Wat zit daar nou zoal op?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:46 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik eet nu dit. Lekker joh.
2 komkommersquote:
ben jij er eentje die dan heel het recept helemaal perfect volgt?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
2 komkommers
1 rode ui
1 paprika
2 stengels bleekselderij
4 tomaten
2 sjalotjes
2 lente-uitjes
1 blikje tonijn in olie
2 el mayonaise
Sap van een ½ citroen
Zout en versgemalen zwarte peper
Is dat niet heel veel snijden ?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
2 komkommers
1 rode ui
1 paprika
2 stengels bleekselderij
4 tomaten
2 sjalotjes
2 lente-uitjes
1 blikje tonijn in olie
2 el mayonaise
Sap van een ½ citroen
Zout en versgemalen zwarte peper
Mwoah, heb nu bv. niet zoveel tomaten er in gedaan omdat ik dat gauw te overheersend vind.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
ben jij er eentje die dan heel het recept helemaal perfect volgt?
waaghalsquote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah, heb nu bv. niet zoveel tomaten er in gedaan omdat ik dat gauw te overheersend vind.
Vaatwasser zeker .quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik best vlot, zo van: tsjaktsjaktsjaktsjaktsjak...
Ook met vlees?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jazeker, maar gebruik 1 mes, een kom, en een snijplankje, dat valt mee toch.
Hoiquote:
Goed voor de weerstand.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dat is een doodzonde in de keuken.
Gewoon algemene vraagquote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit gerecht was met tonijn uit blik volgens mij.
Hey, straks ook kijken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Dat is een doodzonde in de keuken.
Ja dat wisten we al, wijsneusquote:
Koop jij al je vlees gesneden?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik snijd m'n vlees alleen bij m'n gevulde varkenshaas geloof ik. De rest gaat gewoon hopla, in de pan.
Kip ook ja? Jij laat al die viezigheid eraan zitten?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik snijd m'n vlees alleen bij m'n gevulde varkenshaas geloof ik. De rest gaat gewoon hopla, in de pan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |