Helaas, op een gedecentraliseerde exchange kan iedereen doen wat hij wilt. Ben benieuwd of Waves hierin kan ingrijpen. Maar dan zou het niet censorship resitance zijn.quote:
Gewoon een optionele filter inbouwen.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:36 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Helaas, op een gedecentraliseerde exchange kan iedereen doen wat hij wilt. Ben benieuwd of Waves hierin kan ingrijpen. Maar dan zou het niet censorship resitance zijn.
Ik verwacht dat hij komende week wel weer gaat stijgen. Was zoals nu bezien niet het absolute dieptepunt, maar achteraf is mooi wonen enzoquote:Op zondag 11 juni 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de minichart van een week?
[ afbeelding ]
Waarom in godsnaam nu instappen?
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie weinig reden om daar nu in te stappen. Nog geen bodem gezien.
Wat ik vanmorgen schreef: veel "dumb money" Zit er in die er eerst uit gejaagd worden voor de volgende pump begintquote:Op zondag 11 juni 2017 17:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de minichart van een week?
[ afbeelding ]
Waarom in godsnaam nu instappen?
Zal wel aan mij liggen, maar ik zie weinig reden om daar nu in te stappen. Nog geen bodem gezien.
Ja, nu ga ik twijfelen en stomme keuzes makenquote:Op zondag 11 juni 2017 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kan hem nu alweer met winst verkopen
Jij ook al?quote:Op zondag 11 juni 2017 18:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tweede hypotheek genomen en alles ingezet op DGB.
Ja leuk, maar wat begreep je niet in mijn verhaaltje dat het nog verder naar beneden gepushed kan worden?quote:
Ik trok een trendlijn en hoopte dat die gevolgd zou worden met mijn buy. Hij is helaas naar onder uitgebroken. Nu hodl ik omdat ik ervaring heb met ETHquote:Op zondag 11 juni 2017 19:30 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar wat begreep je niet in mijn verhaaltje dat het nog verder naar beneden gepushed kan worden?
Dat was dan geen trendlijn vanaf de top van Vrijdag. Uitzoomen, jonguh!quote:Op zondag 11 juni 2017 19:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik trok een trendlijn en hoopte dat die gevolgd zou worden met mijn buy. Hij is helaas naar onder uitgebroken. Nu hodl ik omdat ik ervaring heb met ETH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |