Waar had je op ingelegd?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:04 schreef de_boswachter het volgende:
Alweer dank. Had maar 200 ingelegd twee weken geleden, maar zit op 550 nu. Dus inleg pak ik terug. Rest is winst. Binnenkort eens wat plussen qua inleg en dan zelfde truc steeds proberen te herhalen.
Het Sia team lijkt mij competenter dan het Storj team en daarnaast heb ik het gevoel dat Sia een innovatievere partij is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:58 schreef niggeplease het volgende:
[..]
weet je wat het verschil is tussen Sia en Storj?
Hoop dat die FOMO goed uitpakt voor je. Beide hebben al flink gepumpt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:15 schreef Dutchpassion het volgende:
Digibyte & Steem ook maar ff toevoegen aan mijn portfolio!
Timen blijft lastig *kuch* FOMO
Beter ga je naar Poloniex of Bittrex Ik zit al ongeveer 2,5 week te wachten op T2 validation op Kraken..quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:20 schreef Bartje24 het volgende:
Hey Mensen,
Nieuw hier en nieuw met investeren in cryptocurrencies. Volg het al een tijdje maar nooit echt geïnvesteerd en nu van de week voor het eerst wat geld in Gulden gestopt. Ik heb mij gisteren ingeschreven voor een account bij Kraken en wacht hier nu op approval.
Zit zelf te kijken om kleine bedragen in Verge, Sia, Waves, Ethereum en Bitcoin te stoppen. Het beste om te wachten op approval van Kraken en dan te gaan instappen of hebben jullie nog andere tips?
Van plan ze 3 maanden tot na de zomer te laten staan! Al is van die zomer nog niks te bekennen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:18 schreef Repeating het volgende:
[..]
Hoop dat die FOMO goed uitpakt voor je. Beide hebben al flink gepumpt.
Als ik naar Bittrex of Poloniex ga, kan ik dan direct in dat soort currencies stappen? Dacht dat je daarvoor eerst Bitcoins of Ethereum moet kopen via bijv. Kraken?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:22 schreef McTasty het volgende:
[..]
Beter ga je naar Poloniex of Bittrex Ik zit al ongeveer 2,5 week te wachten op T2 validation op Kraken..
Ik geloof dat je op Bittrex voor USD BTC kunt kopen, maar dat weet ik niet zeker. Anders kun je op andere sites best makkelijk BTC kopen en versturen naar je Bittrex acc.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:31 schreef Bartje24 het volgende:
[..]
Als ik naar Bittrex of Poloniex ga, kan ik dan direct in dat soort currencies stappen? Dacht dat je daarvoor eerst Bitcoins of Ethereum moet kopen via bijv. Kraken?
Moet je dan geld overmaken naar Bittrex, of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:40 schreef McTasty het volgende:
[..]
Ik geloof dat je op Bittrex voor USD BTC kunt kopen, maar dat weet ik niet zeker. Anders kun je op andere sites best makkelijk BTC kopen en versturen naar je Bittrex acc.
USDT is USD Tether, een cryptocurrency. Dus geen USD. Je kan op Bittrex en Poloniex enkel Crypto traden. Voor het uitcashen gebruik je Litebit, Bitonic, BL3P, Kraken of Coinbase.quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:46 schreef McTasty het volgende:
Ik heb het persoonlijk nog nooit gedaan, maar ik geloof dat het onderaan staat.
USDT / BITCNY MARKETS hier kun je dan BTC of ETH kopen voor USD
Schiet wel omhoog op Bittrex.quote:
Trollbox op poloniex is ook uitgeschakeld. Dat zal zeker ook helpen.quote:
wallet.aeternity.comquote:Op woensdag 7 juni 2017 15:48 schreef Sosa het volgende:
Het schijnt dat je ergens je aeternity balance kunt checken, helaas kan ik het nergens vinden
Nog even hier op terugkomen. Welnee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 13:47 schreef petersmitje het volgende:
[..]
het geeft een goed beeld of er capabele devs achter zitten...
Ah zo. Hmmmquote:Op woensdag 7 juni 2017 16:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wallet.aeternity.com
Dan kan je je adres invullen daar (waar je eth contribute) en zie je wat je balance is.
Edit; nu kan het niet meer, ze hebben de contribution offline gehaald ofzo
Maakt geen ruk uit, jouw waves blijven jouw waves. Je loopt geen risico.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:18 schreef Scrummie het volgende:
MaGneT, kan ik bij jou ook Waves leasen? Zoja: hoe? Het zijn er maar weinig, maar liever dat ik dat bij jou doe dan iemand die ik niet ken (niet dat ik jou echt ken, maar toch).
Nee, dat weet ik. Maar aangezien Magnet zijn node heeft heeft hij er toch wel wat aan als ik bij hem lease?quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:25 schreef Sosa het volgende:
[..]
Maakt geen ruk uit, jouw waves blijven jouw waves. Je loopt geen risico.
Die Cryptoyoda hoeft maar iets te tweeten en de coin krijgt een tijdelijke explosie naar bovenquote:
Classic pump and dump.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die Cryptoyoda hoeft maar iets te tweeten en de coin krijgt een tijdelijke explosie naar boven![]()
Geniaal bedacht eigenlijk, ETC heeft net ook een boost gehad dankzij die tweets van hem
https://cryptowat.ch/poloniex/etcusd
Doet het wel, maar met wat issues. Het lijkt op een DDOS. Na een keer of tig switchen tussen Ethereum node 1 en node 2 en reloaden kon ik een check doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wallet.aeternity.com
Dan kan je je adres invullen daar (waar je eth contribute) en zie je wat je balance is.
Edit; nu kan het niet meer, ze hebben de contribution offline gehaald ofzo
bitcoin heeft ook geen capabele devs.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog even hier op terugkomen. Welnee.
Of dacht jij dat bitcoin in den beginnen een mooie fancy website had?
https://www.ing.nl/partic(...)q=Buitenland%20adresquote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef carebaer het volgende:
Voor Kraken moet ik verder nog de adresgegevens van mijn ING bank invoeren. Ik begreep van iemand dat je het adres van het hoofdkantoor moet invullen. Googelen levert echter 2 hoofdkantoren op: https://www.google.nl/sea(...)nederland&aqs=chrome..69i57j0l2.3434j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Iemand weet welke je moet gebruiken?
Ik denk dat het voor het ontvangen van een SEPA overboeking niet echt heel veel uitmaakt welk adres je gebruikt.quote:Voor het ontvangen van geld uit het buitenland op uw Betaalrekening geeft u het volgende adres van ING door:
ING Bank N.V.
Foreign Operations
PO Box 1800
1000 BV Amsterdam
pepecoin is geen trolcoin. Je wilt niet weten wat voor economie daarachter zitquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef VeX- het volgende:
Voor de lol een rits memecoins gekocht.
Ben benieuwd wat er van terechtkomt. Waarschijnlijk niks.
Eeuwig zonde dat bittrex geen Trollcoin, Pepecoin, 1337coin en HTMLcoin had.
quote:Crypto Asset Fund looks to raise $400 million to buy into blockchain frenzy
A crypto investor sees a diverse enough market to create a broad portfolio.
The rise of smaller currencies and initial coin offerings have created new ways to invest.
Asset managers with up to $2 billion under management are showing interest.
Zie nu wel dat ik Lisk vanmorgen op de piek (0,0011) gekocht heb. Ach, af en toe een uitglijder hoort erbijquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:42 schreef vigen98 het volgende:
Wow na een dagje aanwezigheid zie ik dat Lisk enorm is gestegen 😂 Waves ook stabiel gebleven.
Jup.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:21 schreef unlimitedzxr het volgende:
Beetje saaie crypto dag vandaag. M'n portfolio staat min of meer stil.
Staat bij mij al de hele week stilquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:21 schreef unlimitedzxr het volgende:
Beetje saaie crypto dag vandaag. M'n portfolio staat min of meer stil.
Ah same here! Die maar ff holden dan!quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zie nu wel dat ik Lisk vanmorgen op de piek (0,0011) gekocht heb. Ach, af en toe een uitglijder hoort erbij
Kan gewoon in één keer. Bitonic is legit en werkt als een trein.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:28 schreef tgev het volgende:
Vraagje, ik wil even 0.8 btc verkopen voor mijn broertje waar ik wat geld voor had geïnvesteerd. (65 euro![]()
Dit doe ik via Bitonic, maar is het raadzaam om dit in gedeeltes te doen of kan ik dit zonder risico gewoon overmaken?
Ik heb louter positieve verhalen gehoord over Bitonic. Zelf nog geen uitbetalingen via gedaan. Wel wat BTC gekocht. Ging probleemloos.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:28 schreef tgev het volgende:
Vraagje, ik wil even 0.8 btc verkopen voor mijn broertje waar ik wat geld voor had geïnvesteerd. (65 euro![]()
Dit doe ik via Bitonic, maar is het raadzaam om dit in gedeeltes te doen of kan ik dit zonder risico gewoon overmaken?
Beetje overbodig, maar ik heb ook alleen maar goede zaken met bitonic gedaan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:28 schreef tgev het volgende:
ik via Bitonic, maar is het raadzaam om dit in gedeeltes te doen of kan ik dit zonder risico gewoon overmake
Nice johquote:Op woensdag 7 juni 2017 19:34 schreef Sosa het volgende:
blij dat ik nog aardig wat wings heb.Niet te geloven dat ze sinds de ico 100x in waarde gestegen zijn![]()
heb er heel wat met al 20, 30 en 50x winst verkocht, maar dit overtreft toch al mijn verwachtingen!
quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef carebaer het volgende:
Voor Kraken moet ik verder nog de adresgegevens van mijn ING bank invoeren. Ik begreep van iemand dat je het adres van het hoofdkantoor moet invullen. Googelen levert echter 2 hoofdkantoren op: https://www.google.nl/sea(...)nederland&aqs=chrome..69i57j0l2.3434j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Iemand weet welke je moet gebruiken?
Ik heb het nog even nagekeken en zo heb ik 'm in Kraken staan:quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.ing.nl/partic(...)q=Buitenland%20adres
ING Bank N.V.
Foreign Operations
PO Box 1800
1000 BV Amsterdam
Ik denk dat het voor het ontvangen van een SEPA overboeking niet echt heel veel uitmaakt welk adres je gebruikt.
Weet niet precies wanneer ze verstuurd worden maar ik heb wel al de ontvangstadressen ingevoerd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:20 schreef Sosa het volgende:
wanneer volgt die MobileGo distributie eigenlijk?
Gisteren tikte hij de 2900 aan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 19:35 schreef Geralt het volgende:
Saaie dag? Volgens mij staat BTC op een alltime high nu zo een beetje toch?
http://riptobux.com/quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand wat Ripto Bux zijn ? ik heb daar plotseling 9800 van op mijn Waves adres. geen idee waar het vandaan komt
thx, wat ik ook vaag vind is dat er op mijn Waves adres al iets te zien is van MobileGO terwijl ik dat adres nog niet had opgegeven als ontvangst adres. 250 MGO geeft ie aan..quote:
Geen trollbox om te rellen en hypen dus nu moeten ze het met echte coin info doenquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het volume van Lisk is idioot hoog, het hoogste BTC-volume op Polo. Zouden er wat grote zeezoogdieren aan het inkopen zijn?
Die 250 stuks zijn fakequote:Op woensdag 7 juni 2017 20:43 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
thx, wat ik ook vaag vind is dat er op mijn Waves adres al iets te zien is van MobileGO terwijl ik dat adres nog niet had opgegeven als ontvangst adres. 250 MGO geeft ie aan..
twitter:sasha35625 twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:37:26https://t.co/d8SaTlhs6t this might be pretty big. #crowdfunding #ico reageer retweet
Idioot hoog? Van Ethereum/Waves zijn er bijna net zo veel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het volume van Lisk is idioot hoog, het hoogste BTC-volume op Polo. Zouden er wat grote zeezoogdieren aan het inkopen zijn?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idioot hoog? Van Ethereum/Waves zijn er bijna net zo veel.
Misschien komen ze van onlogisch, die heeft ook al 10 lisk black space in gestuurdquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:34 schreef metallicelmo het volgende:
Weet iemand wat Ripto Bux zijn ? ik heb daar plotseling 9800 van op mijn Waves adres. geen idee waar het vandaan komt
Hij had het over het tradevolume.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het volume.
107 miljoen om 92 miljoen om 100 miljoen.
nice.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:53 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:sasha35625 twitterde op woensdag 07-06-2017 om 16:37:26https://t.co/d8SaTlhs6t this might be pretty big. #crowdfunding #ico reageer retweet
Je antwoord is onlogisch.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het volume.
107 miljoen om 92 miljoen om 100 miljoen.
Tradingview gebruiken?quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:01 schreef DutchieBre het volgende:
Misschien een vraag die al eens eerder is gesteld, maar weten jullie een plek waar je de grafieken van b.v. Poloniex kunt extracten naar Excel? Om zo een betere analyse vooraf te kunnen maken?
Ja ik!quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:51 schreef niggeplease het volgende:
Zit iemand hier in SingularDTV?
https://singulardtv.com/
Voor lisk is dit erg hoog. Lisk gaat nog wel een paar keer over de kop. $2.79 is veel te laag gewaardeerd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idioot hoog? Van Ethereum/Waves zijn er bijna net zo veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |