grappig daar zat ik net op in te lezenquote:Op donderdag 8 juni 2017 10:01 schreef recursief het volgende:
Zo veel, maar allemaal klein geld. Siacoin, BTC, iExec (RLC), en nog wat rommelcoins. Buiten dat heb ik aardig ingezet op Aeternity. Dat is wel lange adem, maar daar verwacht ik veel van als je een jaar of twee tot drie geduld kan hebben.
Ik doe verder niets met leasing, als ik dat doe moet ik zelf gaan bijhouden en verdelen en daar heb ik vooralsnog niet veel trek inquote:Op donderdag 8 juni 2017 08:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij had een node toch? Ik heb niet veel waves, maar heb jij er voordeel van als ik bij jou lease? Liever dat iemand op FOK er voordeel van heeft dan iemand die ik niet ken.
Klinkt als een goede deal. Waaaaar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik doe verder niets met leasing, als ik dat doe moet ik zelf gaan bijhouden en verdelen en daar heb ik vooralsnog niet veel trek in
Je kan dus wel m'n node leasen maar ik hou alles zelf![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:22 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Klinkt als een goede deal. Waaaaar kan ik tekenen?
Wat een deal, ik zeg mn eigen nodes op en ga aan jou leasen!!quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:20 schreef MaGNeT het volgende:
Je kan dus wel m'n node leasen maar ik hou alles zelf![]()
Nee, nog niet de echtequote:Op donderdag 8 juni 2017 10:29 schreef Mattt het volgende:
Meer mensen die weer MobileGo hebben ontvangen in hun waves wallet? Nu wel echte?
Heb inmiddels al 2 wilde soorten, de tamme nog niet helaas.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:29 schreef Mattt het volgende:
Meer mensen die weer MobileGo hebben ontvangen in hun waves wallet? Nu wel echte?
MobileGo? Hoezo?quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:33 schreef NatteBever het volgende:
Ik heb overigens mijn MEW adres doorgegeven. Wil asap van deze tokens af.
Zit nog steeds boven de 5 euro, gisteren was het 4,50 zo'n beetje. Dus mag niet klagen toch 😊quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:41 schreef no1uknow het volgende:
Alles staat wel in de min volgens mij, ook WAVES schoot even omhoog maar is alweer gezakt.
50 cent is niks.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:53 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Zit nog steeds boven de 5 euro, gisteren was het 4,50 zo'n beetje. Dus mag niet klagen toch 😊
Als die het komende jaar elke dag 50 cent stijgt 😜
Ik heb wel een klein beetje goede hoop dat hoe meer crypto's mainstream worden, des te meer mensen instappen, hoe beter ze gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:53 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Zit nog steeds boven de 5 euro, gisteren was het 4,50 zo'n beetje. Dus mag niet klagen toch 😊
Als die het komende jaar elke dag 50 cent stijgt 😜
Ja Opzich wel, zelfs de kut coins kopen mensen lijkt het wel.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb wel een klein beetje goede hoop dat hoe meer crypto's mainstream worden, des te meer mensen instappen, hoe beter ze gaan.
[ afbeelding ]
ja blijkbaar, doge coins en pepe coin worden veel kegocht.quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:57 schreef DaRealDeal het volgende:
Ja Opzich wel, zelfs de kut coins kopen mensen lijkt het wel.
#kegocht!quote:Op donderdag 8 juni 2017 10:58 schreef petersmitje het volgende:
[..]
ja blijkbaar, doge coins en pepe coin worden veel kegocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |