abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171533195
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:08 schreef Meedenken het volgende:
Waar het uiteindelijk om gaat..... Hoe komt die fiets daar bij die bushalte.
ALS de dader is gezien met die fiets, dan klopt de theorie dat hij haar fiets heeft meegenomen.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat zij na een ontmoeting met hem heeft gezegd.... ja joh, neem jij mijn fiets meer mee en zet hem daar neer dan haal ik die later wel op.

Andere kant van het verhaal..... ALS zij zelf die fiest daar eerder heeft neergezet, dan is het eerder omschreven scenario uitgesloten, maar draagt niet bij aan het vinden van de dader.

Daarom, de hoofdzaak.... ALS iemand anders met de fiets van Savannah is gezien, dan brengt ons dat verder naar de oplossing.
Welke route hij zou hebben gekozen, is eigenlijk irrelevant.
Waarom kan zij zelf die fiets daar niet neergezet hebben? Ze hadden in het geheim ergens een afspraak. Zij gaat die kant op en pakt een bus.
Mss wel richting trein.
Make my day!
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:13:23 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171533260
quote:
ALS de dader is gezien met die fiets, dan klopt de theorie dat hij haar fiets heeft meegenomen.
Het is zeer onwaarschijnlijk dat zij na een ontmoeting met hem heeft gezegd.... ja joh, neem jij mijn fiets meer mee en zet hem daar neer dan haal ik die later wel op.

Andere kant van het verhaal..... ALS zij zelf die fiest daar eerder heeft neergezet, dan is het eerder omschreven scenario uitgesloten, maar draagt niet bij aan het vinden van de dader.

Daarom, de hoofdzaak.... ALS iemand anders met de fiets van Savannah is gezien, dan brengt ons dat verder naar de oplossing.
Het kan prima dat hij de fiets neergezet heeft, maar ik snap niet waarom het opvallend zou zijn geweest als hij erop gefietst zou hebben.
Nou woon ik toevallig aan de andere kant van Amersfoort, maar als ik mijn jongste naar school breng zie ik echt legio scholieren (en mensen die veel ouder zijn) op zo'n fiets rijden, ongeacht het geslacht, en ik ga er vanuit dat dat aan die kant van Amersfoort net zo is.
Het valt ondertussen meer op als een jongere niet op een zwarte transportfiets rijdt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:15:07 #53
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171533331
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 19:39 schreef Meedenken het volgende:
De media meldt dat er nog een puzzelstukje mist m.b.t. de informatie over de fiets. Zo ook gister bij Opsporing verzocht.

Ik wil mij ver houden van enige vorm van beschuldiging van iemand, maar een scenario belichten waarom de info over de fiets zo belangrijk kan zijn.

Het is zeer waarschijnlijk dat een dader na het delict ervandoor wilde. In geval dat hij haast had zeg maar….. dan zou de bus via een halte dicht in de buurt te link zijn. Helemaal als je eerst op de bus moet wachten.
Anyway…. Als hij HOE DAN OOK met deze fiets is gezien dan is dat bewijslast omdat hij Savannah heeft achtergelaten en oneigenlijk gebruik maakte van haar fiets.

Om te vluchten lijkt de fiets ook meest voor de hand liggend. Het vermoeden versterkt zelfs omdat dus op de Bisschopweg spullen zijn gevonden. Hij heeft snel sleutels gegrist en zaken die hij kon vinden die misschien voor hem belastend waren.
Hij vlucht niet over de hoofdweg, maar juist binnendoor, weggetjes door de weilanden. Onderweg gooit hij alles weg dat niet op zijn lichaam mag worden gevonden.

Via de Monseigneur van de Weteringstraat komt hij terug bij de hoofdweg (Bunschoterstraat) parkeert haar fiets, zet deze op slot. Enigszins verscholen wacht hij op de bus. Of misschien loopt hij verder naar het treinstation of parkeerplaats.
Ik denk dat de politie ook dit scenario voor ogen heeft. Elk signaal dat de dader op of met deze fiets is gezien, is doeltreffend bewijs.

Ik wil geen onderzoek verstoren, maar wie weet zijn er mensen zoals vogelliefhebbers die foto’s hebben geschoten tussen Bunschoten en Baarn die dag, mensen met een dashcam waarvan het schijfje nu nog niet overschreven is.
Met mijn theorie wil ik aangeven hoe cruciaal de informatie over de fiets kan zijn. Hiermee beweeg ik misschien iemand nog meer om toch te kijken of hij/zij die dag iets heeft opgenomen.
Mijns inziens zou hij dan plaatselijk bekend moeten zijn. Dat kan natuurlijk, dat is echter (nog) niet bekend gemaakt. Mocht hij niet plaatselijk bekend zijn,mdan lijkt dit scenario mij onwaarschijnlijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:16:10 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171533369
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mijns inziens zou hij dan plaatselijk bekend moeten zijn. Dat kan natuurlijk, dat is echter (nog) niet bekend gemaakt. Mocht hij niet plaatselijk bekend zijn,mdan lijkt dit scenario mij onwaarschijnlijk.
Als hij plaatselijk wel bekend is is die route net zo onwaarschijnlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:17:54 #55
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_171533437
Er zijn vele (asvalt)weggetjes daar. Zie kaarten omgeving. Hij zal best zijn tijd hebben genomen.

Sleutel blijft: Heeft iemand een signaal/beeld/getuigenis dat iemand anders dan Savannah zelf met haar fiets is gezien.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:19:02 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171533474
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:11 schreef bastibro het volgende:

[..]

Klopt. Trouwens, uit de toestand van die fiets valt ook veel op te maken. Als hij inderdaad door weilanden e.d. is gereden dan moet dat te zien zijn.
Door weilanden is gereden? Ook daar heb je wegen hoor ;)
Door weilanden fietst het ook niet echt lekker trouwens.
Zeg maar: niet, tenzij wellicht een ATB ofzo, en die had ze niet.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:20:54 #57
207372 bastibro
I`ll get there
pi_171533546
quote:

Dit acht ik helemaal niet zo onwaarschijnlijk wanneer het om een vriend gaat.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:22:04 #58
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_171533586
Waar het om gaat, is of die 16 jarige Boschenaar is gezien met haar fiets.
Als iemand een foto heeft dat Savannah zelf haar fiets daar heeft neergezet, dan is er een groot probleem voor het hele onderzoek en alle bewijsvoering.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:23:17 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171533639
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als hij plaatselijk wel bekend is is die route net zo onwaarschijnlijk.
Dat geloof ik gelijk (ik ben ook niet plaatselijk bekend), maar hoe vind je die bushalte en de parkeerplaats ad A1 als je niet plaatselijk bekend bent? Vindplaats, A1-parkeerplaats en vindplaats fiets liggen niet echt vlak bij elkaar. En dan is er nog die sloot. Of hoef je die niet over in het scenario waar ik op reageer?
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:23:55 #60
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171533655
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:22 schreef Meedenken het volgende:
Als iemand een foto heeft dat Savannah zelf haar fiets daar heeft neergezet, dan is er een groot probleem voor het hele onderzoek en alle bewijsvoering.
Waarom?
pi_171533683
quote:
Uiteraard geeft beeldmateriaal waar Savannah, of de verdachte, of een ander persoon met de fiets op staat al meer duidelijkheid. Maar vooralsnog beschikt de Politie nog niet over die beelden. Althans, daar lijkt het op voor zover wij weten.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:25:15 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171533691
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:17 schreef Meedenken het volgende:
Er zijn vele (asvalt)weggetjes daar. Zie kaarten omgeving. Hij zal best zijn tijd hebben genomen.

Sleutel blijft: Heeft iemand een signaal/beeld/getuigenis dat iemand anders dan Savannah zelf met haar fiets is gezien.
Áls je naar de omgeving kijkt dan zie je gewoon dat er geen logica in de route Bisschopsweg, Zuidereind, Bunschoterstraat zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 07-06-2017 21:13:31 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171533708
quote:
Waarom?
Make my day!
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:26:28 #64
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_171533723
Goed samengevat Stupidisco!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 juni 2017 @ 20:26:44 #65
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_171533733
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Áls je naar de omgeving kijkt dan zie je gewoon dat er geen logica in de route Bisschopsweg, Zuidereind, Bunschotensestraat zit.
Mee eens, en ik acht de kans heel klein dat hij toevallig zo zou uitkomen. Zoals jij al eerder hebt gezegd als hij bekend was in die omgeving had hij die route niet genomen en als hij onbekend is dan heeft hij heel veel geluk gehad dat het goed uitkwam. Klinkt niet echt logisch.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:27:01 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171533738
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat geloof ik gelijk (ik ben ook niet plaatselijk bekend), maar hoe vind je die bushalte en de parkeerplaats ad A1 als je niet plaatselijk bekend bent? Vindplaats, A1-parkeerplaats en vindplaats fiets liggen niet echt vlak bij elkaar. En dan is er nog die sloot. Of hoef je die niet over in het scenario waar ik op reageer?
Die parkeerplaats aan de A1 zou ik in dit verhaal helemaal buiten beschouwing laten, als hij daar met de fiets is geweest dan moet de fiets er uitgezien hebben als een crossmotor na een wedstrijddag.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:28:45 #67
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_171533790
Als ik politie was dan had ik die parkeerplaats onderzocht of iemand toch met een auto zou zijn geweest. Sporen kan je alleen vinden als ze vers zijn.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:30:18 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171533832
Maar daar vroegen ze bij opsporing verzocht toch ook om? Mensen die mogelijk camerabeelden van de locaties hebben waar ze gevonden is en waar de fiets gevonden is

Zitten we hier nou een open deuren discussie te houden of wat?
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:30:23 #69
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_171533836
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die parkeerplaats aan de A1 zou ik in dit verhaal helemaal buiten beschouwing laten, als hij daar met de fiets is geweest dan moet de fiets er uitgezien hebben als een crossmotor na een wedstrijddag.
Over die parkeerplaats aan de A1 is toch ook niets officieels gezegd?. Alleen dat er het vermoeden was dat er gezocht is ivm de zaak Savannah. Kan natuurlijk ook een heel ander doel hebben gehad,
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:30:40 #70
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_171533846
Ik zeg ook niet dat het uitgesloten is dat de fietser de Bunschoterweg heeft genomen.
Het lijkt mij alleen onwaarschijnlijk voor iemand die op de vlucht is.

Al met al, blijft het terugwijzen naar de hoofdlijnvraag: wat weten wij over de fiets, en hoe kwam die daar.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:30:48 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171533850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:28 schreef Meedenken het volgende:
Als ik politie was dan had ik die parkeerplaats onderzocht of iemand toch met een auto zou zijn geweest. Sporen kan je alleen vinden als ze vers zijn.
De politie heeft die parkeerplaats onderzocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:32:11 #72
426473 .Exe
And Justice for All
pi_171533901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:28 schreef Meedenken het volgende:
Ik verwacht dat er een auto in het spel is geweest. De verdachte zwijgt waarschijnlijk om helper in te dekken.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:32:19 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171533905
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:30 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Over die parkeerplaats aan de A1 is toch ook niets officieels gezegd?. Alleen dat er het vermoeden was dat er gezocht is ivm de zaak Savannah. Kan natuurlijk ook een heel andere doel hebben gehad,
Klopt, en ondertussen worden er hier hele scenario's geschreven over locaties die helemaal niet van belang hoeven te zijn, ze krijgen een hoofdrol zelfs.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:32:44 #74
468514 Meedenken
Wie weet helpt het
pi_171533919
Bottom line is: Als de dader is gezien met haar fiets, dan is dat nog geen sluitend bewijs, maar wel ernstig belastend.
  woensdag 7 juni 2017 @ 20:32:54 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171533927
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 20:30 schreef Meedenken het volgende:
Ik zeg ook niet dat het uitgesloten is dat de fietser de Bunschoterweg heeft genomen.
Het lijkt mij alleen onwaarschijnlijk voor iemand die op de vlucht is.

Al met al, blijft het terugwijzen naar de hoofdlijnvraag: wat weten wij over de fiets, en hoe kwam die daar.
Bunschoterstraat.

En echt, iedere puber rijdt op een zwarte transportfiets, het valt echt niet op.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')