nee dat snap ik ook nietquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat Espanyol en Stoke in hem zien. Ach, hij kan lekker geld vangen. Bij Stoke op de bank zitten terwijl Erik Pieters wekelijks 90 minuten vol maakt.
Scrummie moet je op voetbalgebied niet zo serieus nemenquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dan heb je types als scrummie en inso die Elia (en Berghuis) niet goed genoeg vonden voor Feyenoord.
Het zou wel wat hebben, Nelom v Messi op een doodgewone zaterdagavond in Camp Nou.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tis vooralsnog TT, of het echt waar is is nog te betwijfelen natuurlijk.
ik zou wel in barca willen wonenquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:42 schreef Befbekje het volgende:
Ga dan geld ophalen in Barcelona.. Kun je tenminste nog leuk stappen en uiteten..
eens in de 4 jaar ja waar. Je op vvd stemt en vervolgens marxisten in de regering krijgtquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens in de 4 jaar ja, niet met wetgeving waar veel ambtenaren een fulltime baan aan hebben om uit te werken om het vervolgens te zien worden afgekapt door iemand die impulsief zijn stem uitbrengt
En dan dat nelom hem doltquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zou wel wat hebben, Nelom v Messi op een doodgewone zaterdagavond in Camp Nou.
Ik wil nog wonen in Boedapest, Barcelona en New York..quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou wel in barca willen wonen
lekkere stad
NY nog niet geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik wil nog wonen in Boedapest, Barcelona en New York..
Lekker naar Carpe Diemquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:42 schreef Befbekje het volgende:
Ga dan geld ophalen in Barcelona.. Kun je tenminste nog leuk stappen en uiteten..
Scheelt wel enorm in de kosten hoorquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:44 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik wil nog wonen in Boedapest, Barcelona en New York..
Waarom wil je dan een appartement kopen in Rotjeknor?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
NY nog niet geweest.
Eerste twee steden ben ik ook fan van ja.
Boeda en Barca, ja.. New York niet zoquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Scheelt wel enorm in de kosten hoor
Wat mij betreft zijn alle politiek gekleurde ideeën giftig in de academische wereld en universiteiten. Hij doelde waarschijnlijk op zo'n onderzoek onder leraren waar uit bleek dat docenten heel vaak openlijk links politiek georiënteerd zijnquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet voor niks is een groot deel van de piraten partij daar naar overgestapt vlak voor de verkiezingen
wat ik zeg, hij zegt wel nuttige dingen maar ik ben gewoon niet zo op de rest van zijn programma
hij noemde, waar ik bij was, linkse ideeën giftig voor de academische wereld
als je zo praat over andere ideeën binnen een universiteit ben je gewoon een engnek
andere meningengod
NYC is absurd duur ja.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Boeda en Barca, ja.. New York niet zo..
Stond vandaag geloof ik nog een artikel in de NRC waaruit bleek dat Baudet niet zo nauwkeurig uit onderzoeken quotequote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn alle politiek gekleurde ideeën giftig in de academische wereld en universiteiten. Hij doelde waarschijnlijk op zo'n onderzoek onder leraren waar uit bleek dat docenten heel vaak openlijk links politiek georiënteerd zijn
Dat zeg ik gewoon zo nu en dan om mijn vriendin gerust te stellen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:45 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waarom wil je dan een appartement kopen in Rotjeknor?
Barca lijkt mij ook wel meevallen eerlijk gezegd.. Alleen Boeda kun je volgens mij goedkoop wonen en veel geld verdienen als Nederlander.. Stond vorig jaar nog een groot stuk over in Elsevier..quote:
Volkskrant met hun factchecksquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Stond vandaag geloof ik nog een artikel in de NRC waaruit bleek dat Baudet niet zo nauwkeurig uit onderzoeken quote..
Relaxt lijkt me wel tenzij je bang bent van insectenquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe zou het leven in Australië of Nieuw-Zeeland zijn? Veel Nederlandse voetballers, nou ja spelers die in NL hebben gespeeld gaan daarheen om te ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |