quote:Op maandag 12 juni 2017 10:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben al best wel onder de indruk dat je nu al post. :S
Daar heb ik nog nooit een goeie van gezien (hoewel The Others wel aardig was, maar niet eng. Oh, en the Orphanage). Dus geen aanraders van mijquote:Op maandag 12 juni 2017 10:29 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die paranormale shit is wel leuk vind ik, à la Conjuring, en van die zenuwslopende films word ik ook heel opgefokt maar op een leuke manier. Zombies zijn niet echt mijn ding, though.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In de douchecabine hangt ook een camera, maar die laten ze nooit zien zolang je er alleen onder staat. Als je daar met iemand gaat lopen flikflooien zenden ze het wel uit.
quote:
Ik zou het ook niet aanraden.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus zelfs de douche is niet veilig. Dus als je daar twee jaar zit moet je twee hele jaren beetje fappend op een vieze wc doorbrengen. Ik ga me zoooo niet aanmelden.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee de douche en wc zijn veilig zolang je er in je eentje ingaat. Als je daar wil neuken is dat voor eigen risico en zenden ze het wel uit.
Maar de 'crew' kan dus wel altijd meekijken inderdaad, want er hangen camera's. In je eentje ben je dan veilig voor de buitenwereld.
Ga je niet in je eentje de douche in krijg je dit soort taferelen :s :Wow. Ruud heeft volgens mij flink gereedschap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Jaaaaa, die Spaanse horrorfilm, die is echt best wel goedquote:Op maandag 12 juni 2017 10:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit een goeie van gezien (hoewel The Others wel aardig was, maar niet eng. Oh, en the Orphanage). Dus geen aanraders van mij
Het duurde echt even voor ik doorhad wat hij aan het doen was...quote:Op maandag 12 juni 2017 10:41 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
HahahaGewoon je tanden poetsen terwijl je gepijpt wordt
Tja. Ik ben er niet bang voor. Moet ze lekker zelf weten.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trouwens Bram, ben je niet bang dat je moeder dan straks ineens op tv/internet staat op de wijze als, ehm nou ja, die gif hierboven?
23cm ofzo zei hij altijdquote:Op maandag 12 juni 2017 10:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet aanraden.
[..]
Wow. Ruud heeft volgens mij flink gereedschap.
Is ook gewoon zo hoor. Alhoewel ik het persoonlijk dan weer niet heeeel chill zou vinden denk ik.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Tja. Ik ben er niet bang voor. Moet ze lekker zelf weten.
Ik denk eerder iets van 19-20 cm en goed dikquote:Op maandag 12 juni 2017 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geloof het niet op basis van de beelden, volgens mij is het minder.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik geloof het niet op basis van de beelden, volgens mij is het minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Die smiley erbij ook echt whehe.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik denk eerder iets van 19-20 cm en goed dik
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Dafuq, dat lijkt wel echt onnatuurlijk groot voor een slappeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben zelf wel fan van een beetje girth jaquote:![]()
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Wel een grote slappe ja. Maar dan heeft 'ie denk ik gewoon een vleeslul; wordt niet groter maar gaat enkel rechtop staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pax en Bram maken het wel een ordinaire SC met al die gifs he.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dafuq, dat lijkt wel echt onnatuurlijk groot voor een slappe
I don't mind hoorquote:Op maandag 12 juni 2017 10:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pax en Bram maken het wel een ordinaire SC met al die gifs he.
Oh, je kan wel eens gelijk hebben. Ik zag het niet, maar jij als penisexpert hebt hier natuurlijk een scherp oog voor.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:54 schreef Paxcon het volgende:
Bij die gif heeft hij een soort aan ofzo toch?
Je ziet ook zwarte tape erboven om het vast te plakken
Wij?????quote:Op maandag 12 juni 2017 10:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pax en Bram maken het wel een ordinaire SC met al die gifs he.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dafuq, dat lijkt wel echt onnatuurlijk groot voor een slappe
[..]
Ben zelf wel fan van een beetje girth ja![]()
Ik snap dat jullie jaloers zijn, maar geef hem even het voordeel van de twijfel. Ik zie hem gerust 23 cm hebben. Niet dat het me boeit.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een grote slappe ja. Maar dan heeft 'ie denk ik gewoon een vleeslul; wordt niet groter maar gaat enkel rechtop staan.
Want jouw standaarden zijn zo hoog en je deelt nooit iets naakt in deze reeks. /squote:Op maandag 12 juni 2017 10:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, je kan wel eens gelijk hebben. Ik zag het niet, maar jij als penisexpert hebt hier natuurlijk een scherp oog voor.
hahaquote:girth - Vertaling Engels-Nederlands. 1 the measurement round a tree, a person's waist etc. 2 the strap that holds a saddle on a horse.
Jaloers ben ik niet hoor, ben heel erg tevreden met de mijnequote:Op maandag 12 juni 2017 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat jullie jaloers zijn, maar geef hem even het voordeel van de twijfel. Ik zie hem gerust 23 cm hebben. Niet dat het me boeit.
Nou nou nou nou nou nou nouquote:Op maandag 12 juni 2017 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat jullie jaloers zijn,
Enkel met educatieve doeleinden, nooit ter vermaeck.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Want jouw standaarden zijn zo hoog en je deelt nooit iets naakt in deze reeks. /s![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:57 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jaloers ben ik niet hoor, ben heel erg tevreden met de mijne![]()
Als ik het zo zie is 23 cm gewoon wat optimistisch, just sayin'
Ik snap wel dat jij graag jongetjes in tweeen split met 23 cm. Maar niet iedereen kan een derde been hebben.quote:
Precies, types als ik moeten het doen met een derde pink.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik snap wel dat jij graag jongetjes in tweeen split met 23 cm. Maar niet iedereen kan een derde been hebben.
Boterhammen met mosterd en hamquote:
Heb net ontbijt op. Koude Pizza Marinara.quote:
Ik accepteer je inclusief derde pink.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Precies, types als ik moeten het doen met een derde pink.
Bedankt daarvoor Bram. Toch fijn dat ik hier, met al m'n fysieke tekortkomingen, gewoon mee mag posten. Warm bad, die gay SC.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik accepteer je inclusief derde pink.
Whehe je ontbijt met pizza? Dat had ik nou weer niet verwacht.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Heb net ontbijt op. Koude Pizza Marinara.
Nou, ik weet niet wat laat is voor jouquote:Op maandag 12 juni 2017 10:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zou dan toch juist gunstig zijn voor een laatkomer als ik?
Het is gewoon een pizza crust met tomaten saus en knoflook. Geen kaas of andere topics.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Whehe je ontbijt met pizza? Dat had ik nou weer niet verwacht.
Alsof jij daar niet in je vrije tijd naar kijkt.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:15 schreef TwisterNederland het volgende:
En wat is deze chat ordinair geworden. Beetje dick gifjes posten.
Hier hield ik op met lezen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het is gewoon een pizza crust met tomaten saus en knoflook. Geen kaas [..]
Hij zag laatst per ongeluk dat we hier meat spin en zo postten en daar kwamen we tot m'n verbazing mee weg.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:17 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk is richiolio gestopt met meelezen anders krijg ik een ban
Alsof jij daarin zo onschuldig bentquote:Op maandag 12 juni 2017 11:16 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Alsof jij daar niet in je vrije tijd naar kijkt.
quote:Op maandag 12 juni 2017 11:17 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk is richiolio gestopt met meelezen anders krijg ik een ban
Hihi. Met zo'n lekkere zwarte korstquote:
Het ging erover en toen postte wij een illustratie. Mensen weten waar ze aan beginnen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij zag laatst per ongeluk dat we hier meat spin en zo postten en daar kwamen we tot m'n verbazing mee weg.
Stiekem heb jij er maar twee, want je mist er een op je linkerhand?quote:Op maandag 12 juni 2017 11:20 schreef Kaas- het volgende:
Overigens zit ik maar te grappen hoor jongens over die derde pink.
Nee, maar ik zeg neit dat ik dat ben.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Alsof jij daarin zo onschuldig bent
Maar ik zit nu in een UB dus het kan eigenlijk niet
Nope, ik heb ondanks diverse FOK-bans succesvol een VOG gekregen.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:23 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Het ging erover en toen postte wij een illustratie. Mensen weten waar ze aan beginnen.
Also: Wordt mijn VOG beinvloed door FOK ban status?
Ik ga zo lekker een dubbele espresso machiato maken en dan knallen op de stream!quote:Op maandag 12 juni 2017 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Al twee koffie en twee espresso op trouwens. Wakker ben ik inmiddels wel.
Hihi, etterbak.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Stiekem heb jij er maar twee, want je mist er een op je linkerhand?
Wat fijn!quote:Op maandag 12 juni 2017 11:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nope, ik heb ondanks diverse FOK-bans succesvol een VOG gekregen.
Echt een goede modquote:Op maandag 12 juni 2017 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij zag laatst per ongeluk dat we hier meat spin en zo postten en daar kwamen we tot m'n verbazing mee weg.
Er zit ook een hele knap chick in dat gifje dus komt vast goedquote:Op maandag 12 juni 2017 11:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]Tenzij hij het leuk vond om te zien
Gvd ik kan geen enkele film op Mega vinden en op Netflix staan ze ook nietquote:Op maandag 12 juni 2017 10:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
It Follows (2014) is best wel goed en vond ik ook vrij origineel, wat nog zelden gebeurt in het horrorgenre. As Above, So Below (2014) vond ik ook wel aardig. Sinister (2012) is vrij spannend. Niet echt pure horror, maar Split (2016 is denk ik ook wel een goede tip.
Naughtyquote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
In mijn wilde jaren heb ik wel eens vanuit de UB een ondeugende Snap van een paar seconden gemaakt, zo onder het bureautje. Maar niet trots op.
Je gaat hem ook thuis kijken toch? Dus maakt dan niet zo gek veel uit.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gvd ik kan geen enkele film op Mega vinden en op Netflix staan ze ook nietThuis maar eens kijken voor een torrent dan, op eduroam ga ik dat niet doen
Ja, maar dan wil ik 'm wel al op mijn laptop hebben staan. Niet dat ik nog daarmee moet gaan kutten :pquote:Op maandag 12 juni 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je gaat hem ook thuis kijken toch? Dus maakt dan niet zo gek veel uit.
Ohh. hetero mods moeten hier gewoon niet kijken.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt een goede mod
[..]
Er zit ook een hele knap chick in dat gifje dus komt vast goed
Op zich wel eens. Ik had die hele user gek genoeg tot dit jaar nog nooit gezien en nu ineens zie ik hem overal en vind ik het wel een kwaliteitsusert.quote:
Waw. HAHAHA. Kaasje tochquote:Op maandag 12 juni 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
In mijn wilde jaren heb ik wel eens vanuit de UB een ondeugende Snap van een paar seconden gemaakt, zo onder het bureautje. Maar niet trots op.
Fijn als een user ook een goede mod is.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich wel eens. Ik had die hele user gek genoeg tot dit jaar nog nooit gezien en nu ineens zie ik hem overal en vind ik het wel een kwaliteitsusert.
Heb dat allemaal volledig afgezworen toen ik een maandje later vanaf de laatste rij in de bus ineens zag dat er zo'n zwarte ronde camera fucking recht boven me hing.quote:
Hij tagde mij gister op facebook in een post met: tag the cutest law student you knowquote:Op maandag 12 juni 2017 11:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op zich wel eens. Ik had die hele user gek genoeg tot dit jaar nog nooit gezien en nu ineens zie ik hem overal en vind ik het wel een kwaliteitsusert.
Ja, ik ben wel blij dat jij geen mod bent. Volgens mij word je dan zo'n terror-queen die overal RESPECT MY AUTHORITAAAAAAAAHHHH schreeuwt en bans uitdeelt als koekjes.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Fijn als een user ook een goede mod is.
Ik zou iedereen terroriseren. Was bijna DIG mod ook nog
Wahahaha! Kaas is bekeken. Misschien werk ik wel voor Arriva en keek ik stiekem meequote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb dat allemaal volledig afgezworen toen ik een maandje later vanaf de laatste rij in de bus ineens zag dat er zo'n zwarte ronde camera fucking recht boven me hing.
AHHWWWWWWWWWWWWW. Cute.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij tagde mij gister op facebook in een post met: tag the cutest law student you know
Dat vond ik echt heel lief
Haha. Voor een niet-gay is hij wel een flirt he.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij tagde mij gister op facebook in een post met: tag the cutest law student you know
Dat vond ik echt heel lief
Haha. Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben.quote:Op maandag 12 juni 2017 11:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ik ben wel blij dat jij geen mod bent. Volgens mij word je dan zo'n terror-queen die overal RESPECT MY AUTHORITAAAAAAAAHHHH schreeuwt en bans uitdeelt als koekjes.
Haha, bij nader inzien mag je wel mod wordenquote:Op maandag 12 juni 2017 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha. Ik denk dat ik het tegenovergestelde ben.
"PSSTT JONGENS, ALLE MODS SLAPEN, POST DICKPICS! IK SCHOON HET OP!"
Zelfs in een hoekje zal het opvallen. Zit toevallig in een hoekje nuquote:Op maandag 12 juni 2017 11:24 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg neit dat ik dat ben.
Gewoon in een hoekje fapje machen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |