MAX MOET NAAR FERRARIquote:Op zondag 11 juni 2017 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Nederlander valt uit
Half topic weg
gewoon
quote:
Vooral ook omdat de race al voorbij lijkt nu.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Nederlander valt uit
Half topic weg
gewoon
IK HEB GEEN NOOTJES!!!quote:
Dan wordt het weer leesbaar, elk nadeel heeft zijn voordeel.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Nederlander valt uit
Half topic weg
gewoon
ja denk ook wel, of Ferrari moet wakker wordenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
Zul je zien dat hierdoor Ricciardo wéér een lucky podium krijgt![]()
.
Haha, zuur.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
.
Klopt, maar dan zou het wellicht nog spannend kunnen zijn geweest met de pitstops.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat was het voor het uitvallen van Max ook al hoor.
kai ebel moet zn moffenkop houden.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Karma voor aanrijden Vettel zegt RTLD
Als de naam Vettel was gingen ze niet wegquote:Op zondag 11 juni 2017 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooral ook omdat de race al voorbij lijkt nu.
Renault heeft wel wat meer nodigquote:Op zondag 11 juni 2017 20:20 schreef Zorro het volgende:
Maar upgrades komen er niet meer van Renault
Neuh.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:20 schreef daNpy het volgende:
Dit jaar dus de ton in voor Max . Volgend jaar ander team aub.
Eerst maar eens zien dat die het volhoudtquote:Op zondag 11 juni 2017 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
.
Zal van een marschall zijnquote:
Mooie inhaalactie. Wel wat risico. Dit als resultaat.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik blijf, maar ik baal enorm. Potverdorie, hij was geniaal bezig
max heeft die nog gedumptquote:
hij kan gewoon niet goed schakelenquote:
Nadeel is altijd dat je er 23 zwakzinnige trolletjes voor terug krijgt.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als de naam Vettel was gingen ze niet weg
Dit heeft niks met het risico te maken.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooie inhaalactie. Wel wat risico. Dit als resultaat.
Echt veel pech dit seizoen jaquote:Op zondag 11 juni 2017 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ongelofelijk waat een pech voor Max weer..
En mazzel voor RIC vooralsnog
Ja liever wel. Dit wordt de komende jaren niks met die troep van renooit.quote:
Dit jaar is het weer Renault hoor wijsneus.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:23 schreef Nober het volgende:
Welke F1 team neemt dan ook een horlogemaker als motorleverancier?
Ricciardo is een prima kerel.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Luckt Ricciardo zeker weer naar een podium
Alleen maar goed voor de puntjes van RB, want zo komt Force India wel dichterbijquote:Op zondag 11 juni 2017 20:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ricciardo straks 3 podiums op rij, alles valt de goede kant op daar.
Dit heeft er niks mee te makenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooie inhaalactie. Wel wat risico. Dit als resultaat.
Gun het ze wel door bij Force India. Heel stabiele kar dit seizoen tot nu toe.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:22 schreef Sjemmert het volgende:
Perez zou ook weleens weer een podium kunnen pakken.
Dat zijn de alu hoedjes van de F1quote:Op zondag 11 juni 2017 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mad zijn op RIC omdat Max uitvaltAlsof Daniel daar wat aan kan doen
Een heksenjacht. Ik moedig dit aan.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
iemand uit dit topic is hier verantwoordelijk voor ...kan niet anders
ik wil namen
Grote kans jaquote:Op zondag 11 juni 2017 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Luckt Ricciardo zeker weer naar een podium
Zijn ze nu al te laat voor toch, voor komend seizoenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull moet nu onmiddellijk een andere leverancier zoeken, wat een kutfransen.
Hoezo Ricardio rijdt gewoon hoor....quote:Op zondag 11 juni 2017 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Red Bull moet nu onmiddellijk een andere leverancier zoeken, wat een kutfransen.
DAF Turbo Twin erin rammen.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:24 schreef Nattekat het volgende:
Nee. Vorig jaar ging STR ook heel laat pas om.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn ze nu al te laat voor toch, voor komend seizoen
Ben je monteur bij RB?quote:Op zondag 11 juni 2017 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit heeft niks met het risico te maken.
Tag Heuer is Zwitsers.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:24 schreef Nattekat het volgende:
michael knight met zon praten auto genaamd K.U.T.T.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:23 schreef klaasweetalles het volgende:
iemand uit dit topic is hier verantwoordelijk voor ...kan niet anders
ik wil namen
Nee joh. Dat is echt gigantisch vergezocht.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben je monteur bij RB?
Ik weet de oorzaak van het uitvallen niet, kan best aan de eerste ronde liggen.
Mercedes motor hequote:
Het is Renault.quote:
Kandidaat domste opmerking van het jaar!quote:Op zondag 11 juni 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben je monteur bij RB?
Virtueel uitgevallen.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
ALO dus virtueel 7e dankzij KVY's straf.
Maar dat horlogemerk maakt de auto niet zonder Renault.quote:
Oké!!quote:Op zondag 11 juni 2017 20:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kandidaat domste opmerking van het jaar!
In de verste verte nog niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:26 schreef MakkieR het volgende:
Weet iemand ook wie toevallig de record heeft met de meeste uitvallen in een seizoen? Ik denk dat onze jonge vriend voor een nieuw record gaat lol
Vorig jaar was die motor al kut, lijkt steeds erger te worden.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:26 schreef MakkieR het volgende:
Weet iemand ook wie toevallig de record heeft met de meeste uitvallen in een seizoen? Ik denk dat onze jonge vriend voor een nieuw record gaat lol
quote:Op zondag 11 juni 2017 20:27 schreef Cattivo het volgende:
Hij mag mijn auto wel lenen, niet zo snel, maar ik weet voor 99,9 % zeker dat die niet stilvalt na een paar rondjes.
Vettel is ruimschoots beter dan max.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:24 schreef icloud het volgende:
Ik heb vorig jaar al geroepen dat max naar ferrari moest gaan, dan was hij dit seizoen kampioen.......
Frontrunner zelfs.quote:
Nopequote:Op zondag 11 juni 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben je monteur bij RB?
Met op dezelfde manier rijden? Ik weet 99.9% zeker van wel.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:27 schreef Cattivo het volgende:
Hij mag mijn auto wel lenen, niet zo snel, maar ik weet voor 99,9 % zeker dat die niet stilvalt na een paar rondjes.
Kloteviolequote:Op zondag 11 juni 2017 20:26 schreef Onnoman het volgende:
om het ijs te breken
http://www.dailymotion.co(...)cht-mastermovies_fun
quote:Op zondag 11 juni 2017 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat een kutsport is dit toch ook..van het ene op het andere moment is het klaar. Doe mij maar voetbal
Haha ja, dat denk ik niet. Lol.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:26 schreef MakkieR het volgende:
anderhalf uurtje vol trappen moet lukken.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Met op dezelfde manier rijden? Ik weet 99.9% zeker van wel.
Race is nog steeds bezig.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:28 schreef Justevo het volgende:
Weer 2 weken voor niks gewacht en weer 2 weken wachten tot de volgende race. Fucking kansloos dit steeds.
quote:Op zondag 11 juni 2017 20:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben je monteur bij RB?
Kan gewoon kaduuk zijn en niet meer opladen..quote:Op zondag 11 juni 2017 20:29 schreef Crazy-M het volgende:
OMG, lege accu van Verstappenhoe krijg je het voorelkaar
Mja, lijkt mij wel dat je als team even je accu's controleert voor een racequote:Op zondag 11 juni 2017 20:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan gewoon kaduuk zijn en niet meer opladen..
Vettel en max samen zou een goed team is op voorwaarden dat max wat respect toont voor vettel en vettel accepteert dat hij gewoon een oude lul is.quote:
Dat is autosport.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
Vooral zo kut dat Max op z'n snelst ooit lijkt maar niets van kan laten zien en Rici de punten cadeau krijgt terwijl ie echt traag is.
Had een gat te dichtenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:30 schreef Columbiafan het volgende:
Vettel maakt even geen progressie meer?
quote:Op zondag 11 juni 2017 20:30 schreef Doublepain het volgende:
Wat een sukkel, heeft zijn lampen zeker aan laten staan gisteravond
Gratis podium weer dit. Als ie niet voorbij gestoken wordt dalijk dan.quote:
Om hier op terug te komen: in 1987 viel Andrea de Cesaris in 16 van de 16 races uit.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:26 schreef MakkieR het volgende:
okquote:Op zondag 11 juni 2017 20:29 schreef MakkieR het volgende:
Het moment ook dat Olav loopt te pochen over de Nederlander en Ferrari loopt af te zeiken, dat precies dan de motor van Verstappen uit valt. Echt een paar seconden voor het uitvallen riep ik nog tegen de tv. ZEG DAT NOU NIET OLAV!!!!
Ik moet lachen!quote:Op zondag 11 juni 2017 20:30 schreef Doublepain het volgende:
Wat een sukkel, heeft zijn lampen zeker aan laten staan gisteravond
Laten we gewoon zeggen dat je theorie gewoon niet kloptquote:Op zondag 11 juni 2017 20:31 schreef GSbrder het volgende:
Accuproblemen. Nu wordt mijn theorie over ronde 1 wel minder waarschijnlijk.
Dat was de reinste onzinquote:Op zondag 11 juni 2017 20:31 schreef GSbrder het volgende:
Ik wacht even op de verklaring van RBR voordat ik het definitief de prullenbak in gooi.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laten we gewoon zeggen dat je theorie gewoon niet klopt
Die was al uitermate onwaarschijnlijk...quote:Op zondag 11 juni 2017 20:31 schreef GSbrder het volgende:
RBR heeft dit al verklaard tegen ziggoquote:Op zondag 11 juni 2017 20:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik wacht even op de verklaring van RBR voordat ik het definitief de prullenbak in gooi.
Ik gun rici zeker een podiumplaats. Maar hij krijgt ze dit seizoen echt cadeau. Begint een beetje irritant te wordenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:29 schreef VacaLoca het volgende:
Vooral zo kut dat Max op z'n snelst ooit lijkt maar niets van kan laten zien en Rici de punten cadeau krijgt terwijl ie echt traag is.
ja de accu raakt leeg...quote:
Verdommequote:Op zondag 11 juni 2017 20:31 schreef Zorro het volgende:
En dan niemand die even stopt met startkabels ook he
Minder waarschijnlijk is veel te veel eer.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:31 schreef GSbrder het volgende:
Nergens last van.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:32 schreef icloud het volgende:
Kut ziggo, opeens heel veel storing beeld valt steeds weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |