Zeg maar dat je El presidente bent / parodie op Fidel Castro El commandantequote:Op dinsdag 13 juni 2017 10:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent dictator van een tropisch eiland en dan mag je een stad bouwen en zo. Je moet missies winnen.
wut..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:57 schreef DenXD het volgende:
Wat een kut persconferentie van Sony. Zowaar nog slechter dan die van Ubisoft.
Microsoft had de beste persconferentie. Sony had de betere games.
Kansloze E3 dit jaar.
Neuh, ik vond het verder een prima opgezette show, zeker als je rekening houdt met het feit dat ze amper studio's hebben die exclusief voor ze werken. Ben met geen van de shows tot nu toe blij overigens en met Nintendo heb ik niet zoveel, dus enige troost is dat ik na mijn scriptie Persona 5 ga kopen en in september Destiny 2 uitkomt (mijn GOTY).quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
wut..Lekker een half uur naar een kut porsche zitten kijken, leuk man, daarvoor kijk ik naar de E3
Microsoft heeft een fucking gefaalde E3
Het lijkt of je je persoonlijk aangevallen voelt. Laat het los, laat het gaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:32 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
wut..Lekker een half uur naar een kut porsche zitten kijken, leuk man, daarvoor kijk ik naar de E3
Microsoft heeft een fucking gefaalde E3
Ik voel me gewoon zo ongelooflijk teleurgesteld in Xbox, ik heb een fucking 400 euro dure presse papier staan in mijn woonkamerquote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lijkt of je je persoonlijk aangevallen voelt. Laat het los, laat het gaan.
Dit idd. Ik koos MS voor Forza en Halo. Inmiddels play anywhere maar een game pc is voor mij geen optie.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:43 schreef Pheno het volgende:
Ik snap al dat 'gewin' niet overigens. Je hebt een console, je bent blij of ze iets voor je hebben of niet. Alsof het mij een reet boeit of de andere consolebakker meer of betere exclusives heeft. Ik heb altijd voor Sony gekozen want vaak Japanse exclusives, en niet omdat ze een E3 "gewonnen" hebben. 95% is toch multiplatform
Tja. Hier wordt er volop mee gespeeld. Smaken verschillen zullen we het maar op houden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon zo ongelooflijk teleurgesteld in Xbox, ik heb een fucking 400 euro dure presse papier staan in mijn woonkamer
Xbox 360 was echt fantatisch, met spellen zoals Fable, maar nu is het gewoon 100% kut voor iedereen die niet van halo of racen houdtquote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja. Hier wordt er volop mee gespeeld. Smaken verschillen zullen we het maar op houden.
fable 1quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Xbox 360 was echt fantatisch, met spellen zoals Fable, maar nu is het gewoon 100% kut voor iedereen die niet van halo of racen houdt
verschrikkelijk zegquote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:34 schreef Pheno het volgende:
Devolver is nog steeds de winnaar
Meeste lol aan beleefd
Enkel de eerste drie jaar. Nadat PS3 met inFamous kwam schoot het de 360 ook voorbij. Die ging zich meer en meer richten op Forza en Halo. Er is weinig veranderd in die acht jaar.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Xbox 360 was echt fantatisch, met spellen zoals Fable, maar nu is het gewoon 100% kut voor iedereen die niet van halo of racen houdt
Klopt want multiplatformgames bestaan niet, louter exclusives.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:48 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom zou je die multiplats op de One X willen spelen terwijl er een PS Pro is die 100 euri goedkoper is en dezelfde multiplats heeft?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt want multiplatformgames bestaan niet, louter exclusives.
Microsoft persco was ijzersterkGame na game na game, allemaal in supercrisp performance op de One X. Als je een hekel hebt aan muiltiplats kan ik me voorstellen dat 't wat tegen viel ja.
Tot nu toe inderdaad een magere E3 in vergelijking met de afgelopen jaren, maar vond Ubisoft het beste eigenlijk. Beste opener met Miyamoto on stage en een verrassend leuke Rabbids-game en beste trailer om mee te eindigen. Sony teleurstellend, want zoveel games die we al kenden. Microsoft... goeie show, maar ik er zaten maar twee, misschien drie games tussen waar ik iets om zou geven.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:57 schreef DenXD het volgende:
Wat een kut persconferentie van Sony. Zowaar nog slechter dan die van Ubisoft.
Microsoft had de beste persconferentie. Sony had de betere games.
Kansloze E3 dit jaar.
wanneer is PSX ?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:13 schreef studentje7 het volgende:
Lijkt alsof Sony de big guns bewaart voor PSX zodat ze op het moment dat de One X uitkomt flink het momentum kunnen claimen.
Er is ook nog Parijs ergens in augustus geloof ik? Al is het nooit zo enorm daar. 9 december is PSXquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |