Hoe werkt dit nou precies?quote:Op zondag 11 juni 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
Marine Le Pen, zeg maar gerust de Franse Geert Wilders, lijkt slechts 3-10 van de 577 zetels te gaan halen. Haha. Hahaha. Hahahahahaha. En m'n grote held Macron z'n partij lijkt af te stevenen op een monsterzege, de grootste absolute meerderheid sinds geeeeen idee.
Het Franse systeem is een beetje een gekke mix van een presidentieel en een parlementair systeem. Macron is nu tot president verkozen, maar is zo goed als volledig tandeloos zonder parlement dat hem steunt. Daarom heeft hij vorig jaar een nieuwe partij opgericht, om nu aan de parlementsverkiezingen mee te doen en die partij lijkt nu op een monsterzege af te stevenen.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe werkt dit nou precies?
Hij was al verkozen tot president, maar los daarvan moet hij nog een keer zetels binnenslepen?
Oke, bedankt voor de verduidelijkingquote:Op zondag 11 juni 2017 21:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het Franse systeem is een beetje een gekke mix van een presidentieel en een parlementair systeem. Macron is nu tot president verkozen, maar is zo goed als volledig tandeloos zonder parlement dat hem steunt. Daarom heeft hij vorig jaar een nieuwe partij opgericht, om nu aan de parlementsverkiezingen mee te doen en die partij lijkt nu op een monsterzege af te stevenen.
Indien dat inderdaad gebeurt (komende zondag is de tweede ronde, want alle 577 parlementszetels worden op dezelfde manier verkozen als de president, dus met een systeem waarin de twee beste lokale kandidaten lokaal de tweede ronde halen voor een parlementszetel), betekent dat dat Macron later deze maand een parlement heeft waarmee hij zijn volledige - schitterende- agenda uit kan voeren tijdens z'n presidentschap.
Al z'n ministers doen overigens ook aan deze verkiezingen mee door ergens lokaal een kandidaat voor een parlementszetel te zijn en hoewel dat volgens het Franse staatsrecht helemaal niet hoeft, heeft Macron beloofd dat elke minister die niet verkozen wordt direct ontslagen zal worden.
Ik heb het grootste deel van (een vertaling van) de Franse Grondwet gelezen en vind het daarbij toch wel jammer dat ik dat daar lang niet zoveel uit kan halen als jullie juristen. Mooi vakgebied hoor. Als ik toch nog eens wat studiejaren over zou hebben... Ook tijdens een stage ondervond ik toch wel hinder van m'n gebrekkige juridische kennis.quote:
Ik heb het Franse staatsrecht nog wel moeten bestuderen bij een vak, net als het Duitse, Belgische en Britse geloof ik.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb het grootste deel van (een vertaling van) de Franse Grondwet gelezen en vind het daarbij toch wel jammer dat ik dat daar lang niet zoveel uit kan halen als jullie juristen. Mooi vakgebied hoor. Als ik toch nog eens wat studiejaren over zou hebben... Ook tijdens een stage ondervond ik toch wel hinder van m'n gebrekkige juridische kennis.
Ben wel #jellyquote:Op zondag 11 juni 2017 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het Franse staatsrecht nog wel moeten bestuderen bij een vak, net als het Duitse, Belgische en Britse geloof ik.
Maar ben ik allemaal alweer kwijt.
daar ergens ben ik afgehaakt op de uni. Privaatrecht 2 heette dat geloof ik. Mehquote:Op zondag 11 juni 2017 21:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb het Franse staatsrecht nog wel moeten bestuderen bij een vak, net als het Duitse, Belgische en Britse geloof ik.
Maar ben ik allemaal alweer kwijt.
Hij bedoelt het nooit verkeerd maar verpest het altijd. Hij is zo zielugquote:Op zondag 11 juni 2017 20:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Alleen jammer dat Louis het altijd weer weet te verpesten. Ik gun hem eigenlijk wel dat het goed gaat en zo.
Oh haha, nee ik meende het. Moet nog voor iets anders in jouw stad zijn dus ik dacht 'dan breng ik het nog even naar hem.'.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Sorry GP, het was eigenlijk een joke, dacht ik
Staatsrecht 3quote:Op zondag 11 juni 2017 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
daar ergens ben ik afgehaakt op de uni. Privaatrecht 2 heette dat geloof ik. Meh
Dat idd. Maar ook echt fakking grappig. Ik lach eigenlijk zelden tot nooit hardop als ik (alleen) tv kijk, maar bij Suits en vooral bij Louis doe ik dat echt om de haverklap.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hij bedoelt het nooit verkeerd maar verpest het altijd. Hij is zo zielug
huh. Ik heb ook bij pr2 wat gehad. Naja, vond het niks en ben toen maar gestoptquote:
Ik wist niet dat je er ook rondliep René.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
daar ergens ben ik afgehaakt op de uni. Privaatrecht 2 heette dat geloof ik. Meh
Dat is echt vet lief. Maar ik wil op de lijn letten.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:58 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Oh haha, nee ik meende het. Moet nog voor iets anders in jouw stad zijn dus ik dacht 'dan breng ik het nog even naar hem.'.
drie maanden gedaan. Heb 3jr MBO gedaan en 3jr HBO en had nog een jaar stufi over. Dus de stap gewaagd on de vrije master Sociaal recht te doen. Vond het de instellingenbijdrage van 7k (correct me if im wrong) niet waard. Dus de vrije master genomen zonder toga zeg maar. Maar daarin zat ook het verbintenissenrecht. Niet mijn ding. Daarentegen vond ik het jeugdrecht en arbeidsrecht wel tof.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je er ook rondliep René.
Ik hoop eigenlijk op een dag ook mr. te zijn, maar weer niet hoe realistisch en leuk het is om dat naast een fulltime baan te doen.
Frans staatsrecht bij privaat?quote:Op zondag 11 juni 2017 21:51 schreef Renesite het volgende:
ik weer niet meer hoe het heet. Er werd in ieder geval wel gerefereerd naar eea. Maar war ik al zei, ergens haakte ik af.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Frans staatsrecht bij privaat?
Bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Super chill toch?!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:08 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb gisteren iets op Aliexpress besteld en ik hoop dat het binnen anderhalf week thuisbezorgd is sinds de samenwerking met PostNL.
Waarom niet?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef G-Pier het volgende:
Is consumentenrecht ook iets wat je kan leren op HBO/Universitair niveau? #durftevragen
Ja hoor. Heb ik binnen mijn master privaatrecht gehad.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef G-Pier het volgende:
Is consumentenrecht ook iets wat je kan leren op HBO/Universitair niveau? #durftevragen
niet als een losse les (al werd bij ons niet bepaald gecontroleerd wie in de hoorcollegezaal zat). Maar het is over het algemeen onderdeel van een studie.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef G-Pier het volgende:
Heb ik als keuzevak op HBO gedaanquote:Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef G-Pier het volgende:
Helderquote:Op zondag 11 juni 2017 22:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
drie maanden gedaan. Heb 3jr MBO gedaan en 3jr HBO en had nog een jaar stufi over. Dus de stap gewaagd on de vrije master Sociaal recht te doen. Vond het de instellingenbijdrage van 7k (correct me if im wrong) niet waard. Dus de vrije master genomen zonder toga zeg maar. Maar daarin zat ook het verbintenissenrecht. Niet mijn ding. Daarentegen vond ik het jeugdrecht en arbeidsrecht wel tof.
Na 3mnd dus gestopt en fulltime werk gaan zoeken
Ik zag het en ik moest het meteen hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Maar dan waarschijnlijk over vermogens- of goederenrecht. Een burger-burger verhouding is het bij privaatrecht.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
huh. Ik heb ook bij pr2 wat gehad. Naja, vond het niks en ben toen maar gestopt
Wat is dat dan?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt Rene
Ging over onrechtmatige daad volgens mij, en dan in Frankrijk enzo
Als ik een cafe uitbaat en jij flikkert in een kelderluik dat ik heb laten openstaan kun jij de schade die jij daardoor hebt opgelopen van mij (onder omstandigheden) vergoed krijgen op grond van onrechtmatige daad.quote:
Ah oke, thxquote:Op zondag 11 juni 2017 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik een cafe uitbaat en jij flikkert in een kelderluik dat ik heb laten openstaan kun jij de schade die jij daardoor hebt opgelopen van mij (onder omstandigheden) vergoed krijgen op grond van onrechtmatige daad.
Of bijvoorbeeld als ik je fiets sloop.
En zo niet, geef jij ze gewoon wat klappen tochquote:Op zondag 11 juni 2017 23:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oke, thx
Zou overigens ook wel onaardig zijn, daar mag ook wel een wet tegen komen
Met alle liefdequote:Op zondag 11 juni 2017 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En zo niet, geef jij ze gewoon wat klappen toch
Met je Utrechtboy?quote:Op maandag 12 juni 2017 00:28 schreef TwisterNederland het volgende:
Heb gepilst vanavond, beviel heel goed!
Ik pils bier niet zo gek veelquote:Op maandag 12 juni 2017 00:38 schreef Rezania het volgende:
Ik pils bier iedere avond. Wat is daar bijzonder aan?
geloof van wel jaquote:Op zondag 11 juni 2017 23:11 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt Rene
Ging over onrechtmatige daad volgens mij, en dan in Frankrijk enzo
Dat jij er dan bij bent maakt het voor iedereen bijzonder!quote:Op maandag 12 juni 2017 00:38 schreef Rezania het volgende:
Ik pils bier iedere avond. Wat is daar bijzonder aan?
Zijn de recensies echt zo goed?quote:Op maandag 12 juni 2017 08:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat jij er dan bij bent maakt het voor iedereen bijzonder!
Wanneer heb je vakantie Twister?quote:Op maandag 12 juni 2017 08:47 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Zijn de recensies echt zo goed?
Ik hoop over een krap maandje, mits ik mijn tentamen niet verknal. Anders is het iets meer als een maandje.quote:
Ben je zo iemand die al snel een bloedneus krijgt, of normaal gezien niet? Want dan moet je toch wel écht hard krabbenquote:Op maandag 12 juni 2017 08:49 schreef G-Pier het volgende:
Wanneer je neus jeukt en je zo hard krabt dat het een bloedneus veroorzaakt.
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:29 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik zag het en ik moest het meteen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Goed je best doen dan jongeman,quote:Op maandag 12 juni 2017 09:04 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik hoop over een krap maandje, mits ik mijn tentamen niet verknal. Anders is het iets meer als een maandje.
Heb je ook van die vreselijke hooikoorts? Ik zie er nu complete dagdelen uit alsof ik net heb zitten janken.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:49 schreef G-Pier het volgende:
Wanneer je neus jeukt en je zo hard krabt dat het een bloedneus veroorzaakt.
Nou, ik zou je toch aanraden om maandag- en dinsdagavond ook gewoon even te slapen hoor.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb eindelijk weer een normale nachtrust gehadLekker acht uur geslapen.
Nu hopen dat dit voldoende is om door te pakken tot woensdag.
Die kade daar rechts liep ik eens met m'n vriend toen een of andere stadsfotograaf hem aansprak en ter plekke een photoshoot met hem wilde doen.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:12 schreef J.Appleseed het volgende:
Boh wat een lekker weer vandaag, niet te warm en een lekker uitzicht onderweg naar het werk
[ afbeelding ]
Ik heb geen hooikoorts. Ik heb last van een gevoelige neus bij bloedneuzen.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je ook van die vreselijke hooikoorts? Ik zie er nu complete dagdelen uit alsof ik net heb zitten janken.
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 12 juni 2017 09:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kade daar rechts liep ik eens met m'n vriend toen een of andere stadsfotograaf hem aansprak en ter plekke een photoshoot met hem wilde doen.
Tokkie-style zou ik het niet noemen maar ik kan écht niet zacht niezen, ik kan me dan niet inhoudenquote:Op maandag 12 juni 2017 09:13 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Hebben jullie ook dat jullie gewoon lekker hard aso tokkie-style schreeuwend niezen?
ik zit nu al 1 week aan de hooikoorts medicatie. nog 2 weken en dan is het seizoen weer over.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb je ook van die vreselijke hooikoorts? Ik zie er nu complete dagdelen uit alsof ik net heb zitten janken.
Spanning breekt mijn slaap een beetjequote:Op maandag 12 juni 2017 09:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, ik zou je toch aanraden om maandag- en dinsdagavond ook gewoon even te slapen hoor.
Sorry, maar ik nies gewoon kapot hard. Niks tokkies aan.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:13 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Ik heb geen hooikoorts. Ik heb last van een gevoelige neus bij bloedneuzen.
Hebben jullie ook dat jullie gewoon lekker hard aso tokkie-style schreeuwend niezen?
Ik ook.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb eindelijk weer een normale nachtrust gehadLekker acht uur geslapen.
Nu hopen dat dit voldoende is om door te pakken tot woensdag.
#viesdikquote:Op maandag 12 juni 2017 09:29 schreef G-Pier het volgende:
Lang leve de Knaek-app: tweede Sub bij Subway maar ¤0,99,-
De Subway app: 2 15cm voor 5 euro :>quote:Op maandag 12 juni 2017 09:29 schreef G-Pier het volgende:
Nu lekker wakker worden met de livestream.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook.Voor het eerst sinds tijden niet wakker geschrokken om 7 uur terwijl ik pas om 2 uur sliep.
Grindr: 19 cm voor 0 euroquote:Op maandag 12 juni 2017 09:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De Subway app: 2 15cm voor 5 euro :>
Welke livestream?quote:Op maandag 12 juni 2017 09:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nu lekker wakker worden met de livestream.
Goeie pun.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Grindr: 19 cm voor 0 euro
Sorry, inkoppertje
Beterschap!quote:Op maandag 12 juni 2017 09:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben wakker geworden met opgezwollen amandelen, ook #lekkergenieten.
Ik heb alleen een enkele pic van dat het gebeurde (zie spoiler), hij heeft zelf de pics die door de fotograaf werden genomen.quote:
HALLELUJAHquote:Op maandag 12 juni 2017 09:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
ik zit nu al 1 week aan de hooikoorts medicatie. nog 2 weken en dan is het seizoen weer over.
Is dit vanwege de sollicitatie?quote:Op maandag 12 juni 2017 09:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Spanning breekt mijn slaap een beetje
Twee subs opeten daar is wel gewoon echt serieus veel eten. Dat kan IK zelfs niet.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:29 schreef G-Pier het volgende:
Oui oui, het station! Tofquote:Op maandag 12 juni 2017 09:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik verwijder deze pic zo weer, maar ik denk dat je wel herkent waar dit is. Dit was een kwartiertje later, hij heeft op enkele plekken foto's gemaakt.
Lekker lekker.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welke livestream?
Ik ben wakker geworden met opgezwollen amandelen, ook #lekkergenieten.
Maar ik welquote:Op maandag 12 juni 2017 09:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twee subs opeten daar is wel gewoon echt serieus veel eten. Dat kan IK zelfs niet.
Nee. Ik ben aangenomen.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
HALLELUJAH
[..]
Is dit vanwege de sollicitatie?
Zo'n sub is groter dan jij kerol.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:43 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Maar ik wel. Heb straks twee tussenuren en ik wil die uren niet op school uitzitten.
Oh, maar dat is wel goed nieuws trouwens. Congratzquote:Op maandag 12 juni 2017 09:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben aangenomen.
Maar meer vanwege mijn mama
Yes! Gut nieuws!quote:Op maandag 12 juni 2017 09:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, maar dat is wel goed nieuws trouwens. Congratzmet je mama komt allemaal wel goed joh
2 x 15cm broodje vs. 163cm jongetje.quote:
1x 19 cm vs 163 cm jongetjequote:Op maandag 12 juni 2017 09:47 schreef G-Pier het volgende:
[..]
2 x 15cm broodje vs. 163cm jongetje.
Ik win.
Zeg dat niet te hard, je staat ervan versteld hoe goed sommige jongens zoiets aankunnenquote:Op maandag 12 juni 2017 09:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
1x 19 cm vs 163 cm jongetje
jij verliest
Ik kijk het niet, maar - en dat vraag ik dus eigenlijk niet aan jou maar aan de rest hier - zijn er eigenlijk ook plekken in Utopia waar je privacy hebt? Want ehm ja, hoe ga je anders in hemelsnaam fappen en shit.quote:
Dit vraag ik me inderdaad ook echt wel af.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
zijn er eigenlijk ook plekken in Utopia waar je privacy hebt? Want ehm ja, hoe je anders in hemelsnaam fappen en shit.
Oh, daar ben ik van op de hoogte.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, je staat ervan versteld hoe goed sommige jongens zoiets aankunnen
En omgekeerd: hoe veel grotere gasten het soms dan ineens niet kunnen handelen hehe.quote:
Ja dat ook inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En omgekeerd: hoe veel grotere gasten het dan ineens niet kunnen handelen hehe.
Die twee Nederlandse gays, waarvan een superschattig? Dat was wel een leuke aflevering, die we destijds volgens mij live bespraken in dit topic.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:52 schreef G-Pier het volgende:
Ik kan mij nog goed herinneren dat er zo'n experiment was waar twee guys 24/7 gingen vloggen en dat het zó kut werd dat ze voortijdig zijn gekapt. Vooral de douchemomenten waren niet erg om te zien. :S
Liefst wel, maar ik top ook regelmatig als ik eens in een dominante bui benquote:
JAAA DIE BLONDEquote:Op maandag 12 juni 2017 09:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die twee Nederlandse gays, waarvan een superschattig? Dat was wel een leuke aflevering, die we destijds volgens mij live bespraken in dit topic.
Ja. Mamatje lief gaat er hopelijk in.quote:
quote:Op maandag 12 juni 2017 09:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, je staat ervan versteld hoe goed sommige jongens zoiets aankunnen
Douche, WC.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, maar - en dat vraag ik dus eigenlijk niet aan jou maar aan de rest hier - zijn er eigenlijk ook plekken in Utopia waar je privacy hebt? Want ehm ja, hoe ga je anders in hemelsnaam fappen en shit.
Wann hören wir das?quote:Op maandag 12 juni 2017 10:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Mamatje lief gaat er hopelijk in.
Wie?quote:Op maandag 12 juni 2017 09:55 schreef G-Pier het volgende:
[..]
JAAA DIE BLONDE
Ik vroeg mij af of ze nou beste vrienden waren of een samengesteld duo.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 juni 2017 09:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben aangenomen.
Maar meer vanwege mijn mama
Dinsdag 22:00 sluiten de stemmingen. Woensdag 9:00 staan we dan potentieel klaar voor de Utopia gate.quote:
Thanksquote:
Ik kan het mij heel vaag herinneren dat het gedeeltelijk doorgestoken kaart was? Not surequote:Op maandag 12 juni 2017 09:52 schreef G-Pier het volgende:
Ik kan mij nog goed herinneren dat er zo'n experiment was waar twee guys 24/7 gingen vloggen en dat het zó kut werd dat ze voortijdig zijn gekapt. Vooral de douchemomenten waren niet erg om te zien. :S
Kom je je moeder brengen en ga jij dan ook op tv? :Squote:Op maandag 12 juni 2017 10:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dinsdag 22:00 sluiten de stemmingen. Woensdag 9:00 staan we dan potentieel klaar voor de Utopia gate.
Er zijn altijd mensen geweest die betwijfelen hoe gemaakt dit is. Maar dat is allemaal speculatie, etc.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:05 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik kan het mij heel vaag herinneren dat het gedeeltelijk doorgestoken kaart was? Not sure
Maarja, ik ben niet geïnteresseerd genoeg om een hele dag iemands leven te volgen.
Telecomquote:Op maandag 12 juni 2017 10:06 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Wat ga je ook alweer doen? Iets in de communicatie?
Die kans is er wel. Of ik nu ga wegbrengen en erop kom, of op bezoek zal komenquote:Op maandag 12 juni 2017 10:07 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Kom je je moeder brengen en ga jij dan ook op tv? :S
Lees gewoon terug joh. Vet interessant.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:10 schreef wonderer het volgende:
Moet ik teruglezen of heb ik niks gemist?
Alle dirty talk over 19cm enzo.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:10 schreef wonderer het volgende:
Moet ik teruglezen of heb ik niks gemist?
Doorgestoken kaart denken is niet zo gek. Op TV wordt ongelooflijk veel in scène gezet. Op YouTube precies hetzelfde, zolang het maar scoort.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen geweest die betwijfelen hoe gemaakt dit is. Maar dat is allemaal speculatie, etc.
[..]
Telecom
[..]
Die kans is er wel. Of ik nu ga wegbrengen en erop kom, of op bezoek zal komen
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Mamatje lief gaat er hopelijk in.
SPOILER: spoiler van Suits S05E07Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me toch wel awkward om het daar te doen, terwijl er aan de buitenkant een camera op de deur gericht staat waar weet ik hoeveel mensen naar kijken. Sowieso een een wc mehhh.quote:
Wat voor soort horror? Slasher, zombie, suspense, bovennatuurlijk, gore...quote:Op maandag 12 juni 2017 10:27 schreef J.Appleseed het volgende:
Iemand trouwens een suggestie voor een goede horrorfilm? Een slechte kan ook. maakt eigenlijk vrij weinig uit :p
Die paranormale shit is wel leuk vind ik, à la Conjuring, en van die zenuwslopende films word ik ook heel opgefokt maar op een leuke manier. Zombies zijn niet echt mijn ding, though.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat voor soort horror? Slasher, zombie, suspense, bovennatuurlijk, gore...
Op dit soort tijdstippen ben ik nog niet readyquote:Op maandag 12 juni 2017 08:46 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik zit alweer in de UB.
Paxcon, kom ook
Heb 230 horrorfilms gezien en kan dus genoeg tips geven, maar ik weet niet wat je allemaal al wel/niet kent en leuk vindt.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:27 schreef J.Appleseed het volgende:
Iemand trouwens een suggestie voor een goede horrorfilm? Een slechte kan ook. maakt eigenlijk vrij weinig uit :p
Ik ben al best wel onder de indruk dat je nu al post. :Squote:Op maandag 12 juni 2017 10:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op dit soort tijdstippen ben ik nog niet ready
Dan is de UB een slechte plaats voor jou de komende tijd. Sinds de eerste verdieping weer open is de UB een stuk minder snel vol.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De horrorfilms die ik de afgelopen tijd heb gekeken en me wel bevielen zijn The Conjuring 1 en 2, The Boy en Ouija: Origin of Evil.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb 230 horrorfilms gezien en kan dus genoeg tips geven, maar ik weet niet wat je allemaal al wel/niet kent en leuk vindt.
In de douchecabine hangt ook een camera, maar die laten ze nooit zien zolang je er alleen onder staat. Als je daar met iemand gaat lopen flikflooien zenden ze het wel uit.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kijk het niet, maar - en dat vraag ik dus eigenlijk niet aan jou maar aan de rest hier - zijn er eigenlijk ook plekken in Utopia waar je privacy hebt? Want ehm ja, hoe ga je anders in hemelsnaam fappen en shit.
Dus zelfs de douche is niet veilig. Dus als je daar twee jaar zit moet je twee hele jaren beetje fappend op een vieze wc doorbrengen. Ik ga me zoooo niet aanmelden.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In de douchecabine hangt ook een camera, maar die laten ze nooit zien zolang je er alleen onder staat. Als je daar met iemand gaat lopen flikflooien zenden ze het wel uit.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]Je gaat echt heen en weer. De serie zet de goede mensen tegen elkaar op en je krijgt het gevoel dat je moet kiezen.SPOILER: spoiler van Suits S05E07Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zou kunnen, maar Jessie is wel eens betrapt met pron in de douche.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel awkward om het daar te doen, terwijl er aan de buitenkant een camera op de deur gericht staat waar weet ik hoeveel mensen naar kijken. Sowieso een een wc mehhh.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Niet ready voor UB or niet ready voor het leef?quote:Op maandag 12 juni 2017 10:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee de douche en wc zijn veilig zolang je er in je eentje ingaat. Als je daar wil neuken is dat voor eigen risico en zenden ze het wel uit.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus zelfs de douche is niet veilig. Dus als je daar twee jaar zit moet je twee hele jaren beetje fappend op een vieze wc doorbrengen. Ik ga me zoooo niet aanmelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee de douche en wc zijn veilig zolang je er in je eentje ingaat. Als je daar wil neuken is dat voor eigen risico en zenden ze het wel uit.
Maar de 'crew' kan dus wel altijd meekijken inderdaad, want er hangen camera's. In je eentje ben je dan veilig voor de buitenwereld.
Ga je niet in je eentje de douche in krijg je dit soort taferelen :s :HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon je tanden poetsen terwijl je gepijpt wordt
![]()
Beide, vind de UB sowieso niet zo'n chille plekquote:Op maandag 12 juni 2017 10:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Niet ready voor UB or niet ready voor het leef?
It Follows (2014) is best wel goed en vond ik ook vrij origineel, wat nog zelden gebeurt in het horrorgenre. As Above, So Below (2014) vond ik ook wel aardig. Sinister (2012) is vrij spannend. Niet echt pure horror, maar Split (2016 is denk ik ook wel een goede tip.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:34 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
De horrorfilms die ik de afgelopen tijd heb gekeken en me wel bevielen zijn The Conjuring 1 en 2, The Boy en Ouija: Origin of Evil.
Hoeft overigens echt geen kwalitatief goede film te zijn hoor, ik heb een date dus ik verwacht niet echt dat 'ie helemaal afgekeken gaat wordenMaar het zou leuker zijn als 'ie wel goed is.
Dat zou dan toch juist gunstig zijn voor een laatkomer als ik?quote:Op maandag 12 juni 2017 10:33 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dan is de UB een slechte plaats voor jou de komende tijd. Sinds de eerste verdieping weer open is de UB een stuk minder snel vol.
[..]
Nee de douche en wc zijn veilig zolang je er in je eentje ingaat. Als je daar wil neuken is dat voor eigen risico en zenden ze het wel uit.
Maar de 'crew' kan dus wel altijd meekijken inderdaad, want er hangen camera's. In je eentje ben je dan veilig voor de buitenwereld.
Ga je niet in je eentje de douche in krijg je dit soort taferelen :s :Jezus. Dat mogen ze serieus uitzenden? Pff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: hij staat z'n tanden te poetsen![]()
Wooooohquote:Op maandag 12 juni 2017 10:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
It Follows (2014) is best wel goed en vond ik ook vrij origineel, wat nog zelden gebeurt in het horrorgenre. As Above, So Below (2014) vond ik ook wel aardig. Sinister (2012) is vrij spannend. Niet echt pure horror, maar Split (2016 is denk ik ook wel een goede tip.
Dit hebben ze niet in de uitzending gezet (arme kinderen), maar wel op de livestreams laten zien.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jezus. Dat mogen ze serieus uitzenden? Pff.
Edit: hij staat z'n tanden te poetsen
Hehequote:Op maandag 12 juni 2017 10:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
WooooohEen vriendin van me zit nu in Parijs en die is gisteren de catacomben in gegaan, dus As Above, So Below lijkt me wel echt onwijs vet!
Ik zet de andere films ook zeker op m'n lijstje, thanks man!
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben al best wel onder de indruk dat je nu al post. :S
Daar heb ik nog nooit een goeie van gezien (hoewel The Others wel aardig was, maar niet eng. Oh, en the Orphanage). Dus geen aanraders van mijquote:Op maandag 12 juni 2017 10:29 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die paranormale shit is wel leuk vind ik, à la Conjuring, en van die zenuwslopende films word ik ook heel opgefokt maar op een leuke manier. Zombies zijn niet echt mijn ding, though.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In de douchecabine hangt ook een camera, maar die laten ze nooit zien zolang je er alleen onder staat. Als je daar met iemand gaat lopen flikflooien zenden ze het wel uit.
quote:
Ik zou het ook niet aanraden.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus zelfs de douche is niet veilig. Dus als je daar twee jaar zit moet je twee hele jaren beetje fappend op een vieze wc doorbrengen. Ik ga me zoooo niet aanmelden.
[..]
Ga je niet in je eentje de douche in krijg je dit soort taferelen :s :Wow. Ruud heeft volgens mij flink gereedschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Jaaaaa, die Spaanse horrorfilm, die is echt best wel goedquote:Op maandag 12 juni 2017 10:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een goeie van gezien (hoewel The Others wel aardig was, maar niet eng. Oh, en the Orphanage). Dus geen aanraders van mij
Het duurde echt even voor ik doorhad wat hij aan het doen was...quote:Op maandag 12 juni 2017 10:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
HahahaGewoon je tanden poetsen terwijl je gepijpt wordt
Tja. Ik ben er niet bang voor. Moet ze lekker zelf weten.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens Bram, ben je niet bang dat je moeder dan straks ineens op tv/internet staat op de wijze als, ehm nou ja, die gif hierboven?
23cm ofzo zei hij altijdquote:Op maandag 12 juni 2017 10:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aanraden.
[..]
Wow. Ruud heeft volgens mij flink gereedschap.
Is ook gewoon zo hoor. Alhoewel ik het persoonlijk dan weer niet heeeel chill zou vinden denk ik.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Ik ben er niet bang voor. Moet ze lekker zelf weten.
Ik denk eerder iets van 19-20 cm en goed dikquote:Op maandag 12 juni 2017 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geloof het niet op basis van de beelden, volgens mij is het minder.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geloof het niet op basis van de beelden, volgens mij is het minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Die smiley erbij ook echt whehe.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik denk eerder iets van 19-20 cm en goed dik
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Dafuq, dat lijkt wel echt onnatuurlijk groot voor een slappeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf wel fan van een beetje girth jaquote:![]()
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Wel een grote slappe ja. Maar dan heeft 'ie denk ik gewoon een vleeslul; wordt niet groter maar gaat enkel rechtop staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pax en Bram maken het wel een ordinaire SC met al die gifs he.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dafuq, dat lijkt wel echt onnatuurlijk groot voor een slappe
I don't mind hoorquote:Op maandag 12 juni 2017 10:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pax en Bram maken het wel een ordinaire SC met al die gifs he.
Oh, je kan wel eens gelijk hebben. Ik zag het niet, maar jij als penisexpert hebt hier natuurlijk een scherp oog voor.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:54 schreef Paxcon het volgende:
Bij die gif heeft hij een soort aan ofzo toch?
Je ziet ook zwarte tape erboven om het vast te plakken
Wij?????quote:Op maandag 12 juni 2017 10:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pax en Bram maken het wel een ordinaire SC met al die gifs he.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dafuq, dat lijkt wel echt onnatuurlijk groot voor een slappe
[..]
Ben zelf wel fan van een beetje girth ja![]()
Ik snap dat jullie jaloers zijn, maar geef hem even het voordeel van de twijfel. Ik zie hem gerust 23 cm hebben. Niet dat het me boeit.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een grote slappe ja. Maar dan heeft 'ie denk ik gewoon een vleeslul; wordt niet groter maar gaat enkel rechtop staan.
Want jouw standaarden zijn zo hoog en je deelt nooit iets naakt in deze reeks. /squote:Op maandag 12 juni 2017 10:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, je kan wel eens gelijk hebben. Ik zag het niet, maar jij als penisexpert hebt hier natuurlijk een scherp oog voor.
hahaquote:girth - Vertaling Engels-Nederlands. 1 the measurement round a tree, a person's waist etc. 2 the strap that holds a saddle on a horse.
Jaloers ben ik niet hoor, ben heel erg tevreden met de mijnequote:Op maandag 12 juni 2017 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat jullie jaloers zijn, maar geef hem even het voordeel van de twijfel. Ik zie hem gerust 23 cm hebben. Niet dat het me boeit.
Nou nou nou nou nou nou nouquote:Op maandag 12 juni 2017 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat jullie jaloers zijn,
Enkel met educatieve doeleinden, nooit ter vermaeck.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want jouw standaarden zijn zo hoog en je deelt nooit iets naakt in deze reeks. /s![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jaloers ben ik niet hoor, ben heel erg tevreden met de mijne![]()
Als ik het zo zie is 23 cm gewoon wat optimistisch, just sayin'
Ik snap wel dat jij graag jongetjes in tweeen split met 23 cm. Maar niet iedereen kan een derde been hebben.quote:
Precies, types als ik moeten het doen met een derde pink.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik snap wel dat jij graag jongetjes in tweeen split met 23 cm. Maar niet iedereen kan een derde been hebben.
Boterhammen met mosterd en hamquote:
Heb net ontbijt op. Koude Pizza Marinara.quote:
Ik accepteer je inclusief derde pink.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Precies, types als ik moeten het doen met een derde pink.
Bedankt daarvoor Bram. Toch fijn dat ik hier, met al m'n fysieke tekortkomingen, gewoon mee mag posten. Warm bad, die gay SC.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik accepteer je inclusief derde pink.
Whehe je ontbijt met pizza? Dat had ik nou weer niet verwacht.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb net ontbijt op. Koude Pizza Marinara.
Nou, ik weet niet wat laat is voor jouquote:Op maandag 12 juni 2017 10:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou dan toch juist gunstig zijn voor een laatkomer als ik?
Het is gewoon een pizza crust met tomaten saus en knoflook. Geen kaas of andere topics.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe je ontbijt met pizza? Dat had ik nou weer niet verwacht.
Alsof jij daar niet in je vrije tijd naar kijkt.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:15 schreef TwisterNederland het volgende:
En wat is deze chat ordinair geworden. Beetje dick gifjes posten.
Hier hield ik op met lezen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is gewoon een pizza crust met tomaten saus en knoflook. Geen kaas [..]
Hij zag laatst per ongeluk dat we hier meat spin en zo postten en daar kwamen we tot m'n verbazing mee weg.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:17 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk is richiolio gestopt met meelezen anders krijg ik een ban
Alsof jij daarin zo onschuldig bentquote:Op maandag 12 juni 2017 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alsof jij daar niet in je vrije tijd naar kijkt.
quote:Op maandag 12 juni 2017 11:17 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk is richiolio gestopt met meelezen anders krijg ik een ban
Hihi. Met zo'n lekkere zwarte korstquote:
Het ging erover en toen postte wij een illustratie. Mensen weten waar ze aan beginnen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij zag laatst per ongeluk dat we hier meat spin en zo postten en daar kwamen we tot m'n verbazing mee weg.
Stiekem heb jij er maar twee, want je mist er een op je linkerhand?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:20 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zit ik maar te grappen hoor jongens over die derde pink.
Nee, maar ik zeg neit dat ik dat ben.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Alsof jij daarin zo onschuldig bent
Maar ik zit nu in een UB dus het kan eigenlijk niet
Nope, ik heb ondanks diverse FOK-bans succesvol een VOG gekregen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het ging erover en toen postte wij een illustratie. Mensen weten waar ze aan beginnen.
Also: Wordt mijn VOG beinvloed door FOK ban status?
Ik ga zo lekker een dubbele espresso machiato maken en dan knallen op de stream!quote:Op maandag 12 juni 2017 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Al twee koffie en twee espresso op trouwens. Wakker ben ik inmiddels wel.
Hihi, etterbak.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Stiekem heb jij er maar twee, want je mist er een op je linkerhand?
Wat fijn!quote:Op maandag 12 juni 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nope, ik heb ondanks diverse FOK-bans succesvol een VOG gekregen.
Echt een goede modquote:Op maandag 12 juni 2017 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij zag laatst per ongeluk dat we hier meat spin en zo postten en daar kwamen we tot m'n verbazing mee weg.
Er zit ook een hele knap chick in dat gifje dus komt vast goedquote:Op maandag 12 juni 2017 11:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Tenzij hij het leuk vond om te zien
Gvd ik kan geen enkele film op Mega vinden en op Netflix staan ze ook nietquote:Op maandag 12 juni 2017 10:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
It Follows (2014) is best wel goed en vond ik ook vrij origineel, wat nog zelden gebeurt in het horrorgenre. As Above, So Below (2014) vond ik ook wel aardig. Sinister (2012) is vrij spannend. Niet echt pure horror, maar Split (2016 is denk ik ook wel een goede tip.
Naughtyquote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
In mijn wilde jaren heb ik wel eens vanuit de UB een ondeugende Snap van een paar seconden gemaakt, zo onder het bureautje. Maar niet trots op.
Je gaat hem ook thuis kijken toch? Dus maakt dan niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gvd ik kan geen enkele film op Mega vinden en op Netflix staan ze ook nietThuis maar eens kijken voor een torrent dan, op eduroam ga ik dat niet doen
Ja, maar dan wil ik 'm wel al op mijn laptop hebben staan. Niet dat ik nog daarmee moet gaan kutten :pquote:Op maandag 12 juni 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je gaat hem ook thuis kijken toch? Dus maakt dan niet zo gek veel uit.
Ohh. hetero mods moeten hier gewoon niet kijken.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt een goede mod
[..]
Er zit ook een hele knap chick in dat gifje dus komt vast goed
Op zich wel eens. Ik had die hele user gek genoeg tot dit jaar nog nooit gezien en nu ineens zie ik hem overal en vind ik het wel een kwaliteitsusert.quote:
Waw. HAHAHA. Kaasje tochquote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
In mijn wilde jaren heb ik wel eens vanuit de UB een ondeugende Snap van een paar seconden gemaakt, zo onder het bureautje. Maar niet trots op.
Fijn als een user ook een goede mod is.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich wel eens. Ik had die hele user gek genoeg tot dit jaar nog nooit gezien en nu ineens zie ik hem overal en vind ik het wel een kwaliteitsusert.
Heb dat allemaal volledig afgezworen toen ik een maandje later vanaf de laatste rij in de bus ineens zag dat er zo'n zwarte ronde camera fucking recht boven me hing.quote:
Hij tagde mij gister op facebook in een post met: tag the cutest law student you knowquote:Op maandag 12 juni 2017 11:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich wel eens. Ik had die hele user gek genoeg tot dit jaar nog nooit gezien en nu ineens zie ik hem overal en vind ik het wel een kwaliteitsusert.
Ja, ik ben wel blij dat jij geen mod bent. Volgens mij word je dan zo'n terror-queen die overal RESPECT MY AUTHORITAAAAAAAAHHHH schreeuwt en bans uitdeelt als koekjes.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fijn als een user ook een goede mod is.
Ik zou iedereen terroriseren. Was bijna DIG mod ook nog
Wahahaha! Kaas is bekeken. Misschien werk ik wel voor Arriva en keek ik stiekem meequote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb dat allemaal volledig afgezworen toen ik een maandje later vanaf de laatste rij in de bus ineens zag dat er zo'n zwarte ronde camera fucking recht boven me hing.
AHHWWWWWWWWWWWWW. Cute.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij tagde mij gister op facebook in een post met: tag the cutest law student you know
Dat vond ik echt heel lief
Haha. Voor een niet-gay is hij wel een flirt he.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij tagde mij gister op facebook in een post met: tag the cutest law student you know
Dat vond ik echt heel lief
Haha. Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel blij dat jij geen mod bent. Volgens mij word je dan zo'n terror-queen die overal RESPECT MY AUTHORITAAAAAAAAHHHH schreeuwt en bans uitdeelt als koekjes.
Haha, bij nader inzien mag je wel mod wordenquote:Op maandag 12 juni 2017 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben.
"PSSTT JONGENS, ALLE MODS SLAPEN, POST DICKPICS! IK SCHOON HET OP!"
Zelfs in een hoekje zal het opvallen. Zit toevallig in een hoekje nuquote:Op maandag 12 juni 2017 11:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg neit dat ik dat ben.
Gewoon in een hoekje fapje machen.
Hihihiquote:Op maandag 12 juni 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, bij nader inzien mag je wel mod worden
Ik heb ooit betaald en zag dat ik 1 notitie had. Dat is 2 jaar geleden, maar toch...quote:Op maandag 12 juni 2017 11:33 schreef Kaas- het volgende:
Ik was moderator van een subforum dat gesloten werd (AEX) en werd ontslagen toen ik Danny een klootzak noemde. Ook wel een aardig FOK-cv.
Ja, ik mis wel dat ik dat nu ik geen mod ben niet allemaal kan lezen. Dat was echt het beste deel aan mod zijn. Ik hoop ook wel - waarschijnlijk tevergeefs - dat bijvoorbeeld zo'n richolio dat niet doet. Zit ik hier een beetje aardig te doen, maar dan leest hij m'n 200+ notes en denkt 'ie 'uhuhhhh '.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:34 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb ooit betaald en zag dat ik 1 notitie had. Dat is 2 jaar geleden, maar toch...
Ja, ik vind het tegenwoordig zelfs wel de chillste SC. Vroeger vond ik die van POL de chillste, maar die is overgenomen door retards en hier zitten gewoon homo's. Veel beter.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
HihihiLievv
Ik vind het hier binnen die Homo topic ook gewoon echt gezellug.
200....?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik mis wel dat ik dat nu ik geen mod ben niet allemaal kan lezen. Dat was echt het beste deel aan mod zijn. Ik hoop ook wel - waarschijnlijk tevergeefs - dat bijvoorbeeld zo'n richolio dat niet doet. Zit ik hier een beetje aardig te doen, maar dan leest hij m'n 200+ notes en denkt 'ie 'uhuhhhh '.
Heumeu onder heumeu.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik vind het tegenwoordig zelfs wel de chillste SC. Vroeger vond ik die van POL de chillste, maar die is overgenomen door retards en hier zitten gewoon homo's. Veel beter.
Beetje teasen maar als puntje bij paaltje komt toch altijd de boot afhoudenquote:Op maandag 12 juni 2017 11:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Voor een niet-gay is hij wel een flirt he.
Een safe spot voor ons snowflakes.quote:
Jammer is dat (zeg ik in het algemeen, niet vanwege deze user).quote:Op maandag 12 juni 2017 11:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beetje teasen maar als puntje bij paaltje komt toch altijd de boot afhouden
Kom ik aan met mijn 2 notes. Weet nog steeds niet waarvoorquote:Op maandag 12 juni 2017 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik mis wel dat ik dat nu ik geen mod ben niet allemaal kan lezen. Dat was echt het beste deel aan mod zijn. Ik hoop ook wel - waarschijnlijk tevergeefs - dat bijvoorbeeld zo'n richolio dat niet doet. Zit ik hier een beetje aardig te doen, maar dan leest hij m'n 200+ notes en denkt 'ie 'uhuhhhh '.
Our safezone.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een safe spot voor ons snowflakes.
En wanneer iemand die dreigt aan te vallen of binnen te vallen met kwade intenties kunnen we het Ang3l en Bram wel toevertrouwen om ze lekker bitchy weg te schelden.
Ik snap hem niet.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn 2 notes. Weet nog steeds niet waarvoor
Waarschijnlijk voor iets wat uiteindelijk een fractiemedewerker de kop nog heeft gekost.
Hmms, qua postgedrag valt dat eigenlijk wel mee. Misschien fantaseer ik dat eromheen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Our safezone.
Ben ik zo bitchy dan?
Volgens mij kan ik wel eens lekker bi-polar fel overkomen. Maar ik ben best wel zachtaardig in het eggie.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hmms, qua postgedrag valt dat eigenlijk wel mee. Misschien fantaseer ik dat eromheen.
Just the regular: opgewarmde veggie delite op Oregano Cheese-brood met Kaas, paprika en rode ui.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:47 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Och jaWelke subs heb je nu gepakt?
Ah, eet je vegetarisch?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:49 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Just the regular: opgewarmde veggie delite op Oregano Cheese-brood met Kaas, paprika en rode ui.
Ik geloof dit wel nu ik erover nadenk, of wist dat onbewust al wel.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik wel eens lekker bi-polar fel overkomen. Maar ik ben best wel zachtaardig in het eggie.
Volgens mij is veggie delite gewoon een broodje zonder vleeswaren. At ik ook wel eens vanwege het gezondheids aspect.quote:
Ik ben zo'n persoon die dan altijd gaat koken als mensen langs komen en ze vol proppen met allerlei eten. Ook al hebben ze al 8 dingen op, ik heb nog wel een 9 en 10.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel nu ik erover nadenk, of wist dat onbewust al wel.
Ja, ik zie 't nuquote:Op maandag 12 juni 2017 11:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Volgens mij is veggie delite gewoon een broodje zonder vleeswaren. At ik ook wel eens vanwege het gezondheids aspect.
Vegetarisch is het, ik houd niet van Subways met vlees.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:49 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ah, eet je vegetarisch?
EDIT
Ik zag veggie voor vega aan, my badMaar goed, je kunt nog altijd vegetarisch eten he
Vier frikandellen met patatquote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij op een gemiddelde dag allemaal wegwerkt
Zo'n lief verzorgend oma'tje dat helemaal blij wordt van iedereen lekker veel eten gevenquote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n persoon die dan altijd gaat koken als mensen langs komen en ze vol proppen met allerlei eten. Ook al hebben ze al 8 dingen op, ik heb nog wel een 9 en 10.
Wanneer kan ik langskomen dan?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n persoon die dan altijd gaat koken als mensen langs komen en ze vol proppen met allerlei eten. Ook al hebben ze al 8 dingen op, ik heb nog wel een 9 en 10.
Voor vandaag slechts een banaan, 2 koppen thee en een paar slokken waterquote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat jij op een gemiddelde dag allemaal wegwerkt
Weet je zeker dat je die stoofpeerkoekjes niet wilt? Misschien iets voor je mamske?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hmm lekker, kopje theequote:Op maandag 12 juni 2017 11:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Voor vandaag slechts een banaan, 2 koppen thee en een paar slokken water
Alleen in de winter meestalquote:Op maandag 12 juni 2017 11:56 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij bent ook een echte theeleut?
Al mijn vrienden dik maken zodat ik dunner lijk op de foto naast henquote:Op maandag 12 juni 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo'n lief verzorgend oma'tje dat helemaal blij wordt van iedereen lekker veel eten geven
Hehequote:Op maandag 12 juni 2017 11:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Al mijn vrienden dik maken zodat ik dunner lijk op de foto naast hen
Wahahahahquote:
Hoewel ik je buitengewoon goede smaak op eetgebied graag complimenteer, heb ik wel een beetje het gevoel dat je halverwege de eerste frikandel speciaal alweer bijna vol zit.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zorg altijd dat ik er zelf nooit op sta als ik weer een viesdik moment heb
Ze houdt niet van zoet. Ik wel.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:55 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die stoofpeerkoekjes niet wilt? Misschien iets voor je mamske?
Dat is teleurstellend.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen in de winter meestal
Maar koffie drink ik nooit in ieder geval
Toen ik paxcon leerde kennen wilde hij niks bij mij thuis eten. Enkel van de Macquote:Op maandag 12 juni 2017 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoewel ik je buitengewoon goede smaak op eetgebied graag complimenteer, heb ik wel een beetje het gevoel dat je halverwege de eerste frikandel speciaal alweer bijna vol zit.
Nee dat valt wel mee als ik een goede dag hebquote:Op maandag 12 juni 2017 11:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoewel ik je buitengewoon goede smaak op eetgebied graag complimenteer, heb ik wel een beetje het gevoel dat je halverwege de eerste frikandel speciaal alweer bijna vol zit.
Hehe nee dit lag iets andersquote:Op maandag 12 juni 2017 11:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toen ik paxcon leerde kennen wilde hij niks bij mij thuis eten. Enkel van de Mac
Oei! Ik heb nooit mee gekregen wat de exacte reden was, als je daar nog achter bent gekomen.quote:
Ik drink ook echt nooit koffiequote:Op maandag 12 juni 2017 11:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen in de winter meestal
Maar koffie drink ik nooit in ieder geval
Nog zo'n teleurstelling.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:00 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik drink ook echt nooit koffie
Wel elke dag thee
Volgens mij ben ik daarom zo'n populaire wingman, omdat de jagers naast mij dan wat knapper lijken.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:57 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Al mijn vrienden dik maken zodat ik dunner lijk op de foto naast hen
"We krijgen toch geen groente?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:59 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toen ik paxcon leerde kennen wilde hij niks bij mij thuis eten. Enkel van de Mac
Hehe nice. Ik ga volgens mij sushi happen met die kerol deze week.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat valt wel mee als ik een goede dag heb
Laatste keer dat ik een frikandel speciaal had was trouwens met rezje op Leiden CS denk ik
Hipstervoerquote:Op maandag 12 juni 2017 12:04 schreef G-Pier het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Quinoa is? Is dat een soort rijst ofso?
Euhm, nee hoorquote:Op maandag 12 juni 2017 12:04 schreef TwisterNederland het volgende:
Volgens mij kent iedereen elkaar hier persoonlijk
quote:Op maandag 12 juni 2017 12:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daarom zo'n populaire wingman, omdat de jagers naast mij dan wat knapper lijken.
Die ene mythe?quote:
Een graagvorm inderdaad.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:04 schreef G-Pier het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Quinoa is? Is dat een soort rijst ofso?
Volgens mij heb ik jou nog nooit eten zien consumeren, enkel bier.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff jouw beeld van mij is echt verkeerd
Ja. Jij eet altijd komkommer met kaas op je broodje.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pff jouw beeld van mij is echt verkeerd
Ik had toen daarvoor zelfs een prachtige lasagne gemaakt terwijl rez zat te gamen :squote:Op maandag 12 juni 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou nog nooit eten zien consumeren, enkel bier.
Dus mijn beeld lijkt me juist wel uitstekend.
Oh dat is wel een lekkere combi hequote:Op maandag 12 juni 2017 12:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja. Jij eet altijd komkommer met kaas op je broodje.
De foto's die ik van jou in de bieb heb gezien!quote:
Dat is de Pax combi.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had toen daarvoor zelfs een prachtige lasagne gemaakt terwijl rez zat te gamen :s
[..]
Oh dat is wel een lekkere combi he
hehehequote:Op maandag 12 juni 2017 12:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De foto's die ik van jou in de bieb heb gezien!
Ah, meneer had weer noten op z'n zang. Hij is altijd wel kritisch met eten. In mijn huis had je natuurlijk gewoon die chille AH-lasagne opgewarmd in de magnetron.quote:Op maandag 12 juni 2017 12:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had toen daarvoor zelfs een prachtige lasagne gemaakt terwijl rez zat te gamen :s
Wel die verse hoop ik? Niet die ene die naar plastic smaakt?quote:Op maandag 12 juni 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, meneer had weer noten op z'n zang. Hij is altijd wel kritisch met eten. In mijn huis had je natuurlijk gewoon die chille AH-lasagne opgewarmd in de magnetron.
Oh heerlijk ja, dat is pas echt genietenquote:Op maandag 12 juni 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, meneer had weer noten op z'n zang. Hij is altijd wel kritisch met eten. In mijn huis had je natuurlijk gewoon die chille AH-lasagne opgewarmd in de magnetron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |