Van harte beterschap gewenst.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:50 schreef Starhopper het volgende:
Stomme grasjes![]()
![]()
Sinds vannacht heb ik ineens weer heel veel last
Prikkende ogen, zere keel, dikke vieze snotterigheid
Dank! Vannacht was weer heel kut maar nu gaat het iets beter gelukkig. Ik merk wel dat de oogdruppels iets doen met de jeukendequote:Op woensdag 19 juni 2024 17:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Van harte beterschap gewenst.
Ik kon gisteren bijna niks doen. Had naast verstopte oren en een loopneus ook goede hoofdpijn met als gevolg dat ik ook misselijk was. Heb denk ik merendeels van de dag alleen maar in bed gelegen en zo min mogelijk te bewegen. Pas in de avonduren trok het allemaal weer bij. Gelukkig viel het vandaag hier wel mee.
Over de jeukende ogen heb ik niet meer zoveel last van als vroeger. Meer omdat ik nu vaker de zonnebril opdoe zodat mijn hele oog bedekt is. Voelt wel prettig.
Ja, vandaag valt gelukkig wel mee. Bedankt!quote:Op donderdag 20 juni 2024 11:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dank! Vannacht was weer heel kut maar nu gaat het iets beter gelukkig. Ik merk wel dat de oogdruppels iets doen met de jeukende
ogen
BahJij hebt er nog erger last van dan ik zo te horen. Ook beterschap! Gelukkig is het nu niet 30+ graden. Met dat soort temperaturen ziek in bed liggen is echt een hel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |