Heb je een signalement? En van welke bron?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:35 schreef Meedenken het volgende:
Zijn signalement is bekend. Als hij...... zou zijn gezien met haar fiets. Niet een willekeurig iemand.
het gaat er op dit moment om dat de jongen wel/niet in voorarrest wordt gehouden of niet.
Ok, als jij dat zegt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die parkeerplaats aan de A1 zou ik in dit verhaal helemaal buiten beschouwing laten, als hij daar met de fiets is geweest dan moet de fiets er uitgezien hebben als een crossmotor na een wedstrijddag.
Ik ken dat signalement niet hoor. Bron?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:35 schreef Meedenken het volgende:
Zijn signalement is bekend. Als hij...... zou zijn gezien met haar fiets. Niet een willekeurig iemand.
het gaat er op dit moment om dat de jongen wel/niet in voorarrest wordt gehouden of niet.
Leuk, maar een signalement gaat wel wat verder dan een knul van 1.85 lang en donkerblond haar. Of verwacht je dat ze ook weten wat hij die dag aanhad en bij zich had?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef Meedenken het volgende:
Ik niet.....
De politie vraagt naar fotos en getuigenissen van mensen die de fiets hebben gezien. het is dan aan de politie te beoordelen of er overeenkomsten zijn.
Nope. Die kun je ook later vinden. Mits op wat minder gefrequenteerde plekken en niet vertrapt, weggeregend etc. Of gewoon domweg geluk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:28 schreef Meedenken het volgende:
Als ik politie was dan had ik die parkeerplaats onderzocht of iemand toch met een auto zou zijn geweest. Sporen kan je alleen vinden als ze vers zijn.
Zoals Leandra al aangeeft zijn die fietsen behoorlijk populair en rijden ze overal. Het is dus ook een beetje zoeken naar een naald in een hooiberg als de politie geen signalement geeft van de verdachte.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef Meedenken het volgende:
Ik niet.....
De politie vraagt naar fotos en getuigenissen van mensen die de fiets hebben gezien. het is dan aan de politie te beoordelen of er overeenkomsten zijn.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, en ondertussen worden er hier hele scenario's geschreven over locaties die helemaal niet van belang hoeven te zijn, ze krijgen een hoofdrol zelfs.
Er zal tijdens die zoektocht daar best wat gevonden zijn, maar het staat daar nogal bekend als homo-ontmoetingsplaats, er zal daar in de bosjes dus wel eens een sleutelbos of portemonnee verloren worden, en op dat moment gingen ze natuurlijk op iedere melding af.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, als jij dat zegt.
Maar er is wel 2x een onderzoek gedaan (daarom neem ik die pp even mee, al zijn er uiteraard tig andere mogelijkheden zoals hulp van een meerderjarige met een rijbewis etc).
Lijkt mij persoonlijk ook vreemd (in het algemeen dan) dat je bij de pp ve snelweg kunt komen va plaatselijk of provinciale wegen. Maar het kan dus wel? Of moet je dan echt die (vrij brede) sloot 2x over(springen)?
En nogmaals: hoe weet je de pp en de bushalte te vinden va het industrieterrein zobder plaatselijke kennis? Als is het met plaatselijke kennis allemaal nog steeds onlogisch.
Nee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:32 schreef Meedenken het volgende:
Bottom line is: Als de dader is gezien met haar fiets, dan is dat nog geen sluitend bewijs, maar wel ernstig belastend.
Wat mogelijk verband had met de zaak.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Er is toch op zondag en maandag of dinsdag aangeven dat daar gezocht werd? Ga jij uit van een ongerelateerde zaak?
Er is daar gezocht, dat betekent niet dat dat wat ze hebben gevonden iets met de zaak te maken heeft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Er is toch op zondag en maandag of dinsdag aangeven dat daar gezocht werd? Ga jij uit van een ongerelateerde zaak?
Er is officieel nooit bevestigd dat de zoekacties op de parkeerplaats ook met deze zaak te maken hadden. Ik heb het in ieder geval nergens gezien. De kans is volgens mij wel heel groot dat er een relatie is, maar zeker weten doen wij het niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Dat zou betekenen dat de hele zaak staat of valt op het feit of hij die fiets daar heeft achtergelaten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:35 schreef Meedenken het volgende:
Hoezo belastend? Enige wat je daarmee bewijst is dat ze elkaar ontmoet hebben en dat hij haar fiets had. Als hij zegt die heb ik van haar geleend kunnen zij er al niks mee. Nou lijkt het mij raar om een fiets te lenen om naar een bushalte te fietsen terwijl dezelfde buslijn een halte heeft in de buurt van de Kronkels, maar goed ...quote:
Ok, kan idd ongerelatterd zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zal tijdens die zoektocht daar best wat gevonden zijn, maar het staat daar nogal bekend als homo-ontmoetingsplaats, er zal daar in de bosjes dus wel eens een sleutelbos of portemonnee verloren worden, en op dat moment gingen ze natuurlijk op iedere melding af.
Enige wat ik kan bedenken is dat de dader z.s.m. weg wilde vanaf de Kronkels. De Bunschoterstraat is dan de meest logisch en voor de hand liggende optie aangezien dat de grootste weg is die Bunschoten rechtstreeks uit gaat. Als hij met de bus is gekomen kan het ook zijn dat hij daarom wist waar hij moest zijn. Echt heel veel kennis hoeft de dader daar niet voor te hebben denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, kan idd ongerelatterd zijn.
Maar for arguments sake: de bushalte en de vindplaats liggen ook niet dicht bij elkaar. Dus hoe zou hij die kennen indien niet plaatselijk bekend is (zeg niet dat hij dat wel of niet was en ook niet of deze verdachte de "dader" is)? Ik probeer gewoon te begrijpen/achterhalen of olaatselijke bekenheid vereist is (of het een logische route is of niet).
Dat beweer ik ook niet. Ik probeer gewoon te achterhalen (door vragen te stellen aan mensen met (meer) plaatselijke bekendheid (dan ik zelf)) of er plaatselijke bekendheid nodig is om de vindplaatsen/onderzoeksplaatsen te bereiken. Ze lijken niet echt dicht bij elkaar te liggen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is daar gezocht, dat betekent niet dat dat wat ze hebben gevonden iets met de zaak te maken heeft.
De zoekactie was gaande, ze zochten in vlakken, die parkeerplaats was onderdeel van een van die vlakken (C waarschijnlijk, zo uit m'n hoofd), en dan zien ze daar wat liggen (sleutels, ID-kaart, portemonnee, wapen, alles is daar mogelijk), dus dan bellen ze de politie, en pakken dat niet zelf op. Logisch ook, voor je het weet heeft het er wat mee te maken en ben je verdachte.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:45 schreef Kyran het volgende:
[..]
Er is officieel nooit bevestigd dat de zoekacties op de parkeerplaats ook met deze zaak te maken hadden. Ik heb het in ieder geval nergens gezien. De kans is volgens mij wel heel groot dat er een relatie is, maar zeker weten doen wij het niet.
Js, dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wat mogelijk verband had met de zaak.
Van officieele kant weten we niets. Kan dus ook met heel iets anders te maken hebben gehad?
Ik zei NEE he?quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoezo belastend? Enige wat je daarmee bewijst is dat ze elkaar ontmoet hebben en dat hij haar fiets had. Als hij zegt die heb ik van haar geleend kunnen zij er al niks mee. Nou lijkt het mij raar om een fiets te lenen om naar een bushalte te fietsen terwijl dezelfde buslijn een halte heeft in de buurt van de Kronkels, maar goed ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |