Lijkt er wel op.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:10 schreef Scrummie het volgende:
Waves heeft de weg omhoog gevonden lijkt het.
Dag of 5 wat rustiger aangedaan en nu weer 3 dagen stijgen hopelijk 😀quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:10 schreef Scrummie het volgende:
Lol daar kan ik alleen maar van dromen naar min 30000 te gaan 😋quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
M'n Blockfolio ging van min 30.000 naar plus 45.000 in 1 nacht
Doe je goed 😀 Moet een lekker gevoel zijn!quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:19 schreef recursief het volgende:
Ik had 100 bitcoins aan cryptos. Daarvan heb ik er begin van deze week 20 omgezet in euro's en mijn hypotheekschuld verminderd. Nu heb ik alweer 102 bitcoins.
Het klinkt bijna alsof je er van baaltquote:Op donderdag 8 juni 2017 08:19 schreef recursief het volgende:
Ik had 100 bitcoins aan cryptos. Daarvan heb ik er begin van deze week 20 omgezet in euro's en mijn hypotheekschuld verminderd. Nu heb ik alweer 102 bitcoins.
Jij had een node toch? Ik heb niet veel waves, maar heb jij er voordeel van als ik bij jou lease? Liever dat iemand op FOK er voordeel van heeft dan iemand die ik niet ken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lijkt er wel op.
M'n Blockfolio ging van min 30.000 naar plus 45.000 in 1 nacht
Knalt omhoog jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 08:10 schreef Scrummie het volgende:
Allemaal excuses over hoe hard ze wel niet zijn gegroeid, hoe ze het gaan aanpakken etc. terwijl het in werkelijkheid geen cent verbeterd. Dan ook nog de trollbox weghalen om zogenaamd de mods in te zetten als support. Of is het omdat er toch wel veel mensen aan het klagen waren over hun niet bestaande support en ze dat liever niet zichtbaar hebben? Zelf ben ik iig wel klaar met die loze beloftes en ben er weg.quote:Op donderdag 8 juni 2017 06:16 schreef Faazz het volgende:
Wat is de FUD omtrend Polo, als ik vragen mag? Ze hebben de afgelopen maanden een storm aan nieuwe gebruikers gekend. Lijkt me lastig om daar mee te dealen als je niet voorbereid bent op dergelijk succes. Maar dat zal niet het enige zijn. Ik ben benieuwd naar wat er gaande is. Ik heb tot dusver geen probleem gehad in ieder geval.
Ik ben zelf altijd wel snel geholpen. Zowel via supporttickets als via de trollbox. Dat ze capaciteitsproblemen hebben is wel duidelijk.quote:Op donderdag 8 juni 2017 08:55 schreef ratatat het volgende:
[..]
Allemaal excuses over hoe hard ze wel niet zijn gegroeid, hoe ze het gaan aanpakken etc. terwijl het in werkelijkheid geen cent verbeterd. Dan ook nog de trollbox weghalen om zogenaamd de mods in te zetten als support. Of is het omdat er toch wel veel mensen aan het klagen waren over hun niet bestaande support en ze dat liever niet zichtbaar hebben? Zelf ben ik iig wel klaar met die loze beloftes en ben er weg.
Ja ik hoopte eig dat ik ze bij wings zelf kon stallen eig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:14 schreef EggsTC het volgende:
Iemand hier met een goede offline wallet voor Wings?
Je kan wings ook stallen met my ether wallet zo lijkt, er is een artikel over. Maar toch vind ik het kut. Wanneer komen ze met een wallet die alles kan hebben? Hopelijk gaat dat ncm (?) wat gister nog in de crowdsale was, dat doen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 09:22 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ja ik hoopte eig dat ik ze bij wings zelf kon stallen eig.
Mijn Icn staat op de Iconomi site, wings in de lite client.
Maar dat komt vlgs mij nog
Daar heb ik ze idd ook staan, MEWquote:Op donderdag 8 juni 2017 09:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kan wings ook stallen met my ether wallet zo lijkt, er is een artikel over. Maar toch vind ik het kut. Wanneer komen ze met een wallet die alles kan hebben? Hopelijk gaat dat ncm (?) wat gister nog in de crowdsale was, dat doen.
Ik vind het irritant al die wallets, ze moeten gewoon 1 applicatie maken, en wallet files die je als addon kan toevoegen daar...quote:
lol, jij bent ook goed fris zo vroeg op de ochtendquote:
Wtfquote:Op donderdag 8 juni 2017 08:19 schreef recursief het volgende:
HOE DANquote:Op donderdag 8 juni 2017 08:19 schreef recursief het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |