Je zal nooit #READY zijn.quote:
So fucking what? Met je lelijke spandexbroek, hangkloten en kleine lul. Verrekten homo.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:20 schreef Joey.v.S het volgende:
en daarbij.
iemand van 1mtr65 kan mij al niet eens goed en/of doeltreffend raken
waardoor die bij voorbaat al kansloos is tegen mij !!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
So fucking what? Met je lelijke spandexbroek, hangkloten en kleine lul. Verrekten homo.
Hij denkt nog steeds dat lengte alles is in een gevechtquote:
?? is er iets "mis" en/of "fout" met mijn broek ?? en zo-ja, wát dan ??quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
So fucking what? Met je lelijke spandexbroek,
Daar weet jij niks van, tenzij je dwars door mijn kleren heen kan kijken......quote:
maar dan moet je mij wél eerst richting of tegen de grond weten te krijgen !!!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:29 schreef Hdero het volgende:
[..]
[..]
Hij denkt nog steeds dat lengte alles is in een gevecht, lengte betekent helemaal niets als je eenmaal op de grond ligt
Je kan er dwars doorheen kijken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:33 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
?? is er iets "mis" en/of "fout" met mijn broek ?? en zo-ja, wát dan ??
Dat zeg ik. Met je hangkloten.quote:Daar weet jij niks van, tenzij je dwars door mijn kleren heen kan kijken......
schijnbaar ben je zó erg geïnteresseerd dat je het tot in details heb zitten te bekijken ???quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan er dwars doorheen kijken.
[..]
Dat zeg ik. Met je hangkloten.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:42 schreef Geralt het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in die hangzak van je, Lodewijk.
Nee domme zak; het valt gewoon op. In die homobroek van je. En met je topics met een baard langer dan die van sinterklaas. Je was verdomme in 2011 al deze topics aan het maken overal. Gooi jezelf gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:45 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
schijnbaar ben je zó erg geïnteresseerd dat je het tot in details heb zitten te bekijken ???
Nee hoor. Lodewijk, Louis, en nog een hele shitload aan andere namen over half internet staan deze topics over de laatste 6 jaar.quote:
Gewoon keihard in de nek, vriend.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:27 schreef Joey.v.S het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal blablablablablablabla maar niemand
met een antwoord hoe die mij eventueel goed en/of doeltreffend zou kunnen raken!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |