL en STAAT MIJN RECHTER BEEN WEL OPZIJ ZOALS ALTIJD) en ik vond haar verreweg qua zang het beste uit de verf komen - in zowel The Voice of Holland als De Beste Zangers - met mooie ballads en ik vond haar het minst leuk toen ze met een Beyoncé pakje een jaar geleden ofzo live ergens stond op te treden en het klonk voor geen meter, het imago was toen ineens belangrijker. Met mooie ballads komt ze veel beter tot z'n recht en dan kiest ze nu uitgerekend voor het Beyoncé imago. Erg zonde.

Toen ze Anita Meyer's 'Lovesong' zong kwam ze zo sterk en goed over. Dat is een genre dat haar echt heel goed ligt. En rustige ballads. Maar dat zal ze helaas misschien niet hip genoeg vinden.

Ik vind het veelzeggend dat zowel mensen op Twitter haar overdreven vonden toen tijdens De Beste Zangers als meerdere mensen van ons op FOK en nu weer op YouTube. Iedereen zegt eigenlijk hetzelfde. Doe niet zo overdreven en blijf gewoon jezelf ipv op anderen te willen lijken.

Hoop voor haar - en dat meen ik ook nog - dat ze een eigen weg gaat vinden. Ze is zo krampachtig bezig met imago dingetjes dat ze daardoor juist wat onsympathiek en onecht overkomt. Terwijl ze echt prachtig kan zingen in de voor haar geschikte nummers. Zonde. Hoop dat dat nog goed komt en dat ze iemand om haar heen heeft of krijgt die haar dat duidelijk kan maken. Ze is geen Beyoncé en dat hoeft ze ook niet te zijn en moet ze ook niet willen zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 11:20:44 #116
163650 Greys
pi_172383739
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 11:09 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

ja oke je hebt hier een punt, ze wil misschien niet te arrogant overkomen of zo, maar bij beste zangers was ze gewoon de jongste
Ze was ook de jongste maar dat zien de mensen ook heus wel zonder dat je het zelf dertien keer zegt als zangeres zijnde. Snap je wat ik bedoel? Ze zit tussen Dennie Christiaans en Anita Meyers, ja natuurlijk ben je de jongste, dat zien we zelf ook wel. En als je dat één keer zegt in een programma is het nog leuk, maar in elk programma gaat het opvallen en irriteren. We zijn niet achterlijk, we zien zelf ook wel dat je jong bent. Maar er zijn NOG jongere zangers en zangeressen op de wereld die daar ook niet steeds mee te koop lopen :P

En eerlijk is eerlijk, ik vond haar alleen tijdens de eerste uitzending van De Beste Zangers irritant, daarna vond ik het wel meevallen. Komt denk ik ook omdat ze juist tussen vrij kalme bescheiden mensen daar zat als groep, dat ze zich ook wat rustiger en normaler ging opstellen. ^O^ Je valt in zo'n programma toch al meer dan genoeg op als je gewoon goed zingt. En dat deed ze. Daar heb je dan verder helemaal geen trucjes of imagodingetjes bij nodig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 juli 2017 @ 13:08:55 #117
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172385999
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 11:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze was ook de jongste maar dat zien de mensen ook heus wel zonder dat je het zelf dertien keer zegt als zangeres zijnde. Snap je wat ik bedoel? Ze zit tussen Dennie Christiaans en Anita Meyers, ja natuurlijk ben je de jongste, dat zien we zelf ook wel. En als je dat één keer zegt in een programma is het nog leuk, maar in elk programma gaat het opvallen en irriteren. We zijn niet achterlijk, we zien zelf ook wel dat je jong bent. Maar er zijn NOG jongere zangers en zangeressen op de wereld die daar ook niet steeds mee te koop lopen :P

En eerlijk is eerlijk, ik vond haar alleen tijdens de eerste uitzending van De Beste Zangers irritant, daarna vond ik het wel meevallen. Komt denk ik ook omdat ze juist tussen vrij kalme bescheiden mensen daar zat als groep, dat ze zich ook wat rustiger en normaler ging opstellen. ^O^ Je valt in zo'n programma toch al meer dan genoeg op als je gewoon goed zingt. En dat deed ze. Daar heb je dan verder helemaal geen trucjes of imagodingetjes bij nodig.
ach niemand is perfect dat maakt ons menselijk, ik was ook pissig op haar dat ze ineens coldplay, maroon 5, chainsmokers zat af te kraken omdat het volgens haar saai klonk, maar ik wil haar niet haten omdat ze hierover alleen maar haar eigen mening gaf, en dat vind ik best wel top, een eigen mening hebben

als Maan bv geen rijke papa had was ik gewoon nog fan van haar, ik vind het wel gewoon mooi hoe gek ze is op haar familie, haar papa en mama en haar broer Storm

ze lijkt mij gewoon een hele lieve meid, nogal vrolijk en spontaan altijd, zoals ze zo zat te klappen tijdens Tommie en Tania's duet Barcelona :D

en ja ik vind haar wel populairder geworden inmiddels, en dat heeft ze wel zelf gedaan

haar papa is ook nu fan van haar muziek, de liedjes die ze zong bij beste zangers zei ze zelf op instagram :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 juli 2017 @ 13:17:24 #118
163650 Greys
pi_172386264
Het lijkt me dat haar vader (van dat ge-'papa' steeds krijg ik gruwelijke jeuk, maar dat ligt aan mij en niet aan jou :+ ) al fan van haar was voor De Beste Zangers? Het is z'n dochter...

En dat ze een RIJKE vader heeft weten we inmiddels ook echt wel. Waarom je dat maar blijft zeggen al maanden snap ik geen hol van.

Ik blijf wel weer even weg uit dit topic, m'n irritatiegrens is weer bereikt. Beter voor iedereen.
Tot later :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 13 juli 2017 @ 15:00:41 #119
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172388932
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:17 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me dat haar vader (van dat ge-'papa' steeds krijg ik gruwelijke jeuk, maar dat ligt aan mij en niet aan jou :+ ) al fan van haar was voor De Beste Zangers? Het is z'n dochter...

En dat ze een RIJKE vader heeft weten we inmiddels ook echt wel. Waarom je dat maar blijft zeggen al maanden snap ik geen hol van.

Ik blijf wel weer even weg uit dit topic, m'n irritatiegrens is weer bereikt. Beter voor iedereen.
Tot later :P
sorry Greys, je bent hier nog altijd zeer welkom hoor

ik vind dat wij sowiezo nu beter met elkaar overweg kunnen dan eerst O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  donderdag 13 juli 2017 @ 15:51:18 #120
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172390224
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:28:19 #121
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172407548
Melkweg concert voor Maantje uitverkocht O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  vrijdag 14 juli 2017 @ 12:27:02 #122
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_172409963
Netjes.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 14 juli 2017 @ 12:40:35 #123
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172410317
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 12:27 schreef ijs_beer het volgende:
Netjes.
:Y, vind ik ook, en dat van die live band met haar muziek vind ik wel interessant, hoe haar dance nummers dan klinken :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
  maandag 17 juli 2017 @ 14:59:08 #124
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172484023

oooh Ik hoop dat Maantje dit meent, Operazangeres :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172484219
Geen karakteristieke, eigen muziek of stijl. Beetje het Trijntje principe. Enkel redelijk interessant met een erg goed nummer, maar dan ben je weer afhankelijk van anderen en zeer waarschijnlijk 13 in een dozijn totaalplaatje.

Vorig jaar nog relatief geluk gehad dat ze wel iets unieks hadden (zangkwaliteit samen) waar de jury niet omheen kan (maar een matig nummer waar het publiek niet voor viel).

Zie dit niet snel een succes worden...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')