SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2017 13:45:03 ]
Ik sluit me hierbij aan. Sterkte met de situatie.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
DDM wat een schrik maar wel fijn dat jullie nu even niet hoeven te zorgen en zorgen te maken. Hopelijk brengt dit alles meer in een stroomversnelling.
Waarschijnlijk omdat dat met verpakken nauwkeuriger af te wegen isquote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand waarom in die kleine verpakkingen van aardappels (1kg) alleen maar kleine stomme aardappeltjes zitten? Ze zijn al zoveel duurder en procentueel schil je nu zoveel extra weg.
#stommevraag
die kleine passen niet in een grote zakquote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand waarom in die kleine verpakkingen van aardappels (1kg) alleen maar kleine stomme aardappeltjes zitten? Ze zijn al zoveel duurder en procentueel schil je nu zoveel extra weg.
#stommevraag
Je oude TV gewoon op Facebook in een weggeefhoek van jouw regio aanbiedenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik aan BCC: als ik een nieuwe tv koop, kan ik dan mijn oude tv mee terug geven?
BCC: jazeker kan dat!![]()
Ik probeer te bestellen - "bezorging door DHL" - geen mogelijk tot retour oude tv
Ik aan BCC: Hoe dan?!
BCC: kan alleen via onze eigen bezorgdienst
Ik:![]()
Lekkere info, BCC!
"low service, high pricing" past beter bij ze. Prutzaak!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik aan BCC: als ik een nieuwe tv koop, kan ik dan mijn oude tv mee terug geven?
BCC: jazeker kan dat!![]()
Ik probeer te bestellen - "bezorging door DHL" - geen mogelijk tot retour oude tv
Ik aan BCC: Hoe dan?!
BCC: kan alleen via onze eigen bezorgdienst
Ik:![]()
Lekkere info, BCC!
Dat ding is 25 jaar oud. Die wil niemand meer hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je oude TV gewoon op Facebook in een weggeefhoek van jouw regio aanbieden
Nou, je zal verbaasd zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ding is 25 jaar oud. Die wil niemand meer hebben
Ik was er het liefste meteen vanaf geweest, door 'm mee te geven aan de bezorger. Anders moet ik er nóg weer energie en tijd in steken.
Hmm.. dan toch daar maar eens naar kijken. Hij doet 't nog goed, dus wat dat betreft..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, je zal verbaasd zijn.
Mijn oude TV was binnen 2 minuten vergeven
adress? Haal ik hem op. Tailless audio vid magezijnquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ding is 25 jaar oud. Die wil niemand meer hebben
Ik was er het liefste meteen vanaf geweest, door 'm mee te geven aan de bezorger. Anders moet ik er nóg weer energie en tijd in steken.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm.. dan toch daar maar eens naar kijken. Hij doet 't nog goed, dus wat dat betreft..
Thanks
Hey psst Oscar.. interesse in een tv?
had 30 min eerder gezegt heb net een beeldscherm weg gedaabqqquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek nog een breedbeeld pc-monitor
Zolang een beetje redelijke resolutie kan ben ik er extreem blij mee.
Maar minder ver van huis als MeltingHeb geen auto ter beschikking nu, dus lastig.
Zo rol ik, Melting "moest" er een kwijt toen hij hier was, haha.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
had 30 min eerder gezegt heb net een beeldscherm weg gedaabqq
Inmiddels is de mijne verkocht.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo rol ik, Melting "moest" er een kwijt toen hij hier was, haha.
Altijd op het verkeerde moment.
Tailless?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
adress? Haal ik hem op. Tailless audio vid magezijn
Maar dan ben je zonder staart.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn fb heet zo en als ik ooit een kvk nummer dan heet mijn bedrijf ookzo
Hij moet bijkomen van zijn birthday sex denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:43 schreef ToT het volgende:
Tsss geeneens een birthday show van Den Knok vanaaf?
Hij haalt de schade later vast wel inquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij moet bijkomen van zijn birthday sex denk ik
* Elfletterig verruilt Spotify dan even voor Oscarquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gooit er tot 7 uur wat muziek in
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig verruilt Spotify dan even voor Oscar
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij moet bijkomen van zijn birthday sex denk ik
Veel interessante nieuwe releases, inderdaadquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgens mij was het deze week best een knappe week qua nieuwe releases. * OscarMopperkont moet er nog in duiken.
Album versie. Wel van de "Reloaded" versie.quote:
Ah okquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Album versie. Wel van de "Reloaded" versie.
Een paraplu?quote:
Absoluut.quote:
88 geworden; mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Adam West overleden
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik zou er voor tekenen (met als clausule dat ik dan nog wel normaal kan leven, niet dat ik dan al 10 jaar wegkwijn ofzo)quote:
Het verschilt echt per persoon. Sommige mensen zijn op hun 70e al op, anderen zijn op hun 90e nog hartstikke vitaal.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou er voor tekenen (met als clausule dat ik dan nog wel normaal kan leven, niet dat ik dan al 10 jaar wegkwijn ofzo)
Klopt, maar daarom dus die clausulequote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het verschilt echt per persoon. Sommige mensen zijn op hun 70e al op, anderen zijn op hun 90e nog hartstikke vitaal.
Dit is prima hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van een latere Batman, maar sneller had ik even niets bij de hand.
Ik snap niet dat mensen huisdieren nemen. Ik zag vandaag een paar van die paupers bij de ingang van de supermarkt staan; type daklozenkrant-verkoper, steevast rokend, ingevallen bekkie. En die lui hadden twee jonge puppy's gekocht... Dan denk je meteen: eens zien hoe lang ze dat volhouden, die huisdieren goed verzorgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kan zich enorm kwaad worden over de berichten van kittens en katten die nu overal weer gedumpt worden
Ik zou er "sommige mensen" van maken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen huisdieren nemen. Ik zag vandaag een paar van die paupers bij de ingang van de supermarkt staan; type daklozenkrant-verkoper, steevast rokend, ingevallen bekkie. En die lui hadden twee jonge puppy's gekocht... Dan denk je meteen: eens zien hoe lang ze dat volhouden, die huisdieren goed verzorgen.
quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig eet ondertussen pannekoeken
Ideaalquote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor knokkels... in de jaren 50 maakte men eens een koffiezetapparaat voor in de auto...
[ afbeelding ]
Het werd geen succesquote:
Album versiequote:
Duurt wel bijna 8 minutenquote:
Mja, Let's Dance en China Girl heb ik te vaak gehoord. De niet hits op dat album vind ik zelf een stuk beter.quote:
Herkenbaar verhaal...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, Let's Dance en China Girl heb ik te vaak gehoord. De niet hits op dat album vind ik zelf een stuk beter.
Geweldig nummer ditquote:
True.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt Bohemian Rhapsody deel 2, maar tegelijk ook weer compleet anders. Het toont wel de veelzijdigheid van Queen.
hmmm ride The wild wind is wel gaaf hoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
True.
Terwijl Innuendo als album juist weer heeft dat de hits beter zijn dan alle andere nummers die op dat album staan.
I'm Going Slightly Mad vind ik ook helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
True.
Terwijl Innuendo als album juist weer heeft dat de hits beter zijn dan alle andere nummers die op dat album staan.
Welkom thuis..... lange dag geweest.quote:
Ja het was inderdaad een lange dag, maar gelukkig ook nog even kunnen genieten van het golfgebeuren! Het was er schitterend weer voorquote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom thuis..... lange dag geweest.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad een lange dag, maar gelukkig ook nog even kunnen genieten van het golfgebeuren! Het was er schitterend weer voor![]()
Nu even douchen, dan koken en dan doe ik lekker niets meer vanavond, gewoon op de bank
Ah in Obdam gegeten dusquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Alvast voor Symph's verjaardag bij Ah Tim gegeten, nu even met thee op de bank en dan snel naar bed, was weer een veel te lange dag en de helft ervan in pyama in het ziekenhuis doorbrengen is ook niet echt mijn hobby
Voor mij ook straksquote:
quote:
quote:
De gastvrouw staat erom bekend de eenden gewoon uit de sloot achter het restaurant te vissenquote:
Dat is bij allemaal toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De gastvrouw staat erom bekend de eenden gewoon uit de sloot achter het restaurant te vissen
Iig versquote:
daarom was het zo versquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De gastvrouw staat erom bekend de eenden gewoon uit de sloot achter het restaurant te vissen
Oh dan ga ik de wasmachine nog even aanzettenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:03 schreef Melting het volgende:
Ik ben nog niet begonnen.
Ik ervaar wat technische problemen.
tssk wat gierig van jequote:
in de onderwereld komt loodvrij steeds minder voorquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Oh dan ga ik de wasmachine nog even aanzetten
[..]
tssk wat gierig van je
Ja ik zit er klaar voor nu.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Over een half uurtje is het alweer zover.
Ik ben al blij als ik het begin van de dag kan herinnerenquote:
Ach, je had 2/3e goedquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet ook niet willen raden terwijl ik zo ongeveer slaap
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
John Denver Willie Nelson en Julio To all the girls I have loved before
Dan is hij nog goed wakker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph staat al voor hier thuis, die kende dat nummer van Donna ook, ik had het nog nooit gehoord en herkende haar stem ook niet
Ik luister gewoon....quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ow het is ook weer raden... Was ik even vergeten.
Hadden ze geen geld meer voorquote:
Dat wooooooo doet Yorick net zoquote:
Gejat dus!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat wooooooo doet Yorick net zo
Ja, wat een dief die Cassidyquote:
whehe nu je het zegt...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep wilde ik ook zeggen maar dan kom ik zo groupie achtig overquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehe nu je het zegt...
Maar Yorick is dan ook een alleskunner
Zo! Die hadden er zin in zegquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zo! Die hadden er zin in zeg
Wie heeft die kleuren bedacht? Niet te lezen!quote:
Photoshop bestond nog niet. Laat staan een grafisch vormgever.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie heeft die kleuren bedacht? Niet te lezen!
Die ene natuurlijk!quote:
Jezus, hun ja.quote:
Oppassen dat je hem er niet vanaf bijt.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Oppassen dat je hem er niet vanaf bijt.
Je weet dat ie dood is?quote:
Zijn hoofd past ook maar net op die foto he?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
Grmbl TuneIn buffers steeds.![]()
Linkje van tailfox kan ik helaas mobiel niet gebruiken.
Hij hoeft toch niet alles te wetenquote:
En Neil.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die weet er vanaf, en ook van mijn liefde voor die andere Barry
Ze mag niet in de regen, maar ze moest wel bij het vuur komen zitten....quote:
Hughes?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die weet er vanaf, en ook van mijn liefde voor die andere Barry
werd er gek van om mijn telefoon. Maar iPad was net niet beschikbaar. Nu wel weer.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ondanks dat ge-lalala is dit nog 1 miljoen miljard keer beter dan die meuk die nu in de top 40 staat...
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Cliff Richard we dont' talk anymore
het is half tien geweest, Lennon moet slapenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
werd er gek van om mijn telefoon. Maar iPad was net niet beschikbaar. Nu wel weer.
Dat is écht heel ernstig. Toonvast ook wel, die gozerquote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:33 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor alle muziekliefhebbers:
https://www.facebook.com/Jezuswatslecht/videos/1556412697724408/
wij ookquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is half tien geweest, Lennon moet slapen
nou jaaaquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:41 schreef knokkels het volgende:
Goeie TT![]()
Rustig dagje vandaag... Ik had twee vrienden uitgenodigd, ik wacht nog steeds![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:41 schreef knokkels het volgende:
Goeie TT![]()
Rustig dagje vandaag... Ik had twee vrienden uitgenodigd, ik wacht nog steeds![]()
Precies.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
het is half tien geweest, Lennon moet slapen
Meer bier voor jouquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:41 schreef knokkels het volgende:
Goeie TT![]()
![]()
Dat is laat.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:41 schreef knokkels het volgende:
Goeie TT![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Herkenbare tekst....
Vaak toegepast
ik ben altijd moe, je raakt er aan gewend.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies.dat kind lijkt trouwens nooit moe te zijn. Ben ik jaloers op.
damn......quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:41 schreef knokkels het volgende:
Goeie TT![]()
![]()
weet je hoever Den Helder isquote:
Ja dat zit zo... ik had dus gisteren 9 biertjes. Ik werd vanochtend wakker en ik had er 9 minder. Sapporo bier, oishii n desu yoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
En dat per paard en wagenquote:
en ze hebben niets van zich laten horen?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:41 schreef knokkels het volgende:
Goeie TT![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja dat zit zo... ik had dus gisteren 9 biertjes. Ik werd vanochtend wakker en ik had er 9 minder. Sapporo bier, oishii n desu yolekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
lijkt me wel vervelend hoor....quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben altijd moe, je raakt er aan gewend.
Eentje woont letterlijk op kruipafstand, de andere zou iets langer moeten kruipenquote:
Nee joh, speciaal voor mij heeft iedereen de auto uit het stof gehaald. Morgen weer iedereen met paard en wagenquote:
Moet je de luiken nog gaan vasttimmeren..... je weet maar nooit of er storm komt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Mijn luiken begeven het.....
De muziek was![]()
![]()
Ik vind het niet aardig van zequote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Eentje woont letterlijk op kruipafstand, de andere zou iets langer moeten kruipen
Deze hoor je helaas minder vaak dan dat andere redelijk bekende liedje van hemquote:
je hoort sowieso nog weinig van hemquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deze hoor je helaas minder vaak dan dat andere redelijk bekende liedje van hem
Dat is niet zo heel gek.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hoort sowieso nog weinig van hem
dat krijg je als je wat ouder wordtquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:45 schreef Symphonic het volgende:
Mijn luiken begeven het.....
De muziek was![]()
![]()
van die ander ookquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
je hoort sowieso nog weinig van hem
Gary Less?quote:
Dr.?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:48 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ach ja, meer appeltaart, toastjes en smeerseltjes en..............
[ afbeelding ]
Peppadews, yummy!
Ja dat dus. Okee, ik vind de zoete iets lekkerder. Maar deze zijn ookquote:
Hij zingt gewoon "Butt" ook echtquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:49 schreef knokkels het volgende:
Your Bird Is Miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine
#missheardlyrics
Die is stukquote:
Toen kon het nogquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij zingt gewoon "Butt" ook echt
Wel vreemd, want Groen Links roept altijd dat plastic niet vergaat.quote:
hij is nu figurant in Thrillerachtige clipsquote:
zijn neus bestaat toch nog?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel vreemd, want Groen Links roept altijd dat plastic niet vergaat.
Graag gedaan.... slaap lekker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn echtgenoot zegt dat we gaan slapen. Tnx Melt, beetje afleiding was echt fijn
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij is nu figurant in Thrillerachtige clips
trustenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn echtgenoot zegt dat we gaan slapen. Tnx Melt, beetje afleiding was echt fijn
Truste jij en echtgenootquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:53 schreef just me het volgende:
Proost Knokkels, ik neem op jouw verjaardag een Liefmans on the rocks
Daar staat geregeld best veel politie te surveilleren. Wutquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Auto raast over stationsplein A'dam, vijf gewonden. Lekker dan.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Auto raast over stationsplein A'dam, vijf gewonden. Lekker dan.
slaap lekker!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Neem ik een Schrobbelèr omdat Knokkels jarig is.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:53 schreef just me het volgende:
Proost Knokkels, ik neem op jouw verjaardag een Liefmans on the rocks
ik heb in dat kader speciaal voor jou vandaag aan koffie gedachtquote:
Ik weet het zekerquote:
Er stond een auto waar die niet mocht staan en toen de popo de bestuurder daarop aanspraken reed ie met hoge snelheid over het stationsplein tegen de metro-ingang aan. Daarbij dus 5 mensen rakende. Kennelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar staat geregeld best veel politie te surveilleren. Wut
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb in dat kader speciaal voor jou vandaag aan koffie gedacht
deze plaat en video was tof, verder heb ik niets met Korn.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die video was toch echt wel
Sowieso KoRn
* OscarMopperkont trekt zijn Adidas outfit weer aan... al was KoRn toen net overgestapt naar Puma
Slaap lekker DDM en bijna jaar oudere Symphquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb in dat kader speciaal voor jou vandaag aan koffie gedacht
Eerste wat ik dacht was.... toch geen aanslag.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er stond een auto waar die niet mocht staan en toen de popo de bestuurder daarop aanspraken reed ie met hoge snelheid over het stationsplein tegen de metro-ingang aan. Daarbij dus 5 mensen rakende. Kennelijk.
Hun laatste album heeft ook weer aardig goede nummers... ook een paar mindere... maar goed, kan er nog steeds graag naar luisteren. Doe het eigenlijk te weinig.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |