Wat is conflict? Bosz deed alles op z'n eigen manier met Kruzen zonder die anderen erin te betrekken, is zijn goed recht maar niet onbegrijpelijk dat je daar niet blij van wordt als je iedere dag op het trainingsveld staat en Bergkamp was wel bij de trainingen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij werkte al in de luwte. Niet naast Bosz op de bank, niet mee naar uitwedstrijden, alle vrijheid om individueel met spelers te werken - het enige waar hij goed in lijkt te zijn. Maar alsnog was er blijkbaar ruimte voor conflict?
Ik was er niet bij, maar het conflict (de conflicten) waar de serieuze Ajax-watchers het gister al over hadden (wat jij toen niet geloofde) en nu het AD, de VI en de Telegraaf.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is conflict? Bosz deed alles op z'n eigen manier met Kruzen zonder die anderen erin te betrekken, is zijn goed recht maar niet onbegrijpelijk dat je daar niet blij van wordt als je iedere dag op het trainingsveld staat en Bergkamp was wel bij de trainingen.
Alsof die niet verkocht gaat wordenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:22 schreef DaveDave09 het volgende:
En we krijgen dijks ook nog is terug gestuurd, helemaal kut dit.
ik heb niet gezegd dat ik het niet geloofde alleen dat ik niet geloof dat Bosz erom is weggegaanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar het conflict (de conflicten) waar de serieuze Ajax-watchers het gister al over hadden (wat jij toen niet geloofde) en nu het AD, de VI en de Telegraaf.
Ik denk sowieso wel dat er flink bij ajax geshopt gaat worden. Zo'n jong elftal dat de EL finale haalt, dat blijft niet onopgemerkt.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:23 schreef Simmertje het volgende:
En de transfermarkt voor spelers gaat nog open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk sowieso wel dat er flink bij ajax geshopt gaat worden. Zo'n jong elftal dat de EL finale haalt, dat blijft niet onopgemerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat hebben we al gemerkt met Bosz
Alsof ik de gemiddelde Feyenoordsupporter zie postenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
Het was ook allemaal te mooi zoals het ging. Er moest iets fout gaan....
Ik had zoveel zin in volgend seizoen, weer helemaal blij met mijn cluppie....
volgend jaar emt gemak kampioen, en hopen op weer een leuk euopees "stuntje"
Maar dit had ik ook niet zien aankomen... enige wat nu nog rest is de verkoop van Sanchez, Tete, Riedewald, Klaassen, Younes, Ziyech en Onana.... en het meegaan met Bosz van Veltman en Dolberg....
De euforie van afgelopen seizoen is bij mij compleet verdwenen.... Totaal geen zin meer in volgend seizoen... hoop dat dat nog een beetje terug komt...
Stel je aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
Maar dit had ik ook niet zien aankomen... enige wat nu nog rest is de verkoop van Sanchez, Tete, Riedewald, Klaassen, Younes, Ziyech en Onana.... en het meegaan met Bosz van Veltman en Dolberg....
De euforie van afgelopen seizoen is bij mij compleet verdwenen.... Totaal geen zin meer in volgend seizoen... hoop dat dat nog een beetje terug komt...
Zo voel ik me ook wel een beetjequote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
Doe niet zo dramatisch joh. Zullen wel weer 2 spelers vertrekken en weer een aantal nieuwe komen. We gaan gewoon meedoen voor de prijzen zelfs met VdB als trainer.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
Denk jij dat we de stijgende lijn van afgelopen seizoen gaan vasthouden? Of gaan we weer terug naar zaadvoetbal?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is dinsdag maar het lijkt de klaagmuur wel hier
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:29 schreef mokkiemok het volgende:
Makkelijk, gewoon omdat we een betere selectie hebben dan de afgelopen 4 jaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk jij dat we de stijgende lijn van afgelopen seizoen gaan vasthouden? Of gaan we weer terug naar zaadvoetbal?
wist ik het maar, uiteraard had ik ook liever gehad dat Bosz gebleven was maar dat alles verloren is nu hij weg is vind ik ook overdrevenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk jij dat we de stijgende lijn van afgelopen seizoen gaan vasthouden? Of gaan we weer terug naar zaadvoetbal?
Men doet ook net alsof Ajax na de winter alleen nog maar topwedstrijden heeft gespeeld. Dat viel natuurlijk ook wel mee he.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk dat je aan Ten Hag een prima opvolger hebt. Die is tactisch misschien nog wel slimmer dan Bosz en ambieert ook aanvallend en verzorgd voetbal.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is dinsdag maar het lijkt de klaagmuur wel hier
mee eens maar het is wel afwachten wie er weggaanquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Makkelijk, gewoon omdat we een betere selectie hebben dan de afgelopen 4 jaar.
daarom ik tel er maximaal 10 en geen van die 10 waren volledige wedstrijdenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Men doet ook net alsof Ajax na de winter alleen nog maar topwedstrijden heeft gespeeld. Dat viel natuurlijk ook wel mee he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |