Volgens mij zeg ik dat niet, maar we hadden wel een flinke stijgende lijn te pakken en ik had het gevoel dat dat nog veel beter kon wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Men doet ook net alsof Ajax na de winter alleen nog maar topwedstrijden heeft gespeeld. Dat viel natuurlijk ook wel mee he.

Je moet wel een trainer hebben die het aandurft om aanvallend te spelen met dat goede materiaal. Als je een trainer hebt die wil dat je elke bal blind naar voren trapt in de hoop op een counter heb je nog niks aan goed materiaal. Zie United.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Makkelijk, gewoon omdat we een betere selectie hebben dan de afgelopen 4 jaar.

Dat was onder Bosz net zo het geval.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens maar het is wel afwachten wie er weggaan

zekerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was onder Bosz net zo het geval.

dat is moeilijker op te vangen dan Boszquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:50 schreef Old_Pal het volgende:
Sterke geruchten dat Bosz Dolberg meeneemt naar Dortmund.

Bron?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:50 schreef Old_Pal het volgende:
Sterke geruchten dat Bosz Dolberg meeneemt naar Dortmund.

Oke klaas je had gelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat heb ik al maanden geleden hier in dit ajax topic al geroepen over bosz?
Bij feyenoord was het ook een randdebiel
Mensen als Bergkamp zorgen juist voor continuteit bij ajax

Die zal dat vast al wel geweten hebbenquote:

Hij heeft het gelijk aan zijn zijde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Caland het volgende:
Zal het heel misschien ook niet aan Bosz kunnen liggen? Ik bedoel veel pedanter krijg je ze niet.

Ja dat gelijk aan je zijde werkt meestal niet in een organisatie als je iedereen om je heen schoffeert.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij heeft het gelijk aan zijn zijde.

Ik probeer me vooral voor te stellen hoe Hennie fucking Spijkerman dat gesprek is aangegaan. "Ja Peter, leuk en aardig dat je 80+ punten haalt en finale EL, maar ik heb jaren met Frank de Boer gewerkt dus ik heb jou nog van alles te leren over tactiek"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Caland het volgende:
Zal het heel misschien ook niet aan Bosz kunnen liggen? Ik bedoel veel pedanter krijg je ze niet.

Een gesprek op niveau en compromissen sluiten zijn eerlijk gezegd ook geen dingen waar Bergkamp in uitblinkt, durf ik wel te zeggen. Ik kan me voorstellen dat je bij hem tegen een muur oploopt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:04 schreef Caland het volgende:

Ook al zo'n keepertje die denkt van alles te weten? Ja tochquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik probeer me vooral voor te stellen hoe Hennie fucking Spijkerman dat gesprek is aangegaan. "Ja Peter, leuk en aardig dat je 80+ punten haalt en finale EL, maar ik heb jaren met Frank de Boer gewerkt dus ik heb jou nog van alles te leren over tactiek"

Tactisch was bosz ook niet sterkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik probeer me vooral voor te stellen hoe Hennie fucking Spijkerman dat gesprek is aangegaan. "Ja Peter, leuk en aardig dat je 80+ punten haalt en finale EL, maar ik heb jaren met Frank de Boer gewerkt dus ik heb jou nog van alles te leren over tactiek"

Jup. En de fucking conditietrainerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 10:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook al zo'n keepertje die denkt van alles te weten? Ja toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |