Maakt geen ruk uit, jouw waves blijven jouw waves. Je loopt geen risico.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:18 schreef Scrummie het volgende:
MaGneT, kan ik bij jou ook Waves leasen? Zoja: hoe? Het zijn er maar weinig, maar liever dat ik dat bij jou doe dan iemand die ik niet ken (niet dat ik jou echt ken, maar toch).
Nee, dat weet ik. Maar aangezien Magnet zijn node heeft heeft hij er toch wel wat aan als ik bij hem lease?quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:25 schreef Sosa het volgende:
[..]
Maakt geen ruk uit, jouw waves blijven jouw waves. Je loopt geen risico.
Die Cryptoyoda hoeft maar iets te tweeten en de coin krijgt een tijdelijke explosie naar bovenquote:
Classic pump and dump.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die Cryptoyoda hoeft maar iets te tweeten en de coin krijgt een tijdelijke explosie naar boven![]()
Geniaal bedacht eigenlijk, ETC heeft net ook een boost gehad dankzij die tweets van hem
https://cryptowat.ch/poloniex/etcusd
Doet het wel, maar met wat issues. Het lijkt op een DDOS. Na een keer of tig switchen tussen Ethereum node 1 en node 2 en reloaden kon ik een check doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wallet.aeternity.com
Dan kan je je adres invullen daar (waar je eth contribute) en zie je wat je balance is.
Edit; nu kan het niet meer, ze hebben de contribution offline gehaald ofzo
bitcoin heeft ook geen capabele devs.quote:Op woensdag 7 juni 2017 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog even hier op terugkomen. Welnee.
Of dacht jij dat bitcoin in den beginnen een mooie fancy website had?
https://www.ing.nl/partic(...)q=Buitenland%20adresquote:Op woensdag 7 juni 2017 16:38 schreef carebaer het volgende:
Voor Kraken moet ik verder nog de adresgegevens van mijn ING bank invoeren. Ik begreep van iemand dat je het adres van het hoofdkantoor moet invullen. Googelen levert echter 2 hoofdkantoren op: https://www.google.nl/sea(...)nederland&aqs=chrome..69i57j0l2.3434j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Iemand weet welke je moet gebruiken?
Ik denk dat het voor het ontvangen van een SEPA overboeking niet echt heel veel uitmaakt welk adres je gebruikt.quote:Voor het ontvangen van geld uit het buitenland op uw Betaalrekening geeft u het volgende adres van ING door:
ING Bank N.V.
Foreign Operations
PO Box 1800
1000 BV Amsterdam
pepecoin is geen trolcoin. Je wilt niet weten wat voor economie daarachter zitquote:Op woensdag 7 juni 2017 17:57 schreef VeX- het volgende:
Voor de lol een rits memecoins gekocht.
Ben benieuwd wat er van terechtkomt. Waarschijnlijk niks.
Eeuwig zonde dat bittrex geen Trollcoin, Pepecoin, 1337coin en HTMLcoin had.
quote:Crypto Asset Fund looks to raise $400 million to buy into blockchain frenzy
A crypto investor sees a diverse enough market to create a broad portfolio.
The rise of smaller currencies and initial coin offerings have created new ways to invest.
Asset managers with up to $2 billion under management are showing interest.
Zie nu wel dat ik Lisk vanmorgen op de piek (0,0011) gekocht heb. Ach, af en toe een uitglijder hoort erbijquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:42 schreef vigen98 het volgende:
Wow na een dagje aanwezigheid zie ik dat Lisk enorm is gestegen 😂 Waves ook stabiel gebleven.
Jup.quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:21 schreef unlimitedzxr het volgende:
Beetje saaie crypto dag vandaag. M'n portfolio staat min of meer stil.
Staat bij mij al de hele week stilquote:Op woensdag 7 juni 2017 18:21 schreef unlimitedzxr het volgende:
Beetje saaie crypto dag vandaag. M'n portfolio staat min of meer stil.
Ah same here! Die maar ff holden dan!quote:Op woensdag 7 juni 2017 18:47 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zie nu wel dat ik Lisk vanmorgen op de piek (0,0011) gekocht heb. Ach, af en toe een uitglijder hoort erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |