Dat weet ik ook, maar die rottere appels zijn wel erg vervelend soms.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je iedereen daar over 1 kam scheert. Er zitten wat rottere appels tussen, maar over het algemeen valt het goed mee.
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je iedereen daar over 1 kam scheert. Er zitten wat rottere appels tussen, maar over het algemeen valt het goed mee.
Dan moeten die toch worden aangesproken? Wat denk je, als je de SC gaat sluiten, dat ze ineens elders een positieve bijdrage gaan leveren? Je verplaatst het 'probleem'.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet ik ook, maar die rottere appels zijn wel erg vervelend soms.
Als het bansysteem goed zou werken zou het geen probleem zijn. Dat was volgens mij de grootste frustratie van Stijn. Mensen die stelselmatig de sfeer verzieken zou je aan moeten pakken. Een keer een dolletje of een slechte grap heb ik geen probleem mee.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet ik ook, maar die rottere appels zijn wel erg vervelend soms.
Je kan die figuren ook gewoon negeren. Dat het bansysteem faalt, true. Maar telkens blijven reageren voedt ze ook gewoon om het te blijven doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het bansysteem goed zou werken zou het geen probleem zijn. Dat was volgens mij de grootste frustratie van Stijn. Mensen die stelselmatig de sfeer verzieken zou je aan moeten pakken. Een keer een dolletje of een slechte grap heb ik geen probleem mee.
Mede. Banbeleid kan helpen hoor maar je moet ook niet verwachten dat welke user dan ook nadat hij een ban heeft gehad opeens een schoolvoorbeeld is voor de rest. Het liefst zie ik dan ook meer "positieve" oplossingen en ik geef ook direct toe dat dat de moeilijke weg isquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het bansysteem goed zou werken zou het geen probleem zijn. Dat was volgens mij de grootste frustratie van Stijn. Mensen die stelselmatig de sfeer verzieken zou je aan moeten pakken. Een keer een dolletje of een slechte grap heb ik geen probleem mee.
Ik zeg ook niet dat de SC als topic ongezellig is, maar ik kan me herinneren dat er een aantal jaar geleden wel eens "raids" waren op andere delen van het forum die van daaruit georganiseerd werden, waarbij het liefst een paar mensen flink de grond in gestampt werden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit is onzin. Er zijn genoeg VBL SC'ers die vooral in Eredivisie/CL livetopics continu lopen te trollen. Andere competitietopics lopen gewoon prima omdat er daar wel een serieuze groep users/liefhebbers posten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:24 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij komen de 'verveldende' SC users nauwelijks meer buiten VBL of in livetopics.. dat is echt van jaren terug Mexicano
Wie dan? Kom zelf nauwelijks meer in livetopics dus echt zeker weet ik het niet, dus kan het ook mis hebben uiteraard.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is onzin. Er zijn genoeg VBL SC'ers die vooral in Eredivisie/CL livetopics continu lopen te trollen
Mwah ik vind toch dat livetopics soms wel verpest worden en als ik soms in FB kijk krijg ik ook het idee alsof er een basisschoolklasje een discussie voert.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:24 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij komen de 'verveldende' SC users nauwelijks meer buiten VBL of in livetopics.. dat is echt van jaren terug Mexicano
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is onzin. Er zijn genoeg VBL SC'ers die vooral in Eredivisie/CL livetopics continu lopen te trollen. Andere competitietopics lopen gewoon prima omdat er daar wel een serieuze groep users/liefhebbers posten.
Namen en rugnummers.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is onzin. Er zijn genoeg VBL SC'ers die vooral in Eredivisie/CL livetopics continu lopen te trollen. Andere competitietopics lopen gewoon prima omdat er daar wel een serieuze groep users/liefhebbers posten.
Iedereen vat dingen anders op uiteraard, maar meestal zijn het toch lolligheidjes als het even saai is tijdens een wedstrijd?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik vind toch dat livetopics soms wel verpest worden en als ik soms in FB kijk krijg ik ook het idee alsof er een basisschoolklasje een discussie voert.
Buiten dat vind ik de clubtopics en topics voor buitenlands voetbal wel prima, daar zie ik verre van een probleem. Het zijn alleen de livetopics waar volgens mij 2 of 3 groepen mensen onenigheid over postgedrag hebben
Als ik zo snel een paar moet noemen. Onlogisch, Scrummie, Elan, GGMM. Vooral met laatstgenoemde gaat iedereen opeens o zo hilarische posts plaatsen omdat kennelijk het idee is dat als hij er is alle remmen los mogen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wie dan? Kom zelf nauwelijks meer in livetopics dus echt zeker weet ik het niet, dus kan het ook mis hebben uiteraard.
En wat zou ik dan verkeerd doen precies?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik zo snel een paar moet noemen. Onlogisch, Scrummie, Elan, GGMM. Vooral met laatstgenoemde gaat iedereen opeens o zo hilarische posts plaatsen omdat kennelijk het idee is dat als hij er is alle remmen los mogen.
En dan komen in livetopics ook nog mensen als klaasweetalles en joezi langs. Daar heb je helemaal niks aan.
Die laatste groep is natuurlijk gewoon irritant. Precies volgens de policy posten maar toch trollen. Je bent als mod ongelooflijk beperkt in je middelenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ik zo snel een paar moet noemen. Onlogisch, Scrummie, Elan, GGMM. Vooral met laatstgenoemde gaat iedereen opeens o zo hilarische posts plaatsen omdat kennelijk het idee is dat als hij er is alle remmen los mogen.
En dan komen in livetopics ook nog mensen als klaasweetalles en joezi langs. Daar heb je helemaal niks aan.
Het is (uitzonderingsgevallen daargelaten) inderdaad wel het principe onschuldig tot je schuld bewezen is zegmaar. Waar ook zeker iets voor te zeggen valtquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste groep is natuurlijk gewoon irritant. Precies volgens de policy posten maar toch trollen. Je bent als mod ongelooflijk beperkt in je middelen
Uiteraard moeten ze de policy volgen maar ik denk dat het mogelijk is om daarvan af te wijken als tendens is dat zulke mensen hele sfeer verpesten op een forum. Dan is het niet meer dan logisch om zulke mensen te gaan weren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die laatste groep is natuurlijk gewoon irritant. Precies volgens de policy posten maar toch trollen. Je bent als mod ongelooflijk beperkt in je middelen
En dat kan dan weer nauwelijks met het huidige banbeleid.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard moeten ze de policy volgen maar ik denk dat het mogelijk is om daarvan af te wijken als tendens is dat zulke mensen hele sfeer verpesten op een forum. Dan is het niet meer dan logisch om zulke mensen te gaan weren.
Najah er is 'gewoon' ruimte om naar mening van de FA's 'anders' in te grijpen. Maar dat is precies waar de schoen wringt volgens mijquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat kan dan weer nauwelijks met het huidige banbeleid.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat kan dan weer nauwelijks met het huidige banbeleid.
MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)quote:We zijn uitgekomen op onderstaande tabel.
bans
1e ban - 1 dag
2e ban - 3 dagen
3e ban - 7 dagen
4e ban - 14 dagen
5e ban - 30 dagen
6e ban - 60 dagen
7e ban - 90 dagen
8e ban - 180 dagen
9e ban - sowieso langer dan 180 dagen
He maar mexicano. Vergeet je voor het gemak dan niet je eigen plaatjes en standaard grappen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |