abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192112467
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 19:53 schreef Syrena het volgende:
Kick. Paar dagen gedacht dat ik corona had :') toch maar nieuwe allergiemeds besteld. Werden vandaag bezorgd, ik ga ze opbergen en vond nog een oud doosje. Vorige datum van bestellen 21 maar 2019.

Ah. Boompollen dus :(
Mijn hoofd doet zo'n zeer, duurt een week eer de spray op volle sterkte werkt. Gelukkig thuiswerken.
Hypochonder :D

Maar ik heb ook maar weer Tavegyl besteld. Ik snotter als sinds de hazelaar, komt zelfs mijn ogen uit :') Wil als ik ooit een keer boodschappen ga doen niet verwijtend aangekeken worden :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 18 maart 2020 @ 09:46:51 #227
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_192113140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hypochonder :D

Maar ik heb ook maar weer Tavegyl besteld. Ik snotter als sinds de hazelaar, komt zelfs mijn ogen uit :') Wil als ik ooit een keer boodschappen ga doen niet verwijtend aangekeken worden :D
Gisteren moest ik niezen bij de AH en ik voelde me ineens vet ongemakkelijk, :@.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_192113563
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Gisteren moest ik niezen bij de AH en ik voelde me ineens vet ongemakkelijk, :@.
Gewoon "Hooikoorts!" roepen als je dan toch alle aandacht hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 18 maart 2020 @ 19:02:58 #229
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_192125866
Ik werd bijna in quarantaine gezet toen ik nieste.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:43:36 #230
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_192409573
Aan mijn eerste tablet levocetrizine begonnen om niet weggezet te worden als paria als ik moet niezen :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_192410010
Het gaat hier inmiddels aardig nu de medicatie na een paar weken z’n werk doet. ‘S ochtends een tabletje cetirizine, nasonex neusspray en livocab oogdruppels. Ik nies wel wat, heb soms opeens een kuchaanval, maar dit is prima te doen zo. Ik hou m’n hart vast voor komend weekend, dan krijgen we hogere temperaturen en verwacht ik een explosie aan berkenpollen.
  donderdag 2 april 2020 @ 13:42:35 #232
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192410621
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2020 09:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb ook hoest- en niesschaamte :P . Laatst stond ik in een supermarkt en voelde dat ik ineens een loopneus kreeg. Hoopte dat niemand het zag. Het is gewoon echt precies de tijd van het jaar voor dit soort gezeik, maar leg dat maar eens uit aan mensen..
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 april 2020 @ 13:51:01 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_192410728
quote:
10s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:42 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb ook hoest- en niesschaamte :P . Laatst stond ik in een supermarkt en voelde dat ik ineens een loopneus kreeg. Hoopte dat niemand het zag. Het is gewoon echt precies de tijd van het jaar voor dit soort gezeik, maar leg dat maar eens uit aan mensen..
Hoest- en niesschaamte, :'( :D. Dat dus. Ik heb de hele tijd een loopneus (binnen vrijwel niet, maar eenmaal buiten in de kou en BAM!). Ik voel me ook echt bezwaard om mijn neus op te halen, :'). Ik doe het nu wel gewoon maar zo zacht en kort mogelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 02-04-2020 15:09:31 ]
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_192411398
quote:
17s.gif Op donderdag 2 april 2020 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Hoest- niesschaamte, :'( :D. Dat dus. Ik heb de hele tijd een loopneus (binnen vrijwel niet, maar eenmaal buiten in de kou en BAM!). Ik voel me ook echt bezwaard om mijn neus op te halen, :'). Ik doe het nu wel gewoon maar zo zacht en kort mogelijk.
Dit inderdaad! En elke keer maar roepen dat je 'hooikoorts' hebt en geen corona!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 april 2020 @ 15:09:18 #235
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_192411990
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:31 schreef soapie het volgende:

[..]

Dit inderdaad! En elke keer maar roepen dat je 'hooikoorts' hebt en geen corona!
Nog niet geroepen. Ik maak gewoon geen oogcontact, :') maar blijf me wel bezwaard voelen, :@. Mocht iemand moeilijk doen, dan zeg ik het wel gewoon. Vraag me af of ze het zullen geloven, maar ze hebben geen keus, :+.
pi_192412145
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 14:31 schreef soapie het volgende:

[..]

Hoe stom dat ik hier niet aan heb gedacht om dit te zeggen, want idd, ik voel me ook bezwaard. :D En weet ook niet wat ik moet zeggen :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_192412744
Herkenbaar, hoest en nies schaamte... het valt nog mee hier qua hooikoorts.
Heb wel het idee dat ik gevoeliger begin te worden voor bepaalde noten :{ na het hele corona gebeuren toch de huisarts nog maar eens vragen, want ik vermijd nu de verdachte noten, maar ik zou wel meer duidelijkheid willen.
Fake it till you make it...
pi_192414533
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:53 schreef Nijna het volgende:
Heb wel het idee dat ik gevoeliger begin te worden voor bepaalde noten :{ na het hele corona gebeuren toch de huisarts nog maar eens vragen, want ik vermijd nu de verdachte noten, maar ik zou wel meer duidelijkheid willen.
Ik hoorde gister dat huisartsen zich bijna vervelen omdat niemand meer durft te komen :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 april 2020 @ 17:48:46 #239
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_192414601
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ik hoorde gister dat huisartsen zich bijna vervelen omdat niemand meer durft te komen :D
Wij mogen niet langs de praktijk; alleen bellen, :{.
pi_192415636
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 17:44 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Maar ze willen zo min mogelijk contact nu dus ik vermoed dat een "misschien wel noten allergie" nu niet zo urgent is dat er NU iets mee moet.
  woensdag 22 april 2020 @ 21:09:54 #241
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_192757077
Misschien is dit al eerder gedeeld,maar wat bij mij heel goed helpt: een klein stukje van een wattenschijfje met een beetje vaseline erop en dan in mijn beide neusgaten. Dan heb ik nergens last van. Anders loop ik de halve dag te niezen en te snuiten.
pi_192757708
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 15:53 schreef Nijna het volgende:
Mijn vader had dat inderdaad ook. En appels. Weet niet of hij het met bepaalde noten erger had.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_192770636
Appels nog niet gemerkt, ik weet dat mijn vader bepaalde appels ook niet kan eten en ook hazelnoot en walnoot (die heb ik ook het vermoeden van...). Had vandaag de huisarts aan de lijn voor iets anders, niet meer gevraagd. Voor de volgende keer dan maar.
Wel oogdruppels gevraagd, dan heb ik ze maar vast in huis...
  donderdag 23 april 2020 @ 19:04:42 #244
254082 Extraneus
pi_192770983
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:39 schreef Nijna het volgende:
Appels nog niet gemerkt, ik weet dat mijn vader bepaalde appels ook niet kan eten en ook hazelnoot en walnoot (die heb ik ook het vermoeden van...). Had vandaag de huisarts aan de lijn voor iets anders, niet meer gevraagd. Voor de volgende keer dan maar.
Wel oogdruppels gevraagd, dan heb ik ze maar vast in huis...
Heb je weleens watjes met vaseline in je neus geprobeerd? Da's wat mij betreft een wereld van verschil.
pi_192771016
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:04 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Heb je weleens watjes met vaseline in je neus geprobeerd? Da's wat mij betreft een wereld van verschil.
Bij notenallergie? :+
Nee nooit geprobeerd die watjes. Maar dat ziet er wel een beetje raar uit lijkt me...?
pi_192771058
Het valt dit jaar tot nu toe ontzettend mee bij mij. Zolang ik maar bij de berken uit de buurt blijf. Paar aanvallen van jeukende ogen en uitslag op mijn handen en armen gehad na fietstochtjes en af en toe eens een nies en een snotter.

Mag niet klagen. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 23 april 2020 @ 22:14:55 #247
254082 Extraneus
pi_192774427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 19:06 schreef Nijna het volgende:

[..]

Bij notenallergie? :+
Nee nooit geprobeerd die watjes. Maar dat ziet er wel een beetje raar uit lijkt me...?
Dacht dat de laatste zin van je post ging over hooikoorts.
  vrijdag 24 april 2020 @ 00:07:34 #248
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_192776293
Ik had afgelopen week ook weer een nieuw verschijnsel: last van mijn lippen, tot pijn aan toe. Een enorm branderig gevoel dat elke keer erger was als ik buiten was geweest. Dacht eerst aan een koortslip, maar dat het erger werd als ik buiten kwam, kon ik daar niet aan linken. Dat heeft dus meer dan een week geduurd en sprak gisteren mijn zus, die had dat vorig jaar ook gehad van de hooikoorts.

Gebruik nu wel dagelijks een luchtreiniger op de slaapkamer en ik heb het idee dat dat wel goed is tegen de klachten, ik lijk minder klachten te hebben nu ik dat ding dagelijks 's avonds een paar uurtjes laat draaien voordat ik ga slapen.
Don't let my username fool you...
  vrijdag 24 april 2020 @ 07:46:39 #249
254082 Extraneus
pi_192777665
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:07 schreef Metalfreak het volgende:
Ik had afgelopen week ook weer een nieuw verschijnsel: last van mijn lippen, tot pijn aan toe. Een enorm branderig gevoel dat elke keer erger was als ik buiten was geweest. Dacht eerst aan een koortslip, maar dat het erger werd als ik buiten kwam, kon ik daar niet aan linken. Dat heeft dus meer dan een week geduurd en sprak gisteren mijn zus, die had dat vorig jaar ook gehad van de hooikoorts.

Gebruik nu wel dagelijks een luchtreiniger op de slaapkamer en ik heb het idee dat dat wel goed is tegen de klachten, ik lijk minder klachten te hebben nu ik dat ding dagelijks 's avonds een paar uurtjes laat draaien voordat ik ga slapen.
Goed zo. Ik heb er ook en en die staat 24/7 aan. 's Avonds laat ik hem wat harder draaien en wanneer ik naar bed ga, staat hij fluisterstil.

Check af en toe trouwens of er stof zit aan de buitenkant van het rooster. Laatst keek ik een keer en zaten er allemaal stofkussentjes op die roostertjes. Daardoor maakte hij ook meer geluid (en werkte hij natuurlijk minder goed.)
pi_192803149
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 22:14 schreef Extraneus het volgende:

[..]

Dacht dat de laatste zin van je post ging over hooikoorts.
Ja klopt, maar ik vraag me af of watjes in mn neus gaan helpen tegen de jeukogen.
En als ik jeukogen heb, kan ik mijn lenzen niet dragen en met mijn bril zie ik minder dan met mijn lenzen (heel verhaal, ingewikkeld). Dus ik draag liefst wel mijn lenzen. Vandaar de oogdruppels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')