ewa mocro broeder , hoe voelt dat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:44 schreef Plompzakker het volgende:
Als je hier al trots op bent dan is er vast niet veel anders om trots op te zijn
omdat het zionisme / rotshild nog niet actief was,, iedereen was baas over eigen land.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:47 schreef PandaDrop het volgende:
Toen bestond de islam nog niet en leefde iedereen in vrede.
respect voor je voorouders. mocroquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:48 schreef marsan het volgende:
Als ik sommige marokkaanse vrouwen zie, heb ik t idee dat ze toen al leefden.
die leven al eeuwen in vrede naast elkaar in marokko, in NL werden ze nog geen 100 jaar geleden verraden voor een halve witquote:Op woensdag 7 juni 2017 23:49 schreef Plompzakker het volgende:
Er leefden ook eerder joden in marokko dan moslims.
In feite zijn alle marokkanen dus joods
Ok, nu worden ze beschermd. maar aanwas van nieuwe thora-lezers blijft beperkt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
die leven al eeuwen in vrede naast elkaar in marokko, in NL werden ze nog geen 100 jaar geleden verraden voor een halve wit
In Marokko heb je in elk grote stad wel een joodse wijk.. de joden daar zijn gewoon Marokkanen en worden al eeuwennnn met rust gelaten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:54 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Ok, nu worden ze beschermd. maar aanwas van nieuwe thora-lezers blijft beperkt.
Niet naar Israël?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In Marokko heb je in elk grote stad wel een joodse wijk.. de joden daar zijn gewoon Marokkanen en worden al eeuwennnn met rust gelaten.
Toen de Joden verdreven werden uit EUROPA!..kwamen ze richting Marokko ,naar steden als Fes,Sale,Rabat..
Tot de dag van vandaag leven ze daar nog steeds naar de Moslims..in rust.
Maar ja dat krijg je hier niet op school geleerd tijdens geschiedenis les.
Dat zijn geen Semieten.. maar landjespikkers uit oost/centraal europa die het jodendom hebben gekaapt.quote:
De Marokkaanse zionisten zijn zelf ook niet vies van landjepik, illegale bezettingen en etnische zuiveringen. Vraag maar aan de Sahrawi.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat zijn geen Semieten.. maar landjespikkers uit oost/centraal europa die het jodendom hebben gekaapt.
Maar nu weer ontopic Morco broeder
Dat is nooit een zelfstandig land geweest.. maar onderdeel van ons Marokko.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De Marokkaanse zionisten zijn zelf ook niet vies van landjepik, illegale bezettingen en etnische zuiveringen. Vraag maar aan de Sahrawi.
#Free Sahrawi Arab Democratic Republic
[ afbeelding ]
Waarom haat je athiesten zo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:54 schreef PSVCL het volgende:
Marokkaanse joden christen en moslims zijn 1.
Eigen volk eerst en we kunnen het goed met elkaar vinden in Maroc
Alleen atheisten worden uitgekotst.
Het was van Spanje totdat de Marokkaanse zionisten het land hebben ingepikt en illegaal bezet houden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is nooit een zelfstandig land geweest.. maar onderdeel van ons Marokko.
Gekke Marokkaan die je bent
berbers natuurlijk ,,wij zijn 1 van het oudste volkeren die er bestaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ontopic: waren dit Arabieren of Berbers?
Maar jij bent dus tegen ZS(zionistische staat).. had ik niet van jou verwacht.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het was van Spanje totdat de Marokkaanse zionisten het land hebben ingepikt en illegaal bezet houden.
klopt broederquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:45 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
We zijn allemaal een beetje Marokkaan van binnen
Waarom haat je nou athiesten dan?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
berbers natuurlijk ,,wij zijn 1 van het oudste volkeren die er bestaan.
bedoel extremistische atheisten die 24/7 met religie bezig en lopen te kankeren op God terwijl ze niet in geloven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom haat je nou athiesten dan?
De grootste massamoordenaars zijn nog steeds christenen.
Zijn minderwaardige figurenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hij vroeg het aan mijquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:50 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Zijn minderwaardige figuren
Ga ergens anders trollenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarom meen je mij te mogen quoten?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
waarom denk je antwoord te kunnen geven voor mij?
Omdat het mijn topic is ?quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:00 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Waarom meen je mij te mogen quoten?
Bron?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ach zolang het bij praten blijft en niet (met geweld) opdringen, speciale behandeling eisen en opdringerig in het straatbeeld aanwezig is zoals in jouw religie gebruikelijk is en zelfs voorgeschreven is heb ik er geen moeite mee.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
bedoel extremistische atheisten die 24/7 met religie bezig en lopen te kankeren op God terwijl ze niet in geloven.
atheisten die hun atheisme niet op willen dringen en het voor zich zelf houden heb ik geen problemen mee, moeten ze namelijk zelf weten
We weten nu in elk geval waar die primitieve obsessie voor bontkraagjes vandaan komt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 07:44 schreef LurkJeRot het volgende:
Hebben ze zijn petje ook al gevonden of zijn ze nog aan het zoeken?
Dus volgens jou komt de mens met de kleinste hersenpan ooit uit Marokko. Klopt dat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:27 schreef PSVCL het volgende:
waarom hebben ze het zo lang geheim gehouden??
en jullie al die tijd maar kankeren op de Marokkanen.
TERWIJL WIJ GEWOON DE 1E MENSEN ZIJN HAHAHAHA
https://www.scientias.nl/(...)oit-ontdekt-marokko/
Ik klaag nooit over racisme.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik snap deze TS niet. Altijd klagen over racisme, maar zelf extreem etnocentrisch zijn. Oh ja, en nu bestaat evolutie ineens wél, als het in je straatje past.
komt goed InshAllah!quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaaa! Moet je even appen dan en afspreken wat betreft Marokko. Wordt gezellig Insa Allah.
Cross-cultural narcissismquote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:06 schreef Pharkus het volgende:
Deze wetenschap wel toejuichen maar de evolutie ontkennen
Zo, humor hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De eerste mens in Marokko was nog een meer onderontwikkelde variant met een nog beperktere hersencapaciteit. En na duizenden jaren evolutie is er blijkbaar niets veranderd.
Nu weet ik niet hoe jij hierbij komt, maar er is maar één ideologie al 1400 jaar in oorlog met alles wat maar een iets andere mening, kleur, afkomst of geloof heeft.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Feiten vs wat zich in je hoofd afspeelt...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:41 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Nu weet ik niet hoe jij hierbij komt, maar er is maar één ideologie al 1400 jaar in oorlog met alles wat maar een iets andere mening, kleur, afkomst of geloof heeft.
Volgens mij had eens iemand de moeite genomen om een schatting te maken wat 1400 jaar radicale ideologie nu inhield, waren meer dan 250 miljoen doden. De grootste massamoordenaar is dus een ideologie waarover je niet teveel mag roepen, nog meer doden op het geweten dan alle dodelijke ziektes, oorlogen en anderen geloven bij elkaar.
Leuk hoor topic stelen. Ik had hier al een topic over gemaakt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:27 schreef PSVCL het volgende:
waarom hebben ze het zo lang geheim gehouden??
en jullie al die tijd maar kankeren op de Marokkanen.
TERWIJL WIJ GEWOON DE 1E MENSEN ZIJN HAHAHAHA
https://www.scientias.nl/(...)oit-ontdekt-marokko/
Tetouan en Tangier onveilig maken.quote:
Marokko altijd nummer 1.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De eerste mens in Marokko was nog een meer onderontwikkelde variant met een nog beperktere hersencapaciteit. En na duizenden jaren evolutie is er blijkbaar niets veranderd.
makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk maar jaquote:
Jij bent ook een Marokko, dus ja...beter ga je Marokkaans leren praten en koken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:27 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Als we de criminaliteitscijfers erbij pakken heb je gelijk.
Wel jammer dat ze 1400 jaar geleden zijn misleid door een valse profeet en zijn volgelingen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tetouan en Tangier onveilig maken.Het land waar de oudste Homo sapiens leefden.
Ja alleen doen die van mij het altijd beter..sorryquote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Leuk hoor topic stelen. Ik had hier al een topic over gemaakt.
Als ekte oermensenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:59 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tetouan en Tangier onveilig maken.![]()
Dat de oermens een kleiner brein had bewijs jij maar weer.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja alleen doen die van mij het altijd beter..sorry
[..]
Als ekte oermensen
Madquote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:11 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat de oermens een kleiner brein had bewijs jij maar weer.
We zijn de echte mensen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja alleen doen die van mij het altijd beter..sorry
[..]
Als ekte oermensen
Marokkaansquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon Marokko, dus ook voor jou geldt dat je gauw Marokkaans dient te leren.
Jouw mening boeit niet. Jij bent Marokkaan of je nou wil of niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:06 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
MarokkaansVeruit het lelijkste "Arabisch" dialect dat er bestaat
Tot ze later weer een nieuwe 1e homo sapiens vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw mening boeit niet. Jij bent Marokkaan of je nou wil of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |