Baudet staat er om bekend het niet zo nauw te nemen met onderzoeken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn alle politiek gekleurde ideeën giftig in de academische wereld en universiteiten. Hij doelde waarschijnlijk op zo'n onderzoek onder leraren waar uit bleek dat docenten heel vaak openlijk links politiek georiënteerd zijn
Alsof ze wat in de melk te brokkelen heeft.. Is je vriendin ook Rotterdams?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik gewoon zo nu en dan om mijn vriendin gerust te stellen.
vraag het Rensquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het leven in Australië of Nieuw-Zeeland zijn? Veel Nederlandse voetballers, nou ja spelers die in NL hebben gespeeld gaan daarheen om te ballen.
Maatje van mij woont daar nu. Die heeft het goddelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het leven in Australië of Nieuw-Zeeland zijn? Veel Nederlandse voetballers, nou ja spelers die in NL hebben gespeeld gaan daarheen om te ballen.
ik zie verder ook liever hiddema spreken. Veel genuanceerderquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Baudet staat er om bekend het niet zo nauw te nemen met onderzoeken.
Is ook logisch, dat is heel zijn doel niet met zulke uitspraken.
Jazeker.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Alsof ze wat in de melk te brokkelen heeft.. Is je vriendin ook Rotterdams?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-10972919-a1562070quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zie verder ook liever hiddema spreken. Veel genuanceerder
Ik ben eens bij Hiddema geweest toen hij in Breda ging praten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik zie verder ook liever hiddema spreken. Veel genuanceerder
Ik kan echt uren naar die man luisterenquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben eens bij Hiddema geweest toen hij in Breda ging praten.
Toen stelde iemand een vraag over hangjongeren en criminaliteit in Breda. Toen zei die iets van: "Ja, moet u horen mevrouw. Een groot deel van die mensen heb ik waarschijnlijk geholpen om weer vrij te komen. "
hiddegod
Wat mij tegenhoudt om hier onze spullen te pakken en naar Boeda te vertrekken is toch die Orban en hoe dat land verder politiek in elkaar zit..quote:
Die was mooi jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar die man luisteren
Laatst ook weer hardop moeten lachen om die het is geen zak erwten opmerking.
Bang dat hij zich als een soort Mugabe gaat gedragen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat mij tegenhoudt om hier onze spullen te pakken en naar Boeda te vertrekken is toch die Orban en hoe dat land verder politiek in elkaar zit..
Het blijft een beetje een engerd, al zijn de meeste gereformeerden dat..quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bang dat hij zich als een soort Mugabe gaat gedragen?
bedankt hansquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-10972919-a1562070
Snap ik.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wat mij tegenhoudt om hier onze spullen te pakken en naar Boeda te vertrekken is toch die Orban en hoe dat land verder politiek in elkaar zit..
Ik heb Amsterdam, Brussel en Berlijn al in de pocket, dus dan moet het an sich daar ook wel lukken..quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Snap ik.
Ergens tijdelijk even zijn is ook anders dan er gaan wonen.
ja over die enkelband zekerquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar die man luisteren
Laatst ook weer hardop moeten lachen om die het is geen zak erwten opmerking.
Je moeder heeft ook een kaalgeschoren husky..quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de valreep van de dag nog een foto van een kaalgeschoren husky.
[ afbeelding ]
glimlachje hierquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moeder heeft ook een kaalgeschoren husky..
quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
glimlachje hier
al kan dat komen door het bier
desalniettemin, goede grap![]()
Koekoek.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lijkt mij zeer goed dat jij aan de lijn doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |