Misschien de proef op de som nemen door een paar van dat soort topics te openen en te kijken of daar andere mensen posten dan we normaal zien. Ik denk dat er nauwelijks nieuwe users komen posten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar waar maak je dan de scheiding tussen
Dus voor bijvoorbeeld elke speler die Ajax aantrekt kan je dan een nieuw topic openen?
Nee, maar een topic wat niet goed loopt, zakt wel naar beneden. Dat heb ik liever dan bij ieder topic gezeur over of het topic dicht moet of niet in FB.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar waar maak je dan de scheiding tussen
Dus voor bijvoorbeeld elke speler die Ajax aantrekt kan je dan een nieuw topic openen?
En sowieso, die discussie hoort niet in het topic zelf zoals dat nog vaak genoeg gaat.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, maar een topic wat niet goed loopt, zakt wel naar beneden. Dat heb ik liever dan bij ieder topic gezeur over of het topic dicht moet of niet in FB.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En sowieso, die discussie hoort niet in het topic zelf zoals dat nog vaak genoeg gaat.
Klopt, daardoor krijgt een topic sws nooit een kans.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En sowieso, die discussie hoort niet in het topic zelf zoals dat nog vaak genoeg gaat.
Preciesquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, daardoor krijgt een topic sws nooit een kans.
Ik vind dat de livetopics juist VBL uniek maakt, daar moet je gewoon los in zijn, je kan moeilijk 90 min over een wedstrijd lullen, de lolligheidjes maken een wedstrijd nog leuk, niemand kijkt voor zijn plezier naar Roda JC, zelfs de eigen fans niet.(wmb doeken we het Roda topic meteen op)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Standaardgroepje die klaar staat om tong topics af te kraken en een groep die livetopics verbaggeren
Eens, over het algemeen is de afwisseling tussen voetbal en lolligheid prima. Als mensen echt over de grens gaan hebben we mods.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dat de livetopics juist VBL uniek maakt, daar moet je gewoon los in zijn, je kan moeilijk 90 min over een wedstrijd lullen, de lolligheidjes maken een wedstrijd nog leuk, niemand kijkt voor zijn plezier naar Roda JC, zelfs de eigen fans niet.(wmb doeken we het Roda topic meteen op)
Ik denk dat er heel weinig users, misschien wel helemaal geen, voorstander zijn van 90 minuten lang ontopic pratenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vind dat de livetopics juist VBL uniek maakt, daar moet je gewoon los in zijn, je kan moeilijk 90 min over een wedstrijd lullen, de lolligheidjes maken een wedstrijd nog leuk, niemand kijkt voor zijn plezier naar Roda JC, zelfs de eigen fans niet.(wmb doeken we het Roda topic meteen op)
Man man man.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:38 schreef JanCees het volgende:
Beter sluit je de SC en stoppen met livetopics
en niet posts verwijderen als het niet strookt met je eigen mening
Ik ben sowieso voor livetopics. Maar ik vind dat het soms echt heel ver gaat en langdurig ook. Dan mag er van mij sneller ingegrepen worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het punt is wel dat als je ingrijpt dat het hek nog wel eens compleet van de dam wil zijn. Users hoeven het helemaal niet eens te zijn met de beslissing om in te grijpen, geen enkel probleem, maar om het dan maar de mods zo moeilijk mogelijk te maken met HIER WORDT GEMODEREERD!!! en vervolgens zoveel mogelijk uitdagen door posts te plaatsen die nét tegen of over het randje zijn kan ook niet de bedoeling zijn. Accepteer die beslissing of stel het aan de kaak in feedback, stuur een DM, enzovoorts.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eens, over het algemeen is de afwisseling tussen voetbal en lolligheid prima. Als mensen echt over de grens gaan hebben we mods.
De SC sluiten zou een zegen zijn voor VBL.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:38 schreef JanCees het volgende:
Beter sluit je de SC en stoppen met livetopics
en niet posts verwijderen als het niet strookt met je eigen mening
Ik zit niet zo vaak in de livetopics, maar die keren dat ik er ben vind ik het een leuke toevoeging bij de wedstrijd. Ik heb zelfs een aantal keer door een haperende stream in de livetopics gezeten zonder de wedstrijd te kijken. Dan moet je als er door 10 users achter elkaar 'Sow!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:44 schreef Caland het volgende:
Juist de livetopics vind ik altijd wel prima, zet daarvoor nog wel eens het voetbal op waar ik normaal niet meer zo snel naar zou kijken (jupiler league of eredivisiewedstrijden bv)
In het CL topic gingen we ooit allemaal foto's van onze katten postenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:50 schreef Caland het volgende:
In de livetopics van de PL, PD en bundesliga is er volgens mij ook nooit echt gezeik. Meer champions league en eredivisie.
PL en La Liga topics ervaar ik altijd als zeer prettig.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:50 schreef Caland het volgende:
In de livetopics van de PL, PD en bundesliga is er volgens mij ook nooit echt gezeik. Meer champions league en eredivisie.
Zo heel vaak en lang aanhoudend is dat meestal ook niet. De meeste van jullie kunnen wel "modden in de geest van de wedstrijd". En als je dan ingrijpt moeten jullie er als mods dan ook allemaal achter staan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het punt is wel dat als je ingrijpt dat het hek nog wel eens compleet van de dam wil zijn. Users hoeven het helemaal niet eens te zijn met de beslissing om in te grijpen, geen enkel probleem, maar om het dan maar de mods zo moeilijk mogelijk te maken met HIER WORDT GEMODEREERD!!! en vervolgens zoveel mogelijk uitdagen door posts te plaatsen die nét tegen of over het randje zijn kan ook niet de bedoeling zijn. Accepteer die beslissing of stel het aan de kaak in feedback, stuur een DM, enzovoorts.
Dat is dan hoe ik er persoonlijk tegenaan kijk in ieder geval, ik ben er zeker niet tegen dat discussies wat afdwalen
Ben ik met je eens, die nuance maakte ik onterecht niet. Soms wel bij een Clasico oid maar normaliter lopen die prima inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:50 schreef Caland het volgende:
J.Alba bij Valencia - PSVquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het CL topic gingen we ooit allemaal foto's van onze katten posten
Mwoah, het is mij wel een paar keer gebeurd dat ik minimaal de halve wedstrijd niet gezien heb. Dat vind ik toch behoorlijk lang aanhoudend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo heel vaak en lang aanhoudend is dat meestal ook niet. De meeste van jullie kunnen wel "modden in de geest van de wedstrijd". En als je dan ingrijpt moeten jullie er als mods dan ook allemaal achter staan.
Maar wat zou er mis zijn gegaan als je het had laten staan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mwoah, het is mij wel een paar keer gebeurd dat ik minimaal de halve wedstrijd niet gezien heb. Dat vind ik toch behoorlijk lang aanhoudend.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De SC sluiten zou een zegen zijn voor VBL.
Bedoel je de posts waar ik in eerste instantie op modereer of het "hier wordt gemodereerd"-verhaal?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar wat zou er mis zijn gegaan als je het had laten staan?
Beide eigenlijk. Je mag als mod soms best zaken negeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bedoel je de posts waar ik in eerste instantie op modereer of het "hier wordt gemodereerd"-verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |