Maar nu weten we het zeker. Of Praadje moet het een keer onder één van zijn films hebben gezegd.quote:
sorry, dacht dat ik de lapo had. volgende keer beterquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:40 schreef Vliegbaard het volgende:
TT-kaap.
Vaduz, je daalt in aanzien, "vriend".
Hij heeft al meer zaken losgelaten die enkel hier zijn besproken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Maar nu weten we het zeker. Of Praadje moet het een keer onder één van zijn films hebben gezegd.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
sorry, dacht dat ik de lapo had. volgende keer beter
Haha, dat zou wat zijn. Maar nee.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:03 schreef Vliegbaard het volgende:
Praadje, de assistent van de dokter van Ad Looij.
Is zo sinds de grote val.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:28 schreef Vliegbaard het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze sinds een aantal dagen een flink stuk korter dan voorheen? Hij gaat toch niet stoppen met vloggen hè??
Eigenlijk pas sinds een paar dagen. Daarvoor gingen ze regelmatig richting of over een uur. Nu met veel pijn (quote:
Hoe was het in Kameroen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:13 schreef SugeLucky het volgende:
Tof man, een week weggeweest en Ad heeft nog steeds pijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gaat inderdaad snel bij Ad. Zo is het gebroken, dan is het gekneusd en nu is het weer gescheurd.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:44 schreef praadje het volgende:
Ad heeft inmiddels besloten dat zijn heup/ruggewervels gescheurd zijn.
Nou bijna aan het einde vroeg hij zich nog wel af of het echt niet gebroken was. Maar dat dacht hij toch niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gaat inderdaad snel bij Ad. Zo is het gebroken, dan is het gekneusd en nu is het weer gescheurd.
Als er iets is gekneusd, dan kan je er best wel last van hebben (ik heb zelf 5 jaar lang niet kunnen rennen zonder ontiegelijke pijn aan mijn enkels na ze allebei gekneusd te hebben), maar een val van pak 'm beet 1 meter hoog en een zachte landing op je kontje... Ik weet niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:57 schreef praadje het volgende:
Wel jammer vond hij dat hij commentaar kreeg dat hij zoveel Ad en nu hij maar de helft at reageerde er niemand. Maar dat hij minder eet komt door de val. Die heeft er ingehakt hoor
Je weet niet hoe hij terecht is gekomen. Verder is Ad totaal niet in vorm en kan dus ook geen weerstand bieden aan iets ogenschijnlijks kleins.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:09 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als er iets is gekneusd, dan kan je er best wel last van hebben (ik heb zelf 5 jaar lang niet kunnen rennen zonder ontiegelijke pijn aan mijn enkels na ze allebei gekneusd te hebben), maar een val van pak 'm beet 1 meter hoog en een zachte landing op je kontje... Ik weet niet.
Hij landde op zijn hielen en viel achterover op zijn kontje en kon nog net voorkomen dat hij met zijn achterhoofd op de vloer landde.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je weet niet hoe hij terecht is gekomen. Verder is Ad totaal niet in vorm en kan dus ook geen weerstand bieden aan iets ogenschijnlijks kleins.
En de pijn trok door zijn voorhoofd naar zijn neus naar buitenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij landde op zijn hielen en viel achterover op zijn kontje en kon nog net voorkomen dat hij met zijn achterhoofd op de vloer landde.
Volgens mij toch het eindequote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:32 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij landde op zijn hielen en viel achterover op zijn kontje en kon nog net voorkomen dat hij met zijn achterhoofd op de vloer landde.
Dan zou de pijn toch weg moeten zijn, denk je.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:39 schreef praadje het volgende:
[..]
En de pijn trok door zijn voorhoofd naar zijn neus naar buiten
Ad heeft wonderzalf.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:50 schreef vaduz het volgende:
Ad gaat niet naar het ziekenhuis om foto's te maken.
Je denkt toch niet dat hij van de bank afkomt om naar de winkel te gaan?quote:
zal wel een middenvoetsbeentje zijn geweestquote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:47 schreef vaduz het volgende:
Volgens Ad kunnen ze er niet veel aan doen: hij had ooit zijn voet gebroken en daar konden ze ook al niet veel aandoen.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:45 schreef Sigaartje het volgende:
Ik heb al een wijs advies geplaatst onder zijn laatste YT.
Dat verklaart allesquote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:18 schreef missgelukt het volgende:
Ad is nog van plan om zijn aanrecht op te meten want die is veul hoger dan 1 meter, hij schat dat het wel 1 meter 25 is
Dan is de klap nog erger geweest dan we gedacht hadden.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:18 schreef missgelukt het volgende:
Ad is nog van plan om zijn aanrecht op te meten want die is veul hoger dan 1 meter, hij schat dat het wel 1 meter 25 is
Wel mooi om zulke simpele logica te hebben.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:16 schreef praadje het volgende:
Ad heeft zijn aanrecht opgemeten, dat valt tegen. Hij is maar 90 cm. hoog. Maar!!! Want er komt altijd een maar bij ons Ad. Er zijn mensen die verstappen zich op de stoeprand en vallen zich dood,
Grootmoeders hebben altijd gelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel mooi om zulke simpele logica te hebben.
Moet nu denken aan een uitspraak die mijn grootmoeder altijd klaar had als ik ergens een klein wondje of schaafplek had en daarover kwam janken.
'Als je daarmee onder de trein blijft ben je dood'
Heeft Ad geen badkamer waar hij z'n tanden poetst?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:59 schreef missgelukt het volgende:
oud filmpje maar hier kun je zien hoe vreselijk hoog het aanrecht is ( Ad is natuurlijk veul langer dan 1 meter 70)
Het moet niet echt gekker worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:36 schreef praadje het volgende:
Hij begint weer over zijn anuskloofjes dus de aandacht is weer een klein beetje verlegd.
Stand vanmiddag rond 14.45.
-pijn van onderen
-pijn in zijn rug/heup
-pijn in zijn buik
Hij liep wel kwiek naar de keuken though.
Ja, das ook wel een aparte logica. Ad heeft een toilet beneden maar gaat naar boven. Heeft boven een badkamer maar scheert en poetst zijn tanden beneden.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:37 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heeft Ad geen badkamer waar hij z'n tanden poetst?
Hij slaapt op de bank. Als ik het allemaal zo ervaar, gebruikt hij de eerste verdieping helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, das ook wel een aparte logica. Ad heeft een toilet beneden maar gaat naar boven. Heeft boven een badkamer maar scheert en poetst zijn tanden beneden.
Oh gatver. Krijg er een beetje een dokter Mengele gevoel bij.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hij slaapt op de bank. Als ik het allemaal zo ervaar, gebruikt hij de eerste verdieping helemaal niet.
What the hell is there on the second floor?
[ afbeelding ]
het zal wel zon ontzettende pijn doen om de trap op te lopenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hij slaapt op de bank. Als ik het allemaal zo ervaar, gebruikt hij de eerste verdieping helemaal niet.
What the hell is there on the second floor?
[ afbeelding ]
Ambitieus.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:18 schreef missgelukt het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:16 schreef praadje het volgende:
Ad heeft zijn aanrecht opgemeten, dat valt tegen. Hij is maar 90 cm. hoog. Maar!!! Want er komt altijd een maar bij ons Ad. Er zijn mensen die verstappen zich op de stoeprand en vallen zich dood,
een criminele afrekening?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:53 schreef Sigaartje het volgende:
Is die ontiegelijke pien wel van het aanrecht?
Paar dagen niet naar de wc geweest?quote:
Ja de ham moest op want die lag al drie dagen buiten de koelkastquote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:22 schreef Geelman het volgende:
Hmmmm, kijk Ad weer eens heerlijk snoepen!
Wat een genot na al dat geklaag!
Ah, dan heeft Ad weer driehonderd miljard bacterien binnen!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:33 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja de ham moest op want die lag al drie dagen buiten de koelkast
Inderdaad, hoeft hij morgen geen Yakult in te nemen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:34 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ah, dan heeft Ad weer driehonderd miljard bacterien binnen!
Dat is nog eens besparen! Zeker als de donaties niet meer binnenkomen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Inderdaad, hoeft hij morgen geen Yakult in te nemen.
Nou van Dale doet het zeker goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:36 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat is nog eens besparen! Zeker als de donaties niet meer binnenkomen.
Dat doet ene vloggen uit Hilversum e.o. toch beter.
Goede stream wel vanavond.quote:
Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggenquote:
Grotere oren ookquote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen
Is ook echt waar. En je gaat je ook veel minder druk maken om zaken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen
Ik weet ook dat het waar is. En je gaat inderdaad meer vrede hebben met hoe je bent en meer 'de schijt hebben oan alles' naar mate je ouder word.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:59 schreef praadje het volgende:
[..]
Is ook echt waar. En je gaat je ook veel minder druk maken om zaken.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het waar is. En je gaat inderdaad meer vrede hebben met hoe je bent en meer 'de schijt hebben oan alles' naar mate je ouder word.
Werkt goed hey. Als je zijn "hoe eet ik mijn roerbakschotel" kijkt werkt het nog beter.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:02 schreef missgelukt het volgende:
ik doe trouwens het Ad-dieet, iedere keer als ik iets wil snoepen kijk ik naar Ad die ligt te snoepen en dan is mijn snoeplust weg
Zie ik hier een kans om een (A)dieet te beginnenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Werkt goed hey. Als je zijn "hoe eet ik mijn roerbakschotel" kijkt werkt het nog beter.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie ik hier een kans om een (A)dieet te beginnen
Klopt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het waar is. En je gaat inderdaad meer vrede hebben met hoe je bent en meer 'de schijt hebben oan alles' naar mate je ouder word.
Dat denk ik ook. Ik denk dat Ad het allemaal slimmer heeft aangepakt dan we denken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:14 schreef missgelukt het volgende:
en ik heb zo'n vermoeden dat hij zijn naam allang als domeinnaam heeft geregistreerd want Ad heeft verstand van internet
Rapper Sjors maakt ook mooie vlogs.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Rapper Sjors is er zo ook gekomen.
Ja ja, doe ik volgende week. Echt!quote:
Welk eiland?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:49 schreef praadje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het mij vergaat op dat eiland. TOOTTTT
Met een goeie coach moet het kunnen. Ik geef Ad minder kans dan Braddy. Ad lult teveel over hetzelfde. Maar Ad heeft één grote kracht: hij vreet rotzooi, altijd leuk. Daar moet hij in investeren. Waar blijven de megahamburgers, denk ik dan. Dat willen de mensen zien.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:49 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Nee, stinkend rijk worden echt niet, daarvoor is er te weinig variatie. Paar euro verdienen had vast wel gekund.
Beide vloggers luisteren naar niemand, daarom vloggen ze ook zo graagquote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:52 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Met een goeie coach moet het kunnen. Ik geef Ad minder kans dan Braddy. Ad lult teveel over hetzelfde. Maar Ad heeft één grote kracht: hij vreet rotzooi, altijd leuk. Daar moet hij in investeren. Waar blijven de megahamburgers, denk ik dan. Dat willen de mensen zien.
met Gunther?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Toot had mij op een onbewoond eiland getekend samen met Ad en nog een vlogger.
Ja geen probleem. Maar het mag nu eenmaal niet en de kans is er dan dat deze reeks gesloten gaat worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ja ok, sorry, ik wou alleen mijn mening geven over potentie.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 23:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja geen probleem. Maar het mag nu eenmaal niet en de kans is er dan dat deze reeks gesloten gaat worden.
Het is nogal een klusje om al die topics door te worstelen.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:09 schreef praadje het volgende:
Ergens in 1 van de topics van deze reeks. Geen flauw idee waar. Misschien maar beter ook anders komt die andere vlogger ook weer in het verhaal.
Gunther? Mag die ook al niet meer besproken worden?quote:Op zondag 11 juni 2017 00:09 schreef praadje het volgende:
Ergens in 1 van de topics van deze reeks. Geen flauw idee waar. Misschien maar beter ook anders komt die andere vlogger ook weer in het verhaal.
Eensquote:Op zondag 11 juni 2017 00:13 schreef LompeHork het volgende:
Het zou wijs zijn om dit gewoon weer ontopic te houden vrinden. Of men moet een gesloten topic leuker vinden.
Dan leren ze vooral hoe het niet moet.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:20 schreef missgelukt het volgende:
Ad zou het boegbeeld van zoiets als de padvinders kunnen worden, de Advinders.
Daar leert de jeugd dan dingen over voeding, beweging en meer van zulks.
Nah, dan moet 'ie praten en zo.quote:Op zondag 11 juni 2017 00:20 schreef missgelukt het volgende:
Ad zou het boegbeeld van zoiets als de padvinders kunnen worden, de Advinders.
Daar leert de jeugd dan dingen over voeding, beweging en meer van zulks.
Overdag en 's nachts is hij op aarde een eenzame kluizenaar. Maar in een parallel universum is hij de eeuwige keizer van een machtig rijk!quote:Op zondag 11 juni 2017 11:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik vind hem een soort sarcastische uitdrukking hebben. Alsof we naar een acteur zitten kijken die buiten zijn filmpjes gewoon een rijk, sociaal leven en werk heeft.
Je zou het ook een doodse blik kunnen noemen.
Dat viel mij dus ook gelijk op. Ogen kunnen trouwens nooit liegen. Zijn de spiegels van de ziel.quote:Op zondag 11 juni 2017 11:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik vind hem een soort sarcastische uitdrukking hebben. Alsof we naar een acteur zitten kijken die buiten zijn filmpjes gewoon een rijk, sociaal leven en werk heeft.
Je zou het ook een doodse blik kunnen noemen.
In zijn ogen zie ik dan meer een heel eerlijk persoon die ook echt gelooft wat hij verteld. Ik zou het bijna kinds willen noemen.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook gelijk op. Ogen kunnen trouwens nooit liegen. Zijn de spiegels van de ziel.
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat hij ons in zijn hart een beetje zit uit te lachen, van kijk die stumperds even.
Misschien ga ik wat te ver. Maar soms heb ik het gevoel dat hij een reden heeft om wekenlang alleen maar over de pijn te hebben. Dat iedereen maar kijkt. Brengt geld in het laatje. Hij heeft verder niets te vertellen. Als je de hele dag op een bank ligt, maak je ook niets mee, afgezien van thuisbezorgd.nl
Ja, daarom is hij ook zo naïef.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In zijn ogen zie ik dan meer een heel eerlijk persoon die ook echt gelooft wat hij verteld. Ik zou het bijna kinds willen noemen.
Wat een rare ideeën heb jij toch over geld verdienen. Als Ad een tientje aan donaties krijgt per maand is het veel, en de inkomsten van Youtube zelf zijn nagenoeg nul...quote:Op zondag 11 juni 2017 12:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook gelijk op. Ogen kunnen trouwens nooit liegen. Zijn de spiegels van de ziel.
Ik heb altijd een beetje het gevoel dat hij ons in zijn hart een beetje zit uit te lachen, van kijk die stumperds even.
Misschien ga ik wat te ver. Maar soms heb ik het gevoel dat hij een reden heeft om wekenlang alleen maar over de pijn te hebben. Dat iedereen maar kijkt. Brengt geld in het laatje. Hij heeft verder niets te vertellen. Als je de hele dag op een bank ligt, maak je ook niets mee, afgezien van thuisbezorgd.nl
Voorbereiding heet zoiets. Ik heb geen rare ideeën over geld verdienen. Het is pure logica. Als een vlogger genoeg aandacht krijgt, kan hij geld mee verdienen.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:51 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Wat een rare ideeën heb jij toch over geld verdienen. Als Ad een tientje aan donaties krijgt per maand is het veel, en de inkomsten van Youtube zelf zijn nagenoeg nul...
Je pikt de krenten uit de pap met enzo knol en deze knakker. Er zijn toch heel veel meer mensen die (nagenoeg) niets verdienen met joetoep.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Voorbereiding heet zoiets. Ik heb geen rare ideeën over geld verdienen. Het is pure logica. Als een vlogger genoeg aandacht krijgt, kan hij geld mee verdienen.
Was er ook niet een een of andere hangjongere in Zaandam die spuugde naar andere mensen?
Sorry, meneer Stompzinnig, maar ik denk dat hij een betere loopbaan maakt dan jij.
Ik wiil niet lullig doen, maar begin dan ook niet over rare ideeën.
Ben ik niet helemaal met je eens. Beetje wel maar niet helemaal. We zitten hier al fantopic nummer 18, dus de potentie is er zeker. Ad is iemand daar kijk je met open mond naar. Die man ligt de hele dag op de bank, vertelt verhaaltjes en eet Gino's Grill. Een gemiddelde Nederlander heeft het altijd druk en probeert zo gezond mogelijk te leven. Ad hieft daor schoit aan. Dat is heel boeiend. Zulke mensen tref je maar weinig. Je gaat helemaal meeleven. Hij heeft aan niemand verantwoording af te leggen.quote:Op zondag 11 juni 2017 16:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Je pikt de krenten uit de pap met enzo knol en deze knakker. Er zijn toch heel veel meer mensen die (nagenoeg) niets verdienen met joetoep.
Het is een beetje alsof je iemand het advies geeft om te gaan voetballen, want daar kun je veel geld mee verdienen
Sigaartje, heb je per ongeluk een pretsigaartje gerookt?quote:Op zondag 11 juni 2017 16:11 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Beetje wel maar niet helemaal. We zitten hier al fantopic nummer 18, dus de potentie is er zeker. Ad is iemand daar kijk je met open mond naar. Die man ligt de hele dag op de bank, vertelt verhaaltjes en eet Gino's Grill. Een gemiddelde Nederlander heeft het altijd druk en probeert zo gezond mogelijk te leven. Ad hieft daor schoit aan. Dat is heel boeiend. Zulke mensen tref je maar weinig. Je gaat helemaal meeleven. Hij heeft aan niemand verantwoording af te leggen.
Ik moet morgen fris op het werk komen, dus dat betekent de avond ervoor geen gekke dingen doen en op tijd naar bed. Half zes opstaan, flink in de kalevater en om half zeven op de fiets. En owee dat ik te laat kom en mijn werk niet af krijg.
Ik kan het me niet permitteren om overal schoijt an te hebben, Ad wel. Dat is het boeiende.
Nee hoor, zo denk ik.quote:Op zondag 11 juni 2017 16:44 schreef vaduz het volgende:
[..]
Sigaartje, heb je per ongeluk een pretsigaartje gerookt?
Nou ja zeg, ik wilde net precies hetzelfde zeggen. Het lijkt alsof hij geen zin meer heeft om te vloggen en er s'avonds maar even 2 zonder inhoud opgooit.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:42 schreef Simterklaas het volgende:
Ik denk dat Ad weer een slaapdag heeft gehad, aangezien er nog geen nieuwe film is.
De grote val heeft er echt ingehakt.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik wilde net precies hetzelfde zeggen. Het lijkt alsof hij geen zin meer heeft om te vloggen en er s'avonds maar even 2 zonder inhoud opgooit.
Ik denk dat Ad zijn buikje wel wat gewend is na al die zweetkaas.quote:
Geen idee, als hij een blok kaas afsnijdt doet hij dat ook. Dan gaat hij lekker zweten.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waarom laat hij die überhaupt 3 dagen buiten de koel/vrieskast liggen?
Met zijn uitleg over kaas kan ik in meekomen. Maar ham hoort gewoon in de koelkast, daar is geen enkele andere reden voor te verzinnen.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen idee, als hij een blok kaas afsnijdt doet hij dat ook. Dan gaat hij lekker zweten.
Luiheid.quote:Op zondag 11 juni 2017 17:59 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Met zijn uitleg over kaas kan ik in meekomen. Maar ham hoort gewoon in de koelkast, daar is geen enkele andere reden voor te verzinnen.
Ad heeft gewoon de schijt aan alles. Het is geen luiheid het is een culinair hoogstandje dat al jarenlang mensen van heiden en ver naar Zevenbergen toe trekt!quote:
Als oe da nie beval, dan kijkte gewon niequote:Op zondag 11 juni 2017 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ad heeft gewoon de schijt aan alles. Het is geen luiheid het is een culinair hoogstandje dat al jarenlang mensen van heiden en ver naar Zevenbergen toe trekt!
Zo kan hij wel weer.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ad heeft gewoon de schijt aan alles. Het is geen luiheid het is een culinair hoogstandje dat al jarenlang mensen van heiden en ver naar Zevenbergen toe trekt!
quote:Op zondag 11 juni 2017 18:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als oe da nie beval, dan kijkte gewon nie
Doar hebbe we gowoan ut schijt oanquote:
Je vergeet om 1 vrij cruciale factor op te nemen in je analyse.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:53 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Voorbereiding heet zoiets. Ik heb geen rare ideeën over geld verdienen. Het is pure logica. Als een vlogger genoeg aandacht krijgt, kan hij geld mee verdienen.
Was er ook niet een een of andere hangjongere in Zaandam die spuugde naar andere mensen?
Sorry, meneer Stompzinnig, maar ik denk dat hij een betere loopbaan maakt dan jij.
Ik wiil niet lullig doen, maar begin dan ook niet over rare ideeën.
Dat klopt, je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:33 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je vergeet om 1 vrij cruciale factor op te nemen in je analyse.
Kenmerken bezitten die potentie hebben om veel aandacht te generen, is niet voldoende. Een persoon heeft ook vaardigheden nodig om die aandacht structureel te gaan generen en het geheel naar een hoger en duurzamer niveau te tillen.
Die vaardigheden ontbreken vrijwel volledig bij mensen zoals Ad en Braddie.
Die kerel heeft een column in het AD. Daar kan ik alleen van dromen, dat krijg ik nooit van mijn leven met mijn nette gedrag.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:58 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Ik heb een goede opleiding genoten met min of meer baangarantie tot mijn pensioen. Als die boef een paar jaar lang mijn salaris aantikt mag hij blij zijn, en wat doet hij daarna? Over een paar jaar hoor je niets meer van hem en trekt hij een uitkering of doet hij een pauperbaantje of zit (nog dieper) in de criminaliteit.
De Tokkies hebben toch maar een mooi centje bij elkaar gesprokkeld met hun kerstplaatje en dan heb je nog die vent op die scooter met z'n vriendin. Ik ben niet slim, ik ben zeker niet intelligent, maar mijn IQ overstijgt zeker die van hun, maar ze hebben het beter gedaan dan ik. Dat heb ik nog nooit in m'n leven voor elkaar gekregen.quote:Op zondag 11 juni 2017 19:08 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Klok, klepel. Die mensen die niets toe te voegen hebben kunnen daar niet tot pensioen van leven. In de meeste gevallen niet eens enkele jaren van rondkomen. Die zijn zo weer vervangen door andere nobody's.
Ik denk niet dat je de aandacht wil hebben die dit soort figuren hebbenquote:Op zondag 11 juni 2017 19:16 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
De Tokkies hebben toch maar een mooi centje bij elkaar gesprokkeld met hun kerstplaatje en dan heb je nog die vent op die scooter met z'n vriendin. Ik ben niet slim, ik ben zeker niet intelligent, maar mijn IQ overstijgt zeker die van hun, maar ze hebben het beter gedaan dan ik. Dat heb ik nog nooit in m'n leven voor elkaar gekregen.
Maar dat was het punt ook niet.quote:Op zondag 11 juni 2017 19:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de aandacht wil hebben die dit soort figuren hebben
Sinds de val heeft Ad ook niet meer afgewassenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:17 schreef Simterklaas het volgende:
Ad doet zijn vieze wasgoed pas in de wasmachine als de stapel omvalt.
Ik heb geen wietplantage, wtfquote:
Definitief geen wietplantage.quote:
Wie weet, ik zou dit ook graag willen weten.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:43 schreef missgelukt het volgende:
zou Ad de wietplantage in zijn schuurtje hebben?
( nu krijgen we morgen vast een kijkje in het schuurtje)
Ad weet wel wat de vrouwtjes willenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:59 schreef praadje het volgende:
Ad slaapt op de bank omdat hij zijn bed schoon wil houden voor het geval dat hij ooit een minnares krijgt. Dan kan zijn minnares hem gelijk even helpen om de deken in de hoes te stoppen.
En hij heeft een spiegelwand, dat vinden vrouwen leuk als ze hun kunstjes kunnen zien. 2007 was de laatste keer dat hij seks gehad heeft.
Dekens in hoezen stoppen.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:44 schreef missgelukt het volgende:
[..]
Ad weet wel wat de vrouwtjes willen
Als je een vrouwtje flink nat wil krijgen is dat wel een vereiste natuurlijk!quote:
Ik word daar altijd wel geil van hoorquote:Op zondag 11 juni 2017 22:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je een vrouwtje flink nat wil krijgen is dat wel een vereiste natuurlijk!
Verkapte 'koppel mij graag'-post?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:41 schreef Sigaartje het volgende:
Misschien kan ik met Ad een vrijgezellenclub oprichten.
Ha ha ha...quote:Op zondag 11 juni 2017 22:43 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Verkapte 'koppel mij graag'-post?
praadje nog beschikbaar misschien?
Volgens mij heb je wel een interessant leven! Als ik de goede user voor me heb. Ik zou kijken als je een Youtubekanaal begint!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:45 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ha ha ha...
Ik ben veel te eigenzinnig.
Gaat niet gebeuren. Alleen Ad is YT-geniek.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:47 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Volgens mij heb je wel een interessant leven! Als ik de goede user voor me heb. Ik zou kijken als je een Youtubekanaal begint!
quote:Op maandag 12 juni 2017 00:45 schreef praadje het volgende:
Oeps sorry, ik had gezegd zijn ribben en zijn heup gekneusd. Maar het moet zijn, zijn rug en zijn heup gekneusd.
Nee hoor, in zijn een na laatste vlog vraagt hij weer keurig advies aan Praadje dus ik heb het een beetje goed kunnen maken. Als hij het advies opvolgt natuurlijk. Uiteraard iom zijn arts.quote:Op maandag 12 juni 2017 01:11 schreef Sigaartje het volgende:
Oeps, Praadje, onze beste spits, heeft geel.
Als jou dat niet bevalt help ik je wel even blokerenquote:Op zondag 11 juni 2017 20:34 schreef Simterklaas het volgende:
Gooit 'ie dat beertje van de trap, hahahahahaah
En jouw aanrecht dan? Staat ook zeker helemaal vol.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Sinds de val heeft Ad ook niet meer afgewassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je een radiokanaal beginnen.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:49 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Alleen Ad is YT-geniek.
Voorbereiding op bezoek van de huisartsassistentequote:Op maandag 12 juni 2017 01:27 schreef praadje het volgende:
In plaats van ongezond te eten zoals de geplande frikandellen speciaal eet hij nu gezond. 6 gekookte eieren.
Eerst even het kontje spoelen.quote:Op maandag 12 juni 2017 08:57 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Voorbereiding op bezoek van de huisartsassistente
Van t aanrecht gevallen?quote:Op maandag 12 juni 2017 15:05 schreef Sigaartje het volgende:
Jullie raden nooit waarom ik vanmiddag thuis zit....
Het zal niet waar zijn...
Ik heb gisteren een zware doos getild in de schuur, ik ben die aan het opruimen.quote:
Ik kan het nog sterker vertellen, mijn chef heeft me zojuist naar huis gestuurd...quote:Op maandag 12 juni 2017 15:05 schreef Sigaartje het volgende:
Jullie raden nooit waarom ik vanmiddag thuis zit....
Het zal niet waar zijn...
Wat is er gebeurd?quote:Op maandag 12 juni 2017 15:23 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik kan het nog sterker vertellen, mijn chef heeft me zojuist naar huis gestuurd...
Met de ham zeker/quote:Op maandag 12 juni 2017 15:29 schreef Stratotanker het volgende:
Net mijn kaas buiten de koelkast gevonden.
quote:Op maandag 12 juni 2017 15:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Van de ladder geflikkerd tijdens een verfklusje op t werk.
2 kapotte schenen, pijn (gekneusde???) pols en jawel, last van mijn rug. Gelukkig viel de hoogte mee. Ik stond met mijn voeten op ongeveer 2 meter hoogte.quote:
Oh wat erg!!quote:Op maandag 12 juni 2017 15:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
2 kapotte schenen, pijn (gekneusde???) pols en jawel, last van mijn rug. Gelukkig viel de hoogte mee. Ik stond met mijn voeten op ongeveer 2 meter hoogte.
Wel goed weggekomen achteraf.
Ga je die dan zelf bakken?quote:Op maandag 12 juni 2017 16:05 schreef Sigaartje het volgende:
Om mezelf te troosten neem ik vanavond maar een pizza met extra salami en mozerella.
Zun eentje
[ afbeelding ]
Nu denkt Google dat jij ook al last hebt.quote:Op maandag 12 juni 2017 16:03 schreef Vliegbaard het volgende:
Zit eens even te kijken op google naar anaal fissuur.
Pizzabodem uit de supermarkt die ik zelf bedek en dan de oven in. Ik heb onlangs geleerd hoe deeg te maken, maar dat ga ik met mijn rugpijn nu niet doen.quote:
Laat Google maar denkenquote:Op maandag 12 juni 2017 16:12 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nu denkt Google dat jij ook al last hebt.
Lang leve de addblockersquote:Op maandag 12 juni 2017 16:26 schreef vaduz het volgende:
[..]
Vraag me af wat je dan eigenlijk voor advertenties krijgt.
sollyquote:Op maandag 12 juni 2017 21:09 schreef Moira. het volgende:
Bok eens op met dat offtopic gelul, en reageer er dan ook niet op.
Anders bestelt Ad die toch bij de online apotheek?quote:Op maandag 12 juni 2017 21:19 schreef praadje het volgende:
Ben benieuwd of Ad die zalf gaat krijgen zonder dat de arts de fissuur gezien heeft.
Ja maar dan moet hij wel een recept hebben.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:18 schreef vaduz het volgende:
[..]
Anders bestelt Ad die toch bij de online apotheek?
Kijken hoe het gaat als ik wakker wordt (op bed). Anders maar wat zalf bestellen denk?quote:Op maandag 12 juni 2017 21:19 schreef praadje het volgende:
Sigaartje en Vliegbaard, wat lees ik nu toch allemaal? Sterkte mannen.
Ik ben benieuwd hoe het jullie vergaat dus schroom vooral niet om je ervaringen te delen![]()
Ben benieuwd of Ad die zalf gaat krijgen zonder dat de arts de fissuur gezien heeft.
Haha, ik snap dat dat gelijk door je gedachten ging. Morgen nog wat meer spierpijn ben ik bang.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:33 schreef Vliegbaard het volgende:
Het stomme is nog, toen ik op de grond lag moest ik gelijk aan Ad denken. Al ben ik wel meteen opgestaan.
nu kan ik straks niet slapen, bang voor dromen vol met bitcoins, anuskloofjes en internetwerkquote:Op maandag 12 juni 2017 22:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
We veranderen allemaal langzaam in Ad
Ad kijkt wel een beetje satanisch als hij het over jullie ongelukken heeftquote:Op maandag 12 juni 2017 23:03 schreef Sigaartje het volgende:
Oeps, ik heb mijn straf gehad....
Op 6:25
Rustig maar hoor, de volgende stap is zelfadceptatiequote:Op maandag 12 juni 2017 23:14 schreef missgelukt het volgende:
[..]
nu kan ik straks niet slapen, bang voor dromen vol met bitcoins, anuskloofjes en internetwerk
Nou, ik voel me wel een klein beetje lomp ook hoor. Het zal een soort karma zijn dan toch. Gewoon een uur voor de wekker wakker.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:30 schreef praadje het volgende:
Toch mooi dat Ad even aandacht heeft gegeven aan jullie ongelukken. Mannen ik ben trots op jullie. Jullie doen toch maar mooi de Ad Leef. Be like Ad
Waar heb je dat gezien danquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:16 schreef Sigaartje het volgende:
Laatste filmpje: De enige die Ad serieus neemt van ons is Praadje.![]()
Trouwens in die bruine boneschotel zitten geen bruine bonen.
En ik zag hoe hij het klaarmaakte: gehakt zonder kruiden en de krieltjes blijft hij op hoog vuur stoken en hij flikkert direct de brandende a, eh uieringen er bij, dus die knallen rustig een kwartier mee, die moet je eigenlijk op het laatst doen.
Ik lach je niet uit Ad, ik ben een kritische kok.
Trouwens, die Nutella hoort er niet naast bij een hete pan. En het is geen jus maar braadvet.
Doar het ik schoit anquote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:23 schreef SugeLucky het volgende:
Als oea het nie eens ben met Ad zunne recepturen, dan moake ut zelf lekker nie
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
He dat is raar, ik kan hem niet zo snel meer vinden. Hij had een vlog vanuit de keuken waarin hij laat zien hoe hij die bruinebonenschotel maakt.
Hij heeft al eens aangegeven dat hij het zo zonder kruiden lekkerder vindt. Waar hoorde je trouwens dat hij alleen mij serieus neemt? Ik heb het idee dat hij van meerdere wel iets aanneemt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:12 schreef Sigaartje het volgende:
Oh dank je Praadje.
Nee, maar, volg maar wat hij doet.
De krieltjes worden ook niet gezout, het gehakt komt direct uit het pak en wordt niet gekruid. De uien gaan er veel te snel in. Zo branden ze aan en worden ze week, verliezen hun kracht.
Een paar teentjes knoflook er in is trouwens ook wel lekker. En wat peper erbij. Voor bruine bonen kun je het beste (in dit gerecht) een potje capucijners nemen en dan heb je werkelijk een perfecte roerbakschotel. Beetje maggi erbij.
Hij heeft het in zijn laatste vlog (van gisteren) alleen over jou.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij heeft al eens aangegeven dat hij het zo zonder kruiden lekkerder vindt. Waar hoorde je trouwens dat hij alleen mij serieus neemt? Ik heb het idee dat hij van meerdere wel iets aanneemt.
Ik zie geen vlog van vandaag. Ik ben trouwens lekker gehaktballen aan het braden. Eet ik sebiet met krielaardappeltjes en sperziebonen. Be like Ad. Alleen ik doe het niet roerbakken.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:20 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Hij heeft het in zijn laatste vlog (van gisteren) alleen over jou.
De vlog van vandaag heeft trouwens een probleempje, in kan hem niet opstarten.
Wel Ok hoor, thanks for asking. Vandaag maar even rustig aan gedaan op t werk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:32 schreef praadje het volgende:
Hoe is het trouwens met de pijn Sigaartje en Vliegbaard?
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:36 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wel Ok hoor, thanks for asking. Vandaag maar even rustig aan gedaan op t werk.
Oh goed, ik heb wel pijn, vooral bij het opstaan, een erg vervelend gevoel, maar paracetemol helptquote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:32 schreef praadje het volgende:
Hoe is het trouwens met de pijn Sigaartje en Vliegbaard?
Fijne dames hey, die doktersassistentes.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Oh goed, ik heb wel pijn, vooral bij het opstaan, een erg vervelend gevoel, maar paracetemol helpt
Ik heb de dokter gebeld, in overleg met mijn baas, die wilde het ook weten, en ik ben verder geholpen door de doktersassistente (daar is ze weer)
Die zei dat het waarschijnlijk een spiertje was die ik nooit gebruik of zo. Ik kan rustig naar het werk, maar niet tillen, en regelmatig opstaan van de stoel om eventjes te lopen.
Als het in het weekend nog steeds niet verbetert, dan even bij de dokter langs.
Maar het gaat al wat beter. Ik heb af en toe een pijnscheutje.
Inderdaad is bewegen het beste. Als het gaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:31 schreef Sigaartje het volgende:
Dank je! Morgen ga ik aan het werk. Ze zei: de hele dag rusten is ook niet goed, je moet wel blijven bewegen. Ik kon wel een pijnstiller krijgen als de pijn heel erg was, maar dat valt wel mee, Ik heb erger meegemaakt (gekneusde ribben, dat is pas erg, dat is niet te vergelijken. Dan ben je gelijk zes weken van de straat)
No problem. Opstaan doet pijn, maar lopen niet. Ik voel ook heel duidelijk dat het een spier is.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Inderdaad is bewegen het beste. Als het gaat natuurlijk.
Lekker. Wat doe je in de gehaktballen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 18:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zie geen vlog van vandaag. Ik ben trouwens lekker gehaktballen aan het braden. Eet ik sebiet met krielaardappeltjes en sperziebonen. Be like Ad. Alleen ik doe het niet roerbakken.
Een dergelijk vooruitzicht stemt mij niet bepaald positief.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
We veranderen allemaal langzaam in Ad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |