ja sowiesoquote:Op maandag 12 juni 2017 23:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je gaat zeker Sony kijken he?
[..]
Zeker
Idem.quote:
Nooit van deze game gehoord hebben.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:11 schreef wuuht het volgende:
Dat was voor de gamecube? heb er echt nooit wat van gehoord
Ik kwam :-)quote:Op maandag 12 juni 2017 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
+1 GOTY voor mij, voor AC: O en Skull and Bones
Dat is wat mij betreft de heilige graal, Half Life 3 komt toch nooitquote:Op maandag 12 juni 2017 23:11 schreef wuuht het volgende:
Dat was voor de gamecube? heb er echt nooit wat van gehoord
Ik speelde wind waker, double dash, mario sunshinequote:Op maandag 12 juni 2017 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft de heilige graal, Half Life 3 komt toch nooit
Wind Waker + Ocarina, Mario Sunshine, SSBM, XIII, BG&E waren mijn favo gamecube-gamesquote:Op maandag 12 juni 2017 23:17 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik speelde wind waker, double dash, mario sunshine
Was achteraf een fantastische console.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:17 schreef wuuht het volgende:
[..]
Ik speelde wind waker, double dash, mario sunshine
Ook al komt HL3 wel... de verwachtingen zijn zo hoog dat het alleen maar kan tegenvallen.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft de heilige graal, Half Life 3 komt toch nooit
Ja ik weet ook niet of het fantastische verhaal en de setting genoeg isquote:Op maandag 12 juni 2017 23:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ook al komt HL3 wel... de verwachtingen zijn zo hoog dat het alleen maar kan tegenvallen.
Ik kon geen gta spelen, vond ik toendertijd wat minderquote:
Die boot jatten ookquote:
ja als je jong en hip bent kan ik me dat voorstellenquote:Op maandag 12 juni 2017 23:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kon geen gta spelen, vond ik toendertijd wat minder![]()
Geswitcht naar de xbox en ik stap nu over naar de playstation gok ik. Microsoft faalt weer eens.
dan zit je bij de FVD niet goedquote:Op maandag 12 juni 2017 23:16 schreef Fylax het volgende:
Gelukkig heb ik zometeen studiefinanciering als al deze games uitkomen
in de afkorting klinkt het beterquote:
RdR2 was er toch niet?quote:Op maandag 12 juni 2017 23:14 schreef Qunix het volgende:
Ubi heeft het prima gedaan!
Morgen RdR2 bij Sony en misschien een glim van FF7Remake
TLOU 2quote:Op maandag 12 juni 2017 23:43 schreef Joosie200 het volgende:
Bij Sony wil ik RDR2 teaser zien, sowieso Uncharted Lost Legacy en Horizon Zero Dawn dlc
yes!quote:
En Days Gone.quote:
Kojima komt niet langs tweette hij al eerder. Nu kan ie trollen natuurlijkquote:
Dan Mads maar.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kojima komt niet langs tweette hij al eerder. Nu kan ie trollen natuurlijk
als die ook maar half op de oude games lijktquote:
TLoU2 gameplay en dan hebben ze meteen verlorenquote:Op maandag 12 juni 2017 23:13 schreef Cikx het volgende:
Deze presentatie mag zich nog 4 uurtjes de beste noemen
daar hebben we al beeld van toch? met die anime vampieren enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |