"Boem!", zei de moslim!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:
Honderdmiljoen agenten op Rotterdam CS. Iets zegt me dat ik hier beter gauw weg kan gaan.
Die zijn natuurlijk alert op recalcitrante groenen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:
Honderdmiljoen agenten op Rotterdam CS. Iets zegt me dat ik hier beter gauw weg kan gaan.
Zeker weer drugs op zak.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:
Mwah, de enige agenten die ik ken zouden niet gaan potenrammen terwijl ze nog in uniform zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:04 schreef Kaas- het volgende:
Dat vind ik gewoon plannen eigenlijk. Al is 'goed onderwijs voor iedereen' wel een principe inderdaad.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou nee, D66 had deze principes:
[ afbeelding ]
Grappen ten koste van anderen zijn zeer ongepast, anno 2017.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon plannen eigenlijk. Al is 'goed onderwijs voor iedereen' wel een principe inderdaad.
Maar goed, ik probeerde ook alleen maar een grapje te maken.
Ja ik weet het.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:06 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat vind ik gewoon plannen eigenlijk. Al is 'goed onderwijs voor iedereen' wel een principe inderdaad.
Maar goed, ik probeerde ook alleen maar een grapje te maken.
Oh ik dacht dat het wel mocht wanneer het over hoogopgeleide en rijke witte mensenclubjes ging.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Grappen ten koste van anderen zijn zeer ongepast, anno 2017.
Dank u, dank u.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja ik weet het.
Maar vooruit, hier alsnog een: "whehe"
Eens.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het wel mocht wanneer het over hoogopgeleide en rijke witte mensenclubjes ging.
Kok is toch succesvoller of niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Naar jullie maatstaven is die kerel toch gewoon succesvol?
Ga je zo gillen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
Nu hopen dat die fusie tussen GL en SP er gauw komt, wel zo eerlijk naar de kiezers die ze hebben verleid om op GL te stemmen met de gedachte dat ze iets van plan waren.
Het is ze nog gelukt ook!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
Nu hopen dat die fusie tussen GL en SP er gauw komt, wel zo eerlijk naar de kiezers die ze hebben verleid om op GL te stemmen met de gedachte dat ze iets van plan waren.
Daar gaat Ron Meyer nooit mee akkoord, die wil lekker dictator spelen zoals z'n voorgangers tot aan Mao.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
Goed punt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:12 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Daar gaat Ron Meyer nooit mee akkoord, die wil lekker dictator spelen zoals z'n voorgangers tot aan Mao.
Die verdienen nog niet mee de zooi onder mijn nagels.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
PvdA verdient de zetels van GL ook, maar kreeg ze onterecht niet omdat linksen niet van verantwoordelijkheid houden.
Op wie heb jij gestemd John?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die verdienen nog niet mee de zooi onder mijn nagels.
Zo, welke zure lul heeft dit geschreven dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:20 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Wel fijn dat GL nu de eenduidige schuldige is.
[..]
Partij voor de Mongolenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Op wie heb jij gestemd John?
Nietstemmers als ik nogmaals mocht werd het GL, ik wist niet dat ze ballen hadden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Op wie heb jij gestemd John?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |