Dat mens is compleet gestoord. Gelukkig hebben de Britten de EVRM nog (wel)...twitter:theresa_may twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 22:01:45I'm clear: if human rights laws get in the way of tackling extremism and terrorism, we will change those laws to ke… https://t.co/PtgRPkey4d reageer retweet
Je bepleit voor schuldig bevonden worden zonder proces. Staat letterlijk over meerdere van je posts verspreid. Met je gelul over 'preventie'quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat ik je een keuze voorleg, wil nog niet zeggen dat ik punt 1 automatisch bepleit
Zoals ik al aangaf, wil ik een hardere aanpak van terrorisme. En ik zou me acute situaties kunnen voorstellen dat je iemand executeert. Is gewoon terug te lezen in dit topic.
Ik denk dat ze zich eerder omdraaien in hun graf als ze zouden zien wat voor tuig we hebben binnengelaten de afgelopen 20/30 jaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De generatie van onze grootouders zou zich kapotschamen voor jou en je uitspraken eerder.
Wil jij extremisten in je omgeving?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waar leid je precies uit af dat dat slecht is?
Geef eens gewoon antwoord op de vraag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wil jij extremisten in je omgeving?
Churchill had het ook niet zo op moslims hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoor Churchill zich omdraaien in z'n graf
Dat laat zich raden gezien mijn vraag aan jou.quote:
Nee, de vraag is waar je uit afleidt dat de huidige aanpak niet werkt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:21 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat laat zich raden gezien mijn vraag aan jou.
De vele aanslagen bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, de vraag is waar je uit afleidt dat de huidige aanpak niet werkt.
Preventief executeren. Natuurlijk liever niet. Maar liever een paar onschuldige radicalen per ongeluk dood, dan te laat zijn en 130 onschuldige feestgangers in een theater kapot geknald dacht ik zo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef Falco het volgende:
Hier verder. In het vorige topic werd gesuggereerd moslims met radicale ideeën preventief te executeren... Dit om de vrije Westerse samenleving te beschermen
Ook niet met Russen, maar dat was nog wel een idealistische pragmaticus. Zo wil ik May niet omschrijven.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Churchill had het ook niet zo op moslims hoor.
Eisenhower had naar Winston moeten luisteren en door moeten racen naar Moskou met de Shermans. Vervolgens Meccaquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook niet met Russen, maar dat was nog wel een idealistische pragmaticus. Zo wil ik May niet omschrijven.
Volgens jou... daar hebben we niet zoveel aan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Volgens mij daalt het aantal aanslagen juist.
Samen met de restanten van de wehrmacht. Ik weet het zo gauw nog niet hoorquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:28 schreef Nintex het volgende:
[..]
Eisenhower had naar Winston moeten luisteren en door moeten racen naar Moskou met de Shermans. Vervolgens Mecca
Dan hadden we nu niet met de gebakken peren gezeten.
Je bent mijn mening weer aan het verdraaien, zie ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef Falco het volgende:
Hier verder. In het vorige topic werd gesuggereerd moslims met radicale ideeën preventief te executeren... Dit om de vrije Westerse samenleving te beschermen
Dat. Kan 'ie niet even terugkomen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook niet met Russen, maar dat was nog wel een idealistische pragmaticus. Zo wil ik May niet omschrijven.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens jou... daar hebben we niet zoveel aan.
Nee, dat is wat je feitelijk stelde.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent mijn mening weer aan het verdraaien, zie ik.
Met andere woorden, het moet eerst nog veel erger worden vind je voordat ingrijpen gerechtvaardigd is.quote:
Je draait er alweer om heen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:32 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Met andere woorden, het moet eerst nog veel erger worden vind je voordat ingrijpen gerechtvaardigd is.
Ik denk dat Churchill het nu beter zou doen als May, maar helaas.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik zei het een tijdje terug al, politici van dat kaliber hebben we al even niet meer.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk dat Churchill het nu beter zou doen als May, maar helaas.
Goedgelovige man, die het gevaar (Hitler) recht in de ogen keek, maar niet onder ogen zag. "I believe it's peace for our time", zei hij...quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:20 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoor Churchill zich omdraaien in z'n graf
Nee, de aanslagen wijzen uit dat de aanpak slecht is en niet helpt.quote:
Nee, Churchill had geen zin in een oorlog en ging uit van een eilandmentaliteit. Ironisch genoeg is dat ook de reden geweest waarom Hitler nooit voet aan de grond heeft kunnen krijgen in de UK.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedgelovige man, die het gevaar (Hitler) recht in de ogen keek, maar niet onder ogen zag. "I believe it's peace for our time", zei hij...
Ik zie een parallel met al diegenen die nu het gevaar van de radicale islam niet onder ogen zien.
Wat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goedgelovige man, die het gevaar (Hitler) recht in de ogen keek, maar niet onder ogen zag. "I believe it's peace for our time", zei hij...
Ik zie een parallel met al diegenen die nu het gevaar van de radicale islam niet onder ogen zien.
Als het aantal aanslagen daalt hoe kun je dan zeggen dat het niet helpt?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nee, de aanslagen wijzen uit dat de aanpak slecht is en niet helpt.
Aanpakken dus, niet denken omdat in vergelijking met het verleden er nu minder aanslagen zijn dat de aanpak wel goed is.
Nee, dat was zijn voorganger Chamberlain. Sr. Winston was al vanaf het begin tegen de Nazi's. Werd in eerste instantie met de nek aangekeken door zijn onwetendheid, want de doves wisten het beter.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dat voor redenatie?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het aantal aanslagen daalt hoe kun je dan zeggen dat het niet helpt?
Omdat het juist weer toeneemt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als het aantal aanslagen daalt hoe kun je dan zeggen dat het niet helpt?
Zucht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:36 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Zucht.
Welke mensenrechten specifiek?
Drogredenenatie dus?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dan "dat het niet helpt"?
Ik hoop dat Corbyn wint, dat zou een geweldige voorlopige conclusie zijn voor dit hele circus.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:39 schreef Loekie1 het volgende:
NOS journaal zit zo in een bubbel dat het niet eens doorheeft dat het alleen maar reclame maakt voor Jeremy Corbyn. Waar is het neutrale nieuws gebleven? Waarom niets over de mensen die op May stemmen? Alleen maar of de jongeren morgen zullen opdagen of niet.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Preventief executeren. Natuurlijk liever niet. Maar liever een paar onschuldige radicalen per ongeluk dood, dan te laat zijn en 130 onschuldige feestgangers in een theater kapot geknald dacht ik zo.
Als je je inlaat met radicaal Islamitisch gedachtegoed, schaar je je bewust aan de andere kant en ben je op z'n minst al moreel voor ondermijning van onze samenleving. Dat brengt dan uiteraard risico's met zich mee. Moet je maar normaal doen...
Mensen die toch al zo verdorven zijn in hun hoofd en vijandelijk naar onze westerse wereld missen we op zich niet heel veel aan. Liever niet dat het gebeurt, maar heel erg veel missen we echt niet aan zulke mensen. Daarbij zorgen ze met hun gedachtegoed ook voor verspreiden van hun gedachtegoed. Het probleem wordt dus groter en groter, als een kanker dat uitzaait. Niet alleen naar de symptomen kijken en op de symptomen reageren.
Die post mag ingelijst worden ja.quote:
Dat is toch heel normaal op FOK!?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef Falco het volgende:
Damn.... Opmerkelijk.quote:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:19 schreef Falco het volgende:
Je bent jezelf weer flink aan het tegenspreken, zie ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent mijn mening weer aan het verdraaien, zie ik.
Is wel een terugkerend dingetje in NWS-discussies, geloof ik. Zelf een discussie niet op inhoud kunnen winnen en dan andermans mening verdraaien, om zelf redelijk en weldenkend uit de verf te komen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Preventief executeren. Natuurlijk liever niet. Maar liever een paar onschuldige radicalen per ongeluk dood, dan te laat zijn en 130 onschuldige feestgangers in een theater kapot geknald dacht ik zo.
Als je je inlaat met radicaal Islamitisch gedachtegoed, schaar je je bewust aan de andere kant en ben je op z'n minst al moreel voor ondermijning van onze samenleving. Dat brengt dan uiteraard risico's met zich mee. Moet je maar normaal doen...
quote:
+1quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:41 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die post mag ingelijst worden ja.
Je hebt het niet over feiten gehad, alleen over dat je moslims preventief wilt executeren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar dat jullie de feiten niet onder ogen (willen) zien, was al een tijdje duidelijk.
Nou moet je niet liegen he? Je beweerde dat wel degelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar dat jullie de feiten niet onder ogen (willen) zien, was al een tijdje duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |