Dit gaat hem niet worden. Post je een foto van jezelf op je brommer?quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Geen idee, dat zou je aan die negroïde bestuurder moeten vragen.
Verder geen idee waar je op doelt met het copy pasten van mijn opmerkingen,. aangezien ik lachen niet met een 'G' schrijf.
Een keer een motorrijder gezien met 30 graden op een racer, keurig in racepak.quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:16 schreef x3ro het volgende:
Ik weet dat 't deze week behoorlijk warm is, maar om nou op je GSX-R te stappen met letterlijk een tanktop, korte broek en gele Adidas slippers is ook wel zo'n dingetje....
quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:27 schreef PluggieOD het volgende:
Omdat je uit je nek lult.
[..]
Dit gaat hem niet worden. Post je een foto van jezelf op je brommer?
Na 3 posts nog niet doorhebben dat ik dat vanuit mijn auto in de file heb gezienquote:
1980?quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:57 schreef PluggieOD het volgende:
Andere tijden:
[ afbeelding ]
LAAG=RELATIEF.
geen tijd druk met werkquote:Op woensdag 21 juni 2017 16:12 schreef PluggieOD het volgende:
Hoe is het met het schadeformulier Kaasplank?
Ik heb nog wel eens overwogen om ze even op te bellen.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 07:06 schreef aloa het volgende:
Achterlijke werknemers in bedrijfsbusjes. Ze rijden als asociale, maar vergeten dat er op hun busje de naam van het bedrijf staat.![]()
Goeie reclame...Daar zal de baas blij mee zijn.
Misschien had hij de chef aan de telefoonquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:01 schreef eRKa het volgende:
Rustig aan door gereden en zie die minkukel ineens bellen (handheld ofcourse), komt hij weer aan gereden toeteren, vuist zwaaien op diverse andere chauffeurs en mijzelf.
Waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien had hij de chef aan de telefoon
gewoon doen, dan houd het snel op.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 08:54 schreef Gezicht het volgende:
Hier staat ook zo'n bedrijfsbusje in de buurt structureel fout geparkeerd waardoor de doorstroming van het verkeer volledig wordt verneukt. Heb overwogen ook wel eens te bellen of te mailen, maar dat komt er uiteindelijk toch nooit van.
Of zoals ik al es gedaan heb: dashcam beelden effe mailen naar het bedrijfquote:Op vrijdag 23 juni 2017 09:47 schreef aloa het volgende:
[..]
gewoon doen, dan houd het snel op.
Als een bedrijf iets niet wil, dan is het anti-reclame.
Nummerbord even doorgeven, dan kan die persoon op het matje worden geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |