hij lijkt op de Dyson V8quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:55 schreef summer2bird het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit erover te denken deze te kopen. Iemand ervaring ermee?
https://www.action.com/nl-nl/p/tristar-handstofzuiger-/
Ik zou hem ook wel graag aanschaffen voor boven.quote:Op zondag 20 augustus 2017 20:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Mijn vrouw heeft er 'm gekocht voor op de zolderverdieping. Kan niet zeggen dat ie het (in het begin) slecht doet.
Maar zoals veel van die Blokker- merken is het maar de vraag hoelang dat zo blijft.
Tis wel 400 watt en mijn haardroger is al 1200 wattquote:Op zondag 20 augustus 2017 20:15 schreef Sinister-D- het volgende:
Mijn vrouw heeft er 'm gekocht voor op de zolderverdieping. Kan niet zeggen dat ie het (in het begin) slecht doet.
Maar zoals veel van die Blokker- merken is het maar de vraag hoelang dat zo blijft.
Volgens mij moet je naar het voltage kijken, toch?quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:35 schreef Jennifer030 het volgende:
[..]
Tis wel 400 watt en mijn haardroger is al 1200 watt![]()
Al heb ik ooit voor 8 euro een föhn gekocht bij Action die een jaar lang goed werktedaarna kocht ik die weer en blies die alleen koude lucht -___-
Tis bij Action soms ook echt geluk hebben
Door nieuwe EU regels mogen stofzuigers niet meer boven 900 Watt komen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 21:35 schreef Jennifer030 het volgende:
[..]
Tis wel 400 watt en mijn haardroger is al 1200 watt![]()
Al heb ik ooit voor 8 euro een föhn gekocht bij Action die een jaar lang goed werktedaarna kocht ik die weer en blies die alleen koude lucht -___-
Tis bij Action soms ook echt geluk hebben
quote:Op vrijdag 18 augustus 2017 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand ervaring met de handbagagekoffers van de Action?
quote:Op maandag 21 augustus 2017 10:58 schreef noodgang het volgende:
[..], Ik ben er erg tevreden over! Ze rollen fatsoenlijk, gaat genoeg in en zijn stevig
Omg nu snap ik er niks meer van hahaha.quote:Op maandag 21 augustus 2017 09:28 schreef whY... het volgende:
[..]
Door nieuwe EU regels mogen stofzuigers niet meer boven 900 Watt komen.
https://www.kieskeurig.nl/stofzuiger_wetgeving
must....quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:44 schreef Bond het volgende:
[..]
Lijkt het boven verwachting te zuigen (voor nu). Dus zeg top.
GMTA.quote:Op maandag 21 augustus 2017 22:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
must....
Resist....
Sarcastic...
Comment.....
De auto en zolder zijn netjes schoon dan 😝quote:
Of die helemaal hetzelfde is? Tupenummer is wel anders maar qua uiterlijk wel hetzelfde.quote:Op maandag 21 augustus 2017 21:34 schreef Jennifer030 het volgende:
Huh
Tristar SZ1918 Upright - Steelstofzuiger op bol.com: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000058512072
Zo te zien een koopje bij de Action dus... en meestal werkt die prima volgens de reviews (wel beter harde vloer)
Je moet wel goed zuigen hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2017 19:00 schreef Jennifer030 het volgende:
[..]
hij lijkt op de Dyson V8maar voor die prijs hoef je niet veel te verwachten
![]()
Nog maar ongeveer 500 euro sparen voor de echte dan
Oh nu twijfel ik. Anyway, ik ga em zo wel ff kopen, het kan bij Action toch terug.quote:Op dinsdag 22 augustus 2017 07:51 schreef Bond het volgende:
[..]
De auto en zolder zijn netjes schoon dan 😝
[..]
Of die helemaal hetzelfde is? Tupenummer is wel anders maar qua uiterlijk wel hetzelfde.
Ik heb hem gekocht.quote:
Chinese webshop eens kijken?quote:Op woensdag 23 augustus 2017 14:39 schreef janus84 het volgende:
Om resten latex op kleur te bewaren zoek ik opsluitbare emmertjes. Type satesaus, +- 1.5 liter. Snackbar vragen kan maar ergens kopen nog makkelijker. Iemand wel eens tegengekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |