quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst bij de kapper was, en die kerel klaar was met knippen, vroeg m'n pa wat we dan tegen de kappermeneer zeggen. Ik zei "kusje!" en gaf hem een kus op z'n wangVolgens pa was die man helemaal vertederd
9 jaar geleden, toen ik stage liep in de bieb in Bergen op Zoom, hielp ik een vader en zijn jonge zoontje door de boeken te scannen die ze wilden lenen. De vader vroeg aan zijn zoontje: "wat zeggen we dan tegen de biebmeneer?" En u raadt het al, het menneke zei "kusje!" en gaf me een kus op m'n wang
Ik ging met de auto.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Heeft Hulst een rechtstreekse busverbinding met BoZ?
Ik heb nergens last van. Is voor mij nu juist beter. Misschien heb je gewoon een teringmobiel. Past wel bij de voetbalmensen die je aanhangt. Lul.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was altijd wel een genottelijk ritje, vanaf Hulst via Antwerpen naar BoZ
Ik verwijs u door naar mijn SIGquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Is voor mij nu juist beter. Misschien heb je gewoon een teringmobiel. Past wel bij de voetbalmensen die je aanhangt. Lul.
ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:29 schreef Doublepain het volgende:
OPGELOST, je hebt schijnbaar een nachtmodus
Scheuren over de kedeng-kedengwegen van België met vuige metal die uit de boxen blaast, binnendoor gaan via Antwerpen waar de stoplichten vaker wel dan niet in mijn voordeel waren, weer verder kedengen, vervolgens weer op de fluisterstille wegen van Nederland komen in een opzich mooi stukje Brabant. Als het lekker weer was raampje open, lange haren in de wind, headbangend en meezingend naar BoZ.quote:
dat wist ik al.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je rechtsboven op je UI drukt komt er een optie met nachtmodus eronder
Weer wat geleerd
Geef mij maar een turkse pizza.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet nu dit. Lekker joh.
Doei..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Stil hier zeg nou jullie zoeken het maar uit
Dat is zeker lekker.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet het nog bepalenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond eet ik gevulde courgette
Ook lekker.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet het nog bepalen
zit te denken aan een salade
Heb Mexicaanse salade bij AH gehaald, mijn god wat lekker (tip)quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik moet het nog bepalen
zit te denken aan een salade
Kan je al in ZUU?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Is voor mij nu juist beter. Misschien heb je gewoon een teringmobiel. Past wel bij de voetbalmensen die je aanhangt. Lul.
Vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rare sneer trouwens van 422, zo uit het niets
welke isdat?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb Mexicaanse salade bij AH gehaald, mijn god wat lekker (tip)
Hallo zeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit daar nou zoal op?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |