SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het was eigenlijk ook gewoon te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik waagde het soms om een klein beetje mee te gaan in je optimisme
Was niet zo handig![]()
![]()
Helaas heeft nog niemand het transferbeleid 2017/2018 opgemerkt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik fap elke dag op wat in Spoiler: Nouri staat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:36 schreef Tagliano het volgende:
Helaas heeft nog niemand het transferbeleid 2017/2018 opgemerkt![]()
Prima uitleg van vd Sar. Er waren soms discussies over van alles en nog wat en daar is helemaal niets mis mee. Maar het was niet zo dat er een onwerkbare situatie was ontstaan, dat gebeurde pas toen Dortmund op de proppen kwam. Jammer dat het zo gelopen is maar uiteindelijk heeft Bosz de beslissing genomen om te vertrekken. En dat heeft meer met Dortmund te maken dan met Ajax.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:02 schreef Caland het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-onwerkbare-situatie
Uiteindelijk staat er nog steeds een uitstekende spelersgroep. Zin in het nieuwe seizoen !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind dit een rare conclusie. Het "technisch hart" (teiltje aub) vond het wel prima om Bosz te laten gaan omdat hij niet goed in het vriendenclubje van Van der Sar en Bergkamp paste. Daarbij vergeten ze even dat als Bosz zou aanblijven Ajax titelfavoriet #1 voor het volgende seizoen zou zijn. Met andere woorden: het technisch hart blijkt een stel machtswellustelingen die het belang van Ajax niet als hoogste prioriteit hebben. Dat blijkt wel uit het feit dat ze Bosz zo makkelijk hebben laten gaan. Naar mijn mening zorgwekkend en amateuristisch.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima uitleg van vd Sar. Er waren soms discussies over van alles en nog wat en daar is helemaal niets mis mee. Maar het was niet zo dat er een onwerkbare situatie was ontstaan, dat gebeurde pas toen Dortmund op de proppen kwam. Jammer dat het zo gelopen is maar uiteindelijk heeft Bosz de beslissing genomen om te vertrekken. En dat heeft meer met Dortmund te maken dan met Ajax.
Uiteindelijk staat er nog steeds een uitstekende spelersgroep. Zin in het nieuwe seizoen !
Het is de taak van het technisch hart om de trainer en de spelersgroep optimaal te faciliteren. Het is lachwekkend dat Bosz zijn eigen assistent niet mag houden, zeker als hij bewezen heeft daarmee goed te kunnen samenwerken. Het is vreemd dat de derde assistent een vinger in de pap heeft over het algeheel technisch beleid van Ajax. Het technisch hart zou een middel moeten zijn, maar lijkt wel tot doel verheven.2000 light years from home![]()
Ook zonder Bosz ben je gewoon titelfavoriet natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare conclusie. Het "technisch hart" (teiltje aub) vond het wel prima om Bosz te laten gaan omdat hij niet goed in het vriendenclubje van Van der Sar en Bergkamp paste. Daarbij vergeten ze even dat als Bosz zou aanblijven Ajax titelfavoriet #1 voor het volgende seizoen zou zijn. Met andere woorden: het technisch hart blijkt een stel machtswellustelingen die het belang van Ajax niet als hoogste prioriteit hebben. Dat blijkt wel uit het feit dat ze Bosz zo makkelijk hebben laten gaan. Naar mijn mening zorgwekkend en amateuristisch.![]()
Een trainer heeft altijd tijd nodig. Als Ajax niet thuis had verloren van Willem II in augustus, dan hadden ze nu kampioen geweest. De verschillen zijn heel klein, en juist daarom kan Ajax zich dit soort perikelen niet veroorloven. Het is vrij arrogant om te denken dat Ajax Bosz niet nodig heeft om kampioen te worden en daarom hem er maar uit te gooien als hij niet lekker in de groep ligt. Natuurlijk blijft Ajax titelkandidaat. Alleen is dat niet de prioriteit van Van der Sar en Bergkamp.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook zonder Bosz ben je gewoon titelfavoriet natuurlijk.2000 light years from home![]()
We zijn nog steeds titelfavoriet br. 1 hoor, uiteindelijk beslist de kwaliteit vd spelersgroep wie er kampioen gaat worden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare conclusie. Het "technisch hart" (teiltje aub) vond het wel prima om Bosz te laten gaan omdat hij niet goed in het vriendenclubje van Van der Sar en Bergkamp paste. Daarbij vergeten ze even dat als Bosz zou aanblijven Ajax titelfavoriet #1 voor het volgende seizoen zou zijn. Met andere woorden: het technisch hart blijkt een stel machtswellustelingen die het belang van Ajax niet als hoogste prioriteit hebben. Dat blijkt wel uit het feit dat ze Bosz zo makkelijk hebben laten gaan. Naar mijn mening zorgwekkend en amateuristisch.
Het TH kon niet anders, het zou belachelijk zijn als Bosz zelf allerlei mensen zou binnenhalen. Een trainer is en blijft een passant. Zo zie je nu ook weer, er komt een grote club en weg is ie (uit zijn oogpunt ook wel enigszins begrijpelijk).
Weet je wat er gebeurd als ie bij Dormund ook alle technische mensen om hem heen er uit wil laten gooien en er eigen mensen wil neerzetten ? RausssAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bosz had zijn eigen assistent, poe poe, nou nou, wat een control freak.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
We zijn nog steeds titelfavoriet br. 1 hoor, uiteindelijk beslist de kwaliteit vd spelersgroep wie er kampioen gaat worden.
Het TH kon niet anders, het zou belachelijk zijn als Bosz zelf allerlei mensen zou binnenhalen. Een trainer is en blijft een passant. Zo zie je nu ook weer, er komt een grote club en weg is ie (uit zijn oogpunt ook wel enigszins begrijpelijk).
Weet je wat er gebeurd als ie bij Dormund ook alle technische mensen om hem heen er uit wil laten gooien en er eigen mensen wil neerzetten ? Rausss2000 light years from home![]()
Dat was toch ook prima en afgesproken ? Hij wilde alleen de andere mensen om hem heen ook allemaal weghebben en laten vervangen. Dat gaat veel te ver.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bosz had zijn eigen assistent, poe poe, nou nou, wat een control freak.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De touwtjes moeten wel in handen van de ''kliek'' blijven héquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was toch ook prima en afgesproken ? Hij wilde alleen de andere mensen om hem heen ook allemaal weghebben en laten vervangen. Dat gaat veel te ver.
En je gaat niks missen aan Spijkerman en fucking L'AmiRED ONS HENNIEGOD![]()
Misschien is het weer tijd om grote schoonmaak te plaatsvinden onder technische staf en Technische Hart van Ajax. Ze hebben 3 Cruijff-adepten weggepest, dus waarom weten we ook niet. Het lijkt ook echt een vriendenpolitiek gaande bij Ajax zowel de zaken altijd binnen de muren afspeelt, waar hoe dan ook de directie en Technische Hart altijd echt door één deur kan. Dat is op zich wel heel slecht voor een grote club Ajax in Nederland. Hieraan gaat elke club kapot aan vriendenpolitiek zowel op bestuurlijk en managementgebied.
Dennis Bergkamp mag dan een geweldige voetballer zijn geweest, maar elders las ik ook op andere forum als VoetbalZone dat hij een groot ego heeft om eigen wil door te drukken samen met zijn collega's om een trainer of jeugdtrainer weg te schoppen bij Ajax. Dat kan echt niet, want dan is hij echt verkeerd bezig. Maar goed de tijd zal het leren of Dennis Bergkamp echt een keer weggaat bij Ajax zowel waarschijnlijk elders zijn heil gaat zoeken bij een andere club om anderen weg te pesten wat hij niet zint.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Hoezo grote schoonmaak? Hoezo is een passant > Bosz ineens belangrijker? Wat is dit voor een act?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:20 schreef Ven1972 het volgende:
Misschien is het weer tijd om grote schoonmaak te plaatsvinden onder technische staf en Technische Hart van Ajax. Ze hebben 3 Cruijff-adepten weggepest, dus waarom weten we ook niet. Het lijkt ook echt een vriendenpolitiek gaande bij Ajax zowel de zaken altijd binnen de muren afspeelt, waar hoe dan ook de directie en Technische Hart altijd echt door één deur kan. Dat is op zich wel heel slecht voor een grote club Ajax in Nederland. Hieraan gaat elke club kapot aan vriendenpolitiek zowel op bestuurlijk en managementgebied.
Dennis Bergkamp mag dan een geweldige voetballer zijn geweest, maar elders las ik ook op andere forum als VoetbalZone dat hij een groot ego heeft om eigen wil door te drukken samen met zijn collega's om een trainer of jeugdtrainer weg te schoppen bij Ajax. Dat kan echt niet, want dan is hij echt verkeerd bezig. Maar goed de tijd zal het leren of Dennis Bergkamp echt een keer weggaat bij Ajax zowel waarschijnlijk elders zijn heil gaat zoeken bij een andere club om anderen weg te pesten wat hij niet zint.![]()
Omdat Bosz pas beter ging presteren toen hij schijt kreeg aan de rest.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo grote schoonmaak? Hoezo is een passant > Bosz ineens belangrijker? Wat is dit voor een act?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Alsnog laten we een passant de dienst niet uitmaken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat Bosz pas beter ging presteren toen hij schijt kreeg aan de rest.![]()
Nee, maar een zijn sterke aanwijzingen dat de heer D. Bergkamp best een lul kan zijn. Tenminste, voor de mensen waar hij tegen praat. In de media is hij totaal onzichtbaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsnog laten we een passant de dienst niet uitmaken.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee, Bosz is niet belangrijker, maar ik doel het op continuďteit te bewaren voor Ajax, waar de stabiele goede werksfeer het belangrijke doel van is om successen te behalen. Elke ruzie is ook wel eens fataal voor de bedrijfsvoering, onder anderen van directie, personeel of manager elkaar niet door één deur kunnen. Dan kan men sprake zijn van een vertrouwenscrisis onder het personeel wat het ook grote gevolgen kunnen zijn voor verdere goede samenwerking met elkaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo grote schoonmaak? Hoezo is een passant > Bosz ineens belangrijker? Wat is dit voor een act?Humor, serieus en vrolijk!![]()
Dennis Bergkamp is heel erg zwijgzaam zowel hij echt niet voor de media staat te lullen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, maar een zijn sterke aanwijzingen dat de heer D. Bergkamp best een lul kan zijn. Tenminste, voor de mensen waar hij tegen praat. In de media is hij totaal onzichtbaar.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Gewoon mensen aanstellen die met hun overweg kunnen > problem solved.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:27 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, Bosz is niet belangrijker, maar ik doel het op continuďteit te bewaren voor Ajax, waar de stabiele goede werksfeer het belangrijke doel van is om successen te behalen. Elke ruzie is ook wel eens fataal voor de bedrijfsvoering, onder anderen van directie, personeel of manager elkaar niet door één deur kunnen. Dan kan men sprake zijn van een vertrouwenscrisis onder het personeel wat het ook grote gevolgen kunnen zijn voor verdere goede samenwerking met elkaar.![]()
Juist dat bedoel ik, maar dat is niet alleen bij Ajax het geval, ook gebeurt wel eens bij de grotere clubs die meer financiële vermogen heeft dan de club uit Amsterdam.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon mensen aanstellen die met hun overweg kunnen > problem solved.Humor, serieus en vrolijk!![]()
Een 6je omringt zich met 5jes en een 8je omringt zich met 9ens. Wat een heerlijk typerend Cruijffiaansquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon mensen aanstellen die met hun overweg kunnen > problem solved.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Het is wel grappig dat het technisch hart nu door sommigen verweten wordt dat Bosz niet zijn eigen mensen aan mocht stellen, terwijl het juist één van de punten van Cruijff was dat niet passanten zoals een trainer, maar het technisch hart, dat zou bepalen.
En dat wordt nu dus als dé reden gezien dat Bosz ineens wilde vertrekken na een week geleden gezegd te hebben zeker te blijven.
Dan acht ik het scenario dat Bosz toch wel erg graag naar Dortmund wilde en handig gebruik heeft gemaakt van de situatie toch iets waarschijnlijker. Dat Ajax niet echt veel moeite gedaan heeft om hem tegen te houden is wel enigszins opvallend, zeker omdat ze bijvoorbeeld al bezig waren met het zoeken naar een oplossing voor Spijkerman en Bergkamp volgens Van der Sar ook wel door wilde met Bosz. Maar moet je als Bosz, die het naar eigen zeggen geweldig vond om bij Ajax met deze groep te werken, zo'n breekpunt maken van de invulling van de plek van tweede assistent of zou hij het toch net niet zo hoog hebben laten oplopen als hij geen aanbieding van Dortmund achter de hand had gehad?![]()
Ik denk dat bepaalde mensen op de bank daar te lang zitten.. Die zijn niets anders aan het doen dan hun positie veilig te stellen.
Bosz wilde ze er blijkbaar eruit hebben. Ik snap ook helemaal niet hoe assistenten zoveel macht binnen een club denken te hebben. Hoogst ongebruikelijk allemaal.
Vraag me af hoe de volgende trainer hiermee zal omgaan."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Droomde dat ik Dolberg in een geel Dortmund tenue zag voetballen
Ik hoop dat dit allemaal goedkomt. Dat de spelersgroep enigszins bij elkaar blijft en we een trainer krijgen die de stijl van Bosz handhaaft. Hebben we eindelijk een prachtig jaar aan voetbal gehad, valt de hele klerenzooi ineen
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
hier komt het wel op neerquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:49 schreef wimderon het volgende:
Het is wel grappig dat het technisch hart nu door sommigen verweten wordt dat Bosz niet zijn eigen mensen aan mocht stellen, terwijl het juist één van de punten van Cruijff was dat niet passanten zoals een trainer, maar het technisch hart, dat zou bepalen.
En dat wordt nu dus als dé reden gezien dat Bosz ineens wilde vertrekken na een week geleden gezegd te hebben zeker te blijven.
Dan acht ik het scenario dat Bosz toch wel erg graag naar Dortmund wilde en handig gebruik heeft gemaakt van de situatie toch iets waarschijnlijker. Dat Ajax niet echt veel moeite gedaan heeft om hem tegen te houden is wel enigszins opvallend, zeker omdat ze bijvoorbeeld al bezig waren met het zoeken naar een oplossing voor Spijkerman en Bergkamp volgens Van der Sar ook wel door wilde met Bosz. Maar moet je als Bosz, die het naar eigen zeggen geweldig vond om bij Ajax met deze groep te werken, zo'n breekpunt maken van de invulling van de plek van tweede assistent of zou hij het toch net niet zo hoog hebben laten oplopen als hij geen aanbieding van Dortmund achter de hand had gehad?![]()
Liever een passant de dienst laten uitmaken dan eeuwig vasthouden aan iets dat al bijna 7 jaar niet werkt en daardoor altijd bagger blijven.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsnog laten we een passant de dienst niet uitmaken.![]()
Het profiel van de nieuwe trainer:quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon mensen aanstellen die met hun overweg kunnen > problem solved.
aanvallend voetbal
moet kunnen opschieten met Hennie fucking Spijkerman (die allergisch is voor aanvallend voetbal)
Succes.![]()
dat het niet werkt is ook niet zo, de trainer had toch een aardige selectie tot z'n beschikkingquote:Op woensdag 7 juni 2017 07:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Liever een passant de dienst laten uitmaken dan eeuwig vasthouden aan iets dat al bijna 7 jaar niet werkt en daardoor altijd bagger blijven.![]()
Waarom typ jij zo debiel?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:30 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Juist dat bedoel ik, maar dat is niet alleen bij Ajax het geval, ook gebeurt wel eens bij de grotere clubs die meer financiële vermogen heeft dan de club uit Amsterdam.![]()
Omdat Overmars goed werk verricht. Het gaat nu om de rest.quote:Op woensdag 7 juni 2017 07:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat het niet werkt is ook niet zo, de trainer had toch een aardige selectie tot z'n beschikking![]()
die doet dat ook niet alleen, ik zeg ook niet dat het goed werkt maar "niet werkt" klopt ook nietquote:Op woensdag 7 juni 2017 07:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Omdat Overmars goed werk verricht. Het gaat nu om de rest.![]()
De macht ligt nu bij mensen die helemaal geen Ajax voetbal willen. En met die mensen moet je kunnen opschieten als hoofdtrainer. En van jou wordt wel verwacht dat je Ajax-voetbal op de mat legt en dat ook nog eens doen terwijl je je assistenten tevreden moet houden. Dan zeg ik: Dat werkt niet. Totaal niet. Het is lachwekkend en amateuristisch.quote:Op woensdag 7 juni 2017 07:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
die doet dat ook niet alleen, ik zeg ook niet dat het goed werkt maar "niet werkt" klopt ook niet![]()
dat is gewoon niet zo, je moet je beter inlezenquote:Op woensdag 7 juni 2017 07:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De macht ligt nu bij mensen die helemaal geen Ajax voetbal willen. En met die mensen moet je kunnen opschieten als hoofdtrainer. En van jou wordt wel verwacht dat je Ajax-voetbal op de mat legt en dat ook nog eens doen terwijl je je assistenten tevreden moet houden. Dan zeg ik: Dat werkt niet. Totaal niet. Het is lachwekkend en amateuristisch.![]()
Wat is niet zo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 07:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is gewoon niet zo, je moet je beter inlezen![]()
hoe kom je erbij dat ze geen Ajax voetbal willen, voor de assistenten werd een oplossing gevonden, dat Bosz na interesse van Dortmund daarover hogere eisen ging stellen is een ander verhaal.quote:
Waar ik het wel over eens ben wat niet klopt is de rol van Bergkamp, je bent of baas of assistent, je kan niet beide zijn![]()
Iemand als Spijkerman vindt De Boer al te avontuurlijk. Hoe kan je dan met droge beweren dat deze man Ajax-voetbal wil spelen? Wat moet die dan wel niet vinden van Bosz? Natuurlijk gaat dat botsen. En hij raadde ook aan om te beginnen met hetzelfde middenveld als De Boer. Iedereen met ook maar een klein beetje voetbalverstand weet dat je niet Ajax-voetbal kan spelen met dat middenveld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ze geen Ajax voetbal willen, voor de assistenten werd een oplossing gevonden, dat Bosz na interesse van Dortmund daarover hogere eisen ging stellen is een ander verhaal.
Waar ik het wel over eens ben wat niet klopt is de rol van Bergkamp, je bent of baas of assistent, je kan niet beide zijn![]()
daar begon Bosz toch ook mee, je maakt de rol van Spijkerman veel te groot die was al op weg naar buiten dus ook het probleem nietquote:Op woensdag 7 juni 2017 08:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Iemand als Spijkerman vindt De Boer al te avontuurlijk. Hoe kan je dan met droge beweren dat deze man Ajax-voetbal wil spelen? Wat moet die dan wel niet vinden van Bosz? Natuurlijk gaat dat botsen. En hij raadde ook aan om te beginnen met hetzelfde middenveld als De Boer. Iedereen met ook maar een klein beetje voetbalverstand weet dat je niet Ajax-voetbal kan spelen met dat middenveld.![]()
En die blijft nu lekker en Van der Sar zegt dat de nieuwe coach het goed moet kunnen vinden met Spijkerman en Bergkamp. Nou succes. Dit gaat met een aanvallende coach net zo eindigen als Bosz, dat kan ik je nu al voorspellen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar begon Bosz toch ook mee, je maakt de rol van Spijkerman veel te groot die was al op weg naar buiten dus ook het probleem niet![]()
Tijd dat die lul de behanger Winter doorgeschoven wordt want die kan het uitstekend vinden met Hennie , seniele Excelsiorkeeper en Dennis bierRED ONS HENNIEGOD![]()
het heeft helemaal niets met het aanvallende spel te maken maar goed als jij dat denkt prima, ik laat het hierbijquote:Op woensdag 7 juni 2017 08:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En die blijft nu lekker en Van der Sar zegt dat de nieuwe coach het goed moet kunnen vinden met Spijkerman en Bergkamp. Nou succes. Dit gaat met een aanvallende coach net zo eindigen als Bosz, dat kan ik je nu al voorspellen.![]()
https://www.telesport.nl/(...)vermars-ook-bij-ajaxquote:Chef voetbal Valentijn Driessen stelt woensdag in een analyse over de onrust bij Ajax dat Marc Overmars na Peter Bosz zomaar de tweede belangrijke voetbalman kan zijn die vertrekt uit de Amsterdam ArenA.
"Wie in het hele verhaal geen rol lijkt te spelen, is directeur voetbalzaken Marc Overmars. Toch was juist hij de grote motor achter de komst van Bosz naar Ajax en heeft hij de trainer-coach intern door dik en dun gesteund. Overmars koos de kant van Bosz en wilde diens eisen graag inwilligen om hem te behouden voor de club. Uiteindelijk heeft Overmars zich neergelegd bij het besluit van collega’s Edwin van der Sar en Dennis Bergkamp. Maar het laat zich raden dat Overmars bij een gelijksoortige aanbieding als Bosz kreeg, ook hij de deur achter zich dichttrekt bij Ajax."
Overmars was ruim een jaar geleden al in beeld bij Everton, terwijl Engelse media hem ook al eens in verband brachten met een overgang naar zijn oude club Arsenal.
Overmars de volgende kikker![]()
![]()
Dan blijven alleen de mongolen over.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
https://www.telesport.nl/(...)vermars-ook-bij-ajax
Overmars de volgende kikker![]()
Het is maar waar je de nadruk op legt. Het zou zeer goed kunnen dat Bosz inderdaad weg wilde (het valt ook zeker niet uit te sluiten dat hoe de zaken bij Ajax lopen daarin een rol gespeeld hebben).quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:49 schreef wimderon het volgende:
Dan acht ik het scenario dat Bosz toch wel erg graag naar Dortmund wilde en handig gebruik heeft gemaakt van de situatie toch iets waarschijnlijker. Dat Ajax niet echt veel moeite gedaan heeft om hem tegen te houden is wel enigszins opvallend, zeker omdat ze bijvoorbeeld al bezig waren met het zoeken naar een oplossing voor Spijkerman en Bergkamp volgens Van der Sar ook wel door wilde met Bosz. Maar moet je als Bosz, die het naar eigen zeggen geweldig vond om bij Ajax met deze groep te werken, zo'n breekpunt maken van de invulling van de plek van tweede assistent of zou hij het toch net niet zo hoog hebben laten oplopen als hij geen aanbieding van Dortmund achter de hand had gehad?
Dat staat los van de keuze van Van der Sar en het algemene dwarsliggen van Bergkamp. Jij noemt dat "opvallend", ik noem dat een kapitale blunder. In hun rollen bij Ajax heeft Bosz het meest bewezen (hij wordt niet voor niets na Borussia gehaald), daarna imo Overmars, en de mannen die erg weinig bewezen hebben zijn Van der Sar en Bergkamp. Als je je dan bescheiden opstelt, luister je naar Bosz en Overmars.![]()
Dat zwemmen in het geld heeft zijn denkvermogen blijkbaar goed gedaan.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nu nog dat geluksdubbeltje terugstelen van Zwarte Magicaquote:Op woensdag 7 juni 2017 08:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat zwemmen in het geld heeft zijn denkvermogen blijkbaar goed gedaan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Eens.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind dit een rare conclusie. Het "technisch hart" (teiltje aub) vond het wel prima om Bosz te laten gaan omdat hij niet goed in het vriendenclubje van Van der Sar en Bergkamp paste. Daarbij vergeten ze even dat als Bosz zou aanblijven Ajax titelfavoriet #1 voor het volgende seizoen zou zijn. Met andere woorden: het technisch hart blijkt een stel machtswellustelingen die het belang van Ajax niet als hoogste prioriteit hebben. Dat blijkt wel uit het feit dat ze Bosz zo makkelijk hebben laten gaan. Naar mijn mening zorgwekkend en amateuristisch.
Het is de taak van het technisch hart om de trainer en de spelersgroep optimaal te faciliteren. Het is lachwekkend dat Bosz zijn eigen assistent niet mag houden, zeker als hij bewezen heeft daarmee goed te kunnen samenwerken. Het is vreemd dat de derde assistent een vinger in de pap heeft over het algeheel technisch beleid van Ajax. Het technisch hart zou een middel moeten zijn, maar lijkt wel tot doel verheven.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Ben je nou aan het trollen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Prima uitleg van vd Sar. Er waren soms discussies over van alles en nog wat en daar is helemaal niets mis mee. Maar het was niet zo dat er een onwerkbare situatie was ontstaan, dat gebeurde pas toen Dortmund op de proppen kwam. Jammer dat het zo gelopen is maar uiteindelijk heeft Bosz de beslissing genomen om te vertrekken. En dat heeft meer met Dortmund te maken dan met Ajax.
Uiteindelijk staat er nog steeds een uitstekende spelersgroep. Zin in het nieuwe seizoen !Aldus Van der Sar. Dan zijn er twee dingen gebeurd: Bosz wilde weg, en Van der Sar heeft bewust gekozen om daar geen probleem van te maken.quote:'Het technisch hart beslist over de voetbaltechnische zaken binnen Ajax. Daar verschilden we met betrekking tot de invulling van de staf met Peter van mening over. Dat was al het geval voordat Dortmund zich meldde. Maar het heeft wel meegespeeld waarom we niet voor zijn vertrek zijn gaan liggen.'![]()
ze hadden er 2 gesprekken over, 1 voor en 1 na de interesse van Dortmund, na de interesse van Dortmund heeft Bosz zich harder opgesteldquote:Op woensdag 7 juni 2017 08:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben je nou aan het trollen?
[..]
Aldus Van der Sar. Dan zijn er twee dingen gebeurd: Bosz wilde weg, en Van der Sar heeft bewust gekozen om daar geen probleem van te maken.![]()
Vind jij al dat Van der Sar een verkeerde beslissing heeft gemaakt door niet zoals Overmars alles te willen doen voor het behoud van Bosz? Nee, zelfs mee te werken aan het vertrek?quote:![]()
![]()
worden we eindelijk weer eens kampioenquote:Op woensdag 7 juni 2017 08:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu nog dat geluksdubbeltje terugstelen van Zwarte Magica'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
en weer lijkt het er sterk op dat Overmars nooit echt het probleem is geweest.
oh en de Ligt denk dat Blind een perfecte vervanger voor Bosz is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
denk jij dat het kans van slagen had gehad? Het feit dat Bosz hardere eisen stelde na interesse Dortmund zegt toch genoeg.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind jij al dat Van der Sar een verkeerde beslissing heeft gemaakt door niet zoals Overmars alles te willen doen voor het behoud van Bosz? Nee, zelfs mee te werken aan het vertrek?
Ik vind het ook jammer dat hij weg is en ik vind ook dat er wat mankeert aan het TH en de manier van besluitvorming maar uiteindelijk wilde Bosz gewoon naar Dortmund.![]()
Gelukkig gaat De Ligt daar niet over.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:32 schreef mokkiemok het volgende:
oh en de Ligt denk dat Blind een perfecte vervanger voor Bosz is.![]()
Heel moeilijk te zeggen. Denk dat Bosz wel naar Dortmund wilde inderdaad, maar wilde hij zo graag dat hij een arbitragezaak had aangespannen, iets wat nog nooit (?) is voorgekomen bij een trainer? Hoe dan ook, alleen als als onderhandelingstactiek was het beter om eerst moeilijk te gaan doen. Onderhandelen 101. Dat van der Sar dat niet gedaan heeft, is veelzeggend.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk jij dat het kans van slagen had gehad? Het feit dat Bosz hardere eisen stelde na interesse Dortmund zegt toch genoeg.
Ik vind het ook jammer dat hij weg is en ik vind ook dat er wat mankeert aan het TH en de manier van besluitvorming maar uiteindelijk wilde Bosz gewoon naar Dortmund.
Zelf vind ik het niet zo interessant om te filosoferen over hoe Bosz erin stond. Bosz is weg, van der Sar en Bergkamp blijven nog wel eventjes.![]()
Dat heeft natuurlijk alles te maken met dat 2e gesprek, als een trainer eigenlijk al afscheid heeft genomen door bepaalde eisen te stellen kan je hem dan nog aan z'n contract houden waardoor een gespannen situatie een onhoudbare wordt?quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heel moeilijk te zeggen. Denk dat Bosz wel naar Dortmund wilde inderdaad, maar wilde hij zo graag dat hij een arbitragezaak had aangespannen, iets wat nog nooit (?) is voorgekomen bij een trainer? Hoe dan ook, alleen als als onderhandelingstactiek was het beter om eerst moeilijk te gaan doen. Onderhandelen 101. Dat van der Sar dat niet gedaan heeft, is veelzeggend.
Zelf vind ik het niet zo interessant om te filosoferen over hoe Bosz erin stond. Bosz is weg, van der Sar en Bergkamp blijven nog wel eventjes.
Moeilijk dus kan het doorschakelen van vd Sar wel begrijpen.![]()
Ben wel erg content dat Bjorn Rekelhof behouden is voor Ajax. Talenten in de eindfase van de competitie harder willen laten trainen, briljant. Dat Ajax dankzij de methode Verheyen nog verrassend fit was na zo'n loodzwaar seizoen, en verrassend weinig blessures had, doet geheel niet ter zake in dezen
![]()
![]()
Ja dat kan. Het is geen 18-jarige verwende miljonair die dan weigert nog naar de training te komen. Het is niet ideaal, maar het kan wel. En nogmaals, als dat daadwerkelijk de enige beweegreden van van der Sar was, dan hadden ze het onderhandelingstechnisch echt wel wat minder dom gespeeld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk alles te maken met dat 2e gesprek, als een trainer eigenlijk al afscheid heeft genomen door bepaalde eisen te stellen kan je hem dan nog aan z'n contract houden waardoor een gespannen situatie een onhoudbare wordt?
Moeilijk dus kan het doorschakelen van vd Sar wel begrijpen.
Maar wat voor aanvullende eisen stelde Bosz precies in dat tweede gesprek?![]()
Volgens mij weg met rotte appels als Spijkerman die niet aanvallend willen spelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat kan. Het is geen 18-jarige verwende miljonair die dan weigert nog naar de training te komen. Het is niet ideaal, maar het kan wel. En nogmaals, als dat daadwerkelijk de enige beweegreden van van der Sar was, dan hadden ze het onderhandelingstechnisch echt wel wat minder dom gespeeld.
Maar wat voor aanvullende eisen stelde Bosz precies in dat tweede gesprek?![]()
Natuurlijk kan dat nietquote:Op woensdag 7 juni 2017 08:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat kan. Het is geen 18-jarige verwende miljonair die dan weigert nog naar de training te komen. Het is niet ideaal, maar het kan wel. En nogmaals, als dat daadwerkelijk de enige beweegreden van van der Sar was, dan hadden ze het onderhandelingstechnisch echt wel wat minder dom gespeeld.
Maar wat voor aanvullende eisen stelde Bosz precies in dat tweede gesprek?
Wat ik begreep was er na het eerste gesprek dat Spijkerman vervangen zou worden en Bergkamp niet meer bij het eerste, bij het tweede gesprek wilde Bosz dat opvullen met eigen mensen en niet uit de organisatie zelf.![]()
Bosz wilde Spijkerman niet meer als assistent. Maar hij mocht niet weg want hij is een cultuurbewaker....![]()
Zoiets kan alleen bij Ajax. Een assistent die niet van aanvallend voetbal houdt verkiezen boven een trainer die een Cruijff-adept is omdat hij een 'cultuurbewaker' is. Zo bizar en amateuristisch. Ik zou er keihard om moeten lachen als het niet om mijn favoriete club ging.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bosz wilde Spijkerman niet meer als assistent. Maar hij mocht niet weg want hij is een cultuurbewaker....![]()
Ik lees in de woorden van van der Sar dat juist dat het tweede gesprek er nog niet is geweest en Bosz al in het eerste gesprek heeft gevraagd om zelf zijn nieuwe assistent uit te kiezen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet
Wat ik begreep was er na het eerste gesprek dat Spijkerman vervangen zou worden en Bergkamp niet meer bij het eerste, bij het tweede gesprek wilde Bosz dat opvullen met eigen mensen en niet uit de organisatie zelf.![]()
vanaf 8 minuten
[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 07-06-2017 09:15:40 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Is het niet zo: Eens over andere rol Spijkerman in de organisatie. Bosz wilde nieuwe assistent zelf invullen, Zar wilde dit door het technisch hart laten doen.![]()
Ik vind het hilarisch. Poppetjes belangrijker maken dan het voetbal. Tja. Typisch Ajax.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zoiets kan alleen bij Ajax. Een assistent die niet van aanvallend voetbal houdt verkiezen boven een trainer die een Cruijff-adept is omdat hij een 'cultuurbewaker' is. Zo bizar en amateuristisch. Ik zou er keihard om moeten lachen als het niet om mijn favoriete club ging.![]()
Dat was vooral een grapje lijkt me, of niet per se de waarheid.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:32 schreef mokkiemok het volgende:
oh en de Ligt denk dat Blind een perfecte vervanger voor Bosz is.
Hij had gewoon geen zin om daar Blind publiekelijk af te gaan vallen of na te trappen, terwijl verder zijn uitspraak er niets toe doet of Blind wel of niet komt. Prima volwassen uitspraak van dan jonge jochie.![]()
Ja en ik vermoed helaas dat dit wel eens Jonk/Cruijff had kunnen zijnquote:Op woensdag 7 juni 2017 09:05 schreef Itisbangin het volgende:
Is het niet zo: Eens over andere rol Spijkerman in de organisatie. Bosz wilde nieuwe assistent zelf invullen, Zar wilde dit door het technisch hart laten doen.![]()
![]()
Tja dat zeg je wel zo stellig, maar redeneer is door.. Zou Bosz niet meer komen opdagen bij de training? Zou hij een arbitragezaak aanspannen? Zijn er veel voorbeelden van zulke situaties, en waarom denk je dat Bosz in zo'n extreme categorie zou vallen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat niet
Wat ik begreep was er na het eerste gesprek dat Spijkerman vervangen zou worden en Bergkamp niet meer bij het eerste, bij het tweede gesprek wilde Bosz dat opvullen met eigen mensen en niet uit de organisatie zelf.
Volgens mij waren de eisen van Bosz omtrent Spijkerman en Bergkamp al wel praktisch ingewilligd. Lijkt me niet dat het dan misloopt op het vertrek van l'ami en die conditietrainer.![]()
Waarom heb je überhaupt een cultuurbewaker nodig? Wat is dat voor een achterlijke non-functie, waarbij ook nog geen enkele verantwoordelijkheid bijhoort.
Vraag willekeurige passanten op straat wat de cultuur van Ajax is en je krijgt een passend antwoord, daar heb je niemand voor nodig.![]()
Roger Schmidt
Jaap Stam
Erik ten Hag
Clarence Seedorf
Marcel Keizer
Danny Blind
John van den Brom
Gertjan Verbeek
Ron Jans
Frank de Boer
Zeg het maarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
OK ik begrijp het anders maar het was hoe dan ook geen breekpunt tot het moment dat Dortmund kwam.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:03 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik lees in de woorden van van der Sar dat juist dat het tweede gesprek er nog niet is geweest en Bosz al in het eerste gesprek heeft gevraagd om zelf zijn nieuwe assistent uit te kiezen.![]()
Een cultuurbewaker die niet de cultuur heeft die Ajax moet hebben. Het is ook eigenlijk wel hilarisch natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch. Poppetjes belangrijker maken dan het voetbal. Tja. Typisch Ajax.![]()
quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:25 schreef mokkiemok het volgende:
Roger Schmidt Meh
Jaap Stam NEE
Erik ten Hag NEE
Clarence Seedorf NEE
Marcel Keizer Meh
Danny Blind NEE
John van den Brom Meh
Gertjan Verbeek NEE
Ron Jans NEE
Frank de Boer NEE
TheJanitor Ja
Zeg het maar![]()
Haal Danny uit dat lijstje verdomme.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:25 schreef mokkiemok het volgende:
Roger Schmidt
Jaap Stam
Erik ten Hag
Clarence Seedorf
Marcel Keizer
Danny Blind
John van den Brom
Gertjan Verbeek
Ron Jans
Frank de Boer
Zeg het maar
Ten hag, seedorf of stam graag.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 09:27:29 ]![]()
ik ging stuk toen ik las dat de ligt hem als opvolger noemde (grap of niet)quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haal Danny uit dat lijstje verdomme.
Ten haag, seedorf of stam graag.
die laat ik staan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van der Sar heeft in mijn ogen geen verkeerde beslissingen of handelingen gedaan. Hij is juist degene die met iedereen rekening moet houden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind jij al dat Van der Sar een verkeerde beslissing heeft gemaakt door niet zoals Overmars alles te willen doen voor het behoud van Bosz? Nee, zelfs mee te werken aan het vertrek?
En Peter Bosz wilde zelf liever naar Dortmund.
Je kunt Van der Sar pas iets verwijten achteraf als aan de positie van Hendrie Krüzen gerommeld zou worden (door het Technisch Hart), zoals destijds Ron Jans (bij Heerenveen) te slikken kreeg met Raymond Libregts.
Maar dat is bij Ajax niet gebeurd. En dan geef ik Edwin van der Sar gelijk, en nu komt er ook een normale afkoopvergoeding.![]()
De nieuwe trainer gaat het sowieso moeilijk krijgen als hij aanvallend moet spelen maar de cultuurbewakers willen niet te avontuurlijk spelen. Het gaat botsen totdat de rotte appels weg zijn.![]()
Als je met iedereen rekening houdt, dan weeg je ook kwaliteiten af. Ik zou het zelf niet zo'n lastige keuze vinden tussen Spijkerman, Bergkamp, l'Ami en Rekelhof aan de ene kant, en Overmars, Krüzen en Bosz aan de andere kant. De laatsten hebben afgelopen tijd wel wat meer bewezen (en dan druk ik me erg voorzichtig uit).quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:28 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Van der Sar heeft in mijn ogen geen verkeerde beslissingen of handelingen gedaan. Hij is juist degene die met iedereen rekening moet houden.
En Peter Bosz wilde zelf liever naar Dortmund.
Je kunt Van der Sar pas iets verwijten achteraf als aan de positie van Hendrie Krüzen gerommeld zou worden (door het Technisch Hart), zoals destijds Ron Jans (bij Heerenveen) te slikken kreeg met Raymond Libregts.
Maar dat is bij Ajax niet gebeurd. En dan geef ik Edwin van der Sar gelijk, en nu komt er ook een normale afkoopvergoeding.![]()
De Ligt: "Ik focus mij op Ajax, heb het er prima naar mijn zin. Mijn standpunt is zeker nog een jaar te blijven."
![]()
![]()
Ik heb op de korte termijn nog steeds wel vertrouwen in Ajax 1. Zo'n mooie selectie help je niet 1-2-3 om zeep, dan moet je wel een heel dramatisch slechte trainer aanstellen. Op de lange termijn, zeker met het naderende vertrek van Overmars (had een paar jaar geleden niet verwacht dat te zeggen), heb je een groot probleem.![]()
Een vertrek van Overmars zal de pijn wel verzachten. Tijd voor een TD die wel een gebalanceerde selectie neer kan zetten.![]()
begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het nooit echt Overmars is geweest die het probleem daarin was.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
Een vertrek van Overmars zal de pijn wel verzachten. Tijd voor een TD die wel een gebalanceerde selectie neer kan zetten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
waar je dat toch vandaan haaltquote:Op woensdag 7 juni 2017 09:31 schreef TheJanitor het volgende:
De nieuwe trainer gaat het sowieso moeilijk krijgen als hij aanvallend moet spelen maar de cultuurbewakers willen niet te avontuurlijk spelen. Het gaat botsen totdat de rotte appels weg zijn.![]()
onzin dusquote:Op woensdag 7 juni 2017 09:59 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Logica, het is veel mensen vreemd.![]()
Het wordt steeds gekker.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:49 schreef PicoMMP het volgende:
De Ligt: "Ik focus mij op Ajax, heb het er prima naar mijn zin. Mijn standpunt is zeker nog een jaar te blijven."
![]()
Van de Sar zei tegen de radio1 journalist letterlijk dat er verschil van inzicht waarover werd gesproken en dat tussen de gesprekken door de belangstelling van Dortmund kwam, waardoor hij zich harder kon opstellen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:03 schreef Ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik lees in de woorden van van der Sar dat juist dat het tweede gesprek er nog niet is geweest en Bosz al in het eerste gesprek heeft gevraagd om zelf zijn nieuwe assistent uit te kiezen.
Oftewel het geschil was al bekend bij de directie, ze waren al in gesprek, door de tussenkomst van Dortmund stelde Bosz zich harder op.
http://www.nporadio1.nl/gemist/2017-06-06
vanaf minuut 28Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.![]()
Ziyech is waar ik mij het meest zorgen voor maak, wat dat betreftquote:Op woensdag 7 juni 2017 10:02 schreef scrupuleus het volgende:
Spelers willen ook gewoon een club zonder gedoe.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik baseer m'n mening liever op feiten, jij op onderbuik gevoel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dingen die een niveautje te hoog voor je zijn als onzin bestempelen. Goed bezig.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: