ik koop hem straks gewoon weer hoor als ie weer een dag flat isquote:Op zondag 11 juni 2017 15:01 schreef NatteBever het volgende:
Nattekat is straks de enige DGB holder ter wereld
Ik zou het risico niet nemen.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:37 schreef tgev het volgende:
Ik zie een mining computer voorbij komen van 1000 euro. Ze geven aan dat het 260 per maand op kan leveren.
Weet niet of ik de link hier mag plaatsen, anders verwijder ik hem weer.
Je zou hem alleen eigenlijk al willen kopen voor de looks, haha. Maar kan het inderdaad zoveel opleveren?
Als echt zoveel zou opleveren zouden ze zelf een hele rig van die dingen hebben, niet? Daarnaast, stroom kost ook geldquote:Op zondag 11 juni 2017 15:37 schreef tgev het volgende:
Ik zie een mining computer voorbij komen van 1000 euro. Ze geven aan dat het 260 per maand op kan leveren.
Je zou hem alleen eigenlijk al willen kopen voor de looks, haha. Maar kan het inderdaad zoveel opleveren?
Met 40 Mhash/s kan je inderdaad ongeveer $250 aan ETH minen per maand, ofwel zo'n ¤ 225 per maand.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:37 schreef tgev het volgende:
Inkoopmoment is dichtbijquote:
Ik ga nu niet zeggen "ik heb het zo gezegd", dat zou kinderachtig zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 juni 2017 16:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ga nu niet zeggen "ik heb het zo gezegd", dat zou kinderachtig zijn.Daarom ook (nog) niet gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inkopen, paar keer over de kop laten gaan, inleg + winst eruit smijten en evt. een paar houden voor lange h0dl.quote:
Ik geloof nog steeds wel dat er een markt voor is maar heb de ICO gemist. Deze prijzen zijn beter te behappen dan de ICO.quote:
Duurt bij mij meestal max een half uur ofzo. Ze komen wel vrij snel al als 'pending deposit' te staan.quote:Op zondag 11 juni 2017 16:23 schreef spiritusbus het volgende:
Ik heb net wat btc verplaatst naar een wallet die ik kan benaderen op bittrex. Iemand een idee hoe lang het duurt voordat deze btc zichtbaar zijn op bittrex?
quote:Op zondag 11 juni 2017 16:24 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Inkopen, paar keer over de kop laten gaan, inleg + winst eruit smijten en evt. een paar houden voor lange h0dl.
Ik bedoel dan ook waarom je het een goed moment vind om in te stappen.quote:Op zondag 11 juni 2017 16:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds wel dat er een markt voor is maar heb de ICO gemist. Deze prijzen zijn beter te behappen dan de ICO.
Aha ja, ze staan inderdaad bij pending.Bij gebrek aan voldoende kennis ben ik best blij met mn eerste ETH die anderhalve week terug kocht. Toch al 50% rendementquote:Op zondag 11 juni 2017 16:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Duurt bij mij meestal max een half uur ofzo. Ze komen wel vrij snel al als 'pending deposit' te staan.
Helaas, op een gedecentraliseerde exchange kan iedereen doen wat hij wilt. Ben benieuwd of Waves hierin kan ingrijpen. Maar dan zou het niet censorship resitance zijn.quote:
Gewoon een optionele filter inbouwen.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:36 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Helaas, op een gedecentraliseerde exchange kan iedereen doen wat hij wilt. Ben benieuwd of Waves hierin kan ingrijpen. Maar dan zou het niet censorship resitance zijn.
Ik verwacht dat hij komende week wel weer gaat stijgen. Was zoals nu bezien niet het absolute dieptepunt, maar achteraf is mooi wonen enzoquote:Op zondag 11 juni 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de minichart van een week?
[ afbeelding ]
Waarom in godsnaam nu instappen?
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie weinig reden om daar nu in te stappen. Nog geen bodem gezien.
Wat ik vanmorgen schreef: veel "dumb money" Zit er in die er eerst uit gejaagd worden voor de volgende pump begintquote:Op zondag 11 juni 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de minichart van een week?
[ afbeelding ]
Waarom in godsnaam nu instappen?
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie weinig reden om daar nu in te stappen. Nog geen bodem gezien.
Ja, nu ga ik twijfelen en stomme keuzes makenquote:Op zondag 11 juni 2017 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kan hem nu alweer met winst verkopen
Jij ook al?quote:Op zondag 11 juni 2017 18:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tweede hypotheek genomen en alles ingezet op DGB.
Ja leuk, maar wat begreep je niet in mijn verhaaltje dat het nog verder naar beneden gepushed kan worden?quote:
Ik trok een trendlijn en hoopte dat die gevolgd zou worden met mijn buy. Hij is helaas naar onder uitgebroken. Nu hodl ik omdat ik ervaring heb met ETHquote:Op zondag 11 juni 2017 19:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wat begreep je niet in mijn verhaaltje dat het nog verder naar beneden gepushed kan worden?
Dat was dan geen trendlijn vanaf de top van Vrijdag. Uitzoomen, jonguh!quote:Op zondag 11 juni 2017 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik trok een trendlijn en hoopte dat die gevolgd zou worden met mijn buy. Hij is helaas naar onder uitgebroken. Nu hodl ik omdat ik ervaring heb met ETH
Dat heb ik gisteren gedaan .. Ik dacht, beter dat huidige geld wat er in zat nu maar in een coin stoppen die momenteel wat beter rendeert, dan het op een laag pitje laten sudderen en het pas volgende maand verkopen .. Iets met geduld hebben enzo ...quote:
Je kan ook gewoon BTC kopen, het laten sturen naar een Exchange, bijvoorbeeld Bittrex of Poloniex. Op de exchange koop je met je BTC andere coins.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:01 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Een vraagje aan jullie kenners:
Wat heb je allemaal nodig als beginner, ik wil bijvoorbeeld verschillende coins kopen.
Is het onderstaande nodig?
1. Een wallet is dan handig zoals bij blockchain
2. Coins kopen via litebit.eu die hebben heel veel verschillende te koop
3. Als ik wil verkopen van LTC naar anders dan via Bittrex?
Punt 2 zijn er nog andere sites waar zoveel verschillende te koop zijn en dat je met ideal of paypal kan betalen?
Ben heel benieuwd wat bovenstaande ontwikkeling omstreek 1 augustus met de BTC-koersen gaat doen en/of de altcoins hier ook door beïnvloed gaan worden.quote:Omdat deze splitsing op zeer korte termijn al plaats kan gaan vinden en het bovendien erg onduidelijk is hoeveel draagkracht er werkelijk is, kunnen we een zeer tumulte tijd verwachten vlak na 1 augustus. Het is mogelijk dat er 2 (of zelfs 3 of meer) verschillende versies van Bitcoin gaan bestaan voor korte of langere tijd en het is op dit moment niet te zeggen welke gaat overleven. De koers kan hard onderuit gaan en vele exchanges hebben nog geen duidelijk standpunt ingenomen of garanties gegeven dat ze de verschillende (eventuele) Bitcoinvarianten kunnen blijven uitbetalen.
Een van de gevaarlijkste aspecten van deze splitsing is het risico dat de oude versies na 1 augustus kunnen overschakelen naar de blockchain van de nieuwe variant zodra deze meer miningkracht achter zich heeft gekregen. Wanneer dit gebeurt zullen alle transacties op de oude Bitcoin vanaf het moment van splitsen ongedaan gemaakt worden, hierbij kunnen bitcoins verloren gaan omdat transacties met terugwerkende kracht ongeldig geworden zijn.
Recept voor paniekquote:Op zondag 11 juni 2017 20:51 schreef GuitarJJ het volgende:
https://bitcoin.nl/nieuws(...)grijpen-de-macht-149
[..]
Ben heel benieuwd wat bovenstaande ontwikkeling omstreek 1 augustus met de BTC-koersen gaat doen en/of de altcoins hier ook door beïnvloed gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |