abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209453165
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2023 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tranende ogen, heel de tijd een verstopte neus en hoofdpijn? Niezen zelf valt nog mee.

Zijn dat symptonen van hooikoorts. Normaal heb ik er zelden last van.
Nee. Ik denk dat je doodgaat :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_209453188
Heb je ook pijn aan je tand? Want dan ga je echt dood hoor :9
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_209453815
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 13:58 schreef satecl het volgende:
Van meerdere mensen de tip gekregen de pilletjes van de Lidl te slikken. Gisteren gekocht. Afgelopen zaterdag stond ik op een festival te niezen. Toen sprak een jongedame mij aan: Laat je intapen!! Ze deed haar shirt naar deels naar beneden, en zag overal tape. 'Ik heb bijna geen last meer!!'. Gaf ze aan.

Dus vanmorgen ingetaped.

Zondag naar Bruce Springsteen in Landgraaf. Met pilletjes van de Lidl, vol in het tape. Ik ben benieuwd.. :)
Veel plezier!
Hopelijk helpen de tabletjes van de Lidl. Alleen als nu de tabletjes of de tape werkt, weet je niet welke van de 2 het is die effect heeft, als je zowel het tapen als de tabletjes probeert (wat ik wel zou doen als ik naar een festival zou gaan).

Tapen deed bij mij niks, de tabletjes van lidl hielpen ook niet afdoende. Maar hoor inderdaad vaker dat die van lidl goed werken.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_209453899
Ik heb onlangs weer een fikse voorraad cetirizine in Duitsland besteld en daar ontdekte ik ook dat mijn neusspray en oogdruppels daar zonder recept verkrijgbaar zijn. Prijs daarvan was vergelijkbaar met die bij de Nederlandse apotheek, maar dan zonder de terhandstellingskosten, dus zolang ik niks geks doe/heb waarbij ik opeens mijn volledige eigen risico verbruik ben ik in Duitsland een stuk goedkoper uit.
Het is al maanden het volledige programma: ochtend en avond cetirizine en livocab oogdruppels en daarnaast nog ‘s ochtends mometason neusspray. En verder veel met bevochtigende oogdruppels druppelen en zonnebril op. Sinds woensdag lijkt dat ook niet meer genoeg, hele gezicht jeukt, oren jeuken en ik ben benauwd en er loopt water uit m’n ogen.
Ik zat vanmiddag buiten in de tuin en dat ging wel, totdat de buuf ging grasmaaien :'(
pi_209453960
https://www.pazzox.be/nl/(...)ne-eg-tabl-100x10mg/

Stukken goedkoper dan de Lidl pilletjes. (ook gewoon Cetirizine)
pi_209454018
Overigens zowel het Hemelvaartsweekend en Pinksteren letterlijk ziek geweest van hooikoorts, afgelopen weekend een bedrijfsuitje midden in de Ardennen met goed weer en echt nergens last van gehad. :')
Is alcohol dan toch de beste remedie?
pi_209454055
Mijn ervaring: wat je ook doet qua tabletten en spray, last heb je toch wel. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_209454112
Ik heb nu hier besteld https://www.medikamente-p(...)etten-100st-06716159 en dan zoek ik naar het merk dat nu het goedkoopst is, dat wisselt nog wel eens. Eerder bestelde ik wel eens bij andere Duitse internetapotheken, nu kwam ik vanwege de oogdruppels en neusspray bij deze aanbieder uit.
Als je voor minimaal ¤35 bestelt zijn de verzendkosten maar ¤3. Ik heb nu voor 2 jaar voorraad besteld.
pi_209454836
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn ervaring: wat je ook doet qua tabletten en spray, last heb je toch wel. :)
En spoelen. Het helpt allemaal gewoon niks meer.

@capuchon_jongen sorry voor mijn comment op jou :*
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 19:54:36 #235
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_209456212
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Mijn ervaring: wat je ook doet qua tabletten en spray, last heb je toch wel. :)
Mijn Tabletten houden het anders aardig onder controle. Last nog wel een beetje, maar niet zo erg als zonder pilletjes.
Don't let my username fool you...
pi_209456547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 19:54 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Mijn Tabletten houden het anders aardig onder controle. Last nog wel een beetje, maar niet zo erg als zonder pilletjes.
Natuurlijk helpt het, maar nul klachten is een tamelijke utopie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 16 juni 2023 @ 11:03:54 #237
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_209530850
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:18 schreef tralalala het volgende:
https://www.pazzox.be/nl/(...)ne-eg-tabl-100x10mg/

Stukken goedkoper dan de Lidl pilletjes. (ook gewoon Cetirizine)
wordt je van die pilletjes ook suf? Ik gebruik levocetirizine van de apotheek, maar wordt er zo suf als wat van. Ook slaat het op mijn spieren.
pi_209587843
Lekker dat het geregend heeft, maar ik heb dan altijd dubbel zoveel last van hooikoorts klachten. Gevolg: jeuk-en loopneus, niezen en knalrode en jeukende ogen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')