abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213974092
quote:
84s.gif Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Starhopper het volgende:
Stomme grasjes :'( :'( :'( Sinds vannacht heb ik ineens weer heel veel last :'( Prikkende ogen, zere keel, dikke vieze snotterigheid :'(
Van harte beterschap gewenst.
Ik kon gisteren bijna niks doen. Had naast verstopte oren en een loopneus ook goede hoofdpijn met als gevolg dat ik ook misselijk was. Heb denk ik merendeels van de dag alleen maar in bed gelegen en zo min mogelijk te bewegen. Pas in de avonduren trok het allemaal weer bij. Gelukkig viel het vandaag hier wel mee.

Over de jeukende ogen heb ik niet meer zoveel last van als vroeger. Meer omdat ik nu vaker de zonnebril opdoe zodat mijn hele oog bedekt is. Voelt wel prettig.
  donderdag 20 juni 2024 @ 11:59:43 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213982882
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 17:22 schreef stokj het volgende:

[..]
Van harte beterschap gewenst.
Ik kon gisteren bijna niks doen. Had naast verstopte oren en een loopneus ook goede hoofdpijn met als gevolg dat ik ook misselijk was. Heb denk ik merendeels van de dag alleen maar in bed gelegen en zo min mogelijk te bewegen. Pas in de avonduren trok het allemaal weer bij. Gelukkig viel het vandaag hier wel mee.

Over de jeukende ogen heb ik niet meer zoveel last van als vroeger. Meer omdat ik nu vaker de zonnebril opdoe zodat mijn hele oog bedekt is. Voelt wel prettig.
Dank! Vannacht was weer heel kut maar nu gaat het iets beter gelukkig. Ik merk wel dat de oogdruppels iets doen met de jeukende
ogen :)
Bah ;( Jij hebt er nog erger last van dan ik zo te horen. Ook beterschap! Gelukkig is het nu niet 30+ graden. Met dat soort temperaturen ziek in bed liggen is echt een hel.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_213983385
quote:
84s.gif Op donderdag 20 juni 2024 11:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dank! Vannacht was weer heel kut maar nu gaat het iets beter gelukkig. Ik merk wel dat de oogdruppels iets doen met de jeukende
ogen :)
Bah ;( Jij hebt er nog erger last van dan ik zo te horen. Ook beterschap! Gelukkig is het nu niet 30+ graden. Met dat soort temperaturen ziek in bed liggen is echt een hel.
Ja, vandaag valt gelukkig wel mee. Bedankt! :)
pi_217301126
Het seizoen is voor mij alweer een week begonnen. Ik kan niet tegen de Berkenboom, sinds maandag zijn de klachten gestart. :(
BlaBlaBla
pi_217301141
Ik weet niet of het seizoen voor mij al begonnen is, ben wel begonnen met de medicatie alvast.
Wel iets meer nies enzo, dus ik denk dat het eraan zit te komen.
Fake it till you make it...
pi_217301435
Ik was op tijd met alle medicatie begonnen, dat helpt wel. Maar af en toe echt enorm benauwd en standaard een dichte keel. Die rare kriebel achterin mijn keel blijft echt zo irritant. Is al ruim een maand bezig, ik pak altijd een heel lang seizoen mee.
  zondag 6 april 2025 @ 10:27:37 #257
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_217301980
Ik heb zo'n twee weken geleden last gekregen van jeukende ogen en veel niesen. Ik vind buiten wandelen echter te fijn om daarmee te stoppen. Weet ook niet precies welke bloemen bomen of grassen het probleem zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_217302267
Op dit moment zijn er vooral veel berkenpollen als ik op pollennieuws kijk, Els en Berk lopen op hun eind.
En de grassen beginnen nu te bloeien.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')