abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171646890
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 17:54 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

Sommige mensen leiden nou eenmaal graag een atypisch leven.
Zoals christenen, inderdaad. Daar tegenaan schoppen omdat je weet dat dat aandacht oplevert is kinderachtig, maar ook niet meer dan dat. Om dan een hoop poeha te gaan maken over de reactie-die-je-wist-dat-zou-komen is enigszins hypocriet.

quote:
Dat is geen recalcitrant doen, dat is een persoonlijke voorkeur.
Romantiseer het nog even wat meer.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
  maandag 12 juni 2017 @ 18:00:32 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171646896
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 17:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Jij hebt haar niet weggehouden, jij hebt haar je wereldbeeld opgedrongen op een moment waarvan je wist dat ze nog niet voldoende gevormd is om hiermee om te gaan.
Als hij zijn dochtertje leert fietsen corrigeert hij haar ook om het evenwicht te behouden en rechtdoor te blijven kunnen fietsen. Of bemoeit hij zich dan teveel met de richting die zijn dochter opgaat?
pi_171646947
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 17:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar je houdt kinderen niet weg van verhalen uit de bijbel en Jezus totdat ze voldoende gevormd zijn?
Die lijken mij inderdaad vele malen schadelijker voor een kind en z'n omgeving dan een dom liedje dat ze toch nog niet begrijpen.
Conscience do cost.
  maandag 12 juni 2017 @ 18:03:52 #129
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171646955
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:00 schreef nostra het volgende:

[..]

Zoals christenen, inderdaad. Daar tegenaan schoppen omdat je weet dat dat aandacht oplevert is kinderachtig, maar ook niet meer dan dat. Om dan een hoop poeha te gaan maken over de reactie-die-je-wist-dat-zou-komen is enigszins hypocriet.
Hoe schopt hij tegen de christenen dan? Omdat hij het woordje 'duivel' gebruikt? Ik mag hopen dat de christenen daar niet het alleenrecht op hebben...
quote:
[..]

Ik romantiseer het niet, ik zeg alleen dat sommige mensen liever drank en drugs doen dan naar de kerk te gaan en dat daar niets mis mee is.
pi_171646970
Dit is dus niet een s zo'N puberrappertje, maar een ruimschoots volwassen vent uit 1986 :')
  maandag 12 juni 2017 @ 18:05:47 #131
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171647010
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:00 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als hij zijn dochtertje leert fietsen corrigeert hij haar ook om het evenwicht te behouden en rechtdoor te blijven kunnen fietsen. Of bemoeit hij zich dan teveel met de richting die zijn dochter opgaat?
Er is maar één goede manier om te fietsen. Er is niet één goede manier om te leven. Je achtjarige dochter één levensbeschouwing opdringen (en dan nog wel zo'n beknellende en vrouwonvriendelijke) is daarom vreselijk asociaal.
pi_171647078
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:04 schreef Chai het volgende:
Dit is dus niet een s zo'N puberrappertje, maar een ruimschoots volwassen vent uit 1986 :')
Paul Elstak zal inmiddels al over de 50 zijn gok ik.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_171647129
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[quote]
Ik romantiseer het niet, ik zeg alleen dat sommige mensen liever drank en drugs doen dan naar de kerk te gaan en dat daar niets mis mee is.
En er is niets mis met daar een dialoog over aan willen gaan zoals die kerkmensen doen. Verder is drank en drugs propageren naar een jongetje van 8 natuurlijk net zo min normaal.
  maandag 12 juni 2017 @ 18:15:40 #134
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171647222
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:05 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Er is maar één goede manier om te fietsen. Er is niet één goede manier om te leven. Je achtjarige dochter één levensbeschouwing opdringen (en dan nog wel zo'n beknellende en vrouwonvriendelijke) is daarom vreselijk asociaal.
Mag ik vragen hoe dat vroeger bij jou thuis ging? Ik snap je hele reactie niet.
  maandag 12 juni 2017 @ 18:17:59 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171647271
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:11 schreef nostra het volgende:

[..]

En er is niets mis met daar een dialoog over aan willen gaan zoals die kerkmensen doen. Verder is drank en drugs propageren naar een jongetje van 8 natuurlijk net zo min normaal.
Maar ze gaan geen dialoog aan. Ze willen er alleen tegen waarschuwen. En heel voorzichtig roepen ze ook nog op tot het saboteren van een optreden.

Overigens propageert dat liedje helemaal geen drank en drugs. Het gaat vrij duidelijk over de levensstijl van één iemand, die dat aan niemand anders probeert op te dringen. In tegenstelling tot die christenen.
  maandag 12 juni 2017 @ 18:21:28 #136
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_171647342
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 17:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoogstens een goed gesprek over de voor- en nadelen van drank- en drugsgebruik.
Ja, bij een achtjarige? :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 12 juni 2017 @ 18:24:07 #137
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171647396
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe dat vroeger bij jou thuis ging? Ik snap je hele reactie niet.
Gelukkig niet zoals bij LXIV thuis. Mijn ouders deden niet alsof er iets heel fouts gebeurde wanneer iemand positief sprak over drank, drugs of de duivel.
pi_171647397
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Maar ze gaan geen dialoog aan. Ze willen er alleen tegen waarschuwen.
Ze willen dat de ouders de tekst van het liedje bespreken met hun kinderen en dat ze het niet aan hen verbieden of hen ervan afschermen. Dat vind ik een redelijke dialoog.

quote:
Overigens propageert dat liedje helemaal geen drank en drugs. Het gaat vrij duidelijk over de levensstijl van één iemand
Een jochie van acht ja. Bekijk de clip eens.
  maandag 12 juni 2017 @ 18:24:54 #139
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171647410
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja, bij een achtjarige? :D
Je hoeft geen spreadsheets of wetenschappelijke bronnen mee te nemen. Je kunt best vertellen dat er stofjes zijn die een mens zich even heel fijn laten voelen, maar waar ze ook best veel last van kunnen krijgen.
  maandag 12 juni 2017 @ 18:27:35 #140
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_171647471
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je hoeft geen spreadsheets of wetenschappelijke bronnen mee te nemen. Je kunt best vertellen dat er stofjes zijn die een mens zich even heel fijn laten voelen, maar waar ze ook best veel last van kunnen krijgen.
Lijkt mij niet handig, ik zou op die leeftijd het houden bij dat het gevaarlijk is, en later misschien nog op terugkomen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 12 juni 2017 @ 18:29:19 #141
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171647514
quote:
7s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:24 schreef nostra het volgende:

[..]

Ze willen dat de ouders de tekst van het liedje bespreken met hun kinderen en dat ze het niet aan hen verbieden of hen ervan afschermen. Dat vind ik een redelijke dialoog.
Ze willen geen dialoog, ze willen alleen waarschuwen voor een tekst die 'veel verderf zaait'.
quote:
[..]

Een jochie van acht ja. Bekijk de clip eens.
Ik zie dat kind nergens drank of drugs gebruiken.
pi_171647601
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:00 schreef nostra het volgende:

[..]

[..]

Je denkt dat Jebroer deze tekst heeft geschreven met als doel om een klein groepje christenen te shockeren? :?
pi_171647607
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik zie dat kind nergens drank of drugs gebruiken.
Dat zal ongetwijfeld niet eens mogen in Nederland, maar dat ze zijn begrafenis bijwonen is wel een redelijke hint vind je niet?
pi_171647635
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

En kinderen die daardoor op ideeën worden gebracht... :X
Jij bent echt een oude lul aan het worden

Dit soort teksten zijn van alle tijden en mensen als jij hebben al net zo lang dit soort nummers willen censureren

pi_171647661
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:32 schreef Physsic het volgende:
Je denkt dat Jebroer deze tekst heeft geschreven met als doel om een klein groepje christenen te shockeren? :?
Nee, met als doel wat aandacht te krijgen van 8-16 jarigen. Is van alle tijden.
pi_171647683
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jij bent echt een oude lul aan het worden

Dit soort teksten zijn van alle tijden en mensen als jij hebben al net zo lang dit soort nummers willen censureren

Ook nu nog zit de tekst van de meeste populaire liefdjes vol met oa seks, drank, drugs en geweld. Maarja, dat is meestal in het Engels, dus dan vinden minder mensen het een probleem.
pi_171647712
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:35 schreef nostra het volgende:

[..]

Nee, met als doel wat aandacht te krijgen van 8-16 jarigen. Is van alle tijden.
Dacht als dat ik het misschien verkeerd begreep.
pi_171647721
quote:
Veel heftiger vond de geboren Leidenaar de stapel brieven die hij onlangs ontving. ,,Geschreven door kinderen, waarin stond dat ik naar Jezus moest gaan luisteren. Die kinderen konden notabene nét schrijven. Ik denk dus dat een boze leerkracht de jongens en meisjes heeft aangespoord dit soort brieven te schrijven. Dat vind ík dus eng.’’
:D
  maandag 12 juni 2017 @ 18:37:45 #149
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171647729
quote:
10s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:33 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld niet eens mogen in Nederland, maar dat ze zijn begrafenis bijwonen is wel een redelijke hint vind je niet?
Ik neem aan dat het meer te maken heeft met die onbedoelde schietpartij in de clip. En per ongeluk jezelf doodschieten is niet echt goede promotie voor vuurwapengebruik. :D
pi_171647762
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 18:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik neem aan dat het meer te maken heeft met die onbedoelde schietpartij in de clip. En per ongeluk jezelf doodschieten is niet echt goede promotie voor vuurwapengebruik. :D
Daar heb je een punt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')