Heb je CNN nou al uit de lijst van betrouwbare media geschrapt nu er onomstotelijk bewijs is geleverd?quote:
Dat is geen onomstotelijk bewijs.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heb je CNN nou al uit de lijst van betrouwbare media geschrapt nu er onomstotelijk bewijs is geleverd?
Je wordt me hier ook een partij monddood gemaakt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:18 schreef skysherrif het volgende:
En waar aanslagen vooral niet meer besproken mogen worden
Waarom kom je dan met zulke idioterie?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Je wordt me hier ook een partij monddood gemaakt.
Ik ook maar alleen voor Allah.quote:
Jij kan in ieder geval geen enkel nieuws beter leveren, boefje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:21 schreef LelijKnap het volgende:
Of NOS wat dat betreft, met dat knip en plak werk. Ook nieuws daarvandaan zou gewoon pertinent verwijderd moeten worden. Als het gaat om betrouwbaarheid in elk geval.
Krantenbezorger lijkt me idd wel wat voor je. Beter dan callcenter-slaaf, iig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:23 schreef LelijKnap het volgende:
Ik had net op de planning gezet maar weer 's te zoeken naar een vacature in de journalistieke wereld.
Ik heb nog geen regel gezien waar aanslagen kennelijk niet besproken mogen worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:23 schreef Euribob het volgende:
Als je je zo bekneld voelt in POL ga je toch gewoon lekker weg? De regels zijn bekend, hou je eraan of hou je mond.
Je mag best af en toe een aanslag bespreken, maar gewoon met mate.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb nog geen regel gezien waar aanslagen kennelijk niet besproken mogen worden.
Wanneer heb je die er stiekem bij verzonnen Bobje?
Grappig bedoelde complottheorieen mogen hier niet besproken worden ketchup, komop.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:25 schreef KetchupFTW het volgende:
BNW? Ga je nu alles wat je niet leuk vind censureren en verwijzen naar de uithoeken van Fok?
Vindt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:25 schreef KetchupFTW het volgende:
BNW? Ga je nu alles wat je niet leuk vind censureren en verwijzen naar de uithoeken van Fok?
Dan moet ik wel erg vroeg opstaan, zou ik elke krant willen voorzien van mijn toevoegingen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Krantenbezorger lijkt me idd wel wat voor je. Beter dan callcenter-slaaf, iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |