Het was van Spanje totdat de Marokkaanse zionisten het land hebben ingepikt en illegaal bezet houden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is nooit een zelfstandig land geweest.. maar onderdeel van ons Marokko.
Gekke Marokkaan die je bent
berbers natuurlijk ,,wij zijn 1 van het oudste volkeren die er bestaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ontopic: waren dit Arabieren of Berbers?
Maar jij bent dus tegen ZS(zionistische staat).. had ik niet van jou verwacht.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het was van Spanje totdat de Marokkaanse zionisten het land hebben ingepikt en illegaal bezet houden.
klopt broederquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:45 schreef datwouiknetzeggen het volgende:
We zijn allemaal een beetje Marokkaan van binnen
Waarom haat je nou athiesten dan?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
berbers natuurlijk ,,wij zijn 1 van het oudste volkeren die er bestaan.
bedoel extremistische atheisten die 24/7 met religie bezig en lopen te kankeren op God terwijl ze niet in geloven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Waarom haat je nou athiesten dan?
De grootste massamoordenaars zijn nog steeds christenen.
Zijn minderwaardige figurenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hij vroeg het aan mijquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:50 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Zijn minderwaardige figuren
Ga ergens anders trollenquote:Op donderdag 8 juni 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
Waarom meen je mij te mogen quoten?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
waarom denk je antwoord te kunnen geven voor mij?
Omdat het mijn topic is ?quote:Op donderdag 8 juni 2017 01:00 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Waarom meen je mij te mogen quoten?
Bron?quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:47 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |