Best wel ja.quote:
Oke danquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:46 schreef timmmmm het volgende:
CITO-uitslagen geven gewoon het niveau weer. Je hebt de test niet beter of slechter gedaan als je een hogere of lagere score hebt.
Bij de opticien ga je ook niet extra je best doen om die lettertjes toch te lezen als het net niet lukt. Je hebt altijd de goede score.
Door je zo te focussen op de zo'n goed mogelijke score en te juichen voor een 550 en een teleurgesteld 'je hebt je best gedaan' voor lagere scores hou je een systeem in stand dat kinderen aanleert dat ze minder zijn als ze eindigen als verpleger, bouwvakker of lasser. Paul werkt hier nu aan mee want ach wat is dit kind bijzonder met zijn 550, allemaal klappen mensen. Elke score is de goede score.
Zo, ik kan best ergens over zeiken zonder afkomst erbij te betrekken
hooikoorts.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat oog ziet er een beetje raar uit
Met de maximale score kan je nog steeds lasser worden?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:46 schreef timmmmm het volgende:
CITO-uitslagen geven gewoon het niveau weer. Je hebt de test niet beter of slechter gedaan als je een hogere of lagere score hebt.
Bij de opticien ga je ook niet extra je best doen om die lettertjes toch te lezen als het net niet lukt. Je hebt altijd de goede score.
Door je zo te focussen op de zo'n goed mogelijke score en te juichen voor een 550 en een teleurgesteld 'je hebt je best gedaan' voor lagere scores hou je een systeem in stand dat kinderen aanleert dat ze minder zijn als ze eindigen als verpleger, bouwvakker of lasser. Paul werkt hier nu aan mee want ach wat is dit kind bijzonder met zijn 550, allemaal klappen mensen. Elke score is de goede score.
Zo, ik kan best ergens over zeiken zonder afkomst erbij te betrekken
quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:47 schreef timmmmm het volgende:
Deze man laat wel zien hoe gevaarlijk het is zaad in je ogen te krijgen
hij wenst je zo een goede verjaardagquote:
ik wens tim uiteraard een goede verjaardag!quote:
SOWquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:53 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik wens tim uiteraard een goede verjaardag!
Vanwege de exitpolls in GB. Jinek gaat daar straks met d'r gasten over klessebessen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:55 schreef Oscar. het volgende:
maar waarom zijn unkie en magere paul van tijd geruild?
Voor verkiezingen eenmalig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:55 schreef Oscar. het volgende:
maar waarom zijn unkie en magere paul van tijd geruild?
dat klinkt logischquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vanwege de exitpolls in GB. Jinek gaat daar straks met d'r gasten over klessebessen.
Helge Slikkerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi nummer, Paul de Leeuw heeft het vast gezegd, maar wie is dit?
Eigenlijk ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:01 schreef Oscar. het volgende:
een doosje van 30 stuks kost bijna 600 euro
quote:
Bij poepstampen heb je gewoon veel meer kans om het te gevenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:07 schreef alors het volgende:
Waarom ben je zo bang voor aids als homo?
Dat ligt volgens mij meer in het feit dat ze bovengemiddeld veel wisselende contacten willen hebben. En nu doen ze alsof het je lot is als homo.
Aanmoedigen? paul heeft haar compleet voor lul gezet.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net de uitzending van vrijdag teruggekeken. Wat een belachelijke reclamespot voor malafide kwakzalvers. Waarom zouden we een medium dat zo aantoonbaar onwaarheden vertelt zo met zachte handschoenen behandelen en aanmoedigen?
Je zal altijdvan die mensen houden die alles behalve 'KONKELEND SERPENT LEUGENACHTIGR KUTHOER BOSFEEKSGREPPELHEKS' te soft vindenquote:Op zondag 11 juni 2017 17:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Aanmoedigen? paul heeft haar compleet voor lul gezet.
terechtquote:Op maandag 12 juni 2017 23:26 schreef svann het volgende:
Lekker (niet zo) Laat zit achter een kinderslot.
Niet erg verheffend, maar een slotje?
Dat was sowieso al niet iedere dag geloof ikquote:Op maandag 12 juni 2017 23:27 schreef Paxcon het volgende:
Gelukkig is dat chaotische fietsen geschrapt
In de eerste twee weken wel toch?quote:Op maandag 12 juni 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was sowieso al niet iedere dag geloof ik
Ik heb het wel eens eerder zonder fietsen gezien voor mijn gevoelquote:
DM eens wat je gestemd hebtquote:Op maandag 12 juni 2017 23:29 schreef Coco. het volgende:
Floortje Dessing, het boegbeeld van alle naïeve linkse blonde reisbewijsmeisjes.
Ik DM je wel mijn adres, kunnen we er samen over .. 'praten'.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
DM eens wat je gestemd hebt
Ik moet weten of wij nog langer door één deur kunnen
Gezelligquote:Op maandag 12 juni 2017 23:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik DM je wel mijn adres, kunnen we er samen over .. 'praten'.
Fucken werkt best vergrotend.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die "fucking" als vergrotende trap gebruiken.
ja net of dat iets positiefs isquote:Op maandag 12 juni 2017 23:31 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die "fucking" als vergrotende trap gebruiken.
Niet altijd.quote:
RipStijnquote:Op maandag 12 juni 2017 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit
[ afbeelding ]
was
Voorzichtig gesponsord.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:35 schreef Oscar. het volgende:
Reclame en drank inschenken bij de NPO. Mag dat?
Koude pizza is ook best lekkerquote:Op maandag 12 juni 2017 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Waarom laten ze al die pizza's koud worden
Omdat pizzaquote:Op maandag 12 juni 2017 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Koude pizza is ook best lekkerquote:Op maandag 12 juni 2017 23:37 schreef Paxcon het volgende:
Die kaas helemaal hard. Niet zoals de Romeinen het bedoeld hebben.quote:
pizza komt uit Turkije, ingridquote:Op maandag 12 juni 2017 23:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die kaas helemaal hard. Niet zoals de Romeinen het bedoeld hebben.
Dat zie ik geloof ik ook nog wel eens voorbij komen ja, dat is nog wel aardigquote:Op maandag 12 juni 2017 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Masterchef Australië is wel echt de leukste.
Juist niet, overgescripte troepquote:Op maandag 12 juni 2017 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Masterchef Australië is wel echt de leukste.
En dat was vroeger het Romeinse Rijk, Akwasi.quote:
Dat weet niemand zeker, knap dat jij dat wel weet. Verder dan rond de Middellandse zee zijn de experts nooit gekomenquote:
Dan moet je meer naar de VS, Canada en Nieuw-Zeeland kijken. Die zijn walgelijk nep allemaal, met acteurs ipv echte mensen als juryquote:
enenusquote:
Dat is net zo iets als boerenkool een Europees gerecht noemen, Priscillaquote:Op maandag 12 juni 2017 23:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En dat was vroeger het Romeinse Rijk, Akwasi.
Lekkere experts ken jij danquote:Op maandag 12 juni 2017 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat weet niemand zeker, knap dat jij dat wel weet. Verder dan rond de Middellandse zee zijn de experts nooit gekomen
ow misschien haal ik dat door elkaar, kijk het ook nietquote:Op maandag 12 juni 2017 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan moet je meer naar de VS, Canada en Nieuw-Zeeland kijken. Die zijn walgelijk nep allemaal, met acteurs ipv echte mensen als jury
Oke, geloof wat je wil geloven, het is jouw feestje, Drath’nor.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is net zo iets als boerenkool een Europees gerecht noemen, Priscilla
Bij de vikingen, de Persen, de oude Grieken, de Romeinen, in oude legendes komt het allemaal voor. Maar jij hebt vast een bron voor je bewering, ik ben benieuwdquote:
Ik ben altijd pittigquote:Op maandag 12 juni 2017 23:48 schreef Tagliano het volgende:
Ik had niet verwacht zulke stevige discussies nog te lezen op dit tijdstip
Dat vraag ik me ook telkens afquote:
Dit is een programma die de volledige aandacht van je vereist, anders raak je de draad kwijt.quote:
Ja plat brood, we hebben het over plat brood MET tomatensaus en kaasquote:Op maandag 12 juni 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij de vikingen, de Persen, de oude Grieken, de Romeinen, in oude legendes komt het allemaal voor. Maar jij hebt vast een bron voor je bewering, ik ben benieuwd
Overal ter wereld bakken ze ronde deegproducten: pizza, roti, pannenkoek, .....quote:Op maandag 12 juni 2017 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij de vikingen, de Persen, de oude Grieken, de Romeinen, in oude legendes komt het allemaal voor. Maar jij hebt vast een bron voor je bewering, ik ben benieuwd
Dan heb je een zeer beperkte definitie van pizza. Voor mij is dat deeg met allerhande ingrediënten erop wat daarna in de oven wordt gekankerd.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja plat brood, we hebben het over plat brood MET tomatensaus en kaas
Dit is overigens echt teringlekkerquote:Op maandag 12 juni 2017 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De oude grieken gooiden al plat brooddeeg belegd met olijfolie ui, kroflook etc. in de oven.
Vind je hierquote:Op maandag 12 juni 2017 23:54 schreef svann het volgende:
Die gestreepte, is dat een sociale werkplek?
Sorry Tag, ik wist niet dat ze al geclaimd wasquote:Op maandag 12 juni 2017 23:57 schreef Tagliano het volgende:
Ik had haar al opgeëist toen ze in de keuken stond
Delen is altijd een optie, ik ben de moeilijkste nietquote:Op maandag 12 juni 2017 23:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry Tag, ik wist niet dat ze al geclaimd was
Echt hequote:Op maandag 12 juni 2017 23:59 schreef monkyyy het volgende:
Ik trek gewoon een pak koekjes open. Ik ga niet in de keuken staan dim sum maken als ik wil snacken.
Welk gat wil jij?quote:Op maandag 12 juni 2017 23:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Delen is altijd een optie, ik ben de moeilijkste niet
Ik denk, dan maar iets anders proberen. Dan maar achter in die kontquote:
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk, dan maar iets anders proberen. Dan maar achter in die kont
Bohh bohh boh wat zal ze nat zijn zeg. Echt gruwelijk nat
geen dankquote:
Die Spaanse.quote:
Je dikke moeder die we in haar poepgat gaan roeren omdat er anders wellicht nog zo'n misbaksel uitkomtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Dat boeken item was low energy, sad.quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je dikke moeder die we in haar poepgat gaan roeren omdat er anders wellicht nog zo'n misbaksel uitkomtVerdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Afgelopen weekend:quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 00:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen weekend:
Twee negendarters op de dubbel gemist
Eentje met 7 perfecte darts
Toch effe mn gelijk halen hoorquote:Op maandag 12 juni 2017 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was sowieso al niet iedere dag geloof ik
lekker boeiendquote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:25 schreef Pedroso het volgende:
Zal ie vanavond over de 371.000 kijkers van gisteren gaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |