ja dat was geen succes met die Bettega, daarom wel jammer dat hafcfan er niet is na zo'n wedstrijdquote:
Tong80 topics sluiten en haxball verbieden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland gooit gewoon elk topic van direct Tong dicht, is dat ook weer opgelost.
kkmodquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tong80 topics sluiten en haxball verbieden.
Mokerhardquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Klinkt als een prima beleid.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij kon anders ook behoorlijk rigoureus zijn in je oplossingen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kon anders ook behoorlijk rigoureus zijn in je oplossingen.
De slowchat compleet dichtgooien zou een weldenkend mens niet eens overwegen.
Het probleem bij GGMM.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij kon anders ook behoorlijk rigoureus zijn in je oplossingen.
De slowchat compleet dichtgooien zou een weldenkend mens niet eens overwegen.
Wat was de argumentatie dat je het niet bent geworden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb mij al meerdere keren aangeboden voor functie als admin
Ze gaan niet in zee met zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat was de argumentatie dat je het niet bent geworden?
Geen reactie gekregenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat was de argumentatie dat je het niet bent geworden?
Nee, dat was juist de reden om dat niet meer te doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is jouw aanstelling als mod er zeker tussendoor geglipt.
Vriendjes van de admins hoort er ook bijquote:Op dinsdag 6 juni 2017 12:52 schreef Caland het volgende:
Profielschets nieuwe VBL-mod
Ervaren op FOK! (of elders)
Inspirator
Prestatief
Communicator
Nederlander graag, Pool mag ook
Geen idee man, zou Tarado vragenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jopenkerk.
Ken jij De Lobby Nesplein in Amsterdam ? Is dat wat?
ken het niet maar zit in een hotel?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jopenkerk.
Ken jij De Lobby Nesplein in Amsterdam ? Is dat wat?
Fancy, mooi woordquote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.ohmeethuis.nl/index.html
Niet heel fancy, wel goed eten.
Moeten zij weten. (lol)quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
Groenlinks gaat het weer proberen met de VVD.
lolquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
Walgelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
Bedankt voor je nominatiequote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:47 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb op mijn shortlist de volgende namen staan:
- Caland
- Happel
- HMF
- Onlogisch
- Typisch
- Charmed_Angel
- Elan
- elke andere Feyenoorduser
Lekker veel compromissen sluiten waardoor eigenlijk niemand tevreden isquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:01 schreef Elan het volgende:
klaasweetalles als mod zou ik wel grappig vindenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal dat de kampioen de meeste mods levert.
waarheidquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal dat de kampioen de meeste mods levert.
Dat escaleert dan volledig uit de hand.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klaasweetalles als mod zou ik wel grappig vinden
Dat maakt etteren wel lastig daar waar hij alles weet. Hij heeft zijn naam inmiddels wel ruimschoots bewezenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klaasweetalles als mod zou ik wel grappig vinden
Heerlijk toch.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat escaleert dan volledig uit de hand.
Ik heb hem er op betrapt dat hij 1x iets niet wist. Zwarte bladzijde in de geschiedenis van de mensheid.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat maakt etteren wel lastig daar waar hij alles weet. Hij heeft zijn naam inmiddels wel ruimschoots bewezen
met hoeveel man?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoeveel er koud ligt
We gaan ff 80 kratten opmaken in drie uur maar niet genoeg koelruimte
dat gaat goedquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Er passen er 150 ofzo in
Maar ik zit al op een halve krat
Met de klinkende naam swamp thingquote:
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
Dit heeft hij in de auto geoefend.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:22 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
samen met Gijpquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft hij in de auto geoefend.
leuke crossquotequote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie nog regelmatig slechte TT's hoor.
npquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dankje JanCees. Attent dat je mij een compliment geeft.
Hoiquote:
Jazeker..quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je dit vol blijven houden tot 24 december?
Naast de XO op de Grote Markt heb je een hotel met een restaurant waar je echt waanzinnig saté kunt eten, vrij cheap allesquote:
Tijd om die ratten allemaal over de kling te jagen.quote:
sowieso wel vrij veel keus in Haarlemquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:17 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Naast de XO op de Grote Markt heb je een hotel met een restaurant waar je echt waanzinnig saté kunt eten, vrij cheap alles..
Veel keus maar vind het vaak karig.. Veel eetcafé achtige dingen met menu's voor een holle kies..quote:
voor zo'n stadje vind ik het toch aardig gevarieerdquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:22 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Veel keus maar vind het vaak karig.. Veel eetcafé achtige dingen met menu's voor een holle kies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |