abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187234839
normaal begint het voor mij ergens eind Maart uiterlijk. Ik woon ook nog eens hartje Veluwe wat het er niet echt veel makkelijker op maakt :P
Hooray for boobies!
  maandag 3 juni 2019 @ 14:04:15 #212
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187237634
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 10:43 schreef NijntjesUk het volgende:
Zouden de weergoden zoiets als volgt denken:"Muahahahaha, die mensen maar denken dat t dit jaar meevalt met de pollen?! Laat de pollen maar vallen!" >:)

:(
We hadden ook best wel een koud voorjaar. Kan nog losbarsten. ;(
pi_187241067
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 10:17 schreef DjVero het volgende:
Sinds gisteren, na in een park te zijn geweest, ontzettend veel last. Steeds één van mijn neusgaten zo dicht als wat, pijnlijk droge ogen, loopneus, nou ja, jullie zullen het ongetwijfeld herkennen. Ik heb hooikoorts sinds een jaar of vier, vijf. Met pilletjes van de Trekpleister kan ik het wel redelijk onderdrukken, maar die had ik gisteren niet meer.

Zijn jullie ooit naar de huisarts gegaan? Is dat nodig? Tot nog toe vind ik het voor mezelf niet nodig.
Als je het niet nodig vindt om naar de huisarts te gaan en het red met pilletjes van de Trekpleister dan is dat prima toch?!
Ik ga morgen bij de huisarts toch maar weer om oogdruppels vragen, het niezen vind ik vervelend, maar die jeukogen vind ik ronduit KUT, zeker omdat mijn lenzen dan niet lekker zitten en ik ze eigenlijk uit zou moeten doen. Maar ik zie met mijn lenzen prettiger dan met een bril (technisch verhaal niet interessant), dus liefst draag ik ze wel gewoon.
Even bij de apotheek gevraagd wat kan samen met contactlenzen, dus ik hoef het de huisarts alleen nog onder de neus te schuiven ;).

Neusspoelen is wel lekker trouwens, gisteren geprobeerd. Mijn man was er niet van gecharmeerd, die had het gevoel dat hij stikte, maar hij had wel minder jeuk daarna ;).
Fake it till you make it...
pi_187241267
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:36 schreef Nijna het volgende:

[..]

Als je het niet nodig vindt om naar de huisarts te gaan en het red met pilletjes van de Trekpleister dan is dat prima toch?!
Ik ga morgen bij de huisarts toch maar weer om oogdruppels vragen, het niezen vind ik vervelend, maar die jeukogen vind ik ronduit KUT, zeker omdat mijn lenzen dan niet lekker zitten en ik ze eigenlijk uit zou moeten doen. Maar ik zie met mijn lenzen prettiger dan met een bril (technisch verhaal niet interessant), dus liefst draag ik ze wel gewoon.
Even bij de apotheek gevraagd wat kan samen met contactlenzen, dus ik hoef het de huisarts alleen nog onder de neus te schuiven ;).

Neusspoelen is wel lekker trouwens, gisteren geprobeerd. Mijn man was er niet van gecharmeerd, die had het gevoel dat hij stikte, maar hij had wel minder jeuk daarna ;).
De eerste keer is niet tof.

Het helpt als je met je tong de aanzet geeft voor een "k" en dat tijdens het spoelen vasthoudt.
Als je onder de douche spoelt, hoef je niet bezig te zijn met waar je het afvalwater laat, heb je alle ruimte om rare hoofdbewegingen te maken om het restwater te dumpen en je hebt gelijk het spoelwater op perfecte temperatuur, wat het comfort enorm verhoogt.
Ik douche en spoel meestal 's avonds. Je spoelt dan de pollen van de dag weg, zodat je een goede nachtrust hebt en je houdt je bed en slaapkamer pollenvrij (niet in de slaapkamer uitkleden!)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_187243503
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:45 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

De eerste keer is niet tof.

Het helpt als je met je tong de aanzet geeft voor een "k" en dat tijdens het spoelen vasthoudt.
Als je onder de douche spoelt, hoef je niet bezig te zijn met waar je het afvalwater laat, heb je alle ruimte om rare hoofdbewegingen te maken om het restwater te dumpen en je hebt gelijk het spoelwater op perfecte temperatuur, wat het comfort enorm verhoogt.
Ik douche en spoel meestal 's avonds. Je spoelt dan de pollen van de dag weg, zodat je een goede nachtrust hebt en je houdt je bed en slaapkamer pollenvrij (niet in de slaapkamer uitkleden!)
Ik vind het wel lekker dat uitspoelen, zelfs bij de wasbak 8-)
  maandag 3 juni 2019 @ 21:23:41 #216
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_187245849
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 17:36 schreef Nijna het volgende:

[..]
Wat hebben ze aangeraden? Ik gebruik voor droge ogen soms van die normale oogdruppels van de Kruidvat als ik m'n lenzen ook in heb, zal niet helemaal goed zijn, maar ja :+
Ik heb dit jaar ook minder last van de hooikoorts dan normaal, al ben ik sowieso al wat minder gevoelig als ik hier die berichten lees :#
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_187273367
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2019 21:23 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Wat hebben ze aangeraden? Ik gebruik voor droge ogen soms van die normale oogdruppels van de Kruidvat als ik m'n lenzen ook in heb, zal niet helemaal goed zijn, maar ja :+
Ik heb dit jaar ook minder last van de hooikoorts dan normaal, al ben ik sowieso al wat minder gevoelig als ik hier die berichten lees :#
Ik heb nu Azelastin-COMOD gekregen. Je moet wel je lenzen uitdoen om te druppelen en na een kwartier kan je ze weer indoen.
Er zit geen conserveermiddel in, want dat is volgens mij dat wat maakt dat je het niet met je lenzen kan gebruiken ivm kans op verkleuring ofzoiets.
Overigens staat bij die die ik nu heb dat je het in overleg met (oog)arts moet gebruiken.
Het zal wel goed zijn, mn ogen jeuken minder ^O^
  zaterdag 8 juni 2019 @ 10:21:28 #218
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187316979
Ok, ik snap niet dat mijn hooikoorts de afgelopen weken met het mooie weer nauwelijks optrad, maar nu met dit herfstweer wel. :{ Omgekeerde wereld dit.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 15:56:25 #219
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_187321041
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 10:21 schreef Gary_Oak het volgende:
Ok, ik snap niet dat mijn hooikoorts de afgelopen weken met het mooie weer nauwelijks optrad, maar nu met dit herfstweer wel. :{ Omgekeerde wereld dit.
Ik heb het altijd erger na regen. Mijn theorie is dat dan juist alle planten geactiveerd worden en daardoor juist meer pollen gaan verspreiden. Is dit ergens op gebaseerd? Nee, maar het fabeltje: "het regent, dus je kunt nu geen last hebben van hooikoorts" gaat voor mij dus echt niet op.
Don't let my username fool you...
pi_187321379
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 15:56 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik heb het altijd erger na regen. Mijn theorie is dat dan juist alle planten geactiveerd worden en daardoor juist meer pollen gaan verspreiden. Is dit ergens op gebaseerd? Nee, maar het fabeltje: "het regent, dus je kunt nu geen last hebben van hooikoorts" gaat voor mij dus echt niet op.
Even gezocht en ik kwam dit tegen:

Méér klachten na regen?

Sommige mensen ervaren veel klachten vlak ná een regenbui, dat lijkt tegenstrijdig. Komt dit door het mechanisch heen en weer schudden van bladeren en takken waardoor tijdelijk veel pollen vrijkomen? Of is dit misschien de pollendeken die langzaam als een pannenkoek naar de grond zakt? Als de pollendeken eenmaal gezakt is, zal een volgende regenbui diezelfde dag mogelijk dat effect niet meer hebben, omdat de pollen al op de bodem liggen.

en

Een korte hevig regenbui kan het afgeven van de pollen door de plant ook mechanisch stimuleren, doordat takken en aren door elkaar geschud worden.
pi_187321905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 15:56 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Dat had ik ook altijd. Als dan eindelijk de regen kwam zat ik nog twee dagen te niezen. Ik ben er toen vanuit gegaan dat ik vooral klachten heb als de pollen langere tijd op mijn neusslijmvlies ziten te irriteren. Dat lijkt ook wel te kloppen, want sinds ik de neusspoelingen gebruik, heb ik bijna geen klachten meer, zolang ik niet door bloeiende weides struin.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 8 juni 2019 @ 17:59:21 #222
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187322793
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 16:58 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dat had ik ook altijd. Als dan eindelijk de regen kwam zat ik nog twee dagen te niezen. Ik ben er toen vanuit gegaan dat ik vooral klachten heb als de pollen langere tijd op mijn neusslijmvlies ziten te irriteren. Dat lijkt ook wel te kloppen, want sinds ik de neusspoelingen gebruik, heb ik bijna geen klachten meer, zolang ik niet door bloeiende weides struin.
Fijn dat om zo te lezen dat de meeste users baat hebben bij de tip van de TT! *O*
pi_187322859
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 17:59 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Fijn dat om zo te lezen dat de meeste users baat hebben bij de tip van de TT! *O*
Volgens mij ben ik ermee begonnen toen jij er in het voorjaar van 2017 over postte.

Dus tik 'm aan ouwe
*boks*
  zaterdag 8 juni 2019 @ 18:10:40 #224
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_187322929
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 18:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik ermee begonnen toen jij er in het voorjaar van 2017 over postte.

Dus tik 'm aan ouwe
*boks*
pi_192103455
Kick. Paar dagen gedacht dat ik corona had :') toch maar nieuwe allergiemeds besteld. Werden vandaag bezorgd, ik ga ze opbergen en vond nog een oud doosje. Vorige datum van bestellen 21 maar 2019.

Ah. Boompollen dus :(
Mijn hoofd doet zo'n zeer, duurt een week eer de spray op volle sterkte werkt. Gelukkig thuiswerken.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_192112467
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef Syrena het volgende:
Kick. Paar dagen gedacht dat ik corona had :') toch maar nieuwe allergiemeds besteld. Werden vandaag bezorgd, ik ga ze opbergen en vond nog een oud doosje. Vorige datum van bestellen 21 maar 2019.

Ah. Boompollen dus :(
Mijn hoofd doet zo'n zeer, duurt een week eer de spray op volle sterkte werkt. Gelukkig thuiswerken.
Hypochonder :D

Maar ik heb ook maar weer Tavegyl besteld. Ik snotter als sinds de hazelaar, komt zelfs mijn ogen uit :') Wil als ik ooit een keer boodschappen ga doen niet verwijtend aangekeken worden :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 maart 2020 @ 09:46:51 #227
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_192113140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hypochonder :D

Maar ik heb ook maar weer Tavegyl besteld. Ik snotter als sinds de hazelaar, komt zelfs mijn ogen uit :') Wil als ik ooit een keer boodschappen ga doen niet verwijtend aangekeken worden :D
Gisteren moest ik niezen bij de AH en ik voelde me ineens vet ongemakkelijk, :@.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_192113563
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gisteren moest ik niezen bij de AH en ik voelde me ineens vet ongemakkelijk, :@.
Gewoon "Hooikoorts!" roepen als je dan toch alle aandacht hebt.
  woensdag 18 maart 2020 @ 19:02:58 #229
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_192125866
Ik werd bijna in quarantaine gezet toen ik nieste.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:43:36 #230
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_192409573
Aan mijn eerste tablet levocetrizine begonnen om niet weggezet te worden als paria als ik moet niezen :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_192410010
Het gaat hier inmiddels aardig nu de medicatie na een paar weken z’n werk doet. ‘S ochtends een tabletje cetirizine, nasonex neusspray en livocab oogdruppels. Ik nies wel wat, heb soms opeens een kuchaanval, maar dit is prima te doen zo. Ik hou m’n hart vast voor komend weekend, dan krijgen we hogere temperaturen en verwacht ik een explosie aan berkenpollen.
  donderdag 2 april 2020 @ 13:42:35 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192410621
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb ook hoest- en niesschaamte :P . Laatst stond ik in een supermarkt en voelde dat ik ineens een loopneus kreeg. Hoopte dat niemand het zag. Het is gewoon echt precies de tijd van het jaar voor dit soort gezeik, maar leg dat maar eens uit aan mensen..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 april 2020 @ 13:51:01 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_192410728
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb ook hoest- en niesschaamte :P . Laatst stond ik in een supermarkt en voelde dat ik ineens een loopneus kreeg. Hoopte dat niemand het zag. Het is gewoon echt precies de tijd van het jaar voor dit soort gezeik, maar leg dat maar eens uit aan mensen..
Hoest- en niesschaamte, :'( :D. Dat dus. Ik heb de hele tijd een loopneus (binnen vrijwel niet, maar eenmaal buiten in de kou en BAM!). Ik voel me ook echt bezwaard om mijn neus op te halen, :'). Ik doe het nu wel gewoon maar zo zacht en kort mogelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 02-04-2020 15:09:31 ]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_192411398
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoest- niesschaamte, :'( :D. Dat dus. Ik heb de hele tijd een loopneus (binnen vrijwel niet, maar eenmaal buiten in de kou en BAM!). Ik voel me ook echt bezwaard om mijn neus op te halen, :'). Ik doe het nu wel gewoon maar zo zacht en kort mogelijk.
Dit inderdaad! En elke keer maar roepen dat je 'hooikoorts' hebt en geen corona!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 april 2020 @ 15:09:18 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_192411990
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:31 schreef soapie het volgende:

[..]

Dit inderdaad! En elke keer maar roepen dat je 'hooikoorts' hebt en geen corona!
Nog niet geroepen. Ik maak gewoon geen oogcontact, :') maar blijf me wel bezwaard voelen, :@. Mocht iemand moeilijk doen, dan zeg ik het wel gewoon. Vraag me af of ze het zullen geloven, maar ze hebben geen keus, :+.
pi_192412145
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:31 schreef soapie het volgende:

[..]

Hoe stom dat ik hier niet aan heb gedacht om dit te zeggen, want idd, ik voel me ook bezwaard. :D En weet ook niet wat ik moet zeggen :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_192412744
Herkenbaar, hoest en nies schaamte... het valt nog mee hier qua hooikoorts.
Heb wel het idee dat ik gevoeliger begin te worden voor bepaalde noten :{ na het hele corona gebeuren toch de huisarts nog maar eens vragen, want ik vermijd nu de verdachte noten, maar ik zou wel meer duidelijkheid willen.
pi_192414533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:53 schreef Nijna het volgende:
Herkenbaar, hoest en nies schaamte... het valt nog mee hier qua hooikoorts.
Heb wel het idee dat ik gevoeliger begin te worden voor bepaalde noten :{ na het hele corona gebeuren toch de huisarts nog maar eens vragen, want ik vermijd nu de verdachte noten, maar ik zou wel meer duidelijkheid willen.
Ik hoorde gister dat huisartsen zich bijna vervelen omdat niemand meer durft te komen :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 april 2020 @ 17:48:46 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_192414601
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ik hoorde gister dat huisartsen zich bijna vervelen omdat niemand meer durft te komen :D
Wij mogen niet langs de praktijk; alleen bellen, :{.
pi_192415636
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Maar ze willen zo min mogelijk contact nu dus ik vermoed dat een "misschien wel noten allergie" nu niet zo urgent is dat er NU iets mee moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')