Het zou ook gesteund of indirect bewijs kunnen zijn. Om een zaak waterdicht te breien denk ik?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je lijkt te denken dat als er een foto van hem op haar fiets is, dat dat dan genoeg zou zijn voor een veroordeling? Dat hoop ik toch niet zeg, dat deze zaak staat of valt met het bewijs dat hij die fiets verplaatst heeft... dat zou wat zijn
Ik woon daar ik weet niet hoeveel 100km vandaan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:35 schreef Meedenken het volgende:
@geralt als jij in een dorpje woont binnen de kaart van Leandra, kan ij dan mensen oproepen alles dat ze maar hebben gedaan met beeld die dagen toch in te leveren?
Iemand moet bij toeval een foto hebben gemaakt waar iemand op de fiets van Savannah heeft gestaan.
Uiteraard. Bedoel meer; had de Politie (op basis van sporen, informatie familie/vriendinnen) informatie die wees op meer dan 'enkel' een contact/mogelijke ontmoeting van Savannah met de verdachte of niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als ze wisten waar ze waren hadden ze wel even op de deur geklopt denk ik. Denk dat ze geen idee hadden, behalve misschien welke stad/regio.
Het lijkt de laatste tijd wel raak inderdaad. Lees net dit:quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:18 schreef Meedenken het volgende:
Afgelopen jaren zijn er diverse discussies geweest in hoeverre jeugdstrafrecht moet worden aangepast n.a.v. een veranderende maatschappij.
Afgelopen week is in jaren niet zo confronterend geweest.
http://m.telegraaf.nl/art(...)handeling-lesbiennesquote:De politie heeft nog drie minderjarige tieners aangehouden voor de mishandeling van twee lesbiennes op het Rotterdamse Schouwburgplein. Het gaat om een jongen en meisje van 14 en een meisje van 13, allen uit Rotterdam.
Nee, bij de Monsigneur van de Weteringstraat, sterker nog, haar fiets stond verscholen aan de Monsigneur van de Weteringstraat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:19 schreef math1985 het volgende:
De fiets was gevonden ter hoogte van bushalte Zeldertseweg, toch? Dat is inderdaad drie bushaltes van de vindplaats van het lichaam, en nog verder van het huis van Savannah.
Heeft iemand de exacte vindplaats van het lichaam? Op de Kronkels, maar waar precies?
Wat zijn de theorieen hier over hoe waar de moord gepleegd is? Op het industrieterrein? Is dat een geschikte plek voor een date? Of ergens anders? Maar hoe is het lichaam dan op het industrieterrein terecht gekomen?
Andere invalshoek: stel je rijdt per auto vanaf de fiets over de N199 richting Bunschoten, en je bent in paniek op zoek naar een rustige plek, waar zou je dan heenrijden? Je zit op een drukke weg, waar je zo snel mogelijk af wilt. Op de eerste rotonde kun je er niet af, daar staat een hek. De eerstvolgende mogelijkheid is dan Bisschopsweg links. Dat is nog steeds een vrij drukke weg, dus je pakt de volgende zijweg, dan ben je op de Kronkels. Dat is waarschijnlijk het eerste moment zonder andere auto's om je heen.
Nog iets: de politie geeft aan dat 'er vanuit het onderzoek aanleiding was om te denken dat Savannah mogelijk niet in Bunschoten was'. Niet eens dat er geen aanleiding was om te denken dat ze in Bunschoten was, nee, er was aanleiding om te denken dat ze niet in Bunschoten was. Ook bij de zoekactie leek de politie te menen dat Savannah niet in Bunschoten was. Wat zou de politie op dat idee hebben kunnen brengen? Zou er iets uit haar internet-geschiedenis gehaald zijn waaruit bleek dat zij bijvoorbeeld ergens anders had afgesproken?
Ik weet niet wat je bedoelt met wat je zegt dat wel of niet raar zou zijn?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:31 schreef Meedenken het volgende:
Leandra ik was helemaal niet op de hoogte van jouw kaart, maar wat ik zeg lijkt niet eens heel raar, toch?
De vraag is of ze hem daar nog een tijdje kunnen laten zitten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:45 schreef Stien_Struis het volgende:
Die 16 jarige slaat nog wel door wanneer ie tijdje in politiecel zit.
Dit is ook uitsluitend een kaart van de zoekvakken bij de zoektocht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er zijn al meerdere kaarten gemaakt... maar vele ook gebaseerd op niet officiele aannames. Misschien kan er iemand een kaart maken waarop alleen feiten staan. Zoals vindplaats fiets ed
Bepaalt de rechter morgen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef Physsic het volgende:
[..]
De vraag is of ze hem daar nog een tijdje kunnen laten zitten.
Ik ben toch wel benieuwd wat dan die aanwijzingen waren dat Savannah niet meer in Bunschoten was.quote:Politie sloeg bewust geen groot alarm tijdens vermissing Savannah
http://www.ad.nl/binnenla(...)g-savannah~a86cb49a/
Blijft enigszins vaag inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:55 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd wat dan die aanwijzingen waren dat Savannah niet meer in Bunschoten was.
Ja dat weet ik... zei het zelf ook al eerder. Dit is de kaart die de vrijwilligers van de zoektocht hebben gebruikt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is ook uitsluitend een kaart van de zoekvakken bij de zoektocht.
Die wilde ik even terughalen om zeker te weten dat het gebied bij de parkeerplaats ook onderdeel van de zoektocht was, en nu dat zo blijkt te zijn sterkt dat alleen maar mijn vermoeden dat ze daar "iets" gevonden hebben, maar dat dat "iets" vooralsnog geen koppeling met de zaak lijkt te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |