Precies!quote:Op maandag 12 juni 2017 11:35 schreef WodanIsGroot het volgende:
Ik dacht toen dat: '20 Fingers - Short Dick Man' over kleine dikke mannetjes ging.
Wij hadden de 2 Live Crew.quote:
Onverdraagzaamheid is het grootste probleem op deze aardkloot, mensen die constant moeten schoppen tegen alles wat met geloof te maken heeft zijn wat dat betreft net zo erg als gelovigen die hun mening op willen dringen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:32 schreef denattedweil het volgende:
Geloof is het grootste probleem op deze aardkloot.
Helaas leven wij in een wereld waarin mensen zich druk maken over wat voor zinnetjes er in een liedje worden gebruikt. Gelukkig blijf ik tenslotte nog een kind van de duivel
quote:Op maandag 12 juni 2017 11:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wij hadden de 2 Live Crew.
Ow en natuurlijk de zelfmoordmuziek van Metallica.
Ik dacht dat St. Anger pas veel later kwam...quote:Op maandag 12 juni 2017 11:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wij hadden de 2 Live Crew.
Ow en natuurlijk de zelfmoordmuziek van Metallica.
Kun je nagaan als je gelovig EN onverdraagzaam bent...quote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef -0- het volgende:
[..]
Onverdraagzaamheid is het grootste probleem op deze aardkloot, mensen die constant moeten schoppen tegen alles wat met geloof te maken heeft zijn wat dat betreft net zo erg als gelovigen die hun mening op willen dringen.
Je zegt het goed: "gelovigen die hun mening willen opdringen". En niet alleen een mening, maar hun hele set 'normen en waarden'.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:40 schreef -0- het volgende:
Onverdraagzaamheid is het grootste probleem op deze aardkloot, mensen die constant moeten schoppen tegen alles wat met geloof te maken heeft zijn wat dat betreft net zo erg als gelovigen die hun mening op willen dringen.
Ok, ik moest stiekem lachen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik dacht dat St. Anger pas veel later kwam...
Goeie titel ook. Daar is over nagedacht.quote:
Ik denk dat ze qua intelligentieniveau oprecht niet verder komen dan deze sinterklaasrijmquote:Op maandag 12 juni 2017 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
Kan iemand mij trouwens ook eens uitleggen waarom volwassen kerels praten alsof ze kinderen van een jaar of 8 zijn? Die articulatie...Moet dat stoer zijn of zo?
De reactie is al door de makers ingecalculeerd. De EO-figuren van ons land kunnen dit soort muziek absoluut niet relativeren dus is het ontzettend makkelijk trollen en scoren.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:18 schreef nostra het volgende:
Volkomen normale reactie op een 'liedje' dat ook als enig doel heeft om een beetje simpel recalcitrant te doen, om vervolgens weer verbolgen te reageren als dat tot een reactie leidt. Een vrij genuanceerde reactie ook nog eens.
+1quote:Op zondag 11 juni 2017 23:42 schreef vuvuzela het volgende:
Ik had de link nog nooit gelegd met de "tegenhanger van Jezus"
En dat wederom aangetoond is dat talent geen vereiste is voor het maken van hits.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het enige leuke aan dat nummer is dat conservatief FOK! weer eens over de zeik is
Ik weet ook niet of hij direct daar naar verwijst eigenlijk, hij heeft zijn naam al wat langer dan vandaag en in andere nummers is hij niet zo druk met de duivel bezig ofzo.quote:
Hoogstens een goed gesprek over de voor- en nadelen van drank- en drugsgebruik.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hoe zou jij dit aanpakken dan als gelovig vader van een achtjarig kind?
Beter lezen Henkie.quote:Op maandag 12 juni 2017 02:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Typisch dat jij je nooit zo uitlaat over de islam terwijl die religie en z'n volgelingen een heel aantal gradaties achterlijker en enger zijn.
Sommige mensen leiden nou eenmaal graag een atypisch leven. Dat is geen recalcitrant doen, dat is een persoonlijke voorkeur.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:44 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat stel ik niet, ik stel dat het een nummer is met als enig doel een beetje recalcitrant doen. Kind van de duivel, drank en drugs, met een pistool een winkel overvallen. Het is geen complot tegen christenen, maar gewoon simpel scoren. En dat leidt dan een keer tot een reactie van iemand die zich aangesproken voelt, het is me wat.
Jij hebt haar niet weggehouden, jij hebt haar je wereldbeeld opgedrongen op een moment waarvan je wist dat ze nog niet voldoende gevormd is om hiermee om te gaan.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal niks gezegd over hel&verdoemenis, voor de 3e keer. En iedere ouder zal zijn kind sturen in gedrag en opvattingen, dat is gewoon opvoeding. Omdat je niet reageert op mijn vraag of je zelf kinderen hebt ga ik er van uit dat dit niet het geval is.
Was dit zo, dan zou je weten dat je jonge kinderen enigszins weghoudt van bepaalde -meestal gewelddadige- films, muziek, etc. Totdat ze oud genoeg zijn en voldoende gevormd om hier mee om te kunnen gaan. idem wat drank en sigaretten betreft.
Maar je houdt kinderen niet weg van verhalen uit de bijbel en Jezus totdat ze voldoende gevormd zijn?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal niks gezegd over hel&verdoemenis, voor de 3e keer. En iedere ouder zal zijn kind sturen in gedrag en opvattingen, dat is gewoon opvoeding. Omdat je niet reageert op mijn vraag of je zelf kinderen hebt ga ik er van uit dat dit niet het geval is.
Was dit zo, dan zou je weten dat je jonge kinderen enigszins weghoudt van bepaalde -meestal gewelddadige- films, muziek, etc. Totdat ze oud genoeg zijn en voldoende gevormd om hier mee om te kunnen gaan. idem wat drank en sigaretten betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |