quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
lol, jij bent ook goed fris zo vroeg op de ochtend
Was vanochtend toch weer enigszins positief verrast na een kwakkelende start van de week.
Wordt tijd voor weer wat zonnigere temperaturen in de cryptowereld.
HODLquote:Op donderdag 8 juni 2017 09:38 schreef EggsTC het volgende:
Wings aardig naar de klote zeg, ARK neemt de stijging over.
een gokje,quote:
Mjah, vroeg ingestapt is wel een lekkere, maar zoals ik het lees heeft hij dus met de handel in alt's een paar BTC vergaard overnightquote:Op donderdag 8 juni 2017 09:40 schreef kovenant het volgende:
[..]
een gokje,
heel vroeg ingestapt ( jaar / 2 jaar geleden ) en goede keuzes gemaakt met aankopen.
mjah dat is het hem dus, als je als daghandelaar aan de slag gaat moet je op de hoogte zijn van alle nieuwtjes en dan kan je uiteraard in een nacht verdubbelen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:40 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mjah, vroeg ingestapt is wel een lekkere, maar zoals ik het lees heeft hij dus met de handel in alt's een paar BTC vergaard overnight
Nieuwtjes?quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:42 schreef kovenant het volgende:
[..]
mjah dat is het hem dus, als je als daghandelaar aan de slag gaat moet je op de hoogte zijn van alle nieuwtjes en dan kan je uiteraard in een nacht verdubbelen.
ik kan dat niet, en als ik et zou proberen zou ik eerder halveren dan verdubbelen![]()
Mwah, verdubbelen in één nacht is met slim traden (bijna) niet haalbaar. Je zet ook nooit al je geld op 1 coin, anders kan je net zo goed alles op rood inzetten tijdens roulette.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:42 schreef kovenant het volgende:
[..]
mjah dat is het hem dus, als je als daghandelaar aan de slag gaat moet je op de hoogte zijn van alle nieuwtjes en dan kan je uiteraard in een nacht verdubbelen.
Dit wordt ook rijkelijk overschat hoor. Natuurlijk, je kan best wat aflezen aan charts, en als je een 'kenner' bent zo wat educated guesses maken. Maar in deze markt, met zoveel noobs en gloryhunters (mezelf incluis hoor) die 'maar wat doen' kan je écht niet blind varen op logica en je wiskundelesjes.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nieuwtjes?
De charts lezen bedoel je.
De meeste mensen kunnen behoorlijk weinig met charts.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nieuwtjes?
De charts lezen bedoel je.
Wie heeft het dan over wat anders dan educated guesses?quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:49 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dit wordt ook rijkelijk overschat hoor. Natuurlijk, je kan best wat aflezen aan charts, en als je een 'kenner' bent zo wat educated guesses maken. Maar in deze markt, met zoveel noobs en gloryhunters (mezelf incluis hoor) die 'maar wat doen' kan je écht niet blind varen op logica en je wiskundelesjes.
Hear, hear.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:49 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Dit wordt ook rijkelijk overschat hoor. Natuurlijk, je kan best wat aflezen aan charts, en als je een 'kenner' bent zo wat educated guesses maken. Maar in deze markt, met zoveel noobs en gloryhunters (mezelf incluis hoor) die 'maar wat doen' kan je écht niet blind varen op logica en je wiskundelesjes.
Het gaat dan ook niet over de meeste mensen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De meeste mensen kunnen behoorlijk weinig met charts.
Mwah, jij komt nogal heel stellig met 'de charts lezen' alsof daar dusdanige informatie uit te halen is dat je overnight +100% kan gaan.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie heeft het dan over wat anders dan educated guesses?
Ik reageer op een post die stelt dat daghandelaren heel veel van het nieuws moeten weten. Wat jij daar verder voor conclusies uittrekt is aan jou.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:51 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Mwah, jij komt nogal heel stellig met 'de charts lezen' alsof daar dusdanige informatie uit te halen is dat je overnight +100% kan gaan.
Ok typisch, is goed man.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik reageer op een post die stelt dat daghandelaren heel veel van het nieuws moeten weten. Wat jij daar verder voor conclusies uittrekt is aan jou.
Ooit met de Waves en de Lisk ICO's meegedaan. Ethereum gekocht toen dat voor nog geen dollar kon. En zo nog wat coins waar ik wel een goed verhaal achter zag.quote:
Ook de meeste daytraders halen niet denderend veel uit charts.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet over de meeste mensen.
Waar zit je nog meer in dan, dan weten we waar we terecht kunnenquote:Op donderdag 8 juni 2017 09:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Ooit met de Waves en de Lisk ICO's meegedaan. Ethereum gekocht toen dat voor nog geen dollar kon. En zo nog wat coins waar ik wel een goed verhaal achter zag.
Ik heb verder vooral gehold, want ik ben geen handelaar. De ups en downs van deze week heb ik achteraf gezien mooi meegenomen en daarmee in een paar dagen 25% gepakt. Maar dat is meer geluk dan wijsheid. Ik heb ooit ook 90% van mijn crypto's verloren door te lang in LTC te blijven hangen. Die kant van de medaille heb ik ook gezien.
quote:
Meer dan uit nieuws.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook de meeste daytraders halen niet denderend veel uit charts.
Ik heb ook ingezet op AEquote:Op donderdag 8 juni 2017 10:01 schreef recursief het volgende:
Zo veel, maar allemaal klein geld. Siacoin, BTC, iExec (RLC), en nog wat rommelcoins. Buiten dat heb ik aardig ingezet op Aeternity. Dat is wel lange adem, maar daar verwacht ik veel van als je een jaar of twee tot drie geduld kan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |