Trainers groeien dan ook in hun carriere. Rijkaard degradeerde ook en hey verrek komt bij Barca en pakt prijzen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie liet Cambuur degraderen naar de Jupiler League in 15/16? Juist, Marcel Keizer
Deed Rijkaard ooit en die won daarna de CL. De voortekenen zijn goed.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie liet Cambuur degraderen naar de Jupiler League in 15/16? Juist, Marcel Keizer
Wie anders? Als Ajax 1 frivool speelt komt dat toch ook op het conto van Bosz? Is toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij wilt dat blijkbaar op het conto van Keizer schrijven?
Fuck je was me voorquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Trainers groeien dan ook in hun carriere. Rijkaard degradeerde ook en hey verrek komt bij Barca en pakt prijzen.
Keizer heeft het uitstekend gedaan met jong Ajax. Maar een betere definitie van spek en bonen is er niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Marcel Keizer dan figuren als v/d Brom en Jaap Stam.
Als Ajax 1 frivool speelt dan doet de coach het goed. Bij Jong Ajax is dat anders?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Keizer heeft het uitstekend gedaan met jong Ajax. Maar een betere definitie van spek en bonen is er niet.
Wil ook geen afbreuk doen aan zijn prestaties. Maar zie wel de schaal hiervan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie anders? Als Ajax 1 frivool speelt komt dat toch ook op het conto van Bosz? Is toch hetzelfde?
Welke schaal? Niveauverschil? De tegenstand is toch ook minder? Uiteindelijk is de prestatie net zo knap als Bosz hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wil ook geen afbreuk doen aan zijn prestaties. Maar zie wel de schaal hiervan.
Dat is toch een ander niveau? Als je de beste talenten van Nederland hebt en je mag in de JL spelen. Dat zegt me totaal niks.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Ajax 1 frivool speelt dan doet de coach het goed. Bij Jong Ajax is dat anders?
Flikker op met je Tuchel die dorpsgekquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:43 schreef TheJanitor het volgende:
0. Oprotten met Spijkerman en Bergkamp.
1. TheJanitor
2. Tuchel
3. Keizer
4. Schmidt.
Met een De Boer visie ja, daar kan je resultaat mee halen maar daar doen je ogen pijn van. Doe dat maar niet bij Ajax.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stamgod doet het wel werelds bij Reading he. Mag wel gezegd worden.
De 2e plek in de jupiler league met een team dat bijna elke week ander is?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij wilt dat blijkbaar op het conto van Keizer schrijven?
Maar als Jong Ajax 13de in de JL staat dan zegt dat weer wel wat, want dan lees ik dat Jong Ajax het zo slecht doet etc. Meten met 2 maten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is toch een ander niveau? Als je de beste talenten van Nederland hebt en je mag in de JL spelen. Dat zegt me totaal niks.
als Dolberg niet was doorgebroken had het er meteen heel anders uitgezien, als trainer moet je daar ook een beetje geluk bij hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wil ook geen afbreuk doen aan zijn prestaties. Maar zie wel de schaal hiervan.
Je hebt 1 potje gezien. Een finale om 200 MILJOEN POND. Dan zou ik ook zo spelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een De Boer visie ja, daar kan je resultaat mee halen maar daar doen je ogen pijn van. Doe dat maar niet bij Ajax.
Van Gaal ook niet, die neemt meteen weer de hele club over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:41 schreef BobW het volgende:
1. Schmidt
2. Keizer
3. Ten Hag
4. Van Gaal
De rest nee bedankt.
Juist dit seizoen was de kern vaak hetzelfde. Ik doel meer op de doorbraak van de Ligt, de Jong en van de beek.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De 2e plek in de jupiler league met een team dat bijna elke week ander is?
Ja
Op dit moment is het afwachten op een statement van verschillende partijen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb jij enig idee of de harde kern iets gaat ondernemen? Maasgebouw bezetten oid
Ik ga nog liever doodquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:45 schreef markdeajaxfan het volgende:
De boer terug halen prima coach die wel prijzen wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |