SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
klinkt veelbelovend!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
De volgende plaat is de meest bizarre plaat uit de show.... Voor zover ik weet komt deze pipo uit Australië. Het klinkt een beetje als.... ach, luister maar gewoon.
nee zegt ie...quote:Op zondag 11 juni 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe ik Twan trouwens nog een plezier met een verzoekje?
Okéquote:
ach meestal vindt hij de muziek die wij luisteren niet leuk, dus dat ie zonet dat nummer leuk vindt, is al een revolutiequote:Op zondag 11 juni 2017 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
OkéDan moet ik maar gewoon hopen dat ik muziek draai die jullie leuk vinden
Als deze gekheid voorbij is, zal ik nog een nummertje van Apothek draaien
Ik ben dit nummer mentaal nog steeds aan het verwerken. Bij vlagen is het net Scooter. Dan lijkt het weer een Songfestival-inzending... heel raar...quote:
een rariteitje.. dat zekerquote:Op zondag 11 juni 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben dit nummer mentaal nog steeds aan het verwerken. Bij vlagen is het net Scooter. Dan lijkt het weer een Songfestival-inzending... heel raar...
quote:Op zondag 11 juni 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben dit nummer mentaal nog steeds aan het verwerken. Bij vlagen is het net Scooter. Dan lijkt het weer een Songfestival-inzending... heel raar...
it wasn't me!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet zichzelf tot 23:00 uur op het rooster staan, terwijl hij zou zweren dat hij zich tot 22:00 uur had ingeroosterd.
quote:Op zondag 11 juni 2017 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet zichzelf tot 23:00 uur op het rooster staan, terwijl hij zou zweren dat hij zich tot 22:00 uur had ingeroosterd.
quote:Op zondag 11 juni 2017 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Eerst verlengd tot 22.05, toen 22.10, toen 22.22, toen 22.30 en toen maar meteen 23.00!
zekers!quote:Op zondag 11 juni 2017 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik blijf dit toch wel één van de beste tracks van Madonna vinden.
Justify my love is ook wel heel mooi vind ik.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik blijf dit toch wel één van de beste tracks van Madonna vinden.
quote:Op zondag 11 juni 2017 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Justify my love is ook wel heel mooi vind ik.
Bedtime Story is ook een sterk nummer. En Frozen natuurlijk.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Justify my love is ook wel heel mooi vind ik.
Het nummer is geschreven door Lenny Kravitz en Ingrid Chavez, met aanvullingen door Madonna. Aanvankelijk werd Ingrid Chavez niet vermeld maar na een rechtszaak werd dit aangepast. Verder bevat het nummer een sample van het nummer "Security of the First World" van rap-groep Public Enemy wat weer gebaseerd is op "The Funky Drummer" van James Brown.quote:
Klopt; is ook zo.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:49 schreef livelink het volgende:
Deze vind ik wat toegankelijker dan het eerste nummer van Apothek dat je draaide.
quote:Op zondag 11 juni 2017 21:50 schreef peaceman het volgende:
Is in elk geval muziek om eens vaker te gaan beluisteren
Ja ik zat al te denken: heeft Gup het overgenomen of zo?quote:Op zondag 11 juni 2017 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Een tamelijke zeldzaamheid: DJ11 die Nirvana draait. Ik vind dat Nirvana precies één goed nummer heeft, namelijk deze: Lithium.
quote:Op zondag 11 juni 2017 21:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat al te denken: heeft Gup het overgenomen of zo?
quote:Op zondag 11 juni 2017 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Beroemd gemaakt door Amy Winehouse, maar het origineel is toch echt van The Zutons.
Ik vind deze versie eigenlijk ook best primaquote:Op zondag 11 juni 2017 22:00 schreef livelink het volgende:
Ik wist wel dat het origineel niet van Amy Winehouse was, maar niet dat het van The Zutons was.
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef ToT het volgende:
Oh shiiiit, ik zie nu pas dat het pas 22.00 was!
Ik dacht dat het al een uur verder was, vandaar mijn verlengingen steeds!
Flapdrolquote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef ToT het volgende:
Oh shiiiit, ik zie nu pas dat het pas 22.00 was!
Ik dacht dat het al een uur verder was, vandaar mijn verlengingen steeds!
Ja was ff in een heavy gesprek.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Flapdrol
Ik snapte er al niks van waarom er ineens 23:00 uur stond
Oké... kan gebeuren.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké... kan gebeuren.
Maar goed, maar nu moet ik tot 23:00 uur door. En ik heb jullie hulp wel nodig bij het vullen van de show. Livelink, jij dus ook
Ik zal al met de gedachte te spelen om die te draaienquote:Op zondag 11 juni 2017 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]Hehehe!
Hmmm..... Euzen - Judged by. Had ik die al eens aangevraagd? Volgens mij had ik The great escape aangevraagd.
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal al met de gedachte te spelen om die te draaien
Ik vind het wel lekker om naar te luisteren.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, rare plaat. Halverwege het intro zakt de boel ineens qua toonsoort...
Komt eraanquote:Op zondag 11 juni 2017 22:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om naar te luisteren.
Qua verzoek; Amber run met I found
Graag gedaanquote:Op zondag 11 juni 2017 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Elf, wij gaan nog even tv kijken. Bedankt voor de muziekjes!
Veel plezier nog en voor straks welterustenquote:Op zondag 11 juni 2017 22:13 schreef Diaan73 het volgende:
Elf, wij gaan nog even tv kijken. Bedankt voor de muziekjes!
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
een vogeltje vertelde mij dat er een dj is
Met dank aan ToTquote:Op zondag 11 juni 2017 22:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
een vogeltje vertelde mij dat er een dj is
Hij heeft het per ongeluk met een uur verlengd.quote:
vervelendquote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft het per ongeluk met een uur verlengd.
Ja, per ongeluk tegenaan gelopen. Ik luister veel naar James Hersey en in een playlist van James Hersey zat deze ineens verstopt.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Denk je om 22:00 uur klaar te zijn, gaat Theo Thee je even verlengen...
je bent nu een draai slaaf :pquote:Op zondag 11 juni 2017 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. Denk je om 22:00 uur klaar te zijn, gaat Theo Thee je even verlengen...
Dank voor de tipquote:Op zondag 11 juni 2017 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, per ongeluk tegenaan gelopen. Ik luister veel naar James Hersey en in een playlist van James Hersey zat deze ineens verstopt.
quote:
Ik zal hierna nog even een track met een fijne saxofoon erin draaienquote:Op zondag 11 juni 2017 22:34 schreef livelink het volgende:
![]()
Qua tekst wel een hele verbetering, gok ik
Hehehe is goed man!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga trouwens wel echt om 23:00 uur stoppen hoor. Ik wil nog even achter de computer vandaan voordat ik ga slapen
Bijzonder ditquote:Op zondag 11 juni 2017 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog een paar liedjes. Eerst een Stevie Wonder-nummer in een nieuwe cover-uitvoering....
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal een paar minuten uitlopen
Hierna de voorlaatste plaat van de show...
Je bent 63 minuten uitgelopenquote:Op zondag 11 juni 2017 22:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal een paar minuten uitlopen
Hierna de voorlaatste plaat van de show...
Mijn favoriete niet-single van zijn debuutalbum. Na "From Eden" begreep ik echt niks meer van de singlekeuzes... Dit is zo'n mooi nummer.quote:
Verwacht dit maar heeeeeel hoog in mijn jaarlijst, op 31 decemberquote:
Als ik tijd heb, is dat de slot-tunequote:Op zondag 11 juni 2017 23:02 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes weer, man!
Final countdown?
Graag gedaan weer.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel voor een mooie show, Elfletterig
Goedemorgen.... ik hoor nu ook allemaal vogeltjes.quote:
Toch blij dat het achter de rug is?quote:Op maandag 12 juni 2017 07:26 schreef just me het volgende:
goeemorgen
![]()
het drukke weekend is weer voorbij, was vermoeiend, maar super gezellig, volgend jaar weer
vooral mijn voeten zijn blij, je loopt toch wat af op zo'n dag, alhoewel ik af en toe ook met een golfkar over de baan heb gescheurdquote:
quote:Op maandag 12 juni 2017 07:34 schreef just me het volgende:
[..]
vooral mijn voeten zijn blij, je loopt toch wat af op zo'n dag, alhoewel ik af en toe ook met een golfkar over de baan heb gescheurd
wobwobwobwobquote:
Ik ben ingetuned.quote:
Gewoon 2 mensen die luisteren naar Tai......... STOP! HAMMERTIME!quote:
Gesimmeleerd? Ge-si-mu-leerdquote:
wacht ik maak een paintquote:Op maandag 12 juni 2017 15:10 schreef knokkels het volgende:
Ik heb ook wel 0 verstand van Traktor, dus support aan deze kant wordt wat lastig
Dat gebeurde vlekkeloosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |