Nou ja, daar heb je zeker gelijk in. Ik beoordeel een krant op feitelijke juistheid, spraakmakend onderzoek, goede artikelen. Dat heeft de Telegraaf veel meer dan een Sun maar dat is natuurlijk maar mijn normatieve kader. Je hebt gelijk dat ze feilloos aanvoelen wat hun lezers willen en de Tabloids zijn ook waanzinnig machtig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk vanaf waar je een krant op beoordeeld. Tabloids weten gewoon heel goed wat hun lezers willen lezen en bereiken doelgroepen die geen enkele andere krant kan bereiken. Wat heel erg knap is.
Telegraaf werkt een beetje via dezelfde formule (de 5 K's) en heeft deels dezelfde doelgroep. Maar bij de Telegraaf werken ook heel veel onderzoeksjournalisten. Telegraaf komt vaker met een scoop dan bijvoorbeeld de Volkskrant.
Ik lees elke dag ook minimaal 1 artikel van een willekeurige econoom om een stukje slimmer te worden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Glazen bol poetsen is essentiële kennis.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 8 juni 2017 12:03 schreef Pokkelmans het volgende:
Mooi man, die pure reactie wanneer een kind iets nieuws proeft.
[ afbeelding ]
Ach, het gaat niet eens altijd over economie.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Glazen bol poetsen is essentiële kennis.
Veelal gewoon niet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, het gaat niet eens altijd over economie.
Grappig hoor, baby's die een klap krijgen.quote:
Inderdaad. Kutbaby's.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Grappig hoor, baby's die een klap krijgen.
Ik vind het grappig dat NK subtiel laat zien dat ze de Amerikanen zouden kunnen raken als ze zouden willen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 11:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik volg niet helemaal wat er zo grappig aan is?
4 uur.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:09 schreef Kaas- het volgende:
Hoe laat NL tijd is die Comey hearing eigenlijk?
Ik vind deze teksten in het nieuws altijd grappig, omdat 'iemand raken' ook iets heel anders betekent.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat NK subtiel laat zien dat ze de Amerikanen zouden kunnen raken als ze zouden willen.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind deze teksten in het nieuws altijd grappig, omdat 'iemand raken' ook iets heel anders betekent.
quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:11 schreef skysherrif het volgende:
Kwam er gister tot mijn verdriet achter dat precies om 4 uur mijn afspraak bij de fysio is
quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind deze teksten in het nieuws altijd grappig, omdat 'iemand raken' ook iets heel anders betekent.
Zo enorm spannend zal het vandaag ook wel niet worden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:10 schreef Tchock het volgende:
Tijdens mijn tentamen, dus als jullie duimen voor Trumps ondergang doe dan ook even een schietgebedje tussendoor dat mij ineens de juiste arresten te binnen schieten.
"STOP RESISTING!!~~~@!! "quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:14 schreef Tchock het volgende:
"Hee, er staat iemand in brand. Laten we er met getrokken wapens op af rennen en hem dan schoppen"
Dat is mijn gemiddelde vrijdagavond.quote:Op donderdag 8 juni 2017 12:14 schreef Tchock het volgende:
"Hee, er staat iemand in brand. Laten we er met getrokken wapens op af rennen en hem dan schoppen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |