Ach zolang het bij praten blijft en niet (met geweld) opdringen, speciale behandeling eisen en opdringerig in het straatbeeld aanwezig is zoals in jouw religie gebruikelijk is en zelfs voorgeschreven is heb ik er geen moeite mee.quote:Op donderdag 8 juni 2017 00:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
bedoel extremistische atheisten die 24/7 met religie bezig en lopen te kankeren op God terwijl ze niet in geloven.
atheisten die hun atheisme niet op willen dringen en het voor zich zelf houden heb ik geen problemen mee, moeten ze namelijk zelf weten
We weten nu in elk geval waar die primitieve obsessie voor bontkraagjes vandaan komt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 07:44 schreef LurkJeRot het volgende:
Hebben ze zijn petje ook al gevonden of zijn ze nog aan het zoeken?
Dus volgens jou komt de mens met de kleinste hersenpan ooit uit Marokko. Klopt dat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:27 schreef PSVCL het volgende:
waarom hebben ze het zo lang geheim gehouden??
en jullie al die tijd maar kankeren op de Marokkanen.
TERWIJL WIJ GEWOON DE 1E MENSEN ZIJN HAHAHAHA
https://www.scientias.nl/(...)oit-ontdekt-marokko/
Ik klaag nooit over racisme.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:23 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik snap deze TS niet. Altijd klagen over racisme, maar zelf extreem etnocentrisch zijn. Oh ja, en nu bestaat evolutie ineens wél, als het in je straatje past.
komt goed InshAllah!quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaaa! Moet je even appen dan en afspreken wat betreft Marokko. Wordt gezellig Insa Allah.
Cross-cultural narcissismquote:Op vrijdag 9 juni 2017 07:06 schreef Pharkus het volgende:
Deze wetenschap wel toejuichen maar de evolutie ontkennen
Zo, humor hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
De eerste mens in Marokko was nog een meer onderontwikkelde variant met een nog beperktere hersencapaciteit. En na duizenden jaren evolutie is er blijkbaar niets veranderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |