Het stoort me op een of andere manier dat Ricciardo duidelijk trager is en zijn race dus niets zegt over wat Max met de auto had kunnen doen.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ik snap dat misgunnen aan Ricciardo niet, het is toch niet alsof hij max heeft laten uitvallen? Als het andersom zou zijn geweest wordt dat niet over max gezegd
Hahahahahahahahah.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:47 schreef Fir3fly het volgende:
Het seizoen en de races zijn sowieso beter dan alles van 2009 tot 2016.
quote:Op zondag 11 juni 2017 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hert ging toch goed tot dat hij uitviel
en riccardio doet het tot nu goed...
waar heb jij het over....
Gewoon frustraties dat het Max overkomt?quote:Op zondag 11 juni 2017 20:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, dit dus.
Bovendien aardige gast, beste team mate die Max kan hebben.
We kunnen niet allemaal een grindbakgod als vader hebbenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:48 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Het stoort me op een of andere manier dat Ricciardo duidelijk trager is en zijn race dus niets zegt over wat Max met de auto had kunnen doen.
Een weekje Maijer, en je zult smeken om Kampheus.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:47 schreef zoem het volgende:
[..]
Qua kennis is Kamphues beter dan Marcel, maar die vieze arrogantie en betweterigheid van Kamphues is zum kotzen.
RIC heeft ook al twee DNFs hoor.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zal je zien dat daar alles van kapot gaat.
russen zijn altijd madquote:
Ik vind eigenlijk alleen Alonso beter.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hamilton vind ik net iets beter dan Max
Tuurlijk jonge.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hahahahahahahahah.
Kun je niet gewoon ophouden met posten. Zoveel onzin dat er altijd maar weer uit jou komt.
Ja denk het. Ik vind het ook frustrerend. Maja, het is zoals het is helaas. #opendeurquote:Op zondag 11 juni 2017 20:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon frustraties dat het Max overkomt?
Die twee zijn beiden een nagel aan mijn doodskist.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet tussen 2 acts die allebei neplachen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |