Idd. Een tijdje terug zei ik ook al dat het kansloos wasquote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:32 schreef L3gend het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet lukken. Er zitten nog Labour, SNP, Lib Dems en Green seats tussen die nog over zijn
BBC heeft al gemeld dat het over is voor Mayquote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:40 schreef kladderadatsch het volgende:
Met nog 25 te gaan staan de CON's nu op 302, als er een wonder gebeurd kan het nog, maar goed ik geef er geen cent voor.
May is nu stembiljetten aan het bijdrukken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:40 schreef kladderadatsch het volgende:
Met nog 25 te gaan staan de CON's nu op 302, als er een wonder gebeurd kan het nog, maar goed ik geef er geen cent voor.
In theorie kan ze nog die 25 zetels halen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:41 schreef ipa84 het volgende:
[..]
BBC heeft al gemeld dat het over is voor May
Dat zou wel briljant zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:42 schreef Szura het volgende:
Nu even afwachten tot Trump een felicitatietweet stuurt voor deze geweldige overwinning
Volgens mij heeft may nu 303 zetels en zijn er nog 24 te vergeven. Oftewel: het is nog steeds niet officieel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:44 schreef ipa84 het volgende:
BBC meldt dit word een Hung cabinet dus ja en het is officiel
Klopt. Maar zodra er dus 1 zetel naar een andere partij gaat is het sowieso gelijk dan, en 2 meer verliest ze de meerderheid, als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft may nu 303 zetels en zijn er nog 24 te vergeven. Oftewel: het is nog steeds niet officieel.
Er zijn ook nog andere stemmers he als bbc zo begint dan kan je er wel van uitgaan dat het over isquote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij heeft may nu 303 zetels en zijn er nog 24 te vergeven. Oftewel: het is nog steeds niet officieel.
Nog 23quote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En nu valt er volgens mij dus sowieso geen meerderheid meer te halen, hoogstens nog exact 50%, Aangezien de zetel net naar labour ging.quote:
Je kon er al 25 zetels geleden vanuit gaan dat het over was. En dat ging ik ook al, Niettemin is het pas officieel als ze die zetels écht niet meer kunnen halen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:47 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere stemmers he als bbc zo begint dan kan je er wel van uitgaan dat het over is
En dát is dus het moment dat het officieel isquote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En nu valt er volgens mij dus sowieso geen meerderheid meer te halen, hoogstens nog exact 50%, Aangezien de zetel net naar labour ging.
Ik kijk naar officiële bronnenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 06:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kon er al 25 zetels geleden vanuit gaan dat het over was. En dat ging ik ook al, Niettemin is het pas officieel als ze die zetels écht niet meer kunnen halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |