Ik had dit al gezien een tijdje terug, maar ik geloof het allemaal welquote:Op woensdag 21 juni 2017 08:08 schreef Maringo het volgende:
Dit is al sinds februari, grappig dat dat nu pas opvalt.
Dit meen je niet...quote:Op zaterdag 17 juni 2017 17:24 schreef Maringo het volgende:
Vandaag wel in het altijd mooie Den Haag!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 21 juni 2017 20:24 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dit meen je niet...
Ik was die dag in Den Haag. Een Noorderling in Den Haaaggh.
Kut. Had een mooie reis kunnen wordeh.
Als je het wel wist, zou je hem dan ophalen?quote:Op donderdag 22 juni 2017 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar in den haag dit is
Zaterdagmiddag zou ik in de gelegenheid zijn eventueelquote:Op donderdag 22 juni 2017 10:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als je het wel wist, zou je hem dan ophalen?
Oooh. Dan heb je nog ff de tijd om door te zoeken.quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag zou ik in de gelegenheid zijn eventueel
Verdorrie!!!1quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oooh. Dan heb je nog ff de tijd om door te zoeken.Op streetview staat het bord iig nog recht.
Dan ben je te laat als mijn planning doorgaat zaterdag-ochtendquote:Op donderdag 22 juni 2017 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag zou ik in de gelegenheid zijn eventueel
okayquote:Op donderdag 22 juni 2017 11:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Dan ben je te laat als mijn planning doorgaat zaterdag-ochtend
Dat probleem heb ik ook.quote:Op donderdag 22 juni 2017 11:23 schreef wolfrolf het volgende:
Bovendien kan ik de locatie niet vinden_
Roodkapje zei tegen het monster: Oma, wat heeft u grote oren?quote:
Snel halen dus die stok, voordat hij verzuipt of door de bliksem geraakt wordt.quote:
ik schaar me bij degenen die niet weten waar het isquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snel halen dus die stok, voordat hij verzuipt of door de bliksem geraakt wordt.
Nou, Den Haag...quote:Op donderdag 22 juni 2017 16:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik schaar me bij degenen die niet weten waar het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |